۰ نفر
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۰۴:۵۷

تسنیم نوشت:

یک دیپلمات واتیکانی، روز یکشنبه، تأکید کرد بر خلاف آنچه که دفتر نخست وزیری اسرائیل در ۱۶ اکتبر اعلام کرده بود، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم دیدار نخواهد کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام دیپلمات در واتیکان تأکید کرد، بر خلاف آنچه که دفتر نخست وزیری اسرائیل در 16 اکتبر اعلام کرده بود، پاپ فرانسیس با بنیامین نتانیاهو در روز چهارشنبه آینده دیدار نخواهد کرد.
این منبع با بیان اینکه بر خلاف آنچه که نتانیاهو پیشتر گفته بود با پاپ فرانسیس روز چهارشنبه آینده در واتیکان دیدار خواهد کرد، افزود:« این دیدار انجام نخوهد شد؛ زیرا موعد دیدار با پاپ، بایستی براساس برنامه زمانی وی تعیین شود.»
از سوی دیگر، سخنگوی دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این دیدار، نخستین دیدار این نتانیاهو با پاپ فرانسیس خواهد بود، از هرگونه اظهار نظر درخصوص لغو این ملاقات، خودداری کرد.
لازم به ذکر است، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی، پنجشنبه گذشته، با پاپ فرانسیس در واتیکان دیدار و وی را برای سفر به سرزمین مقدس در فلسطین اشغالی دعوت کرد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =