روزنامه اعتماد نوشت:

حسن روحانی برای آغاز سفر‌های استانی به دولتمردان و وزرای کابینه آماده باش داد، این سفر‌ها قرار است از 10 آبان ماه کلید بخورد.

80 روزی می‌شود که حسن روحانی در راس کابینه یازدهم زمام امور اجرایی کشور را در دست گرفته و دولتمردانش هم به‌شدت در تکاپویند تا نخستین وعده‌شان یعنی گزارش صد روزگی عملکرد دولت یازدهم از عملکرد موثر دولت در حوزهای اقتصادی و دپیلماسی ایران در پرونده هسته‌یی را به مردم ارائه دهند. در لابه لای برنامه فشرده کابینه یازدهم برای به سامان رساندن این وعده‌شان شنیده می‌شود که دولتمردان برای استارت زدن سفر‌های استانی دولت یازدهم از سوی روحانی آماده‌باش گرفته‌‌اند و به‌شدت مشغول تدوین راهکارهایشان برای حفظ اعتماد مردم هستند و می‌خواهند بدون هیچ واسطه‌یی از دستاوردهای سه ماه دولت و موانع برسر راه شان سخن بگویند. آن‌طور که محمد شریعتمداری، معاون اجرایی دولت وعده داده قرار است این سفرها با آرایش و نگرشی ویژه آغاز شود و آن‌گونه که وی تاکید می‌کند جنس این سفرها از لحاظ کمی و کیفی بسیار با سفرهای احمدی‌نژاد و دوستانش متفاوت خواهد بود.

هر چند که شریعتمداری عزم آن دارد که در یک نشست خبری با خبرنگاران از چند و چون این سفر‌ها سخن بگوید اما سفرهای استانی دولت روحانی از ده آبان کلید می‌خورد.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    53 3
    جان من مثل احمدی نژاد نری سفر تبلیغاتی و پول مردم رو حیف و میل کنی ها!!!!
    • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
      0 8
      درود بر احمدی نژاد مبتکر طرح های نوین مملکت داری
    • صادقی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      0 0
      باسلام به نظر بنده احتیاجی نیست که سفر استانی نیست واگر یک سایت مناسب در اختیار همه کاربران ایرانی چه خارج از کشور و چه داخل کشور قرار بدهند ونظرات ودر خواست ها در ان ثبت شود بهتر خواهد بود در این شرایت میتوان نظرسنجی هم کرد به امید موفقیت همه دوست داران کشورمان.
  • ارسطو A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    24 2
    لطفا.حتما همون اولش از مردم سوال کنید از ساعت چند منتظرتون بودن؟9؟8؟7؟
  • سمنانی IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    2 23
    دکتر اول بیا به شهر خودت سمنان که بی صبرانه منتظر دیدن همشهری خودمان هستیم
  • محمد A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    10 0
    خواهش می کنم در شرایط کنونی این سفرها را به طور کامل لغو کنید 1- درد مردم همان است که هر روز از رسانه ها پخش می شود نیاز به دیدن نیست حلش کنید. 2- 4یا پنج روزی که حتما وقت افراد زیادی را جهت تدارک این سفرها خواهد گرفت را صرف پرداختن به حل مشکلات اقتصادی نمائید باور کنید مردم راضی خواهند بود.
  • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    9 0
    خواهشا 4 دور نیا یه دور برا ما کافیه , لطفا در تهران بمان و مدیریت کن نه مثل رئیس آقایان مارکو پو لو بازی.
  • بی نام IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    10 0
    نننننننننننننننه نكنين اين كارو!!!!!!! باز دويدن مردم دنبال ماشين، باز حيف و ميل ها، باز وعده هاي بيجا،..... مگر اينكه ابتكار جديدي داشته باشند!!
  • محسن م IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    8 0
    به نظرم به جای سفر کردن راجب امورات فک کنن بهتره چون محمود آقا مارا بیزار کرد از سفر کردنهای تو خالی فقط خودش لذت برد و هدایای آنجنانی گرفت وعده های الکی دادن /همه جا رو تخریب کرد/ کی مسول این نابودیه ؟چرا محاکمه نمیشن تا هر چغندری به خودش اجازه نده با آبروی یک ملت بازی کنه و تاریخ رو به عقب برگردانه
  • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    4 0
    چرا باید سفرهای استانی یا خارج از کشور انجام بشه، مگر دولت در استانها یا کشورهای خارجی نماینده نداره، اگه قراره رییس بره مشکلاتو ببینه و حل کنه پس چه نیازی به اینهمه نماینده و نمایندگی و دم ودستگاه تو هر شهر و هر کشوریه؟؟؟!!!
  • محسن IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    4 0
    نیا فعلا"چون کارهای مهم تر از این دارین . ما به شما اطمینان داریم . آزموده را آزمودن خطاست. از طرف یک ایرانی!!
  • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    4 0
    خاطرات بدی از این سفرها داریم جای این سفر برین به سراغ ایرانیهای ساکن غرب لابی ایران رو قوی کنین اونا بیشتر بدرد مملکت میخورن چون توی این چند روز عمر کوتاه دولت عملا برای مردم کاری انجام نداد
  • بی نام DE ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    7 0
    متاسفانه سفرهای استانی آقای احمدی نژاد فقط جنبه تبلیغاتی داشت. اولآ نیازی درحال حاضر به سفر برای آگاهی از مشکلات سایر استانها نیست، زیرا اگر آقایان استاندارها وظیفه خود را خوب انجام دهند و همچنین رسانه ها وظیفه اشان را بدون جبه گیری انجام دهند اطلاعات لازم در تهران جمع آوری میشود و هزینه صرف مسائل واجبتر میتواند بشود که برای همه کشور مفید خواهد بود. ثانیآ اگر واقعآ آقای رئیس جمهور می خواهنداز اوضاع و احوال استانها آگاه شوند، بدون سروصدا و جمع کردن مردم و تعطیلی ادارات و مدارس و غیره انجام شود. بهتر است سفرها غافل کننده و بدون اطلاع قبلی باشد
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    3 0
    تورابه خدا این کار نکنید که اصلا تحملش رانداریم
  • بی نام A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    0 0
    این کار رییس جمهور احمدی نژاد یک رجعت به عصر حضرت یوسف بود و بعید است دولت تدبیر و امید در عصز فن آوری اطلاعات که در آن کامپیوتر ها جای رفت و آمد های فیزیکی را می گیرند وارونه عمل کند و در عصر ،فن آوری یو بیکویتوس یا همه چیز در همه جا آماده قرن ها به عقب بر گردد و با کارهای فیزیکی امور را تدبیر کند در حالی که می توان سازو کارهایی بر اساس ،فن آوری آماده تهیه کرد و بدون صرف وقت و هزینه گزاف بهتر به اهداف این سفر ها دست یافت
  • بی نام IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    0 0
    سفرهای استانی حیف و میل کردن است بجای انجام آن می توان استان دار و فر ماندار و بخشدارهاو شهردار های هر استان را به دولت دعوت کرد و به بررسی مشکلات پرداخت.