شما نظر بدهید / دعوت از بازیکنان دو ملیتی به سود تیم ملی فوتبال است؟

نظر شما در مورد دعوت از بازیکنان دو ملیتی به تیم ملی فوتبال چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش جمعه شب لیست تیم ملی فوتبال را برای بازی با تایلند اعلام کرد که در این لیست نام استیون بیت آشور مدافع ایرانی سن خوزه آمریکا دیده می‌شود. او پس از تجربه موفق استفاده از اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد، یک بازیکن دیگر را هم از لیگ‌های خارجی پیدا کرده و می‌خواهد او را در ترکیب تیمش امتحان کند. البته کروش دانیال داوری دروازه بان شاغل در بوندسلیگا را هم به اردوی تیمش دعوت کرده که در مسابقات قبلی نتوانسته او را به خوبی محک بزند. 

نظر شما در مورد دعوت از بازیکنان دورگه و دو ملیتی چیست؟ آیا آن‌ها می‌توانند به تیم ملی ایران کمک کنند و باعث پیشرفت آن شوند؟

شما می‌توانید نظر خود را زیر این خبر بنویسید.

43 43

کد خبر 316148

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 212
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    گل شانسي بزنن خوبن!!! چندتا هم بدين استق لال
    • رضا A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      تيم ملي يعني استقلال اينو همه ميدونن كه در اينخصوص حرفي درش نيست. ولي حضور بازيكنان 2 مليتي همه از لحاظ دانش فوتبال و كلاس فوتبال و هم از لحاظ تجربه مي توان به فوتبال اين مملكت كمك ميكند.ولي بازيكني باشه كه حداقل از بازيكنان ما 1 سر گردن بالا باشه .
    • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      راست ميگه ديگه اگر تو استق لال گل بزنه ميشه بهترين و اگر تو تيم كروش باشه ميگن شانسي زده
    • بی نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      363 8
      قوچان نژاد ماهی 20 دیقه تو باشگاهش که البته تو اروپا باشگاه درجه یک حساب نمیشه بازی میکنه ولی کل ایران یک فوروارد در حد اون نداره. کیروش لیگ مارو قبول نداره حقم داره. اگه اینا نباشن که تعطیلاتیم.
    • بی نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      نتیجه گرایی تا کجا؟ این قطریها هم مثل شما فکر می کردند که فیفا مجبور شد قوانین رو عوض کنه! تیم ملی باید از ایرانیها تشکیل بشه. کسانیکه بخشی از فرهنگ ما رو تشکیل می دهند، نه کسانی که فارسی هم بلد نیستند صحبت کنند!
    • بی نام A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      تیم ملی یعنی استقلال!!!!!!!!!! حاجی روتون میشه اینو بگید؟؟ نه خدایی روتون میشه؟؟ بگم اف سی سئول بیاد دوباره؟؟ :))))))))
    • امير تبريز اوغلي ضد لنگي A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      شايد اينا كاري كنن مثل گوچي.از بازيكنان ايراني چيزي در نمياد . مثل خلعت
    • اهوازی IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      263 6
      چرا فکر می کنید که ایران فقط مال ماست باباجون اینها اصالتا ایرانی هستند و به کشورشون تعصب دارند پس خیلی هم خوبه
    • فوتبال روز دنیا A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      228 1
      اگر کیفیت تیم بالا بره هیچ فرقی نداره از کجا دعوت بشن...
    • حبیب IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      1 15
      اصلا اصلا خوب نیست چونکه اگر این بازیکن واقعا ایران را دوست میداشت اولویت اولش ایران بود
    • بهمن A1 ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
      7 0
      بیان خوبه حده اقل بازیکنان داخلی نظم و دیسپلین .حرفه ایگری را از اینا یاد میگیرند
  • مدیر A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    عاللللللللللللللللللللللللللللللی. کیروش مچکریم.از همه مچکریم
    • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      اما جای یکی مثل بختیار رحمانی خداییش خالیه تو لیست بجای جباری یا نوری که هر2 ناآماده اند باید از بقیه استفاده بشه تا بفهمن تیم ملی ارث پدرشون نیست اما گویا هست و ما بیخبریم !!!
    • بی نام EU ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      161 3
      از لیگ های دسته یک اروپا میان اینجا با این وضع فوتبالی که داریم .منت نمیزارن باید خدا رو شکر کنیم
  • h.b A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    صد البته
    • خزاعي A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      215 9
      اگر خوب نبود كه فيلم دو رگه هم براي اسكار انتخاب نميشد
    • حداديان A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      نه فقط كار خوب ، بلكه خداپسندانه هم مي باشد
    • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      بابا حداقل فارسی باید بلد باشند صحبت کنند!
    • بی نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      15 0
      بابا مگه به تیم المپیاد ادبیات دعوتشون کردن که همه میگن فارسیم باید بلد باشن !!
  • محمد GB ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    سوال شما دو گانگی داره قطعا ب نفع تیم ملی است.چون اکثر این بازیکنا کلاس فوتبالیشون بالاتر از بازیکنای لیگ هست.ولی از نظر رشد فوتبالی لیگ برترمون نکته مثبتی محسوب نمیشه چون این بازیکن بازیشو واسه تیم ملی میکنه بعد برمیگرده کشور خودش اما بازیکن لیگ ما ک احتیاج ب بازی ملی داره بدون بازی کردن تو تیم ملی باید برگرده تو لیگ خودمون
  • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    289 8
    وقتی که لیگ بازیکن نمیسازه و ستاره های لیگ ما بازیکنان 37 ساه هستند مجبوریم این کار رو انجام بدیم. موافقم
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    225 5
    آره خب :-؟ خیلی هم کار خوبیه :-؟ به شرطی که بعدش باشگاه های خودمون طرفو با پول نکشن تو لیگ برتر گند بزنن به فوتبالش :|
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    198 7
    انقدر سطح لیگ ما پایین اومده که اگه همه رو دو رگه انتخاب کنه نباید تعجب کرد.
  • میثم A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    خیر این همه بازیکن خوب داریم یکیش صادقیان یا قاضی یا عالیشاه یا شهباززاده بازیکن دو میلیتی واسه چیمونه
  • بی نام A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    وقتی مدافع خوبی مثل حنیف عمران زاده داریم که بهترین پاسور لیگ قهرمانان شناخته میشه، چه نیازی به این دو رگه ها داریم آخه؟
    • حميد IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      96 28
      ايشون هم براي تيم ملي ب دعوت مي شه شما نگران نباش
    • شادی IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      85 5
      "چه نیازی به این دو رگه ها داریم آخه؟ " این نیازو که اگه قوچان نژاد و دژاگه نبودند اصلا جام جهانی نمی رفتیم و در نتیجه این سوال اصلا مطرح نمی شد که شما بخوای اینجوری جواب بدی!
    • بی نام A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      72 7
      منظورش از پاسور، به تیم حریفه. خدای سوتیه این بشر. از شوخی گذشته کیروش نشون داده هر بازیکنی رو نمیاره. یادتون رفته اون آتشکده و نظری رو دیگه دعوت نکرد. مطمئن باشید چیزی تو اون بازیکن دیده که دعوتش کرده. در ضمن کلینزمن هم رو این یازیکن نظر داره و حتی یه بار به تیم ملی آمریکا دعوتش کرده اما بازی نکرده
    • مهدی IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
      1 1
      بنگر هم خوبه برا تیم ملی خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ايراني IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    64 7
    حتما ميتوانند تا حالا كه اينطور بوده
  • سعید IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    143 2
    معلومه به سوده ایرانه شما یه درصد فک کن اشکانو قوچان نژاد ، یا حتی سالهای قبل فریدون نبود اونوقت دیگه جام جهانی رویا بود
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    154 4
    بله چون حرفه ای هستند و مثل این داخلیها بی عرضه نیستند
  • محمد A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    95 2
    وقتی بازیکنای داخلی لیاقت بازی در تیم ملی رو ندارن باید یه مهره ی با لیاقت تر رو آورد به شرطی که یه سرو گردن از داخلیا بالاتر باشه، مثل دژاگه یا گوچی.
  • محرمی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    132 0
    هرکس که خون ایرانی تو رگش داره به شرط اینکه بازیکن قابلی باشه حق داره لباس تیم ملی رو بپوشه اینکه کجا به دنیا اومده و بزرگ شده مهم نیست
  • کمال پیروز IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    94 0
    به نظر من اگر بازیکنان دوملیتی که به تیم ملی دعوت میشن مثل رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه خوب بازی کنن نه تنها ایرادی نداره بلکه خیلی هم خوبه همونطوری که دیدیم رضا قوچان نژاد در سه بازی آخر واقعا برای تیم ملی معجزه کرد اما اگر این بازیکنان کیفیت خوبی نداشته باشن نباید به تیم ملی دعوت بشن چون اینجوری حق بازیکنای داخلی که همیشه در حسرت حضور در تیم ملی هستن ضایع میشه و اونا انگیزشون رو از دست میدن که این به نظر من دور از انصاف هست
  • ای اس IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    69 2
    اشکال نداره چرا که کشورهای دیگه همه آگاه هستن چطور بازیکن می گیرن
  • حامد IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    77 2
    100 درصد
  • سمناني پرسپوليسي IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    106 1
    بله.يادمون نره كه همين دو مليتي ها ما رو بردن جام جهاني.اشكان دژاگه و قوچان نژاد حاصل همين پروژه هستند.داخل ليگ ايران كه خبري از بازيكن حرفه اي نيست!!١
  • علی A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    91 0
    به نظر من هرایرانی که بتونه به تیمهای ملی ما کمک کنه باید این فرصت رو بهش داد
    • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      26 10
      معمولا ایرانیها فارسی بلدن! خودشون رو ایرانی می دونن و برای بازی تو تیم ملی نیازی نیست نازشون رو بکشی!
    • ناظر IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      5 0
      اصلاً نیاز نیست نازشون رو بکشی, مثل کریمی, مجیدی, هاشمیان... تازه اینها با غیرتامونن. ناز ؟! منّت ؟! ... خوب گاهی صلاح نمی دونن باعث خراب شدن جو تیم ملی بشن
  • آناهیتا IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    90 4
    بله. شما دژاگه و قوچان نژاد رو با هم پستی هاشون تو ایران مقایسه کنید جوابتونو میگیرید بازیکنهایی که در محیط خارج از ایران بزرگ شدند با تمام وجود در زمین میدوند. ایستا و کم تحرک و کم کار نیستند از موقعیتها بهتر استفاده میکنند استرس کمتری دارند و البته حاشیه کمتر. قلیونی و ... هم نیستند. به مربی احترام میذارند به داور اعتراض نمیکنند کارت بیخود نمیگیرن. بزن زیرش و بازی علی اصغری نمیکنن و همه رفتارهایشان حرفه ای است
  • آرمان A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    81 10
    اینم سواله؟؟ معلومه که به درد میخوره! لابد میخوای دهنوی دعوت شه!
  • بی نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    54 4
    الانم بازیکنان و مربیان ما بعضیاشون البته دو ملیتی نیستن ولی دوتا پاسپورت دارن!!!
  • یک ایرانی IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    53 1
    بهترین ها باید دعوت بشن. اگه ایشون واقعاً می تونه کمک کنه باید حتماً دعوت بشه و انتخاب صحیحیه.
  • پيمان IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    57 0
    به نظرم خوبه كه در اردوهاي تيم ملي محكي زده بشن و در صورت مفيد بودن، به كمك تيم ملي بيان مانند دژاگه و قوچان نژاد كه چون تو اروپا بازي كردند اعتماد به نفس بالايي دارند و انصافا به تيم ملي كمك كردند.
  • من IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    45 1
    کار خوبی هست . چون بازیکنهایی میان که فوتبال رو از پایه بصورت حرفه ای شروع کردن و میتونن برای تیم ملی مثبت باشن.
  • منصور IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    58 5
    بله که درسته مگه شما با این بازی های لیگ باریکن پیدا میکنی؟
    • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      13 74
      بله که خوبه البته کارلوس کیروش باید فرهاد مجیدی هم دعوت کنه ..............
    • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      47 7
      موافقم؛ فرهاد خیلی به کار تیم میاد، به خصوص تو این برهه که هیچ بازیکنی تو پست آفساید نداریم!
  • بی نام EU ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    22 4
    به نظر من هم آره هم نه! چون که این بازی کنا تو بازی های بین المللی به درد ما خوردن اما به هم اندازه استفاده از استعداد های ایرانی رو کم کردن.در کل بازیکنی مثل قوچان نژاد یا دژاگه به درد می خورن.
  • آزاد عزیزپور IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    59 4
    بله موافقم ای کاش هر یازده نفر ثابت تیم ملی مثل این انفراد دورگه باشند
  • صالح A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    24 61
    ممتنع!!!
    • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      39 8
      بابا تیکه به این باحالی واسه چی انقد منفی زدین به بنده خدا !
  • اصفهانی IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    52 4
    خیلی هم خوبه. بازیکنان داخلی بیشتر دنبال پول و حاشیه هستند. ایرانیان خارج از کشور هم حق دارند علاقه خود به وطن رانده شده از آن ، خدمت کنند.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    34 1
    تو این مقطع که فقر بازیکن جوان و موثر داریم نظرم مثبت هست . ضمن اینکه اونا ایرانی هستندو مثل کشورهای عربی یا ژاپن(الکس برزیلی بازیکن سال 2002)بازیکن تبعه نیستند.اگه کیفیتشون مثل دژآگه یا گوچی باشن خوبه .تیم ما خیلی پیره با این وضعیت هیچ امیدی به این تیم نیست مگه اینکه از نظر سنی میانگین بیاد پایین و تجربه بین المللی بره بالا.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    14 37
    در کوتاه مدت شاید بصورت مقطعی به فوتبال ملی کمک کنند ولی در دراز مدت این کار هویت صد درصد تیم ملی را زیر سوال میبرد و همینطور از شور و اشتیاق بازیکنان داخل کشور میکاهد .
    • بی نام A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      21 1
      اگر قوچی نبود الان انگیزه ای واسه بازیکنا که نه واسه مردم مونده بود؟
    • بی نام A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      2 0
      البته اگه دستياری فرگوسن و سرمربی گری تيم ملی پرتغال و رئال مادريد کم چيزه احتمالا ديدن تمرينات تيم لورکوزن خيلی مهم و تعيين کننده است که اين سرکار قندلی الان بيست ساله که هر جا می شينه يه تعريفی از اون دوران می کنه!!! بزرگترين افتخار ايشون بوده!!! خخخخخخخ
  • شهریار A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    49 2
    آمار میگه اگر اینا نبودن ما به جام جهانی نمیرفتیم. کیروش هم به اونا خیلی اعتقاد داره
  • بدیع الزمان A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    10 73
    با توجه به اینکه اندیشمندان نخبه لنگ برای کوبیدن ژنرال به این استدلال که کئروش دستیار فرگوسن بودند و تا الان هم بازیها درخشان بوده !! پس کارهای او کاملا درسته...خخخخخخخخخ
  • masoud IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    37 1
    باسلام:من با نظر آقای کیروش هم عقیده هستم. بازیکن هایی که در لیگ های خارجی بازی می کنند بازیکنان حرفه ای و از دانش فوتبال خوبی برخوردار هستند و می توانند به کمک فوتبال ایرا ن بیایند همانطور که اشکان دژاگه و قوچان نژاد بیشترین نقش در سعود تیم ملی ایران به جام جهانی را داشتند. این واقعیتی که باید بپذیریم که بازکنان داخل لیگ حتی 4 پاس درست نمی توانند بدهند. با تشکر
  • بي نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    34 2
    شناختي از اين بازيكن ندارم ولي دركل قوچان نژاد و اشكان دژاكه براي تيم ملي خيلي مفيد بودند يا بهتر است بگوييم كه اگر گلهاي حساس قوچان نژاد و بازي قدرتمندانه دژاگه نبود الان باز حسرت ميخورديم ودنبال مقصر مي گشتيم.
  • امیر IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    32 2
    شک نداشته باشید که موثر است نسل باهوش بازیکنان ملی ما مدتها است که منقرض شده بعضی از بازیکنان لیگ برتر وملی متاسفانه اصول استپ کردن توپ را نمی دانند -بازیکنان دورگه از پایه اصول فوتبال را میدانند
  • شاهین A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    17 2
    بدرد بخورند خوبه...ولی نباید از استعدادهای داخل هم غافل شیم چون خیلی رحمت میکشند
  • مصطفي IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    30 3
    ببخشيد ميشه بگيد از دژاگه و قوژان نژاد نبودند كي مي خواست ايران رو ببره جام جهاني ؟
  • kurd boy A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    15 5
    لایک
  • mozafar IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    55 12
    بازیکنان ایرانی خارج از کشور حرفه ای تر از بازیکنان داخلی اند.
  • مربي حرفه‌اي ؟!؟!؟؟! IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    32 15
    بازيكناي دورگه رو بي‌خيال، يكي بگه فولادي چطوري به تيم ملي دعوت شده ؟!!!!!؟؟!!!!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
  • امیر A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    19 4
    موافق
  • روبرو آماده باش IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    79 2
    موافقم. اگر دژاگه و به خصوص، قوچان نژاد نبودند، اصلا به جام جهاني نمي رفتيم. اين بازيكنان با اصول اساسي فوتبال آشنا هستند و تفكر حرفه‌اي دارند و تاكتيك‌پذيرند و بر خلاف بازيكنان داخلي فقط به دنبال پول نيستند.
    • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      6 51
      پروفسور جان دژآگه بازیکن خوبی هست ولی تو 3 بازی مقدماتی واسه بازی کرد.!پس نقش خیلی مهمی نداشت!اما کیفیتش بالاست.
  • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    50 3
    موافقم صد درصد. اینا که داخلی هستن میلیاردی میگیرن از ترس ساق پاشون بازی نمیکنن. غیرت تو ساق پا و دوندگی های اشکان دژاگه و امثالشه!
  • زند باد ایران IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    40 0
    اگر کیفت فنی بالایی داشته باشند می توانند به تیم ملی کمک کنند
  • hormoz A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    37 1
    کار خیلی خوب و خوشمندانه ای هستش
  • روحيه A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    42 1
    صد در صد ، شك نكن فوتبال همه چيش داره حرفه اي ميشه
  • سالار IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    59 2
    بنظرم خوبه چون بازیکنان ما انقدر پول گرفتن اشبا شدن دیگه بدرد تیم ملی نمیخورن،اگه کارلوس بتونه یه تیم کامل از این بازیکنان ببره جام جهانی حتما بین 8 تیم صعود می کنیم.
  • امين A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    38 0
    به نظر من تا حالا اين رو ثابت كرده كه به سود فوتبال ما بوده است و جواب هم گرفته ايم .
  • علی IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    49 0
    موافقم ، با گل های سرنوشت ساز یکی از همین دوملیتی ها بود که تیم به جام جهانی رفت.
  • مرتضی A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    31 0
    این بازیکن های توی ایران جون ندارن راه برن ! معلومه هرکی جز ایران بازی کنه درست تمرین می کنه درست می خوابه ! و استاندارد ها رو رعایت می کنه کروش این رو فهمیده برای همین هم هست که حاضر سردار آزمون جهانبخش رو دعوت کنه ولی خیلی ها رو دعوت نکنه چون می بینه درست تمرین نمی کنن توی ایران بازیکن ها همش هم تقصیر مربی های بی سواد و پر ادعاست !!!
  • بی نام A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    32 0
    بله صددرصد . چون اونها داخل حواشي خراب فوتبال ايران نيستند و فكرشان تنها فوتبال بازي كردن است
  • وحید IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    38 0
    به نظر من بازیکن دو ملیتی به علت بازی در لیگ معتبر جهان و امکاناتی که در باشگاه های خارجی وجود دارد خیلی برای تیم ملی مفید خواهد بود
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    23 0
    صد البته که مفیده تا کی بازیکن ایرانی بی کیفیت
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    26 0
    عالیه
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    4 13
    مرهم موقت بر روی زخم فوتبال . که البته این بازیکن ها برای حضور موقت در جام جهانی و کسب بازار جهت تیم های مطرح و لذت حضور در جام خیلی راحت پیشنهاد حضور در تیم ملی را قبول می کنند.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    30 0
    موافقم،با این کار بازیکنان پولکی داخلی حساب دستشون میاد و شاید کمی غیرتی بشن....
  • مجتبی A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    23 0
    کاملا موافقم، با این کارش سطح فوتبال ما به فوتبال روز دنیا نزدیک تر میشه، ضمن اینکه فرصت درخشش به این بازیکنای اغلب با انگیزه تر از بازیکنای ظاهرا وطنی تر هستند، داده میشه از اینا مهمتر، دعوت از این بازیکنا حرکت ضدنژادپرستانه ای هست به نظرم دو رگه و دوملیتی فقط یه برچسبه که به این بنده های خدا چسبونده شده و لاغیر!!! مرسی آقای کیروش
  • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    27 0
    کمترین حسن بازیکنان دو ملیتی اینه که از خارجی ها نمی ترسند و با دیدن ممالک اونور آب یاد کارهای نکرده شون نما افتند. جدای ازین از نظر فنی هم اکثرا کارامدتر از بازیکنان لیگ ما هستند.
  • مهدی م IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    45 0
    من نمی فهمم چرا ما به بازیکنی که پدر ومادرش ایرانی هستند وفقط چون درآمریکا زندگی میکنند میگیم دوملیتی؟ خوب به نظرم آقای کروش باید بیشتربازیکناش ازایرانیهای ساکن اروپا یا آمریکا ویا ژاپن ولو اینکه شاغل دردسته دوم این کشورها باشند انتخاب کنه چون اکثربازی کنها لیگ برتر ما حرفه ای نیستند یا اصلا باهوش وتاکتیک پزیرنیستند اکثرا بارابطه ورشوه یا دلالهای سود جود به باشگاههای بزرگ کشورمون راه یافته اندواونایی که استعداد واقعی فوتبال دارنددرتیمهای ما راهندارند چون مربیانمون هم فقط به فکر پول ومنافع شخصی اشون هستندفکر کنم آقای کروش مربی بزرگ وباهوشی هستند که به این نکته پی بردند ایشون باید بازیکنایی که به دردشون میخوره دعوت کنه حتی اگه دورگه باشند
  • بی نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    22 1
    100 خوبه و طراز دیگری از حرفه ای گری را با خود به تیم ملی منتقل می کند
  • احسان IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    21 0
    100% موافقم خیلی هم عالیه چه اشکالی داره هر چیزی که با حفظ ملیت ایرانی ما باعث پیشرفت فوتبال و ورزشمون بشه عالیه این بازیکنان دورگه هم نشون دادن با تربیت شدن در فوتبال حرفه ای میتونن بسیار کمک کننده به تیم ملی باشن و درصد بالایی از موفقیت و رفتن به جام جهانی رو مدیون اونا هستیم چون دیدید که بازیکنان اینطوری به خوبی با ایجاد موقعیتهای و گلزنی های 3 امتیازی تیم رو با برد همراه کردن.
  • امید A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    6 36
    بازیکن دو ملیتی آوردن اونم 5-6 تا یعنی کشور با 75 میلیون جمعیت و این همه استعداد نمی تونه 11 تا بازیکی درست و درمون تربیت کنه. باز ادعا حرفه ای بودن هم داریم.
    • مهدی US ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      4 0
      چین باید چی بگه بنده خدا با این حساب
  • بی نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    3 41
    نه اصلا استعداد های جوان ها داره هدر میشه
  • بی نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    18 2
    100%
  • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    19 2
    قطعا بازیکنان حاضر در لیگهای اروپا حتی در دسته های پایینتر کیفیت بهتری نسبت به لیگ برتر ایران دارند وکیروش به این مسله بخوبی واقف است
  • بی نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    21 2
    بازیکنانی که آموزش های آکادمیک رو از بچگی تو خارج دیدن کلاس بازیشون بالا تر از داخلی هاست ویاد گرفتن چه طوری دروازه خالی رو گل کنن
  • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    17 3
    موافقم
  • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    24 2
    چرا اين نظر خواهي را مانند نظرخواهي هاي ديگر در صفحه اول خود و بصورت آري يا خير قرار نداديد؟ چه فرقي با آنها دارد؟
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    4 41
    اینکه اصلا اسمش ایرانی نیست فک کنم ایرانرو هم ندیده کیروش می خواد از ایران قطری دیگر بسازد مربی که نتونه از این لیگ یه بازیکن کشف کنه به درد نمیخوره
  • هانیه عاشوری A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    21 64
    ما چقدر بدبخت شده ایم که در کشور ما دو سه بازیکن خوب وجود ندارد باید یک مربی بی سواد سه بازیکن از خارج بیاورد که تیم ما تیم شود خیلی بدبختیم
    • بی نام CN ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      48 8
      اونوقت کی روش بی سواده مربی با سواد قلعه نوعیه مثلاً؟؟؟ یا علی دایی؟! :|
    • شیدا IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      23 0
      فوتبال دیدی تا حالا عزیزم؟؟؟؟!!!!!
    • هدي A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      17 0
      شا كه سواد داري گرمكن بپوش بيا وسط
  • برهان راشدی A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    7 7
    موافق با این دعوت هستم.اما این نفعی وسودی به رشد تیم ملی ایران نمیکنه...بلکه فقط به منفعت کئروش میشود باشد.واوست که با این حربه بدنبال نتیجه هست.ما در لیگ هامون بازیکنای مستعد فراوان داریم باید آنها رو بسازیم تاقدرت فوتبالمان بالا ببریم.وگرنه پرتقال واشنطونی همیشه هست!همیشه بدون هسته هست!وهمیشه هم شیرین هست!!!ما باید پرتقال خاک خومان را طوری بسازیم که از همه بی نیازباشیم.
  • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    18 1
    اره موافقم چون ميدونم واسه ايران بازي ميكنن فقط و فقط واسه ايران
  • بی نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    21 2
    اگر از لیگ دسته 3 مالدیو هم باشه کلاس کارشون بهتر بازیکنای لیگ خودمون هست
  • ايدا A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    4 26
    به نظر شما. دعوت از اين بازيكنا چه بلايي سر جوانان ليگمون مي اد صادقيان انگيزش رو از دست مي ده فولاد صدر نشين ديده نمي شه رضا نوروزي محو مي شه اونوقت يه دو رگه امريكايي مي اد فوتبالش رو باذي مي كنه بعد هم از اين كشور مي ره راستي اگر اين بازيكنا يه تيم هاي ملي مليت دومشون دعوت مي شدن بازهم مي اومدن ايران من مي خوام تيم ملي كشورم نماد فرهنگ. كشورم باشه كيروش مي اد و مي ره رفتار تحقير اميزش وحشتناكه اما فراموش مي شه اميدوارم صادقيان عاليشاه رضا نوروزي و بقيه هم بتونن فراموش كنن باز هم انگيزه داشته باشن و ادامه بدن به اميد روزي كه عزت ايران از هر چيز مهمنر باشه
  • مهدی IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    9 33
    باید قبول کرد که کیروش هیچ اعتقادی به ایرانی‌ها ندارد. دلم یه تیم می‌خواد مثل جام ملت‌های 96 و مقدماتی جام جهانی 98. بدون یک بازیکن دورگه و همه بچه‌های با استعداد همین سرزمین. فقط از خود شهر آبادان میشه یه تیم ملی درآورد. از تبریز و اردبیل 12تا بازیکن ملی درمی‌آد. تهران هم این ظرفیت رو داره. باید استعدادها رو شناخت و پرورش داد.
    • امیر IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      20 0
      اونوقت دژاگه و قوچان نژاد که پدر و مادر ایرانی دارن و توی خاک ایران به دنیا اومدن ایرانی محسوب نمیشن؟
  • بی نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    25 3
    من با این کار موافقم و به کروش حق میدم به لیگ ایران اعتقادی نداشته باشه چون توی این لیگ بازیکن ها به جای اینکه فوتبال یاد بگیرند و پیشرفت کنند مصاحبه کردن و جنجال راه انداختن یاد می گیرن دزاگه توی فولهام بازی نمی کنه قوچان نژاد برا تیمش بازی نمی کنه ولی ندیدم جایی مصاحبه کنن تیم ملی به بازیکن های حرفه ای که تمرکز بالایی دارند نیاز داره..نه بازیکن هایی که وسط بازی به فکر مصاحبه بعد از بازی هستند
  • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    27 1
    دو رگه ها بازیکنان حرفه ای هستند وبرای فوتبال ملی مفیدن ومثه بازیکنان داخلی دنبال حاشیه نیستن آقای کیروش مربی کار بلدیه داره از این افراد استفاده بهینه می کنه در کشورهای دیگه برای این بازیکنا هزینه کردن بهره شو ما می بریم به نظر من خیلی خوبه
  • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    10 3
    مهمترین حسنش اینه که مافیا و باندش چون سواد و کلاس کار مربیگریشون حتی از توپ جمع کن های تیم هایی که این بازیکن ها توش بازی می کنند هم کمتره کم کم متوجه واقعیت می شه که باید دور مربیگری این تیم رو خیط بکشه .
  • amir ali IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    6 5
    اره میتونه مفید باشه به شرطی که حق بازیکنایی مثل پیام صادقیان و بختیار رحمانی ضایع نشه.....!
  • بی نام A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    2 8
    بازیکن دو ملیتی خوبه ولی دو یا سه نفر نه بیشتر.
  • امين IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    11 1
    بله چرا كه نه؟ بازيكنان داخلي بايد حس رقابت داشته باشن تا پيشرفت كنن.
  • احسان A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    13 0
    با توجه به سوابق و بازی های قبلی و بدون تعصب میتونم بگم صد در صد موثر بودن و واقعن سطح شون از خیلی از بازیکنان لیگ داخلی بالاتر بوده . اشکان دژاکه و قوچان نژاد کلاس بالایی از بازی فوتبال و ارائه دادن و امیدوارم بقیه هم بتونن به این روند ادامه بدن . ولی امیدوارم به لیگ داخلی خودمونم بها داده بشه چرا که خیلی متاسف شدم که می بینم در لیست دعوتی حتا یک بازیکن از تیم صدر نشین فولاد دعوت نشده ! من پرسپولیسی هستم ولی بازیکنان جوان فولاد میتونن برای تیم ملی در آینده ای نه چندان دور مفید باشن اگر بهشون ارزش بذارن ...
  • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    11 0
    صد البته که موافقیم از این لیگ بی کیفیت داخلی که بازیکنی ساخته نمیشه که بتونه برامون تو جام جهانی بازی کنه
  • رضا A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    8 0
    100 درصد بهتره چون اون ور آبی ها هم نظم پذیری و تاکتیک تیمی رو می فهمن هم بی ادع تر و خاکی ترن و هم مثل یه سرباز واقعی برای تیم ملی بازی می کنن
  • مرتضي IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    12 3
    واقعا" كار درستيه . مگر اينكه اونا با غيرت بازي كنند تا اينوريا ياد بگيرن.
  • نیما IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    13 4
    صد در صد موافقم,اگه همین گوچی تو 3 تا بازی آخر نبود ایران باید خواب جام جهانیو میدید
  • بی نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    11 9
    اینقدر که دورگه ها را به سر جوونای این مملکت زدند، حالم بد شد از خوندن این کامنتها. یعنی از نظر ما ایرانیها یه مامان یا یه بابای چشم آبی اینقدر فاکتور مهمیه که اونها همه با عرضه، با تعصب و حرفه ای هستند بچه های ایران همه بی عرضه و بی غیرت و ...... قلبم به درد اومد از این همه بی انصافی! این همه کوته بینی! به جای مبارزه با فساد و روشنگری، این دست آورد سیمای ملی ماست در عرصه ورزش!
  • رضی A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    14 0
    خدا کنه بیان که این بازیکنای پولکی ما فوتبال حرفه ای و فرهنگ مدارانه رو یاد بگیرن.
  • علی قدوسی بابل A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    6 0
    بازیکن دوملیتی هم باید اولاً غیرت ایرانی داشته باشه ثانیاً فوتبال حرفه ای بلد باشه وبه عبارتی اروپائی بازی بکنه ..بدین دو دلیل من خوشبینم
  • مهرداد IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    8 0
    بازیکنان لیگهای معتبر اروپایی و امریکایی چون از ابتدا فوتبال رو کلاسیک انجام دادن بسیار تاکتیک پذیرتر از بازیکنان داخلی هستن و حضور اونها در تیم ملی باعث میشه بازیکنان داخلی ما رقبای قدرتمندی داشته باشن و برای گرفتن پست خودشون بیشتر تلاش کنن که این در نهایت بهسود فوتبال ما میشه
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    11 0
    با همین بازیکنان حرفه ای رفتیم جام جهانی. البته پا قدم روحانی رو هم نباید دست کم گرفت :)
  • سلمان GB ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    10 0
    بله موافقم.چون ما داریم میریم جام جهانی ونیاز به بازیکنانی داریم که تو باشگاهای سطح اول دنیا باشن وباید حرفه ای باشن.بازیکنان لیگ برتر ما سطحشون خیلی پایین و با اینا به مشکل بر میخوریم
  • 6 تايي A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    14 5
    په نه په،بيان فرهاد دعوت كنن يكيم بزارن از آفسايد درش بياره.خخخخخخخخخخخخخخ اسطوره!!!!!!!!!؟؟؟؟؟...!؟
  • بی نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    8 0
    خوبه.باید از پتانسیل ها استفاده کرد ولی وتسه بلند مدت جواب نمیده باید تیم ها به فکر بازیکن سازی باشند.
  • حمید IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    14 1
    البته استیون بیت آشور دو رگه نیست و پدر و مادر ایشون هر دو ایرانین.
  • جليل عرب زاده A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    1 11
    در منظر بين‌المللي شايد براي كشورمان مفيد باشد اما مي‌تواند در درازمدت باعث سرخوردگي فوتباليست‌هاي داخل بشود چرا كه آن انگيزه كاركردن و بازي را از دست مي‌دهند اما در نهايت مي‌توان گفت كه مي‌تواند به ضرر فوتبال داخلي و ملي شود چرا كه بعد از اتمام جام جهاني و احتمالا عدم صعود ايران از گروه خود نوعي هجمه به آنها آغاز خواهد شد و بالبطع با پايان قرارداد كيروش اين دو رگه ها شايد ضرر كنند
  • آریا تقوی IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    3 17
    فقط میتونم بگم متاسفم برای موافقان این جریان ... متاسفانه این بازیکنان فصلی هستند و هزینه های رفت و آمدشان گزاف است !! بازیکنان جوان از بس پشت خط ماندن بی انگیزه شدند ... مثل بختیار رحمانی و بازیکنانی که در این فصل مصدوم و یا اصلا باشگاه نداشتن مثل پولادی و جبرای دعوت شدند !! کیروش فقط به فکر یک موفقیت نسبی در جام جهانی و بدون شک هیچ پشتوانه ای بعد از جام جهانی نداریم ... هیچ پشتوانی برای نکونام و تیموریان نداریم .. پیام صادقیان دعوت نمیشه !!! رحمتی به تیم ملی دعوت نمیشه تا از نظر روحی دچار مشکل میشه ... جوانترهایی مثل عالیشاه مثل شهباز زاده .. مثل بایرامی پشت خط هستند .. چرا و برای چه ؟؟ مگر این بازیکنان نباید بازی بین المللی داشته باشند .. آینده تیم بعد از جام جهانی چه می شود ؟؟
    • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
      3 0
      ما بازكن هاي با غيرت مي خوايم نه كسي مثل رحمتي كه بخواد برايتيم ملي تعين تكليف كنه و ناز كنه
  • بی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    13 0
    موافقم
  • saeed IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    15 0
    آره حتما مفید هستند. ولی اندک بازیکنای خوب لیگ هم که نه دراستقلال و پرسپولیسند هم دعوت بشن. مثل بازیکنای فولاد. البته نه جای دورگه ها جای بازیکنایی که فقط اسمند
  • فوتبالیست قدیم A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    12 0
    من با این کار موافقم..البته همه میدانن با این باند بازیها و بی استعدادهای پولکی راه به جائی نمیبریم! تنها امید همین بازیکنها هستند که دو قران ..وجدان کاری دارند!
  • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    9 0
    بله
  • كسري A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    22 0
    دورگه ها هم ايراني هستند هر ايراني هم كه خوب باشه بايد براي تيم ملي بازي كنه بالخص زماني كه تو ليگ ايران استعداد زيادي نيست همه دنبال حاشيه هستند
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    17 0
    صد البته موافقم
  • احسان A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    18 0
    اگر اينا نبودن ايران عمرا سعود ميكرد جام جهاني بازي قطر بهترين بازيكن دژاگه بود بازي كره هم قوچان نژاد پس بياين فكر كنيم اگر اينا نبون الان بايد منتظر ٤ سال ديگه ميشديم
  • بهلول IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    19 7
    خداییش یکی بیاد بگه که پولادی رو چه حسابی دعوت شده؟!!!
  • بی نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    28 0
    اونها هم ایرانی هستند به نظرم من مهم اینه که تیم ایران تو جام جهانی آبرومندانه بازی کنه .
  • اکبر US ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    3 0
    عالییییییه
  • نوید IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 2
    کسی با اومدن بازیکن دورگه مشکلی نداره اما لازم می دونم از جوونای مملکت خودم دفاع کتنم خیلی ها گفتند گوچی ما رو برد جام جهانی اما کسی به عملکرد ضعیف گوچی در بازی با اوزبکستان اشاره ای نداشت ایا اگه یه جوون ایرانی تو بازی با اوزبکستان ضعیف بازی می کرد چه بلایی سرش میاوردیم ایا ما اصلا به جوونامون زمان دادیم که حالا بی عرضه خطابشون می کنیم خداییش گوچی بهتره یا جهانبخش ؟ایا به نظر شما کی روش به جهانبخش اعتماد می کنه
  • حسین EU ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    2 0
    بله خیلی بهتر از بازیکن های ملیاردی حال فوتبال ایران بازی میکنن و فقط برای من پرسپولیسی تیم ملیم مهم هست حالا کار ندارم کسی از ایران بازیکن باشه یا کسی از همین دورگه ها.
  • نوید IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 3
    اخه انصاف داشته باشید اصلا به جوونای ایرانی فرصت دادید که عرضه خودشون رو نشون بدند همین گوچی در بازی با اوزبکستان بسیار ضعیف بود خداییش اگه یه ایرانی جاش بود کاری باهاش می کردند تا سی کیلومتری کمپ تیم ملی هم پیداش نشه تمام حرف امثال بنده همینه که ب استعدادهای داخلی هم فرصت بدید نه اینکه دایی رو بعد باخت به عربستان با لگد بندازید بیرون ولی واسه کی روش بعد باخت به تیم درجه3لبنان نوشابه باز کنید شاید اگر به دایی هم فرصت می دادیم ما رو ب جام جهانی می برد چون از نظر امتیازی هم وضعیت بهتری نسبت به تیم کی روش داشت
  • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    3 0
    پ ن پ بازیکن قلیونی لیگ بدتری خوبه
  • مجید A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    1 0
    اگه کاملاً ایرانی باشند یا حداقل پدرشون ایرانی باشه صد در صد موافقم. نه اینکه بازیکنای داخل لیگ خیلی سوپر استارند. اتفاقا اومدن اون به خاطر اینکه رفتاری حرفه ایی رو توی اردوها به نمایش میزارند برا یادگیری بازیکنان لیگی خوبه. شما ببین کل دزاگه و قوچان نژاد چقد خوب بودند
  • امیررضا A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    2 0
    داخلی ها فقط بلدن پول یامفت بیت المال رو بدن پورشه و ماشین های اسپورت ... فوتبال یادشون رفته
  • بی نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    3 0
    اینکه قیافه اش بیشتر شبیه ماست تا اینا که اینجا بازی میکنند.!!!!!!
  • علی IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    1 0
    خیلی می توانند بازی کنند
  • فرشید IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    1 0
    از بازیکنای بی کیفیت داخل که بهتره چرا یعقوب کریمی دعوت شد ولی بختیار رحمانی و پیام صادقیان دعوت نشدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
  • م A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    2 0
    بهتر از ادمهایی هست که برا کشوررشون لازم میدوننئ به اونها التماس کنیم منتظر بودند اما بازی کنان با غیرت زیادی داریم که هم خوب بازی میکنن وهم..........
  • سینا IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 1
    مطمئن باشین به نفع تیمه ولی به خاطر تجربه کمشون نمیشه خیلی به اونا بازی داد تو بازیای ملی تجربه خیلی مهمه
  • مسعود IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 4
    من مخالف دعوتش نیستم ولی همین قدر که کیروش وقت گذاشته اینارو پیدا میکنه از خارج اگه تو ایرانم ایقدر زوم کنه بازیکنایه جوان زیادی پیدا میشن که از اینم بهترن
  • محسن IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    3 0
    کاملا موافقم بعلت ضعف گل زنی بازیکنان داخلی
  • مجتبی6666666 A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    3 1
    در حد بوندس لیگا
  • بی نام A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    1 0
    موافق
  • ل A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    1 1
    بلي منم موافقم با دعوت ايان
  • سورنا سرخ A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    4 0
    اصلا همه رو بریزه بیرون تیم ملی رو کاملا از دورگه ها تشکیل بده خیلی بهتر هم میشه. این میلیاردی ها شوت زدن بلد نیستن آقا.خداییش د/زاگه و گوچی با تعصب بیشتری بازی میکردن تا بعضیا که از تیم ملی قهر کردند!
  • علی IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    4 0
    بنظرم بهترین کار ممکن را کرد چون داخل کشور بازیکنان فقط فکر پول هستند
  • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 3
    کلا کروش لیگ رو نیگا میکنه آیا؟! دو تا از بهترین های پرسپولیس یعنی پیام صادقیان و امید عالیشاه دعوت نشدن!!!!!!! یعنی اگه 1درصد به موفقیت تیم تو جام جهانی امید داشتم به خاطر این دو تا بود :/
  • حشمت محمودی A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 1
    خوبه اما انصاف هم خوبه برخی دعوت شده هابطور کلی نه بازی کردن نه در تیم مهمی بودن من استقلالی ام اما خداییش تیم صدرنشین فولاد چرا بازیکن نداره من با اطمینان میگم جماعتی بهترین چپ ایرانه و بختیار رحمانی یک هافبک کامل.....
  • msx A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    1 1
    تو کوتاه مدت اره ,اما یه برنامه ای هم برای اینده باید ریخت
  • مصطفی A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    4 0
    اگربازیکنی توانمند باشدودلش برای ایران بتپد چراکه نه؟
  • مهدی A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    1 0
    بااین بازیکنانی که توفوتبال ماهستن و4تاپاس سالم نمیتونن بدن بهترین تصمیمی که گرفته شده تاکمی کیفیت بازی تیم ملی بالا بره.بازیکن 35ساله بدرد تیم ملی نمیخوره.ازاقای کروس ممنونم.
  • بی نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    2 0
    زمانی نظرات را باید پرسید که تصمیم گیری نشده بود و بازی صورت نگرفته بود حالا که همه میدونند بدون دژآگه و قوچان نژاد باید بازیهای بقیه تیمها را میدیدیم و حسرت میخوردیم. ممکنه تو جام جهانی دانیال داوری بره و ده تا گل بخوره ولی اگه کس دیگه تو دروازه وایسته بیست تا گل میخوره.
  • بی نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    19 0
    زیدان اصالتا الجزایری بود و توی تیم فرانسه بازی کرد و همه اونو با تیم فرانسه می شناسند حالا ما افرادی که اصالتا ایرانی هستند و دوستدارند به کشورشون خدمت کنند و حقشان هم هست از از این کار محروم کنیم؟!! آخه با چه اجازه ای؟
  • رضا A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    18 0
    با سلام .اقای مهرداد اشور یک ایرانی است.از مادر و پدر ایرانی و داشتن 2 پاسپورت دلیلی بر2ملیتی بودن فرد نمیباشد.امروزه خیلی از هموطنان ما هستند که به دلیل شرایط زندگی حتی نمی توانند پارسی حرف بزنند ولی بموقعش از خیلی ایرانیان داخل ایران ایرانیتر هستند.
  • سامان A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    20 0
    چرا نباشند. وقتی میتوانند برای تیم ملی مفید باشند. اگه این بچه ها نبودن که حالا وضعیت تیم ملی معلوم نبود چطور بود.
  • نگین IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    خوبن قبول . ولی آدم از این میسوزه اگر بتونن مثلا تو تیم ملی همون کشور بازی کنن به ایران نگاه هم نمیکنن . مثل روز روشنه هیچ وقت تیم ملی آلمان و ول نمیکنن بیان بگن ما ایرانی هستیم
  • پریا IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    2 0
    چرا نه ؟ وقتی بتونن موثر باشن خیلی هم خوبه . المان هم همینطوری پیشرفت کرد فوتبالش. بخصوص اینکه تو فوتبال خودمون قحطی اومده الان
  • بی نام IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    1 0
    با این سطح بازیکنان لیگ،چرا که نه؟! مگه دژآگه و داوری و قوچان نژاد از لیگ پایین ترن؟
  • بابک IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    3 24
    تا وقتی بازیکنانی مثل بختیار رحمانی و پیام صادقیان و رحمتی و هادی عقیلی هستن، نیازی به اینها نداریم
  • رضا شیرازی A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    2 0
    موافقم ، بهتر از اینه که اینها نباشن وتیم ملی بشه درجه 2 آسیا و هی شکست وناراحتی مردم
  • ادوان EU ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 2
    من با يکى مثل دژاگه و قوچان نژاد موافقم, ولى تو اين مقطع به شدت مخالفم , چون تو جام جهانى ايناى که خاک افتاب فوتبال ايران خوردنو زحمت کشيدن بايد بازى کنن, نه يکى که تا حالا ايرانو نديده بياد خودشو نشون بدها
  • رضا RS ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    2 0
    چه اشکالی داره شاید یک رقابتی هم بوجود بیاد که بازیکنان داخلی هم رو به حرفهای شدن بیارن در ضما ایرانی ایرانی هست چه تو ایران باشه چه هر جای دیگه باشه
  • بی نام IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    2 0
    از سه ملیتی هم دعوت بشه ما استقبال می کنیم
  • اصغر جکسون DE ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    4 0
    الان به بازیکنان حرفه ای مثل بیت آشور نیاز داریم. تا در داخل ایران بتونیم خودمون بازیکن حرفه ای تحویل لیگ بدیم
  • بی نام IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    2 0
    اگه تیم نتیجه بگیره میشه استقلالی اگه نتیجه نگیره کیروش مربی نیست.خدایا تو که میدونی این جماعات جنبه ندارن چرا اینا رو با رفتن به جام جهانی آزمودی؟؟
  • بی نام DE ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    6 0
    فعلا که بوده
  • شهرام A1 ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    9 0
    فوتبالی که فقط با باج باش غیرتم توش نیست بازم به این دورگها که یه جور غیرت داران اونجور تو زمین میدون
  • بی نام A1 ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    10 0
    معلومه به نفع تیم ملی هست این که دیگه سوال نداره
  • محمد A1 ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    8 0
    عیرت و تعصب و جنگندگی و عرق ملی همین بازیکنان ایرانی امثال قوچان نژاد و دژآگاه که به نامهای دوملیتی و خارج نشین یا دورگه معرفی می شوند از بازیکنان داخلی و لیگ برتری ما بیشتره. ضمنا اینا به معنای واقعی حرفه ای هستند همچنین بسیار متین و مودب و موقر هستن و نکته مهمتر اینکه نه اهل دعوا و بیانیه و اینجور چیزا هستن نه حاشیه دارن.
  • عرفان A1 ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    6 1
    بازیکن به درد بخوری باشه مثل دژاگه یا قوچان نژاد خوبه که دعوت بشه نه یکی مثل امید نظری که زیاد هم چنگی به دل نزد. اما لیست کیروش خیلی جای نقد داره. بجای جباری و نوری که این روزها بازی نمیکنند حق صادقیان و بختیار رحمانی بود که دعوت بشن.
  • حسین ع IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    15 0
    اگر قوچانی نژاد نبود ما الان اصلا به جام جهانی سعود نکرده بودیم.صد در صد به سود تیم ملی هستش. به خاطر سطح بازیشون و کمکی که به تیم میکنن اونم تو این وضعیت تیم ملی.
  • مهدی IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    3 16
    نه اصلا خوب نیست ریشه فوتبال ایران از بین می رود
  • امید IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    12 1
    کار مناسبی است باید از همه توان استفاده کنیم
  • فلاحتكار IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    13 1
    بالاخره ايراني اند چه اشكالي داره.اگه كيفيت بازي شون بالاتر از بچه هاي داخلي باشه حتما تصميم خوبيه
  • بی نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    13 4
    اکر اینها نبودند که ما ول معطلیم
  • reza IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    3 0
    اولا مگه بازکن دورگه حق بازی کردن نداره. دوما بازیکن دورگه به فردی گفته میشود که پدر یا مادراآن فرد از کشور دیگری باشد که در مورد اشکان ورضا صدق نمیکنه . سوما با این بازیکنانی که ما داریم حتی یک استپ ساده هم بلد نیستند یا نمیدومد درموقیع گل با کجای پا باید توپ رو بزنند سانت در حا حرکت بلد نیستند جاگیری تومحوطه جریمخ بلد نیستند دفاع تیمی بلد نسیتند بهتر گلر ایران (رحمتی ) هنوز خروج بلد نیست و....پس
  • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    2 0
    بازیکنان ایرانی فقط فکر پولن
  • يونس A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 3
    خوب نيست چون انگيزه بازيكنان از دست ميرود
  • پرهام A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    2 1
    موافقم زیرا تویه جام جهانی وقتی گزارشگر خارجی اسم این بنده خدارو میاره استیون یه کلاسی داره اسمش استیون استیون
  • علی مکارمی اسفرجانی IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 2
    دعوت از بازیکنان خارجی باعث نابود کردن لیگ داخلی و بازیکنان داخل کشور میشود
  • بی نام A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    1 0
    موافق هستم
  • سجاد A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    3 0
    به نظر من جوون های ایرانی خارج از کشور هم توی تیم ملی کشورشون حق دارن و باید از اونا هم در صورت شایستگی استفاده بشه، این به نفع ورزش کشوره چون اونا بدون این که برای مجموعه ورزش کشور هزینه ای داشته باشن به صورت یک ورزشکار آماده که اصول ورزش رو به بهترین شکل یاد گرفته، می تونن به تیم ملی کمک کنن و تجربیات ورزش حرفه ایی حقیقی رو به ورزشکار های جوون داخل کشور منتقل کنن.
  • رضا IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    3 0
    مهمترین تاثیرش اینه که بازیکنایه بی کیفیت خودمون یکم به خودشون میان که تیم ملی رو از دست ندن...
  • mgh IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    3 0
    این همه نخبه از ما گرفتن بردن شدن ابرقدرت حالا ما دوتا بازیکن اونم نصفیش ایرانیه داریم میاریم اعتراض دارین بالاخره باید یک روز همه اینا برگردن به ایران دیگه !
  • خاطره IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    3 0
    دورد به شرف این بازیکنان دورگه تاحالا آب ایران رونخوردن ولی توزمین جوری بازی میکنن که جونشونم برا پیاهن میدن خداوکیلی نحوه بازی اشکان وقوچان نژاد روببینین باچه تعصبی بازی میکنن اونوقت نحوه بازی شجاعی-نکونانم و...بقیه روببینین بخدا من جای کی روش بودم11بازی دورگه میاوردم
  • علیرضا A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    3 3
    درباره بازیکن دورگه چون هنوز بازیشو ندیدم قضاوت نمیکنم ولی آخه چراشجاعی که تو بی کیفیترین حالت ممکن داره بازی میکنه تو یک تیم سطح پایین باید دعوت بشه ولی از صدر نشین لیگ حتی یک بازیکن نباشه !!! دارن انگیزه بازیکن های داخلی رو میکشن !!
  • میثم A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    تیم ۹۴ از جام جهانی حذف شد سال۷۳ بازیکنای پرسپولیس استقلال که درگیر شدن محروم شدند دیگه بازیکنی نبود که به تیم ملی دعوت کنن سال۹۶ تیم رو دادن مایلی کهن که جام ملتها بریم زنگ تفریح بشیم بیایم اما مایلی کهن مهدوی کیا میناوند نکیسا موسوی خداداد یزدانی رو فیکس کرد ۳تا به عربستان ۶تا به کره زدن و شدن نسل طلایی اما الان کروش جرأت نداره تو بازی دوستانه به ستاره های لیگ بازی بده، دعای مردم نبود محال بود بریم جام جهانی به گلهایی که به قطر و کره زدیم نگاه کنید تاکتیک رو معنی کنید
  • عقیل فلاح لیاولی A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 2
    این کار وقتی مفید است که باشگاههای ما اینها را جذب کنند تا توان باشگاهها افزایش یافته ، تیم ملی باید از باشگاههای داخلی تامین گردد ، کیروش با دعوت از این بازیکنان می خواهد خودش را موفق جلوه بدهد ، ما فوتبال مان ضیعف است و باید کاری کنیم تا باشگاههای قوی داشته باشیم تا تیم ملی مان هم قوی بشود.
  • کامران سموات - همدان IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 4
    این همه بازیکن با استعداد توی ایران هست چه لزومی داره بگردیم از ایرانی های مقیم کشورهای دیگه بازیکن جمع کنیم ؟؟؟!!!! چرا به لیگ بها نمیدید ؟ تیمهایی مثل فولاد صبا سایپا فجر پر از استعدادهای ناب هستند ولی مرغ همسایه غازه ! فریدون زندی اومد چه فایده ای داشت غیر از اینکه فوتبالش تو آلمانم خراب شد و س از قبرس و کشورهای عربی دراورد ؟ حالا قوچان نژاد یه گلشانسی به کره زد که دلیل نمیشه استعدادهای داخل رو ندیده بگیریم . درود به شرف مربیانی مثل فرکی مایلی کهن جلالی پیروانی که هنوزم دارن به جوانها میدان میدن . کیروش این بازیکنا رو میاره ایران بعد مدتی تو لیگهای خارجی افول میکنند و بعد میشن لقمه حاضری برای افرادی مثل فتح الله زاده و رویانیان و قلعه نوعی و ... که بیارنشون تو تیماشون و خرابشون کنند .
  • صالح A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    4 0
    برای من مهم اینه که تیمی که با نام ایران بازی میکنه قوی و برنده باشه . من موافق 100 درصدی حضور اینها هستم اینها که مخالفن چون منافع شخصیشون در خطر میوفته. اگر نه کیه که تیم ملی قوی و با کیفیت دوست نداشته باشه.
  • امیر A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    2 0
    نشون میده که اونا هنوز اِرق ملی دارن ... ( فکر کنم غلط املایی دارم)
  • behnam IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    3 0
    به نظرم کار کاملاً درستیه . تیم ملی یک کشور برای همه بازیکنایی که به اون کشور تعلق دارن . حالا ممکنه یکی لیگ داخل کشور بازی کرده باشه و یکی خارج از کشور . ولی مهم اینه که هردو دسته ایرانی باشن که هستن . ضمناً تیم ملی جای بهترینهاست و وقتی اینها خوبند باید دعوت بشن حالا هرکجا که باشن .
  • کوروش A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    4 0
    دوران دوران افول فوتبال ایرانه،این تنها باری بود که مربی و تاکتیک ما را به جام جهانی برد نه بازیکن و تکنیک،یه زمانی با لژیونرهای ایران تو اروپا میشد یه تیم ملی ساخت حالا چی؟فوتبال لیگ را نگاه میکنم،همه کمابیش در یک سطح اند،اگرکی روش لیستش را چشم بسته هم میبست فرق چندانی نمیکرد.ستاره ای که دعوت نشد کیه؟فوتبال ایران با وجود این قرارداد های میلیاردی تو این ۱۵ـ۱۰ سال گذشته چند تا بازیکن در سطح دایی،باقری،عزیزی،مهدوی کیا،کریمی....ساخته؟ بازیکن خارجی حداقل تاکتیک پذیره،بدون قوچان نژاد الان این بحث وجود نداشت!
  • بی نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    7 0
    بازیکنی که به تیم ملی آمریکا دعوت شده بود (و اینکه نرفته) یا کسی که دروازه بان تیم بوندسلیگاییه و...باعث بالا رفتن کلاس تیم ملی ایران میشن.اگه ایران تو جام جهانی بتونه بازی قابل قبولی انجام بده به خاطر این بازیکناست در حالیکه بازیکنایی که تو لیگ برتر ایران بازی می کنن یه پاس درست بهم نمیتونن بدن (شک دارین تعداد پاسهای درست در هر بازی رو بشمارین)
    • علی A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
      3 0
      آورین آورین
  • سپیده IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    1 0
    ای بابا انتخاب آشور عالیه.........چونه سره چیه آخه؟؟؟ایران اگه بازی بلد بود که استقلالش اونطور جلو کره ای ها گند نمیزدو ابرو نمیبرد....................ایرانه دیگه همه کاراش فاااااااااااااااسده و خراب...حالا ی خارجی باکلاس اومده درستش کنه شما طاقچه بالا بزارینو نظر الکی بدین...بشینینو تماشا کنید!!!!!!
  • ناشناس A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    0 0
    صد در صد موافقم چون لیگ ما اصلا ستاره ای نداره که تقدیم تیم ملی کنه اگه بازیکنان دو ملیتی نبودن ابدا نمیتونستیم به جام جهانی بریم پس باید باشن

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین