۰ نفر
۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷

تسنیم نوشت:

رسانه‌های ترک گزارش دادند، باقیمانده لاشه یک بالگرد سوریه که روز گذشته توسط ارتش ترکیه منهدم شد، پیدا شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری حریت‌ دیلی‌نیوز ترکیه گزارش داد، باقیمانده لاشه یک بالگرد سوریه که روز گذشته (دوشنبه) توسط ارتش ترکیه منهدم شد، امروز (سه‌شنبه)پیدا شده است. بر اساس این گزارش، قسمت‌های این بالگرد در یک منطقه گسترده پراکنده شده است.
معاون رجب طیب اردوغان اعلام کرد که یک فروند بالگرد سوری به دلیل نقض حریم هوایی ترکیه مورد هدف جنگنده های ارتش این کشور قرار گرفت.
رسانه های ترکیه نیز به نقل از یک مسئول در شهرداری هاتای ترکیه، واقع در مرز این کشور با سوریه اعلام کردند که این بالگرد نظامی سوریه در مسافت 400 متری در خارج از مرزهای ترکیه در اراضی که بر آن مخالفان سوریه کنترل دارند، مورد هدف قرار گرفت.
مقامات وزارت دفاع سوریه امروز ضمن تاکید خبر سرنگونی بالگرد ارتش این کشور در نزدیک مرز با ترکیه در این باره اعلام کرد: مقامات نظامی ارتش تریکه با هدف متشنج کردن اوضاع منطقه به از روی عمد یک فروند بالگرد نظامی ارتش سوریه را در مرز با ترکیه سرنگون کرده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انتی بشار A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    92 49
    کار بسیار بجایی بود . یه کوچولو باید حساب دست جانی سوریه میومد .
    • انتی تروریست RU ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      62 44
      اگر بشار اسد جانی است پس رفقای سلفی و وهابی شما سوپر جانی هستند.
    • محمد IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      17 14
      خدا کنه خدا تو رو با رفقای وهابیت محشور کنه
    • بی نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      7 3
      محمد،اجرت با بشار اسد
  • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    47 57
    گزارش بازرسان سازمان ملل هم در مورد حمله ی شیمیایی منتشر شد و با وجود فشار وحشتناک کشورهای حامی تروریست به بازرسان برای مقصر دانستن دولت سوریه ، در این گزارش هیچ اشاره ای به دست داشتن دولت سوریه در این حمله نشده است البته جالبتر از ان پرسش نماینده ی سوریه از جامعه ی جهانی بود با این عنوان : انها که ادعا می کنند حمله ی شیمیایی کار دولت سوریه بوده است کاش پاسخ دهند چرا در این حمله فقط مردم عادی کشته شده اند و حتا یک تن از نیروهای گروه های تروریستی کشته نشده است ؟!! چه کسی مواظب بوده که حتا یک نفر از گروه های تروریستی کشته نشه ؟! دولت سوریه ، گروه های تروریست ، ترکیه یا .... کاش بتوانیم رها از فشار تبلیغاتی خودمان و تنها خودمان حقیقت را انطور که هست دریابیم. با سپاس
    • بی نام A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      30 15
      بازرسان تاييد كرده اند كه حمله شيميايي توسط يك فروند موشك زمين به زمين انجام شده است. مخالفان اسد در حومه دمشق فاقد سكوي پرتاب موشك هستند.بعد مخالف كه روي پيشاني اش كلمه مخالف حك نشده رژيم مي تواند به هر مرده اي بگويد اين از مردم عادي بوده
    • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      31 11
      این که موشکهای اسکاد قراضه اسد به خطا هدف گیری میکنند و به جای مخالفان مسلح بر سر غیرنظامیان فرود میاد ایرادیه که باید خود روسیه جواب بده. ضمنا شما هم یه کم به عقل و وجدانت رجوع کن که همه دنیا و گزارش هم تاکید داشت موشک "زمین به زمین" با کالیبر بالای 330 م‌.م که مخالفان از این موشک ندارند. ضمنا مطمئن باش اگر سلاح شمیایی دست جبهه نصرت باشه در هدف قرار دادن کاخ ریاست جمهوری در المزة لحظه‌ای درنگ نمیکنه نه اینکه بیاد غوطه‌ای که دست مخالفان است را بزند.
    • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      16 26
      دوستان اگه کسی بتونه به این پرسش پاسخ بده سپاسگزار میشم. موضوع خیلی روشن هست که حمله ی شیمیایی که توش حتا یه تروریست هم کشته نشده کار چه کسانی باید باشه.
    • میثم IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      26 13
      زیاد اخبار داخلی میبینی انگار! پاسخ نماینده ی سوریه اینه: به همون علت که وقتی سوریه بمباران هوایی میکنه انگار هیچ زن وکودکی نمیمیره و فقط نیروهای تروریستی میمیرن!
    • محمدرضا.ع IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      10 2
      متاسفم%%!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      13 14
      به همون علت که وقتی سوریه بمباران هوایی میکنه انگار هیچ ------------- الان شما به پرسش من پاسخ دادی؟!! یعنی به نظرت بشار اسد حاضر نیست تروریست ها رو ( حتا یکنفرشون ) رو بکشه ولی مردم رو میکشه ؟!! میشه بگید بشار اسد چه دلیلی داره که بشار اسد تروریست ها رو نکشه و بجاش مردم خودش رو بکشه ؟ !!!!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    21 29
    حالا سوریه دوباره صلح و آرامش می شه و روسیاهی به ترکیه می ماند.
    • بی نام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      27 16
      چه روسياهي؟! يك ميليون نفر پناهنده سوري رو تو كشورش جا داده و آب و غذا ميده آخرش هم روسياه بشه؟!!! روسياهي واسه شما و همفكران شماست.
    • بی نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      9 7
      جنگ راه نندازه و شورشی و اسلحه به سوریه نفرسته بقیه کارهاش پیشکش.
  • نگران آینده IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    13 13
    من از همین اتفاقات برای سوریه خلع سلاح شده می ترسم . اسد در قفس یا باید در مورد این اقدامات سکوت کند و یا اگر بخواهد پاسخ دهد بهانه به دست امریکا داده و ممکن است به سوریه حمله کنند . لعنت بر استعمارگران طماع و مکار و لعنت بر ملل متفرق دروغگو توهم زده و خسبیده .
  • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    24 24
    اردوغان دیگه شورشو در آورده.آقا اگه مردی معترضین خودتو آروم کن.
    • بی نام FI ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      8 8
      حرف حساب ...تو مملکت خودش بگیر و ببند و سرکوب راه انداخته از حقوق بشر هم حرف میزنه!
    • امیر US ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      5 5
      هلیکوپتر طرف اومده تو خاکش اینم زده خوب کاری کرده دستشم درد نکنه.بعضیا واقعا معلوم نیست به چه صراطی مستقیمند!
  • بی نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    17 19
    اختلاف ها رو کنار بگذاریم همه ی ازادی خواهان جهان و دوستداران بشریت و ازادی باید دولت سوریه رو در مبارزه با تروریست های وحشی یاری کنند.
  • نگران آینده IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    32 7
    ما در مورد ایران عزیز از هیچ موردی جانی مالی و... دریغ نمی کنیم روسیه همان حیوان وحشی درنده که اگر قدرت یابد حتما قصد ایران عزیز می کند ونه جای دیگر من از سلفی و تروریست نسبت به روسیه مکار کمتر می ترسم پدر بزرگم از پدرش می گفت روسها وقتی ایران می آمدند همه چیز را نابود می کردند حتی به حیوانات نیز رحم نمی کردند حتی به مجلس نیز رحم نکردند .آیا نگران نباشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    12 7
    تروریست ها سرانجام شکست می خورند و روسیاهیش برای ترکیه و شخص اردوغان میمونه. امیدوارم مردم ترکیه زودتر تکلیف این حامی تروریست ها رو هم روشن کنند.