روزنامه کیهان در سرمقاله خود خطاب به رئیس جمهور و وزیر امورخارجه نوشت:

متن مذاکرات ژنو نمی‌تواند از نوع مسائل و موضوعات یاد شده باشد و در فهرست مسائل ناگفتنی و محرمانه به شمار آید. زیرا مذاکرات ژنو در حضور اعضای شش‌گانه هیئت‌های 5+1 صورت پذیرفته است، یعنی همان‌هایی که اگر قرار باشد نکته‌ای محرمانه بماند باید از نگاه و نظر آنها دور نگاهداشته شود. چرا که هیئت‌های مذاکره کننده کشورهای 5+1، حریف و طرف مقابل ماجرا هستند و به یقین اگر احساس کنند نفع ما در محرمانه بودن فلان نکته است، دقیقاً همان نکته را علنی خواهند کرد. که دیدیم چنین کردند و با عرض پوزش باید گفت؛ این استدلال که «محرمانه بودن مذاکرات نشانه جدی بودن آن است»! بیشتر به یک شوخی شبیه است تا نظریه‌ای منطقی، آنهم در عرصه دیپلماتیک! همین دیروز روزنامه صهیونیستی هاآرتص فاش کرد که نمایندگان آمریکا و انگلیس، بعد از مذاکرات ژنو، متن مذاکرات و محتوای بسته پیشنهادی ایران را در اختیار اسرائیل گذاشته‌اند. بنابراین به مردم و دلسوزان نظام حق بدهید که بپرسند؛ آیا متن مذاکرات فقط برای مردم ایران محرمانه است و نه برای دشمنان تابلودار نظام؟!

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 128
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کی؟هان؟! FI ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    غیب گفته حسین جون وقتی امریکااز لابی اسرائیلیا تاثیر پذیره معلومه اونا هم در جریان قرار میگیرن تا فردا دوباره کارشکنی نکنن مذاکرات برای مردم ایران محرمانه نیست برای کسانی محرمانه است که بخاطر کاسبی شون از تحریم هرطرحی ارائه میشد دهان مبارک را درجهت شکست مذاکرات باز میکردن یقه سفیدهایی که با کاسبی از تحریم گردن کلفت تر ومردمی که روز به روز بدبخت تر میشوند....
    • وحید A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      82 11
      دوست عزیز در عین حال که با نظر شما موافقم که باید بعضی افراد نامحرم دانسته شوند تا برای کاسبی و کسب منفعت خودشون در مذاکرات خلل وارد نکنند. اما یک نکته دیگه هم خیلی مهمه که متاسفانه کیهان نشین ها اصلا حالیشون نیست و اون هم بازار گمانه زنی ها و ادعا های کذب مبنی بر دانستن تمام مذاکرات هست. هر کسی میتونه ادعا کنه در جریان مذاکرات هست اما اولا وزیر امور خارجه کشورمون اعلام کردند تمامشون حدس و گمان است و توافق شده محرمانه باقی بمونه. و اگر هم یک درصد طرف مقابل خیانت کنه به توافق اتفاقا اونجوری ما برنده تر هم میشیم. به امید خدا واقعا جناب ظریف و روحانی راهی را در پیش گرفته اند که در هر صورتی به برنده بودن ایران ختم می شود و این بستگی به طرف مقابل داره که اون هم بخواد در این کارزار برنده باشد؟
    • بی نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      232 3
      چرا كسي به كيهان چيزي نميگه، در حال حاضر درست عين نتانياهو و در جهت منافع اون حركت ميكنه
    • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      206 3
      هیچ فکر کردید کیهان همیشه دنبال نشان دادن قدرت صهیونیست ها و مطرح کردن بهایت است!
    • خزاعي A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      160 3
      جالبه ، حرف مردم ايران كه اين همه در رسانه ها و فضاي مجازي زده ميشه از نظر كيهان منبع خبر و اطلاع نيست و اصلا ً ارزشي براش قائل نميشه و فقط خودشو ميبينه ، اما خبر درج شده در روزنامه اسرائيل كه صحت آن معلوم نيست كه درسته و يا مثل همه كارهاي اين دولت نامشروح جاي شك و ترديد دارد مورد استناد قرار ميگيره ، كيهان ، هاآرتص پيوندتان مبارك
    • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      16 77
      احسنت..
    • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      142 2
      عمو حسین....8سال کشور با حمایت همه جانبه شما پسرفت.....نتیجه؟
    • امین A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      120 1
      بابا این اقای شریعتمداری چی میخواد؟ مگه در زمان اقای جلیلی مذاکرات محرمانه نبود؟اصلا اگه شما از متن مذاکرات با خبر شوید چه سودی برای مردم دارد؟ خواهیم دید وقتی متن مذاکرات منتشر شود اولین کسی که بهانه گیری (غیر عادلانه) خواهد کرد شمایید اقای شریعتمداری.
    • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      9 216
      خداييش كيهان منطقي و زيبا گفته.
    • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      4 81
      گردن کلفت ها که بیشتر دنبال رابطه اند , خودتو نو زدید به اون راه یا مردم را جیگر فرض کردید ,
  • بی نام A1 ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    منطقی نمیفرمایند؟
    • رضا A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      167 4
      نه نمی فرمایند .
    • میثم A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      96 4
      با این منطقی که شما و ایشون میفرمایید، همیشه باید در جنگ باشیم!
  • بی نام EU ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    داره میسوزه!
  • گردباد EU ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    قسم میخورم شما یک سرسوزن دلسوز این کشور نیستید اقای شریعتمداری
    • علی ام A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      آره دیگه! دلسوزان این کشور وطن فروش های سال 88 هستند
  • بی نام A1 ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    476 8
    ای بابا حسین آقا! شما که با اسرائیل از این حرفا نداری برادر! خب اگه اونا متن مذاکرات رو دارن برو بگیر ازشون دیگه!
    • بنده خدا IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      150 3
      بله تمام مذاکرات محرمانه یه نسخه اش به حسین آقا می رسه از کمیسیون امنیت ملی گرفته تا کمیسیون امنیت اسراییل.
  • بی نام IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    مشدی حسین آقا ! آدام به کجا میرسه که با اراجیف صهیونیستها مثلا رئیس جمهور خودشو محکوم میکنه!
  • على IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    روزنامه كيهان با سلام لطفا نه مغرضانه بلكه در حدود و خط قرمزهاي خود حركت كن، يك تيم مذاكركننده از عالي ترين مقامات سياسي كشور تصميم به محرمانه بودن گرفتن، حال شما با قراردادن احساسات مخاطبان خاص خود در مقابل آنها لب به اعتراض به كدامين گناه گشوده اي، در زمان آقاي جليلي به گفته آقاي فلاحت پيشه مذاكرات محرمانه بود اما حال محرمانه بودن صادقانه به مردم گفته مي شود. آنقدر تندرو حركت نكن.
    • روزنامه کی؟هان! A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      204 3
      علیک سلام به چشم ! دلت خوشه ها یارو شکمش سیره تحریم محریم حالیش نیست این مقاله هاش هم اروغه شکم سیریه دوست من
    • بی نام IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      142 2
      تمام درد کیهان از اینه که زمان جلیلی همه خبرها دست اول بهش میرسید ولی حالا بی خبر مونده ، مردم بهانه است غصه خودشون رو می خورن. چون اساسا کیهان چیزی به نام مردم رو قبول نداره
    • بی نام IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      6 86
      خط قرمز باج دادن به دشمن است که ما نمیگذاریم این اتفاق بیفتد . ما امریکا را زیر پا میگذاریم
    • داود A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      10 92
      نظر به اصطلا ح اصلا ح طلبان همیشه این بود که دانستن حق مردم است حا لا چی شد که روزنامه کیهان را که وظیفه ی روزنامه نگاریش میگوید به مردم اطلا ع رسانی کن و در این خصوص سوال میکند به بعضیها بر میخورد و حرفهای نادرست و دشمن شادکن میزنید؟
    • majid A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      9 78
      امروز آقای آصف تو روزنامه آرمان گفتند مذاکرات محرمانه است تا دشمنان ایران مثل اسرائیل و اعراب از مذاکرات اطلاعی نداشته باشند. و لی این و هر عقل سلیمی میدونه که آمریکا بدون اجازه اسرائیل آب نمیخورند بعد میگن محرمانه محرمانه فقط برای ملت ایران اسرائیل همون روز و ثانیه مطلع شده آقایان و خانم های خبرآنلاین خفته در جهل
  • منصور A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    134 3
    قبلا هر جه این روزنامه ها ورسانه های اسراییلی می نوشتند از نظر کیهانیها دروغ پراکنی بود ولی حالا منابع موثق خبری برای آنها شده واقعا چرا؟؟؟!!!
  • رضا A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    109 2
    جناب شریعتمداری چجوریه که شما هم از همه اطلاعات و کارها و تفکرات اسرائیل خبر داری ؟
  • بی نام A1 ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    147 2
    شما كه ميدوني اسرائيل متن مذاكرات را دارد شما كه از همه جا خبر داري شما كه باهوشي شما كه تمام توطئه ها رو ميشناسي و أصلا توهم نداري پس حتماً متن مذاكرات رو هم مي دوني!!!
  • محمد ز A1 ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    147 1
    جالبه که به نظر کیهان تمام روزنامه ها ومقامات اسرائیلی راست میگن جز مقامات ایران که با نظارت شورای نگهبان ومجلس و با نظر مردم انتخاب شدند. اقای! شریعتمداری شما کی چی هستید اصلا؟
  • حسین A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    106 2
    چون بعضی ها در ایران بیشتر از اسراییل سنگ اندازی می کنند
  • ali IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    183 4
    بخاطر اینکه همه متفق القول اعتقاد دارند تنها شخصی که میتواند مذاکرات را به بن بست بکشاند آقای شریعتمداری است.
  • معصومه33 A1 ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    129 4
    اقای شریعتنداری باید درکنار مردم حرکت کرد. باید تلاش کنید. ایران را از تحریم رها کنید. نه اب در اسیاب دشمن بریزید.
  • بی نام A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    147 3
    زمان مذاکرات آقای جلیلی شما کجا بودید که با این همه قصور کلامی حرف نزدید 6 سال ساکت بودید خواهشا الان 6 ماه ساکت باشید
  • صبا IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    117 3
    متاسفانه روزنامه کیهان همیشه و برای همه چمه چیز ساز منفی میزنه .ودر هر حال خودش را عقل کل میدونه.
  • بی نام A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    91 4
    آقا متن مذاکرات را به طور خصوصی در اختیار این روزنامه و شخص شریعت مداری قرار دهید تا آن خواسته ای که دارد به انجام برساند و اینقدر خودش را به درو دیوار نزند
  • بی نام A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    9 125
    متن اين مذاكرات را چه كساني مطلع شوند مشكل ساز است؟؟ دشمنان كه همه مي دانند!!! دوستان و مردم ايران چرا ندانند؟؟؟ اگر قرار است كارشكني شود كه از طرف دشمنان خواهد بود كه همه چيز در اختيار آنان است!!!
    • بی نام A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      46 2
      حسین شریعتمداری مطلع شود کار شکنی می کند چون دلش پیش کاسبان تحریم می باشد
    • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      26 1
      شما چرا؟ دشمن اگه اين را نگه كه نمي تونه دشمن باشه . بايد بگه ما خبر داريم... كه اين هم به جهت اختلاف افكندن بين من و شما است ......
  • نعمت IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    109 3
    مگر کیهان می داند که اسراییل از مفاد مذاکرات خبر دارد ، چه کسی به کیهان گفته 1+5 یا خود صهیونیستها .
  • علیرضا IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    76 3
    چرا میخواهید بگویین فقط کار شما درسته ، شما صلاح مملکتو میدوین، شما وشما وفقط شما آقا ماهم عقل داریم شعور داریم خوب وبدو از هم تشخیص میدیم ، شما با این نوشته های که تو این مدت تو روزنامه تون چاپ میکنین به شعور ما توهین می کنین
  • سعيده A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    105 2
    جالبه كه نوشته هاي روزنامه هاي بيگانه از جمله همين هاآرتص ، در اين چندماه براي كيهان و ديگر تندروها افراطي ، از سخنان رئيس جمهور و وزير امور خارجه خودمون مستدل تر و صادقانه تر هست !!!!!
  • عليرضا IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    102 3
    اقاى شريعتمدارى عزيزم شما يه مسافرت نمى خواى برى ، اقا احتياج به استراحت دارى 30ساله دارى به اين نظام خدمت مى كنى اقا ما نگرانيم
  • علی اصغر A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    80 3
    از کی تا حالا کیهانیان اینقدر طرفدار شفاف سازی و شعار دانستن حق مردم است شده اند .کیهان و اعوان وانصارش دستشان برای همیشه در نزد مردم رو شده و همه ماهیت این به اصطلاح رسانه (با عرض معذرت از رسانه های واقعی و مردمی )را فهمیده اند .
  • بی نام A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    55 2
    يعني شما (كيهان ) مي گين الان كشورهاي عراق و سوريه از متن مذاكرات خبر ندارن ؟
  • بی نام IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    80 3
    روزنامه کیهان تا همچیز را خراب نکند دست بردار نیست تراا بخدا چند وقتی دندان روی جگر بگذار
  • بی نام US ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    98 5
    برای اینکه شما را محرم نمیدانند . . . به همین سادگی
  • بی نام IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    50 2
    نكنه كيهان با رژيم صهيونستي رابطه پنهان دارد؟؟؟ انگار از اسرائيل براي كيهان خبر مياد.....
  • آرش GB ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    74 2
    کیهان چی شده که اظهارات روزنامه اسرائیلی برای شما معتبر تر از مواضع دولت جمهوری اسلامی شده؟ اینقد به آب و آتیش نزن و بیش از از این دست و پای بیهوده نزن، کسی با تو همراه نیست.
  • علي A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    66 2
    همين كه كيهان از مذاكرات بي خبر باشه براي تضمين موفقيت آن كافيه البته اگر تا حالا از طريق مقامات صحيونيستي مطلع نشده باشند
  • بی نام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    9 103
    بابا راست ميگه ديگه ،اين چه محرمانه اي است كه همه دنيا بجز ملت ايران از ان باخبرند،لطفا" به مسائل بصورت حزبي وباندي نگاه نكنيد...
    • بنده خدا IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      23 3
      به حرف خودت نگاه کن ببین چی گفتی. به نظرت اگه همه دنیا از چیزی مطلع باشن امکانش هست یک ملت اون هم به با هوشی ایرانیها از اون بی اطلاع باشند.
  • علی IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    64 2
    از کوزه همان برون تراود که در اوست .... از کیهان و امثال شریعتمداری چیزی غیر از این افراطی گری های انتظار نمی رود....
  • رضا IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    48 2
    روزنامه کیهان ومسئولش فکرمیکنند که وکیل مردمند ودارند به همه حمله میکنند.جائیکه مقام معظم رهبری هست چرا شما هی دخالت میکنید در نظرسنجی خبرآنلاین دیدیم که 80درصد شرکت کنندگان درنظرسنجی موافق محرمانه موندن مذاکرات است فکرکنم شریعتمداری فقط توی این مملکت میفهمه بقیه ................... بیا با جامعه حرکت کن یا اگه شهامتشو یه نظر سنجی از تریبون خودت (روزنامه محترم کیهان یا سایتت رابنداز).
    • بی نام EU ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      13 0
      منم با نظر شما موافقم اما مشكلي كه داره اينكه آيا روزنامه كيهان نظر سنجي كه مي گذاره نتايج واقعي مردمو منعكس مي كنه يا نتايج با عرض تاسف مهندسي شده است كه به نفع خودش باشه؟ همچين نظر سنجي يك جاي بيطرف مثل سايت خير آنلاين مي خواد كه نتايج واقعي مردمو منعكس كنن.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    53 1
    حالا چه اسرائیل خبر داشته باشه چه همسویان داخلی با اسرائیل! شما نگران مسئولیت چوب لای چرخ دولت گذاشتن نباشید. اگه اسرائیل انجام بده مسئولیتش از شما ساقط میشه..!
  • بی نام IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    71 1
    lمبارکه حالا دیگه به روز نامه صهیونستی استناد می کنی....
  • هانیه IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    32 3
    مگه واسه مردم فرقی هم میکنه محرمانه یا نامحرمانه مگه مردم میتونن عکس العملی نشون بدن یا اعتراضی بکنند حالا؟
  • فرهاد A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    52 2
    آقا وقتی رهبری اطلاع کامل از مذاکرات دارن و نظارت و راهنمایی میکنن دیگه کیهان و اینا چی میگن؟؟؟ نکنه اصلا ولایتمداری و این حرفاتون الکی بوده؟؟
  • رضا IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    58 0
    جالب است. من نميدونم چطوري ميشه فهميد اين روزنامه هاي اسرائيلي كدوم خبراشون درسته و كيهان ميتونه بهشون استناد كنه و كدوم حرفاشون دروغه و كيهان قهرمان ميتونه دورغ بودن اونو افشا كنه!!!!!!!!
  • مرضیه IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    65 1
    کیهان چه مقایسه ی خوبی بین خودش و اسرائیل کرده ! حس مشابهی به آدم منتقل میکنند... :|
  • بی نام IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    33 1
    یعنی واقعاً شما که از متن مذاکرات خبر نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با احساسات مردم بازی نکن خوب نیست
  • جواد A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    54 0
    آقای شریعتمداری این یعنی اینکه شما به دولتمردان و دیپلمات های ایرانی که منتخب مردم ایران هستند اعتماد ندارید! اما ما مردم اعتماد داریم و می دونیم محتوای این مذاکرات که در راستای حقوق ملت ایران است، چه موفق باشد و چه با کارشکنی اسراییل یا شما(!) به شکست بیانجامد، بالاخره در پایان آن توسط ایران منتشر خواهد شد. پس جای نگرانی نیست. نگرانی شما از جای دیگری نشات می گیره...
  • بی نام IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    43 1
    کیهان جان و اقای شریعتمداری شما افرادی همچون شما که طی هشت سال گذشته با جانبداری های مغرضانه ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد و سیاست این کشور وارد کردید در حال حاضر از هر نا محرمی نامحرمتر هستید
  • بی نام IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    59 2
    روز نامه کیهان کارش فقط اخلال و تفرقه در مملکت است باید محو شود
  • بی نام A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    42 1
    صلاح مملكت خويش خسروان دانند (يعني اين موضوع به شما ربطي نداره!)
  • بی نام IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    57 0
    اقای کیهان ، برای من جای سوال است که شما به چه هدفی هرچه از اسرائیل می شنوی می پذیری و سعی در نشر و تثبیت آن داری؟ شما به طرز عجیبی سر سپرده و مطیع اسرائیل هستی. اگر توضیخی داری به من نادان بفرما که از این جهل به در آیم.
  • بی نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    68 1
    علت محرمانه بودن مذاكرات ، نا محرم بودن دشمنان داخلي و تندروهايي است كه از قبل تحريم منافع ميلياردي كسب كرده اند و از هرچه دشمن خارجي و حتي اسرائيل هم دشمن تر نسبت به ملت ايران هستند و از هر منفذي براي ضربه زدن به منافع ملت ايران كوتاهي نمي كندد.
    • بی نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      12 1
      دقیقا
    • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      2 13
      اخی چقدر هم که محرمانه مانده !
  • بی نام IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    36 1
    نتجه گيري اخلاقي : يكي از منابع موثق كيهان روزنامه هاي اسراييلي است كه فعلا هم در يك جبهه قرار دارند
  • بیطرف IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    21 1
    کاملا روشنه که بهتر چنین مذاکرات حساسی در این سطح محرمانه باشه مسلما این نوشت ها و تخریب ها از سردلسوزی نیست و به دلیل بدخواهی و خصومتی است که کیهان داره . اما نکته جالب اینکه رژیم صهیونیستی و کسانی که چنین تفکری دارند در ایران (کیهان) هدف مشترکی دارند آن هم شکست مذاکراته
  • رضا A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    25 1
    كيهان واقعا رفتارش از ابتداي دولت جديد بسيار تابلو و زشت است در حاليكه مقام معظم رهبري همه را به همكاري با دولت دستور فرمودند اين رفتار دولت بنظر شما ايا در تضاد با فرمايش رهبر عزيز نيست؟
  • بی نام A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    27 1
    زمان جلیلی انتقاد از روند مذاکرات رو ممنوع کرده بودن ولی حالا خود همون هایی که جلوی انتقاد از اون روند بی حاصل رو میگرفتن در هتاکی به دولت در مورد مذاکرات هیچ حد و مرزی نمیشناسن.
  • ناشناس IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    19 1
    آخه مذاکره برای تعین وقت و محل مذاکرات بعدی هم مهمه که آقای جلیلی بگه محرمانه است.وقت و و پول مردم را برای تعیین وقت و محل مذاکرات بعدی هدر دادن.
  • دانشجوی دکتری دردمند IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    34 0
    نمی دونم چی بگم و چی بنویسم ولی دلم به حال مملکتم میسوره، دلم به حال مملکتم که با بی تدبیری به این نقطه رسیده می سوزد، دلم بری مملکتم برای جوانان، برای پدرهای شرمنده فرزند، برای آبرومندان که آبرویشان در خظر است می سوزتد، آقای شریعتمداری، آقایان چرا چرا چشمهایتان را نسبت به واقیعت های پیرامونی مملکت بسته اید. آیا شما که از اسرائیل خبر دارید از خزانه مملکت هم خبر دارید؟ آیا شما که از اسرائیل خبر دارید از حال روز صنعت و اقتصاد و کشاورزی خبر دارید؟ نداسته یا دانسته تو را به خدا آب در آسیاب دشمن نریزد، بگذارید سیاسیت و سیاسمتداران کار خود را بکنند، بگذارید ما فقط به یک چیز فکر کنیم منافع ملی ، بگذاریم سیاستمداران سیاست بازی کنند، تو را به خدا چوب هایتان را از این چرخ به گل نشده بیرون بکشید
  • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    20 0
    روزنامه کیهان دست از این کارها بردارید و تشنج ایجاد نکنید بگذارید بزرگان ودر راس آن رهبر معظم که هدایت گر واقعی این تیم و ریاست محترم جمهور است کار را بنحو احسن انجام دهند تا مردم از این بیماری اقتصادی رهائی بخشند خواهشن نگذارید مردم به شما و امثال شما برخورد کنند شما طوری حرف می زنید که رهبر معظم نیز از این کردارتان ناراحت است
  • بی نام A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    26 0
    معلوم شد شريعتمداري روزنامه صهيونيستي را بيشتر از مردان دولت ايران قبول دارد . خيلي متاسفم از نوع برداشت شما . فكر نمي كنيد اين حركت صهيونيستي كه قبلا نيز چنين كرده اند به قصد اختلاف افكني و.... باشد . كمي فكر كن بعد بنويس .....
  • بی نام A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    32 1
    عدم برقراري رابطه با امريكا ظاهراً واسه بعضي ها آب و نون زيادي داره اما تاوان اون رو مردم مظلوم بايد بدن!!
  • ايراني A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    28 0
    روزنامه كيهان از كي تا حالا شما از اسراييل حرف شنوي پيدا كردي به حرف اونها گوش مي دي اسراييل مثل شما مخالف اين مذاكرات است شما كه خودتان ديديد اين چند روز كه هيات ايراني در امريكا بود دوستان اسراييلي شما چه مي كردند شما چرا حرف اونها را تكرا مي كنيداساس مذاكرات تا به نتيجه نرسيدن قاعدتا محرمانه است اقاي شريعتمداري تا كي شما مي خواهد چوب لاي چرخ نظام بگذاريد بابا سني از شما گذشته هرچه يك دوره اي دارد توبه كنيد لااقل بگيد چي ميخواد ار اينكه مذاكرات به اين سرعت نتيجه داد ناراحتيد آنقدر تندرو ي نكنيد كم صبر داشته باشيد مردم از توهين هاي شما خسته شده اند شما كه از مرفهين بي درديد و درد مردم را احساس نمي كنيد شما و دوستان نابخرد شما وضع كشور را به اينجا رسانيد كه امروز مردم به نان شب خود گرفتار
  • از تهران IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    12 0
    معلومه اين كيهان هم به اطلاعات محرمانه مثل بعضي ها دسترسي داره كه مدام ميپره وسط - بهر حال تو اين مذاكرات كيهان و صهيونيستها بيكار نخواهند نشست- البته در مقابل هجمه رسانه اي صهيونها كيهان هم لازمه ولي نه ديگه عليه تيم مذاكره كننده خودمان. اينو بفهم كيهان
  • بی نام IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    20 1
    کیهان فقط حرف خودش را می زند مهم نیست که دیگران چه می گویند کیهان دوره شریعتمداری همیشه همین بوده اگر اطلاعات واقعی نداشته باشد حدس و گمان و شنیده ها را بدون قید تحلیل به عنوان اخبار می زند. چون ایشان عنان نمایندگی ولی فقیه را یدک می کشد خود رهبری می توانند به ایشان تذکر دهند البته نمی دانم در آن موقع هم گوش کسی بدهکار است یا نه.
  • عامی IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    14 0
    اگراین سایت وخیلی های دیگردرمورد تیترهای کیهان مطلب ننویسند قطعا"مشکلات کمتری پیش میاید. یقینا"اگرتوزیع دستوری وقراردادی کیهان ازاماکن مختلف جمع شود اکثریت مردم حتی ازتیتراصلی آنهم بی اطلاع میمانند. این روش که درسایتها مرسوم است وفوری درموردکیهان مینویسند این شبهه را برای سردبیر بی تدبیرش ایجاد میکند که نوشته های او خواننده زیادی دارد،لذا به مردم لطف کنیدو شیپوری برای پخش صدای کیهان نباشید متشکرم وامیدوارم برخلاف همیشه نظرم راثبت کنید
  • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    18 0
    واسه اينكه فقط دو گروهند كه با سياست هاي خارجي كنوني ايران مخالفند. يكي صهيونيست ها يكي هم كيهان.
  • کوروش کبیر A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    26 0
    آقای کیهان اسرائیل در خصوص متن مذاکرات گمانه زنی کرده نه اینکه خبر داره ثانیا مگه دردوره جلیلی جزئیات مذاکرات رو به مردم می گفتند چرا حساسیت نسبت به این موضوع رو زیاد می کنید. مگر این که هدفتون ضربه زدن به دولت جدید باشه که همینطوره
  • بی نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    10 0
    کیهان هم همه مشکلات کشور که مردم را داره له می کنه رو ول کرده چسبیده به موضوعی که محرمانه بودنش امری بدیهیست و حتی خود این دوستان هم مذاکرات مربوط به خرید خودرو یا خواستگاری برای پسرشون رو تا حصول نتیجه محرمانه نگه می دارن!
  • محمد IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    9 0
    دوستان کیهانی اگه شما میگید متن مذاکرات فاش شده که دیگه برای شما مشکلی نداره شما که همیشه نقل قولتون از منابع به اصطلاح صهیونیستیه از اونا بگیرید.فکر نمیکنم اوناهم به اندازه شما مطالبشونو مورد استناد قرار بدنو مطالعه کنند.
  • هندی زاده A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    10 0
    توازکجامی دانی که اسرائیل خبردار؟ ازکجامطمئنی بلوف نزده؟ وقتی اسرائیل وجودش به رسمیت شناخته نشده،این همه استناد به اسراییل برای چی؟ جز برای تخریب؟بس کن کیهان
  • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    14 0
    جناب کیهان توی این مملکت خیلی چیز های دیگر هست که کاملن محرمانه هست و مردم بطور کامل حق دارن از انها اطلاع پیدا بکنند ولی شما در این قسمتها لال مونی گرفتید جبکتان هم در نمی اد که صد رصد در این سکوت برای شما نفع وسود است اخه تا کی بر خلاف جهت اب میخواید شنا کنید چیزی که خیلی از مردم محرمانه بودنش را لازم می دانند شما کاسه داغتر از اش شده ای خودتون هم که از همه چیز خبر دارید ما اگر نخواهم کسی دلش به حال ما نسوزد کی رو باید ببینیم
  • صبا A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    17 0
    خبر آنلاین یه چیزهایی می خوام به این کیهان بگم ولی میدونم غیر قابل انتشاره پس هیچی نمیگم
  • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    10 0
    حالا که اونا به ریز مذاکرات دسترسی دارن، شما که ماشاالله به همه منابع دسترسی داری و از ارتباطات پشت پرده خبر داری و اسنادی داری که هیچ کسی نداره !! خوب پس از همون منابع استفاده کن بگو ببینیم این مرعوبین و مجذوبین غرب در مذاکرات چه دسته گلی به آب دادن!!!
  • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    18 5
    وقتي 86درصد كاربران خبرآنلاين راي به محرمانه بودن اين مذاكرات دادند شما هم تابع نظر اكثريت باش و ديگه اينقدر هرروز مقاله و سرمقاله اين مدلي نده.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    10 0
    کیهان جان محرمانه بودن یعنی هیچ طرفی نتایج آنرا بصورت رسمی به خبرنگاران و روزنامه نگاران و نامحرمان اعلام نکند نه اینکه در محافل داخلی وشرکای محرم خود مطرح نشود.
  • بی نام IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    1 20
    مردم باید بدانند که در عوض چه چیزی اینهمه زجر کشیده اند و اکنون در مذاکرات حرف از تعلیق زده میشود متاسفم که همه ملت های دنیا اطلاع دارند اما مردم ما نامحرم هستند مردم هیچوقت طرفداری دیکتاتور مآبانه از کسی یا جناحی نکنید حق مردم مشخص است، این آقایان از مریخ که نیامده اند از همین مردم هستند
    • علی A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      2 0
      جناب شریعتمداری اولاً کافیه یه نگاه به رای های ثبت شده بکنی بعد همه چیز دستت میاد آقا بنده یک نفر از همین امت شهید پرور ایران اسلامی از حق خودم گذشتم و نمیخوام بدونم در این مذاکرات چی گذشته و فقط نتیجش برام مهمه و به رئیس جمهورم و تمام کسانی که در این راه زحمت میکشن صد در صد اعتماد و اطمینان دارم حالا شما دیگه خودتو ناراحت نکن برادر ضمن اینکه شما که متن مذاکرات رو همونایی که گفتی بهت رسوندن پس بیخیال شو جون مادرت
  • بی نام A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    25 0
    برادر حسین اسرائیلی ها از پیشنهاد غربی ها در الماتی 2 هم خبر داشتند چرا ان زمان از جلیلی وتیمش نخواستید که ان پیشنهاد را افشا کنند و ان پیشنهاد هنوز هم سری مانده وکسی از متن ان خبر ندارد ویا چرا خودتان ان را لو ندادید اخر خدای نکرده معاون ان زمان جلیلی نویسنده کیهان هم بود حالا چرا اصرار دارید که پیشنهاد تیم جدید لو برود درحالی که خودتان پیشنهاد غربی ها را افشا نکردید
  • مهر IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    12 1
    من فکر میکنم در هفت کشور مذاکره کننده تندرو هایی وجود دارن که عملا چوب لای چرخ مذاکره کنندگان میذارن !!! این راه حلیه که ی کم جلو تندروی رسانه ها و نقد و تحلیل های بیجا گرفته بشه البته همه ما بخصوص مجلس و رهبری مواظبیم که از حق و حقوقمون به خوبی محافظت بشه کیهان جان !! باید پشت سر رهبری قدم برداریم نه جلو ایشون
  • میرزا A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    9 1
    دوست عزیز آن مخاطبی که می فرمائید کسانی می باشند که سود سرشار از تحریم ایران می برند و کیهان بدون فعالیت بیشتر از همه
  • سيروس A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    12 1
    با سلام نمي دانم چرا هر خبر يا موضوعي از اخبار و جرايد اسراييل انتشار مي يابد ، از جمله همين روزنامه كيهان آن را دروغ و دست اندر كاران انان را دروغ پرداز معرفي مي كنند ولي اكنون انتشار اين موضوع از يك رسانه اسراييلي براي روزنامه كيهان به مانند ايه وحي شده و به آن استناد مي كند و تيم مذاكره كننده ايرانيمان در مورد افشا مذاكره بازخواست مي كند
  • زن ایرانی A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    27 1
    کیهان جان ما که به شما رای ندادیم پس اینقدر تعیین تکلیف نکن دفعه بعد توی انتخابات شرکت کن تا بتونی عقایدتو با مردم بسنجی یکم به اکثریت احترام بذارید
  • عباس A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    15 1
    آقای شریعتمداری!!! اینقدر ضعیف و بدون استدلال هستید که مقالات یک روزنامه اسرائیلی را سند و مدرک خود قرار میدهید. همه اسنادی که دم از آنها میزنید، چنین منبع موثقی دارند؟
  • ali A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    11 0
    خرد گم کرده ای شاید نمی دانی. افسوس به حال من بینوا که این چنین نظریه پردازهایی برای آینده ام تصمیم می گیرند.
  • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    16 1
    شما اگه افکار عمومی و شفاف سازی برات مهمه 1- چرا زمان جلیلی که نتیجه آن وضع موجود است دنبال اعلام علنی مذاکرات نبودی 2- چرا با متهم کردن افراد به عامل صهیونیست و و سیا اجازه نمی دهید نظرات متفاوت کارشناسان درمورد سیاستهای هسته ای آزادانه برای مردمی که حالا سنگشان را به سینه می زنی بیان بشه .
  • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    18 1
    خبرآنلاین فکر کنم بهتر باشه شما نظرات تند و زننده کیهان رو به عنوان خبر منتشر نکنید
  • علی IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    14 0
    خبرانلاین دلیل پخش نوشته های فقط این روزنامه چیست ؟؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    21 0
    از کجا میدونید اسرائیل راست میگه ؟ شما که میگید اسرائیل کلا دروغ میگه . نکنه باهاشون در ارتباطی آقای شریعتمداری...
  • -- A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    12 0
    احسنت (بی نام) ! حقیقتی تلخ علت محرمانه بودن مذاكرات ، نا محرم بودن دشمنان داخلي و تندروهايي است كه از قبل تحريم منافع ميلياردي كسب كرده اند و از هرچه دشمن خارجي و حتي اسرائيل هم دشمن تر نسبت به ملت ايران هستند و از هر منفذي براي ضربه زدن به منافع ملت ايران كوتاهي نمي كندد.
  • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    11 0
    فکر کنم ظریف متن این توافق نامه رو روی صفحه فیس بوکش بزاره اما نده به شما ها .
  • پژمان IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    20 0
    اصلا حال مردم ایران و این شریعتمداری مثل دوطرف یک الاکلنگه هروقت ملت ایران راضی و خوشحالند حال این آقا بده هر وقت این آقا ناراحته حال ملت خوبه. چون حال شما خرابه پس حال ما خوبه آقای شریعتمداری آقای شریعتمداری عزیز شما دلسوز نیستی شما غرض داری
  • بی نام A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    18 2
    بدبختی من و شما عزیزان هم میهنم وجود چنین انسان های بی منطقی است. آخه داداش تو اگر با اونا ارتباط نداشته باشی چجوری میفهمی اونا از موضوع خبردارن؟؟؟
  • محمد IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    28 34
    مثل اینکه خیلی ها از حرف حق آقای شریعتمداری میسوزند...اخه دوستان باتـــــــــــدبیر!!!یه خرده با خودتون فکر کنید که این مسائل از کی باید مخفی بمونه؟؟؟ما یا صهیونیست های محترم!!!...این سایت که مال تدبیر و امیدی هاست!!!...نظر منم چاپ نمیشه...بصورت نمادین چندتا نظر مخالف میذارین و میگین آزادی بیــــــــــــــــان!!!...
    • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      28 6
      مگه زمان اقای جلیلی ما فهمیدیم که این همه رفت و اومد چی گفت؟ اصلا کی گفته که اون زمان مذاکرات علنی بوده؟ اگه شما متن مذاکره اقای جلیلی و معاون وزیرخارجه آمریکا رو تو روزنامه تون منتشر کردید درسته. اگر هم منظورتون گزارش به رسانه ها بود که هربار می امدن بیرون می گفتن سازنده بود بعد هواپیماشون نشسته تو تهران یه تحریم به تحریم ها اضافه می شد.
  • وحید A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    19 3
    خواهشاً اصلا نظر کیهانو بی خیال بشیم. واقعاً نظرش کم اهمیته. همۀ ما که می دونیم چه نظر و مواضعی درمورد این موضوعات داره. سایت خبر شما چرا هرروز نظر کیهانو اول انعکاس می دی که همه سرگرم بررسی نظر کیهان بشن ! این همه آدم صاحب نظر دیگه توو مملکت هست. کیهان هم که قرار نیست اصلاح بشه. من جای دکنر ظریف بودم اصلاً تیتر و مقالات کیهانو نمی خوندم که به اون حال و وضع دچار نشم.
  • امير A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    35 4
    خبر دستت درد نكنه . اين اخبار جالب كيهان رو هر روز منعكس كن . من از صبح زود شروع به درس خوندن مي كنم حدود ساعت ده ميام يه سري به شما ميزنم و دنبال خبر هاي كيهان ميگردم تا بخونم و شاد شم و دوباره برم سر درسم. اصن تو اين دنيا نيستن اين كيهاني ها
  • محمد A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    8 0
    مهم اینه که رهبری در جریان ریز مذاکراته و اعتراضی نداره پس آقای شریعتمداری شما واسه ما کاسه داغتر از آش نشو لطفا!!
  • علی IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    6 1
    در تمام این سالها کدام مذاکره محرمانه نبود؟ کی مردم محرم بودن؟ شریعتمداری چون نمیتونه برای روند مذاکرات ریل گذاری کنه اعصابش به هم ریخته .
  • بی نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    3 4
    من هر روز نوشته های شریعتمداریو میخونم. جانشین برحق گل اقاست
  • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    8 1
    آقای شریعتمداری مردم دوست دارند بدانند شما از کجا خبر دارید که اسراییل می دونه؟نکنه ...
  • سحر IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    6 1
    کی میشه اینجا یه خبری از کیهان درج بشه و همه بدون کوچکترین توجهی از این خبر رد بشن ! بابا اینا عقده دیده شدن دارن با این حجم کامنت هم به هدفشون می رسن !
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    8 1
    کیهان نام بلند آوازه ای بود ! اما الآن جای گل آقا را گرفته است !
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    6 1
    مومن دو بار از یک سوراخ گزیده نمیشه.احسنت آقای ظریف واقعا سیاستمداری (هرچند قدرتو بعضی ها نمی دونند)خوب محرم را از نا محرم تشخیص دادی.
  • اصغر A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    5 0
    خبر چرا کامنت منو نزاشتی؟؟؟؟؟؟ کیهان ماکیاولیست رو بزار دیگه
  • سارا IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    8 1
    احتمالا کیهان که از همه چی و همه مذاکرات برگزار شده و نشده در آینده خبر داره خودش متن محرمانه رو به اسرائیلی ها گفته
  • شهرام A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    12 1
    اقای شریعتمداری میخوای بدونی که چی بشه بری کارشکنی کنی به پول برسی بس نبود تا حالا این همه ریدین به مملکت
    • xxxx A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      1 0
      خود کرده را تدبیر نیست .....
  • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    2 0
    قابل توجه اصلاح طلبان افراطی این حرف که آقای شریعتمداری گفته توی رسانه ملی هم گفته شده که اخبار مذاکره به سران اسرائیل رسیده،لطفا سرتون مثل کبک توی برف نکنید و سر خصومت شخصی تمام اخبار کیهان نقض نکنید یک مقدار تحقیق این رو ثابت می کنه
  • امین A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    0 0
    واقعیت اینه که اوباما شاید ته دلش بخواد پرونده هسته ای حل بشه ولی اختیاری نداره، چون تمام بودجه و سیاست های آمریکا در دستان لابی صهیونیسم و میلیاردرای خیابان وال استریت است، تو همون دورانی که بوش ،دولت محمد خاتمی رو محور شرارت خواند رییس کنگره که دموکرات بود واقعیت تلخی را گفت که در اصل ما خواستار نابودی مردم ایران هستیم، چون مردم ایران اکثریت شیعه هستند و شیعیان هیچ وقت در تاریخ تسلیم نشده اند و نخواهند شد، شاید یه جاهایی آن هم تاکتیکی توقف کنند ولی عقب نشینی نمیکنند
  • هوهو A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    0 1
    متن را چاپ کنید ببینم راست می گی؟
  • نبی A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    0 0
    آقا ما به آقای روحانی و دولتش رأی دادیم ما یعنی ما متوجه میشین؟ ما یعنی ملت ایران به کسی هم ربطی نداره چطور مذاکره می کنند می دونی وضع مردم الان چطوریه ؟ ما جنگ نمی خواهیم ما می خواهیم آدماهی منطقی مثل ظریف کار را با گفتگو حل کنند حقوق ماهی 600 تومان می دونی یعنی چی آقای کیهان؟ تورم رو نمی بینی ؟ این کادوی دولت احمدی نژاد برای کسانی هست که صادقانه کار کردند ولی اگه کسی بخواد کیفش کوک باشه و احوالش عالی باید رشوه خواری کنه و این چیزیه که انگار شما می خواهید ادامه دادشته باشه ما الان شرمنده اهل و ایالیم لطفاً بکشید کنار بذارید اینا صلح کنن ما هم زندگی کنیم