در آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر تراکتورسازی از سد راه‌آهن گذشت، فجر و ذوب آهن به تساوی رسیدند و فولاد مغلوب نفت تهران شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز دیدارهای هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) تراکتور مقابل راه آهن به برتری رسید و فجر و ذوب آهن به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در ورزشگاه تختی تهران تیم فوتبال را آهن میزبان تراکتورسازی بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان مجید جلالی به پایان رسید. گل های این دیدار را سعید دقیقی(دقیقه 43) و فرشاد احمدزاده (دقیقه 45) برای تراکتور و مجتبی شیری (دقیقه 88) برای راه آهن به ثمر رساندند. با این نتیجه تراکتوری ها 22 امتیازی شدند و موقتا به جایگاه دوم جدول صعود کردند. راه آهن هم با همان 10 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

همچنین در شیراز تیم های فجر و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی بدون گل دست یافتند و امتیازات را تقسیم کردند. بدین ترتیب فجر 10 امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت. شاگردان لوکا بوناچیچ هم با 13 امتیاز رتبه یازدهم را به خود اختصاص دادند.

در اهواز هم شاگردان یحیی گل‌محمدی با 2 گل برابر فولاد صدرنشین به برتری رسیدند. در این دیدار رسول نویدکیا و کمال‌الدین کامیابی‌نیا گلزنی کردند. این اولین شکست خانگی شاگردان حسین فرکی در لیگ برتر دوازدهم به شمار می رود. با این نتیجه نفت تهران 21 امتیازی شد و بالاتر از پرسپولیس در رده چهارم قرار گرفت. فولاد هم با 25 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

 

 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =