سیدمهدی هاشمی می‌گوید وزارت ورزش به یک مدیر قوی احتیاج دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدمهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی و نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد جلسه رای اعتماد به وزیر ورزش می‌گوید: «با فضایی که در مجلس وجود داشت، اگر تلاش گسترده صورت نمی گرفت آرای صالحی امیری کمتر از این هم می‌شد. با توجه به فضای مجلس، صالحی امیری رای بدی هم نگرفت.» او در مورد آینده وزارت ورزش و جوانان هم می‌گوید: «ورزش نیاز دارد که هرچه زودتر تکلیفش روشن شود. موفقیت این کار در شرایطی است که تعامل خوبی بین مجلس و دولت وجود داشته باشد. بار اولی که وزیر پیشنهادی ورزش معرفی شد، برعکس وزارتخانه‌های دیگر، هیچ تعاملی صورت نگرفت. بعد قرار شد در معرفی وزیر بعدی، تعامل بیشتر شود اما در مورد صالحی امیری هم این اتفاق نیفتاد. این بار امیدوارم گزینه‌ای باشد که با تعامل معرفی شود. الان وزارت ورزش و جوانان را داریم که دود بلاتکلیفی آن به چشم ورزش و جوانان می‌رود.»
هاشمی در مورد اینکه چه گزینه‌ای مناسب وزارت ورزش است می‌گوید: «امیدواریم دولت یک گزینه معتدل را معرفی کند. ورزش نیازمند یک مدیر قوی است که در مجلس مقبولیت داشته باشد و طوری اعتماد سازی کند که رای بیاورد. البته اگر این شخص سیاسی نباشد بهتر است. اگر آقای ترکان معرفی شود، او یکی از مدیران قوی دولت است که ارتباط خوبی با دولت دارد و سابقه مدیریتی قوی در نظام دارد. قطعا او نسبت به صالحی امیری شانس بیشتری برای رای آوردن دارد. فقط در این میان دو تردید می‌ماند. یکی مسئولیت های زیادی که ترکان در بخش های دیگر دارد؛ اینکه قرار است این مسئولیت‌ها کم یا واگذار شود و آیا ترکان می تواند برای وزارتخانه ورزش وقت بگذارد یا نه؟ بحث بعدی هم این است که این وزارتخانه، ورزش و جوانان است. در مورد پیر بودن کابینه بحث زیاد شده است. البته مدیریت قوی فاکتوری است که وزارت ورزش نیاز دارد و اگر دولت ایشان را معرفی کند امیدواریم که رای بیاورد. ترکان مهم‌ترین شاخصه اش توان بالای مدیریتی‌اش است.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    6 0
    اين تعامل كه باعث راي آوري در مجلس مي شود يعني چه؟
  • بی نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    8 1
    من معتقدم آقای روحانی کسی را معرفی کند که رای نیاورد. قرار نیست مجلس دولت را گروگان بگیرد!!!
  • بی نام A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    1 1
    حالا چرا خودت نمی شوی....
  • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    2 0
    خبر مهم این که متاسفانه صالحی امیری دنبال معرفی نصر الله سجادی است و امروز با رییس جمهور صحبت کرده و قراره رییس جمهور وقت بده تا سجادی را ببیند اینها نمی خواهند ورزش به سر انجام برسد یکی از انتقادات جدی مجلس بابت انتصاب ایشان بود چون سجادی وقتی در دوره اصلاحات معاون نجفی در اموزش و پرورش بود در پی استعفای نمایندگان مشارکتی مجلس تهدید به استعفا کردو اعلام نمود