عضو ارشد شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: به سید محمد خاتمی برای کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری مشاوره ندادم.

علی‌اکبر ناطق نوری در حاشیه مراسم سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور اصناف و بازاریان در هتل فردوسی برگزار شد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا شما به آقای خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دهم توصیه‌ای داشتید؟ گفت: بنده چنین توصیه‌ای را به ایشان نداشته‌ام و در رفت‌وآمدها و جلساتی که با ایشان دارم چنین بحث‌هایی مطرح نشده است و وارد مباحث انتخاباتی نشده‌ایم.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی معتقدند شما از عرصه سیاست مدتی دوری کرده‌اید، آیا برای انتخابات قرار است در نقش یک لیدر حاضر شوید؟ گفت: بنده این علت را به کرات گفته‌ام و بازهم می‌گویم که افراد سیاسی که کار تشکیلاتی انجام می‌دهند باید برای کارهای خود عمری تعریف کنند و وقتی این عمر به پایان رسید کار را به دست جوان‌ترها بسپارند تا آن‌ها با انرژی بیشتر فعالیت کنند و از تجربیات افرادی مانند ما نیز استفاده کنند و این چیزی است که خود بنده نیز آن را انجام می‌دهم.

عضو ارشد شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در خصوص حمایت وی از اصولگرایان یا اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت: چون بنده خودم اصولگرا هستم لذا از همان افرادی حمایت می‌کنم که مانند خودم اصولگرا باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 3187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mohammad IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
    18 1
    امیدواریم که از احمدی نژاد حمایت نکنید . چون احمدی نژاد نه اصولگراست و نه اصلاح طلب .