ایسنا نوشت:

 روزنامه هاآرتص فاش کرد که به تازگی محموله جدیدی از موشک‌های دوربرد سوریه به حزب الله لبنان تحویل داده شده و مسئولان اسرائیلی در حال برنامه‌ریزی برای نابود کردن آن‌ها هستند.

 روزنامه مذکور به نقل از منابع نظامی عالی رتبه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تل‌آویو اطلاعات تایید شده‌ای در دست دارد که نشان می‌دهد چندین فروند موشک دوربرد با دقت هدف‌گیری بالا به تازگی از سوریه به لبنان منتقل و به حزب الله تحویل داده شده است.

به نوشته این روزنامه اسرائیلی، حزب الله هم اکنون موشک‌های مذکور را که برد برخی از آنها به 1500 کیلومتر می‌رسد، در مناطقی از منطقه بقاء، واقع در جنوب لبنان مخفی کرده است.

بنا به گفته منابع مذکور، این موشک‌ها ساخت چین هستند و در ایران ارتقاء داده شده‌اند و با استفاده از سامانه‌های کنترل از راه دور هدایت می‌شوند.

یک منبع نزدیک به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز فاش کرد که مسئولان امنیتی و نظامی اسرائیل هم اکنون در حال بررسی طرحی برای نابود کردن این موشک‌ها هستند که خطری جدی برای امنیت اسرائیل محسوب می‌شوند.

رژیم صهیونیستی پیشتر نیز حملاتی را به داخل خاک سوریه و چند کشور دیگر که موجودیت این رژیم را تهدید می‌کردند انجام داده و در این حملات اقدام به بمباران مراکز هسته‌ای یا تاسیسات نظامی مشکوک کرده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    63 17
    مگه خود اسراييل اين همه موشك و بمب اتم كه تهديدي براي كل خاورميانه هست نداره؟ اونوقت از اين چند تا موشك ترسيده و ميخواد نابودشون كنه. يكي نيست بگه به تو چه ربطي داره كه كشورها چي دارن.
    • باربارا IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      27 9
      کشور نه، بگو سازمان!
  • محمد IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    31 6
    موندم این همه کشور سلاح اتمی و شیمیایی دارن کسی جرات ندارن بهشون بگه تو..........
  • بی نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    33 8
    اسراییل نمیخواد باور کنه که دیگه کسی این حرفها رو باور نمیکنه
  • ایرانی A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    11 1
    درود بر حزب الله وسید حسن ومرگ بر صهیون شهوت پرست
  • بی نام A1 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    3 0
    حزب الله لبنان الان یک نیروی نظامی کاملا حرفه ای و سازمان یافته و پیشرفته هستش که برای ازاد سازی لبنان از اشغال اسرائیل ایجاد شد و اکنون هم از این کشور در برابر اسرائیل دفاع میکنه. برخلاف تبلیغات گسترده اسرائیل این گروه هرگز غیر نظامیان رو هدف قرار نمیده و فقط و فقط از ملت لبنان، فارغ از کیش و مذهبشون، مراقبت میکنه.