فراخوان معاونت سرمایه انسانی ریاست جمهوری/ نظر خواهی در خصوص ماموریتهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور گفت: همفکری و همکاری نخبگان و اندیشمندان کشور برای تحقق توسعه پایدار ضروری است.

جمشید اثنی عشری ضمن تاکید بر مطلب فوق گفت: با این نگاه، از تمامی اندیشمندان، صاحب نظران و دلسوزانی که دغدغه اعتلای نظام و توسعه پایدار کشور را دارند برای مشارکت و همفکری در این زمینه دعوت می کنیم.

به گزارش مرکز روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، رئیس این مرکز تصریح کرد: تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، حاصل جمع دو معاونت رییس جمهور در ساختاری واحد است که شان کارشناسی این سازمان بر شان بودجه ریزی­اش غلبه خواهد داشت.

وی، چابک بودن، دانش محوری، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف سازمان برنامه و بودجه و سازمان مدیریت و برنامه­ریزی کشور در سال­های گذشته را از جمله وی‍ژگی­های سازمان نو­بنیاد دانست و تاکید کرد:  نقشه راه برای حرکت در این مسیر، اجرای دقیق سیاست­های کلی نظام اداری، ابلاغی مقام معظم رهبری و سند چشم انداز ایران 1404 است و انتظار داریم در این برهه که فرصت طلایی تاسیس ساختاری محکم و کارشناسی شده برای سیاست گذاری، راهبری و پایش موثر توسعه در کشور ایجاد شده، همه اندیشمندان و صاحبان تجربه و نظر، با انتقال نظریات و پیشنهادهایشان، رسالت ملی خود را ایفا کنند.

اثنی عشری گفت: تمامی دیدگاه های دریافتی را مغتنم و ارزشمند می­دانیم و از آنها در برنامه­ها و سیاست های در دست تدوین سازمان در شرف تاسیس بهره خواهیم برد.

وی درادامه بر ضرورت استفاده بهینه صاحب نظران از فضای تعاملی ایجاد شده در آستانه شکل گیری سازمان جدید تاکید کرد و گفت: به این منظور از اندیشمندان، صاحب نظران، استادان دانشگاه­ها، خبرگان و متخصصان مدیریتی و اقتصادی، مدیران و فعالان نظام اداری دعوت می­شود توصیه ها، پیشنهادها و دیدگاه های خود را به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت به نشانی الکترونیکی pr@mdhc.ir  ارسال کنند.

31222

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    3 0
    سلام ایمیلشون برگشت میخوره
  • فرشید- اهواز A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    باسلام امیدوارم سازمان مدیریت بااحیاء مجدد پیگیری مدارک معادل افرادی باشد که ازسال79 به بعدصادرکرده وبه گفته وزارت علوم فاقدمجوزازوزارت مربوطه بوده وحق ادامه تحصیل ندارند. رئیس جمهور محترم مرحمت نموده ودراولین گام این مشکل رابرای همیشه حل نمایید ازخداوندبرایتان سلامتی وطول عمر آرزومندیم(چشم امیدمان بعدازخدابه شماست)
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    1 1
    در معاونت توسعه كساني مي نشينند و چارت مي نويسند كه مي خواهند منافع خودشان را حداكثر كنند . اصلا هم به كار كارشناسي وقعي نمي نهند.
  • رامك حميدي جو A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    3 0
    شنيده ها حاكي از آن است كه قرار است ساز مان مديريت در استانها با معاونت برنامه ريزي كار كند كه ظلم مضاعف است به توان كارشناسي و برنامه ريزي ؟اگر اينجوري شود ديگه چه احيايي؟
  • بردیا A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    اگه قرار باشه در استانها تحت نام معاونت برنامه ریزی اداره بشه باز هم دست استانداران برای حیف ومیل اعتبارات استانی باز میمونه همان چیزی که اکنون شاهدش هستیم بطوری که حتی اعتبارات هزینه استانداری را نیز به ارگانهایی که از مرکز اعتبار دریافت می کنند می بخشند.
  • دانشجو IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 0
    باسلام امیدواریم این نظریه واقعا مورد توجه قرارگیرد احیای معاونت برنامه ریزی بسیار بجاست اما قبل از آن فکر اساسی برای معیشت کارکنان شود که 10سال اخیر در سخت ترین شرایط قرارگرفته اند 2- طرح بازنشستگی پیش از موعد با 5 سال ارفاقی به 10سال ارفاقی کاهش یابد تا هم نیروهای فاقد کارایی و فاقد تخصص و مدرک وبی انگیز ه از نظام اداری خارج وهم فضابرای استخدام صدها فارغ التحصیل با مدر ک دکترای و کارشناسی ارشد و کارشناسی ایجاد شود از طرفی تحقق دولت الکترونیک که باید همه گیر گردد با وجود کارگنان که فاقد مدرک تخصص و دانشگاهی و انگیزه هستند امکان ندارد 3- ادغام وازتخانه و ارگانها باید اولویت د اشته باشد همین حالا ارشاد اسلامی ، تبلیغات اسلامی ، اوقاف و امروخیریه ،میراث فرهنگی کارشان تقریبا یکی است