روحانی: پلیس نباید در موضوع حجاب بار همه را به دوش بگیرد/قدرت دولت ناشی از رای مردم است

رئیس جمهور گفت:اگر در مسئله حجاب تذکری لازم است، آن تذکر باید از مدرسه و دانشگاه و مساجد و علما و حوزه‌ها آغاز شود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز طی سخنانی در سی‌‌ودومین مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی در این دانشگاه ضمن درود به روان پاک شهیدان نیروی انتظامی و سایر شهدای کشورمان و تبریک هفته نیروی انتظامی، این نیرو را مظهر اقتدار، امنیت و آرامش در کشورمان دانست و گفت: مرزهای زمینی و دریایی و حتی ورودی‌های مرز هوایی و تا سراسر روستاها و شهرها و شهرستان‌ها و استان‌ها، مرکز کشور، خیابان و کوچه و در همه‌جای این سرزمین با حضور این نیروی مقتدر مومن، قانونمدار، کارآمد، شاهد نظم و امنیت هستیم.

اهم سخنان رئیس جمهور در ادامه به نقل از تسنیم می​آید:

*گرچه نیروی انتظامی وظایف و مسئولیت‌های بسیار متنوعی را برعهده دارد، از نظم خیابان و ترافیک گرفته تا جاده‌ها، پارک‌ها، میادین عمومی و همه‌ی مراکز مهم سیاسی و اقتصادی این کشور، اما در عین حال، پلیس به عنوان مظهر آرامش و پلیس جمهوری اسلامی ایران، پلیسی "جامعه‌محور" است.

*امنیت به عنوان اولین وظیفه‌ حاکمیتی هر نظام و دولتی است. در نظام مردم‌سالار، همه‌جا باید در کنار مردم باشیم و رسالت و مسئولیت اصلی بر دوش مردم عزیز ما باشد. امنیت نیز بر عهده مردم است. این مردم ما هستند که با ایمانشان، با اعتقادشان، با حضور مومنانه‌شان در سراسر این میهن پاک و عزیز ایجاد امنیت می‌کنند.

*پلیس در واقع در امنیت، مردم را حمایت می‌کند. باید به نقطه‌ای برسیم که در هر محله، انجمن آن محله، امنیت آن محله را بر عهده داشته باشد و پلیس به عنوان حامی آن انجمن و مددکار در امنیت باشد.

تا رسیدن به این نقطه راه خیلی طولانی در پیش نداریم. پلیس در عین حال که مظهر امنیت و زدودن هرگونه تهدید برای مردم و جامعه است، در عین حال مظهر اخلاق و ادب نیز در جامعه ایران  است. گرچه نه دولت و نه نیروی انتظامی و پلیس، معلم مردم نیستند و مردم دانش‌آموز نخواهند بود.

*مردم به‌عنوان صاحبان اصلی این سرزمین‌اند و اگر دولت توان و قدرتی دارد، ناشی از رای مردم است. اگر پلیس ما اقتدار، برقراری نظم و در صورت لزوم سلاح در دست دارد، از ناحیه مردم و به نمایندگی مردم است. ما همه به عنوان کارگزاران این ملت بزرگ هستیم.

*مردم ما با هوشیاری و با حضور شکوهمندشان در انتخابات خرداد 92 حماسه سیاسی را آفریدند؛ حماسه‌ای که همه‌ جهانیان را تحت تاثیر قرار دادند؛ نیروی انتظامی، نقش بسیار تاثیرگذاری در این حماسه شکوهمند ایفا کرد. انتخاباتی بدون کوچک‌ترین ناامنی؛ آرامش محیط انتخابات و صندوق‌های رای بر شانه‌های ناجا بود. نیروی انتظامی در این راستا به خوبی به وظیفه خود عمل کرد.

*امروز برای ساختن حماسه اقتصادی، همچون حماسه سیاسی، پلیس در صف مقدم است تا حماسه اقتصادی آفریده شود. این دولت، دولت تدبیر و امید است و در راستای تدبیر و امید، نیروی انتظامی نقش بسیار تاثیرگذاری هم در اجرای تدابیر برای حماسه اقتصادی و هم در ایجاد امید در سراسر جامعه و مردم این سرزمین خواهد بود.

*پلیس کشور، پلیس ملتی است که ملت فرهنگ، ادب، نظم است. می‌بینیم مردم ما در همه مراسم شادی یا در مراسم سوگ، اعتدال، میانه‌روی، ادب و نظم را در فرهنگ اجتماعی خود دارند. نوروز را به عنوان روزهای شادمانی مثال می‌زنم. که شما می بینید مردم ما با چه نظم و آرامش و ادب و سلوک زیبایی این مراسم شکوهمند شادی ملی را برگزار می‌کنند. عاشورا را مثال می‌زنم به عنوان سوگ بزرگ یک ملت در عزای سرداران بزرگ عاشورا، که پرچمداران آزادی برای بشریت بودند. می‌بینید این مراسم با چه نظم و شکوهی در این سرزمین برگزار می‌شود. ما به این مردم، به ادب این مردم، به نظم این ملت، افتخار می‌کنیم.

*پلیس آنجا که بتواند حضورش را در جامعه کمتر محسوس کند و بیشتر تاثیربگذارد، شاید برای جامعه فرهنگ‌دوست ما زیباتر باشد. کمیت‌ها، کاسته شود و کیفیت‌ها بیشتر شود. گرچه حضور پلیس در خیابان و جامعه مایه آرامش مردم ما خواهد بود.

*هر کجا پلیس هست، مردم باید احساس آرامش بیشتری کنند. پلیس باید محور قانون، محور مردم‌سالاری، محور اخلاق اسلامی باشد. همه ما افتخار می‌کنیم که اسوه و الگوی ما، پیامبر رحمت، حضرت محمد ابن عبدالله(ص) است که او با اخلاقش، با محبتش، با ادبش، در جامعه آن زمان توانست بهترین نظم، بهترین برادری، بهترین الفت و بهترین مهربانی را در جامعه مستقر کند.

*پلیس ما پیرو آن پیامبر(ص) است. باید در جامعه قدم‌های اولیه‌ برای پیشگیری باشد و ناجا باید کاری کند که محیط جامعه ما "جرم‌زا" نباشد. ناجا باید تلاش کند همانند یک جامعه‌شناس، یک روانشناس اجتماعی به جامعه بنگرد. همه‌ تلاش او در قدم اول برای پیشگیری باشد و در صورتی که جرمی واقع شد آنگاه مقتدرانه، مجهز به همه‌ی فناوری‌های روز، با مجرم برخورد کند این خواست مردم ماست اما متهم غیر از مجرم است.

*باید در برابر متهمین یک نوع رفتار باید داشته و در برابر مجرمین مخصوصاً آنها که در جامعه جرم مشهود دارند که پلیس به عنوان ضابطان قانون و ضابطین قوه قضاییه در برابر جرم مشهود وظیفه خاص خود را دارد، باید نوع دیگری از برخورد را داشته باشیم و در عین اقتدار، قانون باید مد نظر پلیس باشد. پلیس معیار قانون، محور قانون در جامعه است.

*مردم باید قانون‌مداری را در رفتار، در اخلاق و در اعمال مقرراتی که توسط پلیس انجام می‌شود، به خوبی مشاهده کنند. آنچه امروز در جامعه ما به عنوان ایجاد نظم و آرامش و امنیت به عنوان وظیفه پلیس باید مشاهده کنیم، باید رفتاری و اخلاقی همچون رفتار و اخلاقی باشد که قرآن ما را بر آن توصیه می‌دارد. "والذین معه اشداء علی الکفار، رحماء بینهم".

*مردم ما باید در پلیس آثار برادری و رحمت را مشاهده کنند. پلیس باید مظهر عدالت باشد. تمام مردم ما از حقوق شهروندی مساوی برخوردار خواهند بود. اقوام ما، مذاهب ما، ادیان رسمی ما، زن، مرد، جوان، پیر، روستایی، شهری، همه و همه، از حقوق شهروندی مساوی برخوردارند. این دولت یکی از شعارهایش حقوق شهروندی است و پلیس باید در این زمینه بیشترین کمک را به دولت در اجرای عادلانه حقوق شهروندی کند.

*بانوان عفیف جامعه ما باید از حضور پلیس احساس آرامش و امنیت کنند. در جامعه زنان ما در مسیر عفت و پاکدامنی هستند. اگر در مسئله حجاب تذکری لازم است، آن تذکر باید از مدرسه و دبیرستان و دانشگاه و مساجد و علما و حوزه‌ها آغاز شود. آخرین مرحله کاری است که به تذکر پلیس می‌انجامد، پلیس نباید بار همه را خود به تنهایی بر دوش گیرد.

*دولت در این راستا مصمم است پیش‌قدم باشد. وزارت کشور طبق وظیفه قانونی‌اش در این زمینه پیش‌قدم خواهد بود و پلیس یار و همکار همه آنهایی خواهد بود که به غیر از دولت، وظیفه فرهنگ جامعه را بر دوش دارند. ما باید کاری کنیم. پلیس ما محبوب مردم است و از این پس محبوب‌تر باشد. پلیس ملجا و پناهگاه مردم است. از این پس به پناه مستحکم‌تر مردم تبدیل شود.

*آنچه در این میدان امروز من شاهد بودم، و آن اینکه پلیس در برابر پدران و مادران عزیزشان ادای احترام کردند، بسیار ستودنی بود. ما باید در برابر پدران و مادران ما و همه پدران یعنی همه معلمان، همه خدمتگزاران، خاضع باشیم.

*دولت وظیفه دارد به نیروی انتظامی و پلیس کمک کند و پلیس می‌تواند راه امنیت و آرامش را برای حماسه اقتصادی فراهم کند. ما نیازمند به محیطی آرام برای رونق کسب و کار هستیم. پلیس رسالت‌های بسیار سنگینی بر دوش دارد. باید اولویت بندی کند. پلیس باید به جرایم سنگین و سازمان‌یافته و بالاخره آنچه خواست مردم است، اولویت ببخشد.

*یادمان باشد مردم ولی نعمت ما هستند. یادمان باشد ما قیم مردم نیستیم. یادمان باشد همه‌ی ما باید خادمان این ملت بزرگ باشیم. باید زمینه‌ای را فراهم کنیم که مردم معیشت بهتر، فعالیت بهتر، شاهد رونق بیشتر در کسب و کار در این جامعه باشند. ما باید کاری کنیم که بیکاری و فقر برچیده شود. کاری کنیم که مردم نسبت به نیازمندی‌های ضروری زندگیشان آسوده خاطر باشند. همه ما باید در پی انجام مطلوب مردم باشیم.

219219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 79
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    امیدوارم گشت امنیت اخلاقی برچیده بشه
    • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      66 90
      چقدر خوبه که به قول دکتر روحانی، تذکر به بدحجابان از همان خانواده و مدرسه و دانشگاه شروع بشه. متاسفانه مدتی است فرهنگ امر به معروف در جامعه کمرنگ شده. از دکتر روحانی ممنونیم که تذکر در مورد حجاب برایشان دغدغه است.
    • علی IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      "خود مردم باید اگر بدحجابی را دیدند به زبان مناسب به او تذکر دهند" این جمله زیباترین جمله ای بود که از دکتر روحانی شنیدم. روحانی مچکریم که از فرهنگ مظلوم امر به معروف و نهی از منکر دفاع کردی.
  • آیس IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    طفلکی آقای روحانی... با زبون بی زبونی داره میگه این گشت های ارشاد رو جمع اش کنین...
    • بی نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      دوست عزیزم چندبار صحبت های رئیس جمهور محبوبمان آقای روحانی را خواندم ولی چنین چیزی نگفتند. اتفاقا صحبت های ایشان در راستای گسترش فرهنگ تذکر به بدحجابان (از مدرسه و دانشگاه) بود. ایشان گفتند اگر این فرهنگ جا بیفتد دیگر نیازی به تذکر از جانب پلیس نیست و پلیس فقط در موارد خاص بدحجابی ورود می کند. همه کمک کنیم فرهنگ های اصیل جا بیفتد.
  • حسین IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    199 9
    زنده باد دولت تدبیر و امید روحانی جان خواهشا یه فکری واسه این تندروها کن. کاری کن منزوی بشن تا سنگ اندازی نکنن.
  • وحید IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    227 7
    حرف حرف حرف حرف اقا این گشت ارشاد بردارین دیگه
  • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    149 2
    بانوان عفیف جامعه ما باید از حضور پلیس احساس آرامش و امنیت کنند. در جامعه زنان ما در مسیر عفت و پاکدامنی هستند. اگر در مسئله حجاب تذکری لازم است، آن تذکر باید از مدرسه و دبیرستان و دانشگاه و مساجد و علما و حوزه‌ها آغاز شود. آخرین مرحله کاری است که به تذکر پلیس می‌انجامد، پلیس نباید بار همه را خود به تنهایی بر دوش گیرد. روحانی مچکریم
  • میر ما IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    181 7
    کاش این دکتر ما یک کم شفاف تر صحبت می کرد! خب باباجون وقتی می فرمایید "نباید بار همه رو بر دوش بکشه"، پلیسم میگه "نه بابا! خواهش می کنم، چه زحمتی، وظیفمونه!!" خب دکتر جون خیلی رک بگو تو کاری که به شما مربوط نمیشه دخالت نکنید قال قضیه رو بکن دیگه! بابا رئیس جمهوری ناسلامتی!
    • زهرا IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      53 2
      بابا هنوز تو پرده حرف میزنه شاکین تندرو ها باید با روشی که خود اقای روحانی بلده پیش رفت همینه !
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    اصلاً ورود پلیس به بحث نوع پوشش مردم و ورود ان به محیط خصوصی افراد اشتباه است خدایی سانسور نکن .
    • بی نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      کلک دوست داری با ساپورت بری بیرون کسی بهت چیزی نگه؟!!
    • مینا A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      89 15
      اشتباه منفی دادم
    • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      251 5
      اگر شخصیت شما جوری است که دوست دارید برای نوع پوششتان هم بقیه تصمیم بگیرند انرا بنده دیگر نمیدانم ولی فکر میکنم انتخاب لباس ونوع پوشش حداقل ازادی باشد.
    • محمد A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      2 10
      آزادي به شرطي كه آزادي افراد ديگه جامعه رو ضايع نكنه. حجاب در جامعه امري اجتماعي هست . نبايد فردي بهش نگاه كرد . وگرنه بايد برخورد با تجاوز و ... رو هم از وظايف پليس خارج كرد و به خود شخص سپرد.
  • احسان IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    خیلی جالبه...یکی تو مملکت اشتباه میکنه..یکی دیگه میاد ماله میکشه...بعد اسمشم میزاه: اعتدال...
    • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      42 0
      یه موقع اعتدال به حرفه ....یه موقع اعتدال به عمله....اگه افرادی مثه روحانی نباشن که نقش کاتالیزور رو ایفا بکنند دیگه ببینید جامعه چی میشه
    • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      63 2
      چه جوری بهشون بگه بسه ؛ که به آقایون برنخوره و جری تر نشن ؟ چاره ای نداره ، خانه از پای بست ویران است
  • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    98 2
    خدا پدرتون بیامرزه،مردم تا بعضی از پلیسها رو میبینه ،بیشتر احساس ناامنی میکنه وترس از ....
    • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      11 0
      یادمان باشد ما معلم مردم نیستیم. عزیزان روشی مسلکی یا پوشش گروهی را نمیپسندن با نبودن در آن گروه دوری گزیدن دور کردن خود هزینه ی روانی یا احساسی ایجاد کنید. نه اینکه تذکر یا بعضا دخالت کنید. چه برسه به اینکه گشت هم داشته باشیم. اگر شما درستید، اگر درستی هست، پس بگذارید هزینه را به نرمترین شیوه ایجاد شه.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    41 1
    چه نکته دقیق و قابل تأملی: «پلیس نباید در موضوع حجاب بار همه را به دوش بگیرد». براستی پلیس نباید جای خالی دیگر نهادهای مسؤول در این مسأله را پر کند و تنها باید به وظایف اختصاصی خود عمل کند.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    130 1
    پلیس ایران بیشتر دنبال نسبت افرا د با هم میگرده
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    25 1
    احسان جان به جلوگیری از افراط گری میگن اعتدال گرایی داداش...
  • افشین IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    2 57
    جای پاک ترین دولت تاریخ خالی...
  • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    80 1
    دوباره اعلام موضع رييس جمهور.آقاي سردار مقدم گوش كن برادر
  • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    40 3
    من با این که کارمندم هیچ وقت این یارانه مسخره رو نگرفتم واقعا با چهل پنج تومن چکارمیشه کرد؟؟!!! ب نظرم خیلی خندهداره
  • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    102 0
    پلیس باید وظیفه اصلیش رو که ایجاد امنیت و جلوگیری از بی قانونی در راهنمایی و رانندگی است رو انجام بده نه اینکه بیاد به زن و بچه مردم گیر بده
  • محمد A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    32 0
    واقعا حال می کنم روحانی دمت گرم حرف دل ما رو می زنی داداش احسان یواش یواش کمک کن مخالفت نکن
  • ميثم IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    42 1
    روحاني حمايتت ميكنيم .
  • بی نام A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    144 1
    والا من که حجابم کامله از دیدن پلیس و گشت ارشاد وحشت میکنم چون به ما هم ممکنه گیر بدن!!!! اگه راست میگن چرا به این خانوم های چادری که هفتصد قلم آرایش میکنن تذکر نمیدن؟!
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    36 0
    اصلا ورود به مسایل ایچنینی ایجاد اضطراب و دو دسته گی در میان مردم و جامعه خواهد بود حالا وقت این کارها نیست که نیروی انتظامی برای اینگونه مسایل وقت تلف کند .
  • محمد مهدی IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    74 1
    از حرف تا عمل فاصله بسیار است ! شما اگه میتونی گشت ارشاد رو جمع کن از تو خیابونا
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    6 47
    با این لحن حرف زدن شما رای کسانی که مخالف گشت ارشاد هستن رو از دست میدین
  • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    39 1
    مگه ملت ما نفهمه که هی پلیس باید آمر به معروفش بشه . چطور دم انتخابات شلوار در آورده اش برای این نظام عزیز میشه اما همینکه خرشان از پل گذشت باز بامبول بازی در می آورند
  • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    167 1
    در كجاي دنيا نيروي بليس به لباس مردم كار داره اخه؟. اين بساط بايد جمع بشه اما بعيد ميدونم
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    51 0
    ادبیات این مرد بسیار دوست داشتنی است . یادمون باشه خراب کردن راحته درست کردن هم سخته هم زمان بر . قطعا خانواده ی یک پلیس هم جزئ از این اجتماع هست و رفتار ضربتی و عملیاتی رو نمی تونه قبول کن .
  • فرزاد GB ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    49 2
    خدا جون ممنون ، خیلی وقته آدم خوب ندیده بودم (روحانی مچکریم)
  • بی نام DE ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    87 0
    انشاالله پس از سی و چند سال آزمایش دریافته باشیم که بازور نمی شود مسائلی مانند پوشش را به مردم تحمیل کرد. انسانها آزاد آفریده شده اند و دارای قدرت انتخاب هستند و بهمین دلیل در مقابل نیز جوابگو هستند فقط می توان با آموزش کاری کرد که مردم خودشان بهترین راه را انتخاب کنند. با اعمال زور فقط نتیجه منفی بدست می آید. وظیفه نیروی انتظامی برقراری آرامش از طریق مبارزه با خلافکاران و کسانی که آرامش جامعه را برهم میزنند است. رفتار شخصی مردم ، در این بحث خانمها فقط بخودشان و خانواده اشان مربوط است
  • ... A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    38 0
    به جای اینکه بگه وارد حریم خصوصی نشین و انقدر به زنها گیر ندین میگه چرا شما فقط تذکر بدین؟ بقیه هم باید احساس وظیفه کنن!! روحانی مچکریم!!
  • بی نام A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    206 1
    پلیس ایران بیشتر پلیس نسبت یاب است تا پلیس دزد وقاچاقچی یاب
  • احمد IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    44 0
    پلیس بایدعملاطوری رفتارکندکه بمعنی چماق بالاسرتلقی نشود
  • کیوان کریمی A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    52 4
    درود بر روحانی..
  • آراز A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    49 1
    فکر میکنم با بلوغ نظام جمهوری اسلامی زمان بحث در مورد حجاب اختیاری رسیده مثلا مادر من که حجاب چادر انتخاب کرده حجاب اجباری را توهین به سلیقه و عقیده ی خود میداند و ضمنا بحث نیامدن توریست هم به کنار
  • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    25 2
    چقدر منطقي و زيبا
  • reza RS ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    52 0
    عاقبت حجاب زوری رو ببینید خدایی تو اروپا هم طرز لباس پوشیدن اینقد تحریک کننده نیس!!طرف باید خودش به این نتیجه برسه که حجاب رعایت کنه.
    • محمد A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      3 0
      تو اروپا لباس صرفاً لباسه . تو ايران راهكاري براي ديده شدن . چرا بايد دهه 60 اي ها اينقدر درگير مسئله ديده شدن باشن . دهه 70 اي ها اينقدر دنبال نشون دادن بلوغ فكري و دهه 50 اي ها دنبال جهش به سمت آسايش ؟ اصل حجاب هيچ ارتباطي به بي حجابي و بد حجابي نداره . مشكل از جاي ديگست . فقط مسئولين اشتباهاً مسئله تو چشم رو ديدن نه پشت پردشو
  • بی نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    42 1
    تو همه کشورها وقتی مردم پلیسو می بینن احساس آرامش میکنن اما تو ایران می ترسن و فرار می کنن
  • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    6 15
    آفرین آقای روحانی بدون توجه به اصلاح طلبان تند رو پیش برو!
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    25 0
    پلیس نباید به مردم احساس ناامنی بده.که متاسفانه اینطوریه الان
  • بی نام UA ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    18 0
    شرح وظایف پلیس در همه دنیا معلوم است.و به خوبی آنها را انجام میدهند،ولی اینجا توان و انرژی پلیس صرف بررسی مدل چکمه خانم ها میشود،و از وظایف اصلی خود غافل میمانند
  • مهدی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    23 1
    به نظر من نوع پوشش افراد از ابتدایی ترین ازادی هاست و اسلام اجباری ندارد.سانسور نکن خبر انلاین....
  • بی نام EU ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    40 6
    اگر در مسئله‌ی حجاب تذکّری لازم نباشه چی جناب رییس جمهور؟
  • کدخدا IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    69 0
    فکر کنم تنها وظیفه که پلیسای عزیز علاقه زیادی دارند این حجاب خانوماست و بس امید وارم ناراحت نشن انتقاد پذیر باشن
  • fd khl IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    27 3
    عالی هستی جناب روحانی عااااااااااالی
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    21 0
    حالا حالاها مونده بفهمیم کی به کیه و روی حرفای سیاسیون چقد میشه خساب باز کرد و گول نخورد....
  • mehdi A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    21 3
    خیلی مردی حسن روحانی
  • بی نام A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    22 19
    اقای روحانی به وضعیت معیشت مردم که قول دادی برس انگار داره بدتر از گذشته میشه و شما هم دارین به راه شعار میروید من و حداقل شش نفر اعضا خانواده که بهت رای دادیم را داری مایوس میکنی و همین فکر دردیگر مردم هم داره کم کم ایجاد میشه که باز باید با شعار زندگی کنیم و از بهبودی معیشت خبری نیست
    • آراد IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      5 18
      واقعا باهات موافقم.آفرین . حرف منو زدی
    • پوریا IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      16 3
      برادر شما یه مجموعه کوچیک مثل یه شرکت با 5 نفر پرسنل که کاملاً اوضاعش به هم ریخته رو تحویل بگیری، حداقل 6 ماه طول میکشه که اولین نتایج اقدامات مثبتت رو ببینی، حالا دکتر روحانی یه مملکت 70 میلیونی با چنین گستردگی و با چنان ویرانگی توی تمام زمینه ها تحویل گرفته، من خودم به شخصه 2 سال دیگه منتظر نتایج اقدامات دولت تدبیر و امید هستم و هنوز که هنوزه افتضاحات دولت احمدی نژاد رو شاهدیم؛ انقدر عجول نباش برادر، آخه 50 روزه میخوای چه اتفاق مثبتی رو ببینی؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    45 2
    پلیسی که نقش برادر بزرگتر رو بازی کنه دیگه آرام دل نیست و مردم ازش گریزانند.
  • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    31 2
    بابا وضع مسکن و بیکاری و گرانی رو کمی بهتر کنید جوانها دارن پر پر میشن!
  • بی نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    75 0
    اقای طالقانی خدا رحمت کند شما را
    • بی نام A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      42 0
      واقعاً چقدر جای آقای طالقانی خالیست . روحشان شاد
  • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    27 3
    سیاستمدارهای ما عادت دارند به فراخور هر مجلسی که در آن قرار می گیرند یک چیزی بگویند بعد هم که از آنجا رفتند همه چیز یادشان می رود.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    25 3
    ایشون هم مثل اینکه جرات ندارن مستقیم بگن گشت ارشاد نباید باشه
  • محمدزاده DE ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    46 1
    فقط خدا میدونه کانادا واسترالیا وکشورهای فرصت طلب دیگه چقدر از جوونای مارو که بخاطر طرحهایی مثل گشت ارشاد ترک وطن کردند(حالا اینکه کارشون درست ومنطقی بوده یانه رو کاری نداریم)رو جذب کردند.فکرکنم اولین مخالفان برداشتن طرحهایی مثل گشت ارشاد کشورهایی مثل کانادا وشبکه هایی مثل من وتو باشن چون هفتاددرصد سوژه هاشون برای کوبیدن کشورمون کم میشه.این طرح جز ایجاد نارضایتی در بین خیلی از مردم چه خروجی مفیدی داشته؟
  • بی نام A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    50 1
    کاش یک آقای طالقانی دیگری هم بود روشنفکر و آزاده
  • پوریا IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    13 1
    درود به شرف دکتر روحانی که سر وعده هایی که به مردم قبل از انتخابات داد ایستاده، دوستانی که توی گردهمایی ورزشگاه شیرودی تهران اومده بودن حتماً یادشونه که دکتر گفت: "دختران ما حفظ حجاب و عفاف را خود بلدند و احتیاجی به تذکر نیست..." روحانی زنده باد خاتمی پاینده باد...
  • عموفری A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    13 3
    خبرآنلاین عجب کامنتهای جالبی را تایید کردی!جالبه مثل اینکه دوستان اکثرا یکبار گیر این گشت ارشاد افتادن. کامنتها خیلی سوزناکه
  • علیرضا A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    61 2
    پلیس ایران مساوی ترس ودلهره وبی نظمی که در اینده باید پلیس مساوی با امنیت نشاط ابهت باشد
  • ستاره خوشبختی A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    30 0
    یادمان باشد مردم ولی نعمت ما هستند. یادمان باشد ما قیم مردم نیستیم
  • شمالی A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    28 2
    هرکجا پلیس هست مردم باید احساس آرامش بیشتری بکنند .(قسمتی از سخنان آقای روحانی) اما آقای رییس جمهور در این مملکت اکثر مردم هرجا که پلیس هست دچار تشویش و اضطراب میشوند و دقیقا احساس نا امنی میکنند.
  • بی نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    13 0
    امیـــــــدوارم ...
  • بی نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    56 3
    پلیس حق ورود به حریم خصوصی رو نداره. من با دیدن پلیس به جای آرامش احساس ترس و بدبختی می کنم.
    • بی نام A1 ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      4 0
      دقیقا ! هر وقت پلیس می بینم با این که ظاهرم کاملا عادیه می ترسم که بدون هیچ دلیلی قصد ازار و اذیت من را داشته باشن
  • محمد از كرمان A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 0
    پلیس رسالت‌های بسیار سنگینی بر دوش دارد. باید اولویت بندی کند. پلیس باید به جرایم سنگین و سازمان‌یافته و بالاخره آنچه خواست مردم است، اولویت ببخشد.
  • بی نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    8 0
    من خودم چادری ام ولی اینقدر از گشت ارشاد بدم میاد که نگو . یک جور توهین به خانمهاست . هر کسی آزاده اون طوری که میخواد زندگی کنه و راه بره . تا حالا هیچ وقت به خودم اجازه ندادم که به کسی برای پوشش تذکر بدم . نمیشه که همه یک جور فکر کنن . اختلاف عقاید باید آزاد گذاشته بشه .
    • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      6 0
      درود بر شما خانم بافرهنگ..
  • سمناني IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    6 0
    تو هشت سال پيش كجا بودي كانديد نشدي؟؟؟؟؟بايد سال 84 ميومدي تا مملكت به اين روز نيوفته.كار سختي داري دكتر