ایسنا نوشت:

مدیرعامل اتوبوس سازی عقاب افشان سمنان گفت: تولیدات و اتوبوس‌های ساخته شده در این شرکت فاقد نقص فنی است.

عبدالله اکبری افزود: تولیدات این شرکت دارای تمام استانداردهای لازم است و اگر فاقد استانداردهای لازم باشد تولیدات این شرکت توسط معاونت فنی مهندسی و خدمات ترافیک ناجا شماره گذاری نمی‌شود.

وی با انتقاد از حکم صادر شده مبنی بر نقش این شرکت در سانحه مرگ بیش از 44 نفر از هموطنان در سانحه دلخراش جاده قم - تهران، تصریح کرد: اگر قرار باشد نهادی جوابگوی حادثه اخیر باشد، واحد فنی و مهندسی ناجا است زیرا تولیدات این شرکت پس از تایید موسسه استاندارد، توسط آنها بررسی و در نهایت تایید می‌شود.

اکبری ادامه داد: باید این واحد جوابگو باشند، چرا که همه محصولات ما پس از تاییدیه استاندارد توسط واحد فنی مهندسی و خدمات ترافیکی ناجا، تایید و برای شماره گذاری آن گواهی تایید صادر می‌شود.

وی با اذعان به این‌که در هر تصادف جاده‌ای سه عامل انسانی، جاده ای و وسیله نقلیه موثر است، خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از وقوع این تصادف مرگبار، مسئولان امر، تولیدات این شرکت را عامل موثر در تصادف اعلام کردند در صورتی که هیگونه اشاره‌ای به سرعت بالای اتوبوس و کنترل نکردن وسیله نقلیه توسط کاربر نشد.

مدیرعامل کارخانه سازنده اتوبوس‌های تصادف هفته گذشته در جاده قم - تهران اضافه کرد: اتوبوس اسکانیای مذکور دارای 5 سیستم ایمنی ترمز بوده که رانندگان در این حادثه از هیچکدام از آنها بهره نگرفته‌اند.

اکبری با بیان این‌که کیفیت تولیدات این شرکت منطبق بر استانداردهای روز جهان است و بهترین برندهای دنیا در آن جامع شده است، افزود: تولیدات این شرکت زیر نظر اسکانیای سوئد است و قرار است هفته آینده هیاتی برای بررسی تولیدات شرکت به سمنان سفر کند.

وی اضافه کرد: شرکت اسکانیا ، آمادگی خود را برای حمایت از شرکت عقاب افشان سمنان و جوابگویی در این زمینه اعلام کرده است.

مدیرعامل شرکت عقاب افشان با بیان این‌که تولیدات ما از نظر ایمنی و سازه‌ای هیچگونه مشکلی ندارند، اظهار کرد: اتوبوس‌های اسکانیا و تولیدات این شرکت و بویژه اتوبوس‌های برون شهری عقاب افشان دارای یکسال گارانتی بدون محدودیت کیلومتر و 10سال پشتیبانی خدمات هستند و چنانچه مشکلی طی این مدت رخ داده و حادثه‌ای روی دهد که ناشی از نقص وسیله نقلیه باشد تمامی هزینه‌ها و خسارت وارده از طریق این ضمانت نامه تامین و پرداخت می‌شود.

اکبری با اشاره به کیفیت تولیدات این کارخانه، خاطرنشان کرد: افزایش صادرات و جلب بازارهای جهانی از جمله اهداف این شرکت است که ارزآوری بالایی نیز برای کشور به همراه دارد. تمامی محصولات تولیدی این شرکت از تمامی استانداردهای لازم برخوردارند.

مدیرعامل شرکت عقاب افشان سمنان با انتقاد از مقصر اعلام کردن این شرکت در حادثه قم - تهران و هجمه رسانه ای به تولیدات این شرکت، گفت: متاسفانه با مقصر نشان دادن این شرکت در تصادف مرگبار هفته گذشته، آسیب های جدی به این کارخانه، وارد شد و بدون کار کارشناسی به سرعت این شرکت را مقصر جلوه دادند.

۴۷۴۷

کد خبر 313256

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 59
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    با این وضع که جلو میره آخرش میندازن گردن راننده و شاگرد راننده که هردوشونم در این تصادف از دنیا رفتن و پرونده بسته میشه تا .... خدا نکنه !!!
    • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      دوست عزیز درسته همش تقصیر راننده نبوده اما بیشترش بوده اخه چه سرعتی باید داشته باشی اونم شب که دو تا گاردریل را بشکافی و بری اونطرف جاده والله اکثر اتوبوسها حداقل سرعتشون جای 90 120 هست بدون خیچ کنترلی معمولا هم وخط وسط را میگیرن و میتازند!!چند روز پیش لاستیک یک اسکانیای دیگه تو همون جاده قم ترکید اما چون سرعتشمجاز بود تونست با همین سیستمهای ترمزی که مدیر اسکانیا گفت صد متر جلوتر ماشین را سالم نگه داره ..همون لاستیک نامرغوب هم تقصیر راننده هست سرعت بالا هم همینطور
    • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      17 12
      دوست عزیز. خوب معلومه مقصر اصلی راننده بوده. و گرنه اسکانیا کاملا استاندارد هست. وقتی 140 تا باهاش برونی و لاستیکش رو هم عوض نکنی باید هم اینجوری بشه. بگو خب !
    • بی نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
      7 2
      اسکانیای سوئدی باک و باتری اش عقب اتوبوس است. این قدر دعوا نکنید.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    83 21
    علت وقوع این فاجعه نزدیک بودن سیستم برق اتوبوس اسکنیا به باک این اتوبوس هست. اگر اینطور نبود هیچ کدام از این دو اتوبوس منفجر نمی شدند و شاید تلفاتی نداشت این تصادف!!!
    • بی نام A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      18 9
      برادر من این اتوبوسها به غیر از ایزان تو چندین کشور دیگه مثل سوئد ، ترکیه و حتی مصر و لهستان تولید و استفاده میشه.پس چطوره تو اون کشورها هیچ اتفاقی واسه این اتوبوسها نمیفته اما تو این ایران اونها آتیش میگیرن.عدم وجود فرهنگ استفاده از فن آوری یعنی همین.
    • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      15 9
      آقا جان یعنی اسکانیا این مدل اتوبوسها رو یک بار هم تست تصادف شاخ به شاخ نکرده ؟ که بفهمه باک و باتری کنار هم خطرناکه؟؟ باورش سخته!!
    • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      12 10
      غقاب افشان فقط یک مونتاژ کننده است و در طراحی هیچ نقشی نداره. در مورد اسکانیا هم باید گفت این شرکت سوئدی اونقدر ناشی نیست که همچین چیز مهمی رو از چشم بندازه. بعیده طراحی مشکل داشته باشه...شاید مونتاژ ایراد داشته. شاید هم اصلن تقصیر راننده بوده که چرت میزده. لاستیک هم بترکه میشه به سختی مهارش کرد...اونهم با ترمزهای پیشرفته ی این ماشین
    • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      22 2
      ما شا اله چقدر کارشناس تصادفات داشتیم و خبر نداشتیم !!!!
    • بی نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      8 1
      اسکانیای سوئدی باک و برتری اش عقب اتوبوس است. این قدر دعوا نکنید.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    179 1
    ناجا؟ استاندارد ؟ به نظر شما هیچ یک از خودروهای تولیدی ایران خودرو سایپا استاندارد هستند که استاندارد بهشون میدهند معلومه که نه مهم پول است و بس اگر نه جان مردم ارزشی ندارد
    • پدرام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      7 28
      خدایی چه ربطی داشت به ایران خودرو و سایپا آخه؟!؟!؟ اتوبوس اسکانیا رو یه شرکت دیگه میسازه به اسم "عقاب افشان"! بعد شما یه کم هم بهتره تحقیق کنی ببینی موسسه استاندارد ایران چقدر سختگیری میکنه در این خصوص. برای نمونه ماشین های صادراتی همین ایران خودرو و سایپا که شما فرمودین، بدون ایربگ و ترمز ای بی اس صادر میشن به بازارهای خارجی ولی داخل بدون این دو قطعه اجازه شماره گذاری داده نمیشه فدات بشم.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    91 1
    همیشه راحترین کار پاک کردن صورت مسئله است که مسولان ما اینو خیلی خوب بلدن!
  • ناشناس IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    85 3
    دوباره بچه بازی ها شروع شد که هرکی گناه را به گردن دیگری میاندازه
  • میثم IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    74 6
    راننده هم قطعا تو این حادثه مقصر بوده.
    • پسر راننده A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      85 22
      بابای من اتوبوس داره اگه بخواد یه جفت لاستیک (میشلن) بخره باید 5 -6 میلیون پول بده از یه طرف برجی 4 میلیون هم قسط اتوبوس باید بده حال شما حساب کن باید چقدر درامد داشته باشه پس نتیجه میگیریم راننده مقصر واقعی نیست
    • بدون نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      11 3
      پسر راننده عزیز: پدر شما هر ماه لاستیک میخره؟!
    • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      9 1
      پسر راننده عزیز درسته که 5-6 میلیون پول لاستیک و 4 میلیونم قسط دارن دلیل نمیشه که با لاستیک فرسوده حرکت کنن خدای نکرده یک تصادف کوچیک واسه اتوبوس کم کم چند نفر مجروح داره که دیه هاشون ببین چقدر میشه پس اگه می صرفه که بهتره عوض کنن و اگه نمی صرفه به خطرش نمی ارزه که خطر کنن.پس کلی آدم تو این حوادث مقصرن
    • رضا A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      13 2
      در جواب به پسر راننده: این رو هم بگو که پدر شما بطور میانگین ماهی 20 میلیون تومان درآمد داره! حالا خریدن یک جفت لاستیک فکر نکنم فشاری بیاره! اگه اینجوری بود پس هر روز باید لاستیک اسکانیا بترکه !!!!
    • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
      3 2
      کی به شما گفته اتوبوس ماهی 20 میلیون در آمد داره /؟؟ خواب دیدی خیره
    • بی نام A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
      1 1
      اگر هم اوتوبوس ماهی 20 میلیون درآمد داشته باشه شما حساب کن حداقل 4-5 خانواده اموراتشون رو باید با درآمد یک اتوبوس بگدرونن!کل 20 میلیون که تو جیب یه راننده نمیره!روی هر اتوبوش معمولا بیشتر از یک راننده و شاگرد کار میکنند!تازه بعضی از راننده ها خودشون مالک اتوبوس نیستن!
  • بی نام A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    40 12
    اسکانیا از یک مشت قطعات چینی بدون کیفیت و با طراحی بد خود اتوبوس ساخته شده. با اتوبوسهای مان مقایسه کنید متوجه میشید
    • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      5 11
      تا چند روز پیش اتوبوس اسکانیا بهترین اتوبوس بین شهری بود.
    • رضا A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      9 7
      خوبه شما رییس سازمان استاندارد نشدی ! همه چیز ما چینی است ! مهم اینه که فرهنگ رانندگی نداریم! بنز و پراید و اسکانیا و مان هم نمیشناسه !
  • محمد A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    51 0
    ای بابا این پاس میده به اون اون پاس میده به این این چه وضعشه دیگه!!!
    • بی نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      56 2
      تا بوده همین بوده من نبودم آستین شلوار بود!!!
    • قندنمک A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      27 2
      تا وقتیکه مراجع مسول ترجیح میدن تو این مسایل دخالتی نکنند و سرسری از کنار این حوادث میگذرند همین آشه و همین کاسه.
  • قاسم IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    40 5
    به نظر من عوامل مقصر عبارتنداز: 1-کیفیت پایین قطعات خودرو و طراحی بد شرکت اسکانیا چون منجر به انفجار اتوبوس شد. 2-کیفیت بد لاستیک چون به هرحال ترکید. 3-کیفیت بد گارد ریل چون نتوانست جلوی عبور اتوبوس را بگیرد به دفعات نیز مشاهده شده است که خودروها پس از برخورد به گارد ریل آن را می شکافند. 5-عدم مسئولیت پذیری رانندگان و فرهنگ رانندگی در ایران که موضوعی به نام خطر وحادثه را هیچگاه جدی نمی گیریم. 6-ا ایستگاه های پلیس که تنها به کنترل سرعت با دوربین اکتفا کرده و مهر کردن دفترچه رانندگان را مدنظر دارند و به معنی واقعی بازرسی نمی کنند.به کرات خودروهایی که دارای بار ناایمن هستند در جاده تردد می کنند.
    • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      1 10
      آقای قاسم. میخواید شما بشید کارشناس تصادفات راهور؟؟!!!!
  • saeed IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    18 6
    مطمئتا مجموعه عواملی دست در دست هم دادن که همچین حادثه ایی رخ بده و نمیشه تمام تقصیرها رو گردن سازنده اتوبوس انداخت . بنظر من اولین مقصر راننده بوده مطمئنا سرعتش بالا بوده شاید 120 یا بالاتر دومین عامل لاستیک نا مرغوب بوده و سومین عامل خود اتوبوس بوده ضمن اینکه شاید گارد ریل ها هم استاندارد نبودن و باعث شده به راحتی متلاشی بشن و اتوبوس به لاین مقابل بره
    • بی نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      8 0
      سرعت راننده، 93 کیلومتر بر ساعت و در سرعت مجاز آزادراه (110 کیلومتر بر ساعت برای همه خودروها) و در خط دوم بوده است. لاستیک «گودی یر» و 2 ماه راه رفته بوده است.
  • داغدار A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    73 11
    سهند ما فقط 10سالش بود که در این سانحه سوخت ای خدا خیلی سخته یعنی خودش شاهد سوختنش بوده تو را خدا بهم بگید بوده یا نه
    • بی نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      39 6
      ايني كه منفي داده حتما چيني بوده كه لاستيكاشون باعث بروز اين فاجعه شده
    • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      57 4
      خدا به شما صبر بده. در اینجور حوادث بعضی از مسافرین بخاطر ضربه شدید در همون ابتدا از دنیا میرن و بقیه هم به احتمال زیاد بیهوش میشن و چیزی نمیفهمن. اونایی که بهوش بودن خودشونو نجات دادن
    • بی نام A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      46 3
      خدا رحمتش کنه.
    • بی نام A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
      7 0
      خدا به شما صبر بده.واقعا کی جوابگوی جون اون همه هموطنه؟
  • ای اس IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    32 1
    آقای محترم اصل اینه چطوراستاندارد وتائیدیه رو گرفتی { بله داشتی میگفتی}
    • رضا A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      3 5
      در اصالت استاندارد هیچ شکی نیست. مهم اینه که فرهنگ رانندگی ایرانی افتضاحه. هر چی دستش بدی 3 سوته واست یا چپش میکنه یا آتیشش میزنه !
  • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    40 9
    من طرفدار شرکت اسکانیا نیستم، ولی آخه کجای دنیا دو اتوبوس در آزادراه با هم شاخ به شاخ میشوند؟ آیا تمام تلفات مربوط به آتش سوزی بود؟ آیا قبل از آتش سوزی و هنگام شاخ به شاخ کسی کشته نشده بود؟ که فقط این حادثه گردن اسکانیا رو میگیره!!! گاردریل مقاوم بوده؟ لاستیک کیفیت داشته؟ آیا نباید در آزادراه خودروهای آتش نشان حضور داشته باشند؟ متاسفانه اصل قضیه رو ول کردند فقط چسبیدند به آتش گرفتن اتوبوس
    • اسکانیا A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      10 4
      شما یک کم کتابهای فیزیک دوره دبیرستانت رو بخون! ببین وقتی دو جسم چند ده تنی از روبرو با سرعت بیش از 120 کیلومتر بهم میخورن، دقیقا چند صد تن نیرو واره میشه !!!! پودر میشن ! انوقت شما میگی چرا آتش گرفته ؟!!!! در ضمن میخواید بدم هر 10 متر یک آتش نشان 24 ساعته کشیک بده ؟! تا هر وقت راننده دلش خواست بپره تو لاین مقابل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    30 9
    اینها رو بی خیال. من همش تو فکرم که اتوبوس تو لاین 3 که لاین سرعت باشه چه می کرده که با ترکیدن لاستیک به آن طرف گارد ریل رفته
    • ارگ A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      8 1
      تو لاین 3 نبوده لاین 2 بوده و بعد زده به ماشین در لاین 3 و خورده به گاردریل
  • شجاعی IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    60 1
    کلا حوادث این مملکت یا تقصیر خلبانه یا راننده یا آقا معلم فداکار. مسئولین همه خوبند!
    • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      0 8
      خیلی ببخشید! میخوای بگم مسئولین - پلیس راه - اورژانس - وزیر راه و همه و همه 24 ساعته همه اتوبوس ها رو تا دم در خونه اسکورت کنند ؟!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    2 8
    والا مدیر عامل اسکانیا هم حق داره . ناجا و استاندارد هم حق دارن . خلاصه موقعی که تایید میکنن بعدش میگن با این سرعت باید تردد کنه دیگه . وقتی میگن با سرعت مثلا 80 تا بعد راننده 120 تا بره اونوقت دیگه از بازه ای که اینا تایید کردن خارجه . اگر 80 تا میرفت به عنوان مثال . بر اثر ترکیدگی اصن انقدر منحرف نمیشد که دوتا گادر ریل رو رد کنه با یه اتوبوس دیگه شاخ به شاخ بشه . (شما در نظر بگیر طبق قوانین اگه عمل میکردن این دو تا اتوبوس غیر از گارد وصط باید حداقل دو لاین از هم فاصله داشته باشن :| )
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    50 1
    فقط نگین که مقصر خود مسافرین بودن که سوار اتوبوس ها شدن شما جیب مارو نزن (خال قزی)
  • بی نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    5 1
    متاسفانه من به عینه دیدم که شب ها در اتوبان تهران تا تبریز همین اتوبوس ها با چه سرعت از کنار ما رد می شوند متاسفانه سرعت مجاز برای این خودروها 110 می باشد که خود سرعت بالایی می باشد من وقتی تو لاین وسط در شب حرکت می کنم دیدم که اتوبوس با سرعت 110 به پشت خودرو من می رسه با فاصله بسیار کم نور بالا می زنه این کار رو تکرار می کنه در صورتی که جلوی من بسته می باشد خودروی دیگری قرار دارد باید حد اکثر سرعت اتوبوس و سایر خودروهای این شکلی کمی کاهش پیدا کند
    • میثم IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      1 1
      کاملا با نظرت موافقم.سرعتهاشون افتضاحه و میلی متری میچسبونن به ماشینهای جلویی و مدام چراغ میزنن و بوق میزنن. اصلا هم توجه نمیکنن راه بسته اس یا نه.فقط میخوان ماشینهای جلویی یه جوری لاین رو خالی کنند! آخرش هم اینطوری میشه که خودشون تصادف میکنن یا باعث تصادف میشوند.
  • mms IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    8 5
    ماشینهای اسکانیا مشکل دارد قبلا هم در تصادفات به سرعت اتش گرفتند و این ایرا به این ماشینها گرفته میشد که همانطور که دوستمان گفتند به دلیل نزدیکی سیستم کامپیوتر ماشین به باک ماشین و نداشتن سیستم قطع برق به هنگام اتصالی فاقد استانداردهای لازمه است . . اما ماشین اسکانیای مسافر بری به هم بخورند و انقدر ایمنی نداشته باشه که دو ماشین سراپا اتش شود این دیگه قابا بحث نیست نجات یافتگان گفته اند در هنگام تصادف سرعت ماشینها بالا نبوده ماشین اصفهان از کنترل خارج بوده و به دلیل ترکیدن لاستیک سمت راست به طرف چپ که گار د ریل بوده کشیده میشده و این را می شود تجربه راننده دانست ماشین یزد هم متوجه حرکت غیر معمول ماشین روبرو شده بود و سرعت خود را پایین اورده بودماشین اصفهان 100متر به گارد ریل کشیده شده و..
  • مظفر IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    3 1
    بگین نمیخوایم دیعه اون بیچاره هر رو بدیم خلاص دیگه چرا اینقدر بهانه میارین؟
  • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 1
    خبرجان تفحص كن ببين با اين وضعيت براي چه تاييد كردن ناجا وسازمان استاندارد مگه اين همه هزينه و رديف بودجه دريافت نميكنند پس چرا با اين وضعيت باز تاييد كردن جون هموطن مهم نيست آهاي كسي كه تاييد كردي و اين وضع بوجود اومد
  • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    7 5
    به نظر من يه نظر موضوع بو داره! از اين جهت كه بدون بررسي كامل كارشناسي نام شركت رو بصورت رسانه اي و گسترده اعلام كردند. در صورتي كه اون همه كاميون چيني آدم مي كشت به اين شكل صدا سيما پوشش رسانه اي نمي داد. مطمئنا استاندارد هاي سوئد خيلي بالا تر از كاميون هاي چينيه. يه جاي كار اين شانتاژ رسانه اي بو داره!!!!!
    • بی نام IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      6 0
      پوشش داد. احتمالا شما اخبار شبکه های فارسی زبان را نگاه می کردید نه اخبار شبکه های صدا وسیما.
  • ستاره IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    9 6
    آقای مدیرعامل شرکت عقاب افشان سمنان.. از خودت پرسیدی این چندمین بار هست که اتوبوس های شما بعد از یه تصادف مثل کپسول گاز میره هوا ... چطور برندهای دیگر از دره میوفتن ولی منفجر نمیشوند . شما برای ترس از موقعیت شغلیتون دارید دروغ میگید .. دروغی که به قیمت جان مردم میخواد تموم بشه .. اتوبوس هارو از کف جاده جم کنید و جون عزیزای مارو نجات بدین...
  • رشید A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    17 1
    آقایون چرا میگین اسکانیا؟بگین عقاب که تو سمنان این اتوبوس ها رو تولید میکنه(مونتاژ در واقع)وای شرکت اسکانیا جوری که تو سایت رسمی معلومه اصلا به این شرکت مجوز نداده .یعنی حتی اون اتوبوس با اسم اسکانیا غیرقانونه واسمش همون طور که روش نوشته شده عقابه نه اسکانیا.بعدشم واقعا انتظار دارین اتوبوسی که 100 کیلومتر در ساعت سرعت داره و لاستیکش می ترکه رو بهش کنترل کرد؟برخورد اتوبوسا چیز فاجعه ای نیست مقصر اتوبوسه که تحت هر شرایطی آتیش بگیره.ببینین یه راننده تریلی هفته پیش 4 میلیون تومن داده بود یه جفت لاستیک هانکوک به اصطلاح کره ای خریده بود ولی لاستیک نو تو بزرگراه آزادگان ترکیده بود.بهتره خبرگذاری ها برن با سازمان استاندارد صحبت کنن که اصلا کنترلی روی واردات لاستیک انجام میشه؟
    • ح A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      7 1
      قربونت با اين نظرت ....دمت گرم ...
  • بی نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    4 0
    رشید جان چرا متوجه نیستی استاندارد توی ایران پول ok پول بده فروغونتو استاندارد جهانی بگیر
  • بی نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    9 1
    به نظرم یک لوح تقدیر به سازنده اسکانیا بدهید و به عنوان تولیدکننده برتر همه ی سال ها معرفی اش کنید چون واقعا شایستگی اش را دارد. هر کسی نمی تواند با چنین اعتماد به نفسی روی بی شمار آتش سوزی اسکانیا سرپوش بگذارد و دست آخر هم دو قرت و نیمش باقی بماند.
  • بی نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    9 0
    یک نشان درجه یک شجاعت به آقای اکبری و یک نشان درجه یک لیاقت به کارخانه عقاب افشان داده شود. بدون فوت وقت!

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین