رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: بکارگیری ورزشکاران مشمول در رشته های مختلف ورزشی، بدون استعلام وضعیت مشمولیت آنان از سازمان وظیفه عمومی تخلف محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، جلسه بررسی وضعیت خدمتی ورزشکاران مشمول با حضور سردار صدرالسادات رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، سردار مهر علی باران چشمه رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح ،محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال ، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ ها و جمعی دیگر از مسئولین و کارشناسان ذیربط درمحل این سازمان برگزار شد.
دراین جلسه سرهنگ علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ضمن بیان قوانین ومقررات خدمت وظیفه عمومی در خصوص ورزشکاران مشمول، گزارشی در خصوص مسائل مربوط به این دسته از مشمولان و همچنین مشکلات بکارگیری آنان در تیم های ورزشی ارائه داد.
در ادامه محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال عنوان داشت : گزارش ارائه شده نشان دهنده تعامل مثبت بین فدراسیون فوتبال و سازمان وظیفه عمومی است که این نکته حائز اهمیت است، البته مشکلاتی نیز وجود دارد که تلاش می کنیم تا با تعامل هر چه بیشتر حل شود.
مهدی تاج رئیس سازمان لیگ ها با تشکر از همکاری سردار صدرالسادات و سردار باران چشمه با فدراسیون فوتبال و جامعه ورزشی افزود: ما تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته ایم تا براساس قوانین و مقررات وظیفه عمومی اقدام کنیم البته قبول داریم که به لحاظ ناهماهنگی های به وجود آمده مشکلاتی در این زمینه ایجاد شده که انشاء ا... با سعی و تلاش و پیگیری همه جانبه درصدد برطرف نمودن آنها خواهیم بود.

سردار صدرالسادات دراین دیدار گفت: بکارگیری ورزشکاران مشمول در رشته های مختلف ورزشی به خصوص در فوتبال، بدون استعلام وضعیت مشمولیت آنان از سازمان وظیفه عمومی تخلف محسوب شده و در صورت تکرار این روند قطعا مشکلاتی در زمینه بکارگیری و استفاده از این دسته از مشمولان در تیم های ورزشی بوجود خواهد آمد. مسئولان ورزشی قبل از عقد قرارداد با ورزشکاران مشمول، وضعیت خدمتی آنان را از سازمان وظیفه عمومی ناجا استعلام کنند.

در پایان به پیشنهاد دبیر فدراسیون فوتبال مقرر شد تا با تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ ها ، تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ، موانع و مشکلات موجود در این زمینه بررسی شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    5 0
    بیایید10%همه تیمها رو بدید به بعضیها تا همه بتونند بازیکن سرباز بگیرند!!!
  • احسان IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    7 0
    من سال 89 رفتم خدمت (اون موقع 18 ماه بود)، وسط آموزشی نتیجه کنکور اومد قبول شدم و خودمو ترخیص کردم رفتم دانشگاه. الان که درسم تموم شده میگن باید 21 ماه خدمت کنی!!! باور کن اگه میدونستم نمیرفتم دانشگاه. تازه یه سری ها میگن که چون وسط آموزشی ترخیص شدی اون مدتی که آموزشی بودی حساب نمیشه و باید طبق قانون من دراوردی جدید! 24 ماه خدمت کنی؟؟؟ کسی خبر داره این قضیه درسته یا نه؟
  • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    2 0
    سربازی 21 ماه داداش همین