خبرگزاری تسنیم:

منابع مصری از جمع آوری ۲ میلیون امضا در حمایت از نامزدی «عبدالفتاح السیسی» در انتخابات ریاست جمهوری آینده خبر دادند.
 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه الیوم السابع، «محمد حکیم» عضو کمپین «السیسی رئیس جمهور من است» تاکید کرد که جوانان این کمپین دیروز پنج شنبه در مقابل دیوان عالی قضایی مصر، حدود 6 هزار امضا در حمایت از نامزدی السیسی در انتخابات ریاست جمهوری آینده جمع آوری کرده‌اند.
وی افزود که جوانان این کمپین عصر امروز نیز برای جمع آوری امضا در خیابان‌ها و محله‌های استان قاهره مستقر خواهند شد بویژه اینکه این طرح از سوی شهروندان مورد استقبال قرار گرفته است.
«محمد الروبی» هماهنگ‌کننده کمپین «السیسی رئیس جمهور من است» در استان قاهره تاکید کرد که این کمپین تا کنون 2 میلیون امضا در سطح استان در حمایت از نامزدی السیسی در انتخابات ریاست جمهوری جمع آوری کرده است.
در همین رابطه «حمدین صباحی» موسس جریان مردمی و از رهبران جبهه نجات ملی معارض مصر نیز روز گذشته گفت: السیسی به دلیل جایگاهش در رأس نیروهای مسلح به عنوان نهاد ملی که از انقلاب طرفداری کرد، به یک قهرمان ملی تبدیل شده و در دل همه مصری‌های جای دارد.
صباحی اظهار داشت: اگر السیسی تصمیم به ورود به انتخابات ریاستی را بگیرد در آن صورت شانس بیشتری داشته و ملت وی را انتخاب خواهند کرد و این حقیقتی است که هیچ کس آن را انکار نمی‌کند اما با این وجود السیسی بارها اعلام کرده است که نمی‌خواهد در انتخابات ریاست جمهوری آینده نامزد شود.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    15 1
    خب این جماعت مصری به دیکتاتور علاقه دارنند از اول هم بیخود مبارک از سمتش کنار رفت .
    • سید مرتضی A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      14 0
      کلا هر دفه از یه طرف بوم میفتن.
    • بی نام CZ ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      17 0
      این ویژگی مردم کشورهای جهان سومه! میخوان دو تا پله یکی کنن، با سر میخورن زمین برمیگردن عقب!!! دمکراسی نیاز به زیرساخت فرهنگی اجتماعی و بویژه فرهنگ سیاسی و جامعه مدنی داره! فرهنگ هم یک شبه که درست نمیشه!