عطاریان از پرداخت هفتمین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری در نهم آبان ماه و همزمان با روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت صندوق بازنشستگی کشور،در این مرحله به حدود 730 هزار بازنشسته حداقل 200 هزار تومان پرداخت می‌شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه اکنون یک مرحله دیگر از مطالبات بازنشستگان باقی مانده است که آن را نیز پرداخت می‌کنیم ادامه داد: امسال هم وام معیشت و وام ضروری را برای بازنشستگان در دستور کار داریم.


هزینه درمان بازنشستگان
وی در مورد بیمه طلایی بازنشستگان، گفت: سال گذشته تنها برای بازنشستگان بیمه طلایی اجرا شد، اما امسال برای دو میلیون و 500 هزار نفر بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها با در نظر گرفتن 570 میلیارد تومان اعتبار و با مشارکت دولت، بازنشستگان و صندوق بازنشستگی کشوری این بیمه طلایی اجرا می‌شود.
عطاریان در ادامه از رایگان بودن هزینه‌های درمان بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها در 540 بیمارستان طرف قرارداد خبر داد و گفت: تمام بازنشستگان می‌توانند بدون سقف از 540 بیمارستان طرف قرارداد سازمانهای بیمه‌گر استفاده کنند.
وی افزود: از ابتدای مراجعه تا زمان مرخص شدن از بیمارستان،تمام خدمات بستری افراد مراجعه‌کننده رایگان خواهد بود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره اینکه علت تحت پوشش قرار نگرفتن هزینه‌های ویزیت و یا آزمایش چیست؟ گفت: این بیمه، بیمه طلایی بستری است، اما اگر در زمان بستری و در بیمارستان آزمایش و یا ویزیت صورت بگیرد، کلیه هزینه‌های آن رایگان خواهد بود.
عطاریان افزود:تمام هزینه‌های دارو و درمان بیماران خاص و ام اس رایگان خواهد بود.
45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن-بازنشسته آموزش وپرورش A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    4 0
    عزیزم فقط بحث ویزیت وآزمایش نیست.سی تی اسکن ام آر آی فیزیوتراپی و....قبلابابیمه تکمیلی که حق بیمه اش هم کمتر بود پرداخت میگردید حال چگونه است که حق بیمه رابیشترکرده اندوخدماتش راکمتر؟ضمنابنده مدت دو ماه واندی ست که فرمهای مربوط را تکمیل نموده وحضوری تحویل داده ام اماکارت برایم صادر نشده .
  • سیدعلی سجادی A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    7 0
    باسلام سرکارخانم عطاریان بسیار لطف دارندمن به نوبه خودم از این انسان فداکار زحمتکش وصدیق کمال تشکر رادارم ایشان درطی شش سال توانستند بقول خودشان مبلغی درحدود 14000000ریال ازمطالباط فرهنگیان رابپرئازندکه واقعاجای تشکرداردکاری خسته کننده وجانکاه انهم برای یک خانم ازطرفی سیاست ایشان ستودنی است زیرا اگر بعد از4ت5ماه مثلاقسط 5000000ریالی می پرداختند احتمالاعده ای ازبازنشستگان که چنین پولی رایکجاندیده بودندسکته میکردندپس ببینید که ایشان به سلامت بازنشستگان ووانگهی به بارمالی که میبایست به بیمارستانهاتحمیل شود نیزتوجه کامل داشته اندوبالاتر ازهمه اینکه اعلام فرموده اند باپرداخت این قسط مطالبات کلا پرداخت شده زیرا حدودیک تایک ونیم میلیون تومان به نفع دولت میشود به بینیدازتمام ابعادایشان درخورقدردانین
  • معصومه IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    4 0
    باسلام وسباس میخواستم بدانم این محاسبه مطالبات چکونه است.
  • ققنوس IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    2 0
    از سال 1386 تا کنون تورم عمومی حدود 300 درصد رشد داشته است . و جای تاسف است که بعد گذشت چندین سال حق قانونی باز نشسته هارا قطره قطره می دهند وفکر می کنند حماسه ای افریده اند.دولت دهم برای پرداخت یارانه های بی هدف به همه جا دستبرد زد حتی به جیب خالی باز نشستگان مظلوم .
  • بازنشسته فرهنگی A1 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    0 2
    ما نمی دانیم مطالبات را چه گونه حساب کردهاند که ما دیگر طلب نداریم توضیح دهند