رضا کیانیان، نیکی کریمی، باران کوثری و رامبد جوان روی جلد یک هفته‌نامه جدید

نخستین شماره هفته​نامه خبری - تحلیلی «سام» شامل گفتگوها، یادداشت​ها و گزارش​هایی درباره ادبیات و کتابخوانی و برخی مسائل روز دنیای نشر، منتشر و به خانواده بزرگ مطبوعات پیوست.

به گزارش خبرآنلاین، در نخستین شماره هفته نامه خبری - تحلیلی «سام» که به صاحب امتیازی مکتب خبر ایرانیان منتشر شده و در کتابفروشی​های معتبر پایتخت توزیع شده است، مطالب متنوعی دیده می​شود.

گفتگوی بلند با مهدی غبرایی، خالد حسینی و احمد دهقان، در کنار یادداشت​هایی از رضا امیرخانی، رسول یونان، مرتضی سرهنگی، مصطفی رحماندوست در کنار پیشنهادهای ستارگان سینمای ایران از جمله مطالب شماره نخست «سام » است.

رضا کیانیان، باران کوثری، هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، رامبد جوان، امین زندگانی، طناز طباطبایی و سحر زکریا و...از آخرین کتابی که مطالعه کردند و پیشنهادشان برای مردم سخن گفته اند.

همچنین در این شماره گزارشی از حضور کتب ایرانی در آمازون، نقد و بررسی سبک نویسندگی «احمد محمود» و برخی از آثار او درج شده است. گفتگو با مسئول کتابخانه عامه کابل و وضعیت فرهنگی افغانستان نیز در از مطالب این شماره است. همچنین اخبار کوتاه، معرفی کتاب و انتشار پرفروش​های هفته گذشته نیز از دیگر بخش​های این هفته نامه است. در این شماره ستون​های متنوعی به معرفی کتاب در شاخه​های مختلف نیز اختصاص داده شده است.

‌

در یادداشت کوتاه روی جلد شماره نخست می خوانیم:

«
ببخشید چند لحظه!
سامانه اشتراک محصولات فرهنگی «سام» مبتکر طرح ارسال رایگان کتاب در تهران، بعد از وقفه ای کوتاه دوباره میهمان ناشران و نویسندگان، کتاب فروشها و کتاب بازها شده است؛ این بار از دریچه ضیافت کلمات در کلبه کاغذی مطبوعات. برای ثبت لحظات شیرین مطالعه، لذت دانایی و هم نشینی با یار مهربان.
اگرچه این نخستین دیدار است و لبریز لرزش نگاه و دست...
اهالی دوست داشتنی و زحمتکش نشر برای حضور در هفته نامه خودشان کافی است با ما تماس بگیرند!»

هفته نامه «سام» با قیمت هزار تومان در دسترس علاقمندان کتاب قرار گرفته است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =