درودگر: پنالتی های پارسال ما پاک بود اما امسال به داوری ها شک دارم!

صادق درودگر هم به صف منتقدان داوری پیوسته . او به بهانه نحوه قضاوت احمد صالحی در دیدار تیمش با فولاد خوزستان به شدت از کمیته داوران انتقاد دارد و می گوید دایی راست می گوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ درحالی که علی دایی و باشگاه پرسپولیس فتح بابی داشتند در بحث فساد داوری و نوک تیز اتهامات شان را هم به سوی محسن قهرمانی داور مشهدی گرفته اند حالا دایی و حرف هایش که می تواند مسیری باشد برای پاکسازی فوتبال یا ابهام زدایی از فضای مسموم اتهامات ، گروهی دیگر این فضا را مناسب می دانند برای گره زدن خود به این فضا. صادق درودگر مدیرعامل ملوان یکی از این افراد است. او بعد از باخت دو بر یک تیمش برابر فولاد در خانه می گوید داوری این بازی طوری قضاوت کرده که او به حرف های علی دایی ایمان پیدا کند.

درودگر و تیمش در این فصل و در بازی مستقیم شان با سایپا از محسن قهرمانی ضربه خوردند و اشتباه فاحش داور در برخورد با سعید سالارزاده کار دست شان داد اما حالا آنها به همه داوری ها اعتراض دارند. درودگر می گوید:« 5 بازی است که داوری ها در این فصل به ما ضربه زدند. من حق دارم با این شرایط  ، وقتی شب بازی داور بازی ما عوض می شود و آقای صالحی را می آورند و این اتفاق ها می افتد ، باید مشکوک باشم. باید بگویم به حرف های علی دایی ایمان آوردم. چرا این را نگویم؟ گل دوم فولاد آفساید بود و پنالتی ما را هم نگرفتند.»

البته او درباره پنالتی دقیقه 90 به صحنه ای اشاره دارد که توپ از فاصله ای نزدیک به دست دفاع فولاد خورد:« فرقی ندارد. او دستش را عمدا برای زدن توپ باز کرده بود و کارش پنالتی بود. من مطمئنم که این صحنه پنالتی بوده است. من این صحنه ها را که می بینم می گویم دایی راست می گوید.»

او درحالی با این حرفش به جامعه داوری اتهام وارد می کند که سال قبل برای تیمش حداقل 10 پنالتی گرفته شد که 9 تای آنها را رافخایی گل کرد و آقای گل لیگ شد و یکی را هم از دست داد. تیم او سال قبل بیشترین پنالتی های لیگ را داشته و خیلی از تیم ها به این روند اعتراض داشتند. او در این باره می گوید:« ما سال قبل یک بازیکن سرعتی داشتیم که خودش را به دفاع حریف می زد و مشکل ساز می شد. برای همین رویش خطا می کردند. از 10 پنالتی مورد اشاره فقط یکی شان درست نبود!»

البته این نظر مدیر ملوان است و خیلی از کارشناسان داوری مثل هوشنگ نصیرزاده به آن پنالتی ها هم ابهام وارد می کنند که بعضی های شان با اشتباهات داوری بوده است ، اما چطور آن زمان داوری ها پاک بوده و حالا او به داوری ها ابهام دارد؟ او در این باره می گوید:« من سال قبل ایمان دارم از طرف ما با هیچ داوری بحثی نشده و پنالتی های ما کاملا پاک بودند . اما حالا با شرایطی که در لیگ ایجاد شده و دیدن داوری صالحی و بازی های قبلی تیمم به حرف های دایی درباره مشکلات داوری ایمان آوردم. چطور حتی آقای خوشخوان که ناظر داوری بازی بود بعد از بازی به ما گفت این صحنه پنالتی بوده ولی داور بازی خطای بازیکن فولاد را پنالتی نگرفت؟»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =