مهدی تاج رئیس سازمان لیگ از واگذاری حق بلیط فروشی به باشگاه‌های لیگ برتری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج رئیس سازمان لیگ که صبح امروز مهمان برنامه ورزش و مردم بود در مورد الکترونیکی شدن بلیط فروشی دیدارهای لیگ برتر گفت: «ما فروش بلیط الکترونیکی را از ورشگاه آزادی شروع کردیم چرا که اگر این اقدام در چنین ورشگاه بزرگی به خوبی پیش برود دیگر کار برای ورزشگاه های 15، 20 هزار نفری راحت خواهد شد.»

او ادامه داد: «برای فروش هرچه بهتر بلیط های الکترونیکی این قانون را تصویب کردیم که هر فردی که برای یک نیم فصل بلیط الکترونیکی خریداری کند، تخفیف ویژه ای به آنها تعلق بگیرد.»

تاج با بیان اینکه برای واگذاری حق بلیط فروشی به باشگاه های لیگ برتری آمادگی دارد، گفت: «ببینید AFC هم می گوید بلیط فروش حق باشگاه هاست. من از همین جا اعلام می کنم که از همین هفته بلیط فروشی را به استقلال و پرسپولیس واگذار می کنیم.همچنین در صورت آمادگی دیگر باشگاه ها این امتیاز را به آنها هم می دهیم. امیدوارم روزی خود ورزشگاه ها هم به باشگاه ها واگذار شوند چرا که هزینه آن هم بر عهده باشگاه ها می شود و این اتفاق باعث کاهش هزینه های دولت هم خواهد شد.»

او همچنین در مورد بازی استقلال و اف.سی سئول در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «بازی بسیار پرکیفیتی بود و دو تیم نشان دادند که شایستگی حضور در این مرحله را دارند. به هر حال دوره ای باشگاه های ما در بازیهای آسیایی درخشان ظاهر می شدند و به قهرمانی می رسیدند اما در آن زمان همه کشورها به این صورت روی این بازی ها سرمایه گذاری نمی کردند. به نظر من استقلال خوب بازی کرد و نشان داد که قابلیت های بسیاری دارد.»

رئیس سازمان لیگ در مورد اتهامات فساد در لیگ برتر فوتبال گفت: «تبانی برای سو جریانات مالی است و باید بگویم هر جایی که پول باشد، تبانی هم وجود دارد. باید به مردم نشان داد که برای برخورد با این اتفاقات اراده محکمی وجود دارد.»

تاج در مورد مدارک باشگاه پرسپولیس علیه محسن قهرمانی هم گفت: «داوری بخش حساسی است و همیشه باید مراقبت ویژه ای از آن شود، در همه جای دنیا در بخش تصمیم گیری حساسیت هایی وجود دارد. به نظر من خصوصی سازی می تواند این مشکل را حل کند چرا که هرجایی پول خرج شود عقلی هم پشت آن قرار خواهد گرفت. قهرمانی تنها یک اشتباه تاثیرگزار در بازی سپاهان - پرسپولیس انجام داد اما ادعای باشگاه پرسپولیس این اشتباه را معنادار کرد.»

او با اشاره به حضور نمایندگان AFC در ایران گفت: «نمایندگاه AFC برای دو کار به ایران خواهند آمدند، یکی برای تصمیم گیری در مورد تعداد سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا و دیگری هم برای بازدید از باشگاه ها و بررسی ممیزی آنها، لذا هر باشگاهی باید برای ارائه اسناد خود آماده باشد. همچنین از ورزشگاه های مختلف به صورت جدی بازدید خواهند کرد. به نظر من پس از بازدید آنها اتفاقات مثبتی برای باشگاه های ما می افتد چرا که انصافا در این مدت پیشرفت زیادی کرده ایم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    46 30
    آقاي تاج دست از سر اين فوتبال بردار لطفاً
  • بجنورد IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    20 9
    اگه امثال بلیت فروشی ، حق کپی رایت ، حق پخش ، تبلیغات دور زمین و .... به باشگاهها داده بشه اونوقت مشخص میشه تیمهایی مثل سپاهان و تراکتور ..... باید برای سوم چهارمی مسابقه بدن خبرجون بچاب
  • محسن کندری IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    1 1
    تا حالا چیکارش میکردین این پولو؟؟؟؟/
  • بی نام CN ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    3 0
    معذرت میخوام ولی یه سوال بدجوری ذهنمو درگیر کرده!!!آستین های پیراهن تاج چرا یکیش بالائه یکیش پایین؟!!!