۰ نفر
۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
بازرس ویژه رییس کل گمرک مشخص شد

طی حکمی از سوی مسعود کرباسیان، ریاست کل گمرک جمهوری اسلامی ایران یک انتصاب جدید در این سازمان به ثبت رسید.

مسعود کرباسیان در تازه ترین حکم خود غلامرضا ملکی را به عنوان مشاور رییس کل و بازررس ویژه رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران برگزید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ضرورت تعامل با تمامی سازمان های مرتبط با فعالیت گمرک و همچنین پیگیری پرونده های معوقه این بهانه را دست رییس کل گمرک داد تا ملکی را برای این ماموریت در سازمان گمرک در نظر گیرد.

گفتنی است مسعود کرباسیان از بدو ورود به گمرک هیچ کدام از مدیران خود را برکنار نکرده است و با استفاده از نیروهای حاضر در گمرک جمهوری اسلامی ایران فقط به جا به جایی مدیران در سمت های مختلف بسنده کرده است. 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    3 2
    ای کاش مدیریت جدید سر و سامانی به وضعیت گمرک بده. امروز بازدید داشتم اونجا. وضعیت اسفناک. پالت مواد مخصوصا داروها روی هم چیده شده و نه روی قفسه ها. به دلیل کمبود جا. احتمال افتادن و آسیب هم وجود داره با این حال. دوم و حشتناکتر اینکه یه محلی دارن بدون نام و حافظت شده که محل انباشت مواد رادیواکتیو هستش. خدایی نکرده زلزله و حتی اشخاص عادی می تونن باعث آسیب و نشت تشعشعات بشن. لطفا قبل اینکه اتفاقی بیوفته و شاهد یه فاجعه باشیم رسیدگی و پیگیری کنن. اگر این مواد قابل استفاده نیست با شرکت و یا سازمان (حتی خارج از کشور) جهت امحا این مواد قرارداد و یا یه راهکاری داشته باشن. خود پرسنل اون منطقه باید یکسری تست و ازمایش هم بدن. اینکه محیطش تا الان در معرض اشعه ای بوده یا نه
  • علی A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    6 1
    عرض میکنم که آقای ملکی بازنشسته گمرک میباشند وایشون دعوت به کار شده اند در صورتی که در گمرک نیروهای جوان وفعال وصدیق کنار کذاشته شده اند امیدوارم شعار دولت تدبیر و امید در گمرک به عمل نزدیک شود .
  • mohmmad A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    5 2
    و ای کاش سر سامانی به وضیعت تاسف آور کارمندان این سازمان می داد در طی 8 سال گذشته از افراد متوسط به پایین در سمت های مدیریتی استفاده شده نمونه اش مدیری که در زمان مدیریت سابق ایشان پست مهم گمرک ایران را در اختیار دارد پستهای ارزیابی تحقیق شود و کارشناس امور گمرکی در اختیار چه کسانی است فردی تازه استخدام شده کارشناس امور گمرکی و کارمند 20سال سابقه کار باید دفتر مشق بنویسد شرم اوره
  • علی A1 ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    متاسفانه فاصله طبقاتی بین کارمندان گمرک هر روز بیشتر می شود یکی مثل شاهزاده هاست و اون یکی (ببخشید)مثل گداها با این حقوقهای تاسف بار . با توجه به این که تمام کارکنان گمرک همیشه در تیررس اتهام می باشند پس واقعاً اگه کسی نمی تونه برای کارمندان شریف گمرک کاری انجام بده شعار هم نده !!!!!!!!!!!!