توضیح روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت درباره اظهارات هاشمی درباره تاخیر در انتخاب استانداران

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به نحوه انعکاس سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: پس از انتشار خبر دیدار اعضای شورای مرکزی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با آیت الله هاشمی رفسنجانی، عده ای با اشاره به این جمله که « طولانی شدن زمان انتخاب استانداران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی به صلاح دولت فعلی و مردم نیست»، این مطالب را  دخالت در کار دولت و تعیین تکلیف برای وزرا دانستند و شروع به ارائه تحلیل های گوناگون در فضای شانتاژ خبری کردند.

در حالی که منظور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، توصیه خیرخواهانه و مطلبی دلسوزانه برای جلوگیری از دچار شدن امور کشور به روزمرگی بود که اگر مدیران سابق مقبولند ، به آنها ابلاغ شود که کارشان ادامه دارد تا برنامه ریزی کنند و در غیر این صورت ، مدیران جدید منصوب شوند تا با اتکا به سیاستهای دولت ، از رکود مدیریتی در استانها جلوگیری شود .

برای تنویر افکار عمومی، این قسمت از سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در جواب حاضران که از کند بودن گردش امور اداره کشور در استان​ها شکایت داشتند اظهار شد و عینا  از نوار پیاده شده است ، به استحضار مردم شریف ایران می رسد :

دولت گذشته حقیقتا به کشور صدمه زد . چون سیاستش این بود که - به خیال خودشان - نوسازی کنند و نیروهای موثر را از گردونه بیرون کنند ، مگر جاهایی که به هر دلیل نتوانستند ... دچار تحریم هم شدیم و اوضاع کشور را مثل کلافی سر درگم به هم ریخت ...

من می بینم که دولت‌(دکتر روحانی) در این مدت دارد تلاش می کند تا سازمان خودش را شکل دهد و می بینم که بعضی جا ها کارها گره می خورد . اصلاح امور نیاز به تدبیر دارد که دولت دارد به خرج می دهد . البته طولانی شدن زمان انتخاب استانداران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی هم به صلاح دولت فعلی و مردم نیست . چون استانداری که احساس می کند که شاید فردا نباشد و به طبع او فرمانداران، بخشداران و مدیران کل هم این شرایط را دارند ، نمی توانند تصمیمات بلند مدت بگیرند . البته می دانم که دولت چه ملاحظاتی دارد، ولی در مدیریت ها علاوه بر اشکال سابق ، یک اشکال جدی تر هم پیدا شده که همان مدیر احساس تداوم کار  برای خود ندارد. چون نمی داند می ماند یا نه و به کارها دل نمی دهد، که خوب است تکلیفشان مشخص باشد.

219219

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • توسی A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    فقط ایت ا... هاشمی
  • بی نام A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 2
    خود را پدر خوانده دولت میداند در صورتیکه مردم صاحبان اصلی انقلابند ولاغیر
  • مشهدی IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 1
    تا حالا که چند بر صفر به نفع آقای هاشمی ، مخالفها لطفا برن یک مقدار علم سیاست و تدبیر یاد بگیرن که اینقدر در برابر داریت این بزرگ انقلاب کم نیارن، یا اینکه اینقدر به این بنده خدا گیر ندن ، ضمن اینکه موسسه نشر اثار امام هم صحبتهای اقای هاشمی رو در خصوص شعار معروف و رابطه با آمریکا تایید کرد. خوشم اومد که خبر دقیق سخنان آقای هاشمی در مورد انتخاب استاندارها یک مقدار دیر اعلام شدتا بعضی عجول های بی سیاست پر مدعا از ایشون به عنوان پدرخوانده و هزار عنوان بی مربوط یاد کنن و دوباره پیش ملت خجالت زده بشن.
  • ناشناس KW ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 1
    درود بر ایت الله هاشمی
  • بی نام A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 1
    .... بر هاشمی ،حالا اگه قبلی ها این همه عزل و نصب کرده بودند الان از برج آزادی به دار آویخته بودنشون...
  • محمد IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    اگرهاشمی نبود تاحالا کشورازبین رفته بود
  • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 2
    یکی توضیح بدهد که این جو غیر اخلاقی ایی که در مورد آیت الله هاشمی راه افتاده است بر اساس کدام منطق است که اولا برمی دارند گوشه ایی از سخنان ایشان را تیتر می کنند و از این حد نمی گذرند و تبدیل به مسئله می کنند بعد دنباله مسئله را می گیرند و تبدیل به یک تهدید می کنند و ... یکی به من بگه اول کسی که جمله چندین سال ایشان را آن از از کتاب خاطرات آورد و تیتر کرد و موضوع امروز جامعه ما کرد و چنان نمود که این صحبت همزمانی با موضوع مذاکرات دولت دارد و بعد در کمال بد اخلاقی آن را موضوع کرد و تاخت و تاخت تا هر آن چه اسمش انسانیت است را بسوزاند چه کسی بود و چرا هرگز مورد مواخذه قرار نمی گیرد یکی به من بگه که ... اما چی بگه همه چی معلومه متاسفانه ...
  • كارمند شركت پتروشيمي در عسلويه A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    3 1
    از معدود كساني كه سال 85 و 86 به سياستهاي اقتصادي دولت احمدي نژاد اعتراض كرد و انتقاد كرد و هشدارها داد هاشمي بود هاشمي بابصيرت كه افقهاي دور را مي ديد از پوپوليسم احمدي نژادي و توزيع گسترده و بي ضابطه پول در جامعه و گداپروي و ... بر حذر داشت اما كو گوش شنوا.. او را متهم به ورشكسته سياسي كردند او را متهم كردند كه چون در انتخابات 84 شكست خورده از احمدي نژاد كينه به دل گرفته است و قصد تخريب و سياه نمايي خدمات دولت عدالت محور؟ را دارد..! اما اكنون بعد از 8 سال خسارت بار...: بالاترين نرخ تورم در جهان.. كاهش شديد ارزش پول ملي.. تحقير ايرانيان در دنيا .. كم ارزش شدن گذرنامه ايراني.. رشد اقتصادي منفي با وجود برخورداري از بالاترين درآمدهاي نفتي تاريخ ايران... به كما رفتن عسلويه و ركود شديد و عدم شرو
  • بی نام A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 1
    درود بر هاشمی سلام بر روحانی
  • بی نام IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    1 1
    آقای هاشمی درست فرموده اند مثلا استانداری یزد تقریبا تعطیل است
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    3 1
    مگه آقای هاشمی حرف بدی زده؟ همه می دانیم که در ایران، تا حکم جدید صادر نشود کارها تعطیل است پس تعلل برای چیست؟ آقای هاشمی انتقاد بحقی داشته. باید تکلیف روشن شود: ابقا یا معرفی مدیر جدید.
  • رزمنده A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    2 0
    مردم به دكتر روحاني راي داده اند نه به آقاي هاشمي .دخالت آقاي هاشمي ولو از روي دلسوزي بي اعتبار كردن راي مردم است .هركس در كشور پستي دارد ونبايد پا را از گليم خود بيشتر دراز كند.