نسیم نوشت:

رئیس پلیس فتا از شناسایی عاملان انتشار پیامک مبنی بر عدم استفاده از استامینوفن های حاوی باکلوفن یا دگلوفین مرگبار خبر داد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بتازگی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: هیچ دارویی مشابه استامینوفن که مصرف آن خطرناک باشد در کشور وجود ندارد و شایعاتی که اخیراً با ارسال گسترده پیامک هایی به هموطنان مبنی بر به کما رفتن و مرگ آور بودن این دارو منتشر شده، دروغ محض است و تکذیب می شود. 

سیدکمال هادیان فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مبدا ارسال این پیامک یکی از استان های کشور بوده و تاکنون سه تن از عاملین انتشار آن پیام شناسایی شده اند.
وی با بیان آنکه انگیزه و دلایل این اقدام در دست بررسی است، اظهار داشت: بزودی اخبار تکمیلی در این زمینه از طریق رسانه ها منتشر خواهد شد.
پیشتر وزارت بهداشت از هموطنان خواسته بوده هرگونه اطلاع یابی در زمینه محصولات دارویی و غذایی را از طریق رسانه های جمعی و یا ارگان های ذیصلاح استعلام نمایند و به شایعات این چنینی اصلا توجه نکنند.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دستگاه های ذیربط خواست تا با منابع انتشار پیامک هایی که موجب تشویش اذهان عمومی و نگرانی مردم شده، به طور شایسته برخورد قانونی کنند. 

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    47 1
    مردم از بیکاری دیگه نمیدونن چیکار کنند !!!
  • هانیه IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    13 0
    با خط ثابت 912 ارسال شده بود .پس پیگیری و دستگیری این اشخاص کار سختی نیست!
  • میثم DE ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    13 0
    همه این کارا مستقیم با مخابرات در ارتباطه ساده نباشین
  • بی نام A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    5 0
    شکایت از مخابرات را به کی ببریم
    • سعید A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      2 0
      یه داستان واست میگم آویزه گوشت کن آفای بی نام::::::::::::::::::: روزی شخصی گوسفندانش را به چوپانی داد و به او سفارش کرد که هروقت که خطری پیش آمد از حضرت عباس طلب کمک کن................... چند روز بعد ناگهان گرگی به گله حمله کرد. چوپان با خود گفت: من چرا از بنده خدا کمک بخواهم و شروع کرد از خدا کمک خواستن اما گرگ تعداد زیادی از گله را درید....... زمانی که صاحب گله بازگشت چوپان ماجرا را تعریف کرد.......... صاحب گله گفت: من به تو گفتم از حضرت عباس کمک بخواه که اگر حاجتت را برآورده نکرد شکایتش را به خدا بکنی اما شکایت خدا را به چه کسی بکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟