سید پرویز فتاح ، وزیر نیرو میهمان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران می شود.

گروه اقتصادی : سید پرویز فتاح ، وزیر نیرو میهمان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران می شود.
به گزارش خبرآنلاین به دنبال برپایی سلسله نشست های پایش و پیگیری اجرای سیاست های کلی اصل44 قانون اساسی، این بار جلسه صبحانه اصل44 را با حضور " مهندس سید پرویز فتاح " ، وزیر نیرو، " دکتر محمد نهاوندیان " رئیس اتاق ایران، اعضای کمیسیون های تخصصی اتاق و جمعی از فعالان اقتصادی برگزار می شود.

این در حالی است که هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران درباره طرح هدفمند کردن یارانه و افزایش بهای آب و برق به ویژه در بخش صنعت پرسش های فراوانی برای مطرح کردن با وزیر نیرو دارند. همچنین طرح واگذاری نیروگاه ها که مورد تاکید وزیر نیرو است تاکنون موفقیت چشمگیری نداشته و موانع بسیاری برای حضور بخش خصوصی در صنایع برق و آب کشور موجود است.

وزیر نیرو در حالی به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به منظور شرکت در جلسه صبحانه روز یکشنبه هفته آینده پا می گذارد که چندی پیش خبر از احتمال جیره بندی آب در آینده نزدیک داده است.

طبق گزارش های دریافتی از نمایندگان هیات مدیره اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران ، این بار جلسه صبحانه اصل44 با حضور وزیر نیرو، محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، اعضای کمیسیون های تخصصی این اتاق و جمعی از فعالان اقتصادی برگزار می شود.

در این جلسه که دومین جلسه از سلسله نشست های پایش و پیگیری اجرای سیاست های کلی اصل44 قانون اساسی است، فعالان بخش خصوصی کشور به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در مورد مسایل روز اقتصادی در کشور خواهند پرداخت.

اجرا و تحقق اصل44 قانون اساسی، تاثیر بحران مالی جهان بر اقتصاد ایران و بودجه سال 1388 کل کشور از جمله محورهای مورد بحث و تبادل نظر در این نشست است. این نشست ساعت 7 یکشنبه مورخ 20/11/87 در طبقه هشتم اتاق ایران برگزار می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 3134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =