تسنیم نوشت:

سخنگوی دولت با بیان اینکه وزیران انتخاب شده و منتسب منتخب نهادهای صنفی و مدنی بودند، گفت: نجفی را به مجلس را معرفی کردیم اما یوسفمان را نخریدند و دکتر فانی خود را برای وزارت آموزش و پرورش آماده می‌کند.

محمدباقر نوبخت در جمع کارگروه آموزش و پرورش ستاد 92 روحانی در گیلان اظهار کرد: با تلاش شما عزیزان و هوشیاری ملت مردم به دولت تدبیر و امید رای دادند.
وی با بیان اینکه وزرای دولت تدبیر و امید دارای تخصص لازم هستند افزود: وزیران علاوه بر تخصص و تعهد منتخب نهادهای صنفی و مدنی نیز بودند.
معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه نجفی را به مجلس معرفی کردیم اما یوسفمان را نخریدند گفت:‌ دکتر فانی خود را برای وزارت آموزش و پرورش آماده می‌کند.
نوبخت با اشاره به تخصیص به موقع اعتبارات به بخش آموزش و پرورش گفت: نخستین تخفیف‌هایمان را با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید به وزارت آموزش و پرورش اختصاص دادیم.
در ابتدای این دیدار 4 نفر از فرهنگیان گیلان به ارائه پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.
تامین کسری بودجه وزارت آموزش و پرورش، معرفی فانی به عنوان وزیر پیشنهادی برای مجلس، تثبیت نظام آموزشی و توجه به نخبگان فرهنگی از جمله موارد ذکر شده بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 314417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ملت ایران A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    36 1
    دکتر توفیقی هم باید به عنوان وزیر علوم معرفی شوند تا کابینه امید شکوفاتر شود.
  • بی نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    6 9
    در شرکت ایران خودرو کسانی که 4 سال پیش با تغییر مدیرعامل ازین شرکت رفته بودند اکنون با تغییر مجدد بازگشته اند و دارند شرکت را شخم میزنند و قصد دارند حتی در رده های رییس قسمت ، همه را عوض کرده و از برخی مسئولین قبلی انتقام ب گیرندو این عمل را نیز از معاونت نیرومحرکه آغاز کرده اند . متاسفانه آنچه مهم نیست کیفیت و ارتقا و پیشرفت ایران خودرو است و فقط جابجایی باندها انجام می شود . خواهشا رسیدگی و پیگیری نمایید.
    • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      1 1
      واقعا چی پیش خودت فکر کردی که این نظرو دادی؟؟؟ کی رسیدگی و پیگیری کنه؟ هان ؟؟؟
  • سجاد IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    3 5
    نه تورو خدا ،ما را بیش از این از معلم شدنمان پشیمان نکنید
  • بی نام A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    1 0
    با سلام خدمت رییس جمهور عزیز با توجه به اینکه ریاست جمهور همواره از بهترین نیروها برای پیشرفت ایران استفاده میکنند از شما خواهشمندم برای تصدی استاندار سمنان شخص لایقتر از آقای عجم را انتخاب نمایید تا شبهات اینکه معرفی شده از طرف آقای جلالی میباشند برطرف گردد. از زحمات شما کمال تشکر را دارم
  • مهربان توسی A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    1 0
    من فرهنگی امیدوارم ایشان با توجه به نیازهای معلمان مدارس و دانش اموزان موفق باشند
  • علی میرزایی جابری ز A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    5 0
    با سلام آقای فانی تورا به خدا یا معلمان اعدام کنید یا فکری به حال بچه های ما بکنید دبیرستان شبانه رازی ناحیه 4 شیراز از این جانب 1800000 برای خوابگاه از ما تقاضا کرده تو این مملکت پول برای همه چیز است نوبت به ما فرهنگیان که می رسد بودجه نیست این نشانه عدالت است بچه های کمیته امداد بانکی ها بهداشتی ها و دیگران از همه ی مزا یا استفاده می کنند بیچاره فرهنگی بیچاره خودش که بدبخت بچه هایش هم از خودت ش بدبختر وا قعا جواب این بی توجهی و بی عدالتی کی می دهد ما این همه بی عدالتی مسئو لان وا گزار می کنیم به خدا و امید خدا حق ما را بگیرد پول برای دزدی های میلیاردی هست نوبت به ما که می رسد آسمان می تپد
  • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    با سلام آقاي فاني لطفا فكري هم به حال معلمل ني كه فرسنگها از خانواده شان دورند بكنيد تا خدمت به خلق در كنار خدمت به خانواده باشد . ممنون
  • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    0 0
    باسلام ......خسته نباشید لطفا فکری هم بحال ما سرباز معلم ها بکنید.......ممنون
  • بی نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    1 0
    با سلام و احترام، 1- آ.پ منطقه 10،در پرتال سرویسهای پرسنلی حکم بنده را اشتباهی100 هزار تومان کم زدند و می گویند اون مهم نیست مهم حکمی است که در دست داری.یعنی دو تا حکم متفاوت دارم یکی در دستم (همیشگی است و مطابق سالهای قبل است)و دیگری در سایت آ.پ منطقه 10( دارای غلط املایی با کسرحقوق) 2- دبیر ریاضی هستم. درسال 90 بدون تعهد و شرط ابتدایی از آ.پ شهر قدس به آ.پ منطقه 10 تهران منتقل کردند.اکنون وارد سومین سال شده، هربار سر ابلاغ دادن، ابتدایی می دهند در حالیکه بنده از همان اولین سال انصرافی داده ام و مخالفت کرده ام که هرسال بعد از مخالفتم ابلاغ راهنمایی میدهند. در مقابل امسال دبیر ورودی 92 به منطقه 10 را با وجود دادن تعهد و شرط ابتدایی، ابلاغ دبیرستان دادند.چرااا؟