واحد مرکزی خبر:

تلاش برای شناسایی راننده خودرویی که قصد داشت وارد محوطه کاخ سفید شود و انگیزه او از این کار ادامه دارد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، زنی که سعی داشت با خودروی خود وارد محوطه کاخ سفید شود، به دنبال یک عملیات تعقیب و گریز، با شلیک نیروهای پلیس آمریکا کشته شد.
به گزارش کمبرلی هالکت خبرنگار این شبکه، گریز خودوریی که قصد داشت از ایست بازرسی کاخ سفید عبور کند، موجب عملیاتی شد که در نهایت با شلیک به سمت راننده این خودرو و کشته شدن او پایان یافت.
اِد دونووان از سرویس مخفی آمریکا این موضوع را تایید کرد که این خودرو بدون مجوز سعی کرد به یکی از ورودی های کاخ سفید نزدیک شود.
این خودرو در نهایت مجبور به گریز از محل شد اما با تعقیب پلیس و شلیک به سمت راننده خودرو که به دستور ایست توجه نکرده بود، این حادثه خاتمه یافت. در این حادثه دو مامور پلیس نیز مجروح شدند. زنی که راننده این خودرو بود، ظاهرا اسلحه به همراه نداشت و کودکی نیز در خودروی او حضور داشت که دراین حادثه آسیب ندید.

4949

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    6 4
    اي بابا ! حيف شد
  • یکی A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    13 3
    احتمالا از همون مواد و داروهای خاصی خورده که به خورد سربازای گروه های افراطی و طالبان میدند تا خودشونو تو عراق منفجر کنند .
    • بی نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      3 2
      کیا میدادن، ماموران سیا؟
  • حامد IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    10 14
    جالبه! کار آمریکا این ابرقدرت پوشالی رو ببین به کجا رسیده که حتی تا خود کاخ سفید هم احساس امنیت نمیکنن. و جالب تر اینکه به قدری این مدعیان حفظ امنیت جهانی میترسن و بزذل هستن که به یه راننده بی دفاع تیرانذازی کردن اون هم یه زن ...واقعا کارش به کجا کشیده این عمو سام
    • بی نام A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      5 14
      امریکا بود که نظام هیتلری رو جمع کرد بنابراین پوشالی نیست.پوشالی به سیستمی میگن که بیشتر تبلیغات داره اما امریکا واقعا قویه من مقالات امریکایی ها رو که در رشته خودم میبینم واقعا بینظیره . به نظر من خحرف شما صحیح نیست با توجه به عملیاتهای تروریستی که شده حق دارند این کارو بکنند و اون خانوم هم نباید اونجا میرفته
    • حامد در جواب بی نام جمعه 12 مهر 1392 - 23:31:08 IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      10 1
      هموطن عزیز متوجه منظورت نشدم نوشتی آمریکا نظام هیتلری رو جمع کرد!؟ یعنی میخوای بگی هیچ کشور دیگه ای نبوده و فقط آمریکا به تنهایی هیتلر و همپیمانانش رو شکست داده؟ مطمئنی؟ یه نگاهی به تاریخ بنداز لطفا!
    • حميد A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      4 8
      حامد خان خيلي هم مسخ تلويزيون نشو. اينايي كه گفتي كاملا ً همون چيزهايي هست كه تلويزيون ما ميخواهد بگويي. قدرت پوشالي نيست چون كه واقعاً قدرته. با حرف من و شما هم كسي نه ضعيف ميشه نه قوي. بلكه عملكرد اونه كه اونو قوي ميكنه يا ضعيف. پولدار ميكنه يا بي پول. معروف ميكنه يا گمنام. همه چيز در دنيا همينطوره . آمريكاييها واقعاً قوي هستند و آقاي دنيا. در دنياي علم و كتابها و مقالات و تاريخ سري بزن ميبيني كه واقعيته تلخيست كه بايد قبول كرد.
  • حامد در جواب حمید IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    11 2
    من خودم ارشد دارم و میدونم تو خیلی زشته های علمی آمریکا حرف اول رو میزنه و خیلی مقالات علمی از آمریکاست. ولی هیچکدوم از اینهایی که گفتی دلیل این نمیشه که من مسخ تلویزیون شده باشم یا اینکه آمریکا از نظر نظامی و امنیتی در دنیا اول باشه. در ثانی اگر هم به قول جنابعالی آقای ئنیا باشه یعنی چی؟ یعنی ما باید هرچی میگه بگیم چشم؟! منظورت همینه؟؟؟
  • بی نام IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    مطمئنا خود زنه هم فكرش رو نميكرد كشته شه
  • بی نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    از اشراف اطلاعاتی تان که تمام امور منفی و مصیبتهای اروپا و امریکا را دارید و دقیقه به دقیقه هر تحرکی را زیر نظر دارید شدیدا خوشحال ام.
  • بی نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    از اشراف اطلاعاتی تان که تمام امور منفی و مصیبتهای اروپا و امریکا را دارید و دقیقه به دقیقه هر تحرکی را زیر نظر دارید شدیدا خوشحال ام.