فارس نوشت:

معاون فنی پلیس راهور از مهلت 3 ماهه شرکت عقاب افشان برای رفع نواقص اتوبوس اسکانیا خبر داد و گفت: این شرکت تا بهمن ماه فرصت دارد معایب و نقایص اتوبوس اسکانیا را رفع کند.

سرهنگ احمد رستمی، معاون فنی پلیس راهور صبح امروز در جمع خبرنگاران در مورد حادثه اتوبان تهران - قم و نقص فنی اتوبوس‌های اسکانیا گفت: شرکت عقاب افشان تا بهمن ماه فرصت دارد معایب و نقایص اتوبوس اسکانیا را رفع کند.

وی تاکید کرد: این مهلت غیرقابل تمدید است و خودروساز باید نسبت به رفع اشکالات اقدام کند.

رستمی افزود: با توجه به افزایش سوانح و نظریه کارشناسان مبنی بر وجود عیب و نقص در این خودرو، پلیس راهور با دادن مهلت به شرکت عقاب افشان به مسئولان آن فرصت داد تا نسبت به رفع معایب آن اقدام کنند.

 در پی چندین فقره تصادف اتوبوس‌های اسکانیا و نظرات کارشناسان مشخص شد که علت این تصادفات نقص فنی خودروی اسکانیا بوده است.

47301

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حميدرضا پيري IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    7 0
    مثل مهلت هاي غير قابل تمديدي كه در سنوات اخير به سايپا و ايران خودرو داده شد و به اذن الهي دوباره تمديد شد و شماره گذاري هم شد و هيچكس هم نمياد بگه چرا اينقدر بدنه اين خودروها ضعيف شده . پليس ميگه اي بي اس و كيسه هوا بايد داشته باشند. ميله ايمني داخل درب سمند حذف ميشه و نميگن كه غير استاندارد شده. خب معلومه . اسكانيا كسي رو نداره و مظلومه ولي ايران خودرو و سايپا كسي حريفشون نميشه. چندين ساله بحث اين آلت قتاله ايراني يعني پرايد رو مطرح كردند به عناوين مختلف ولي بازهم توليد ميشه و جون مردم رو ميگيره .اسكانيا يك بار كشته داد آنهم بخاطر رانت خواري واردات لاستيك چيني ولي پرايد هر روز هموطنان مارو ميكشد و روز به روز گران تر هم ميشود
    • بی نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      1 0
      "اسكانيا كسي رو نداره و مظلومه"! پس چه طوری تبرئه شد؟
    • بی نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      1 0
      البته محصولات ایران خودرو و سایپا که روز به روز گران تر و ضعیف تر می شوند، جای هیچ گونه توجیهی ندارند ولی توجه کنید که آن ها خودروی شخصی هستند و اشخاص حق انتخاب دارند که پولشان را برای خرید ان ها دور بریزند یا نریزند ولی اتوبوس، خودروی عمومی است و وقتی شما برایروز، ساعت و شهر خاصی بلیت می گیری، معمولا حق انتخاب آن چنانی برای تعیین نوع برند اتوبوس نداری و اگر یک بمب متحرک زیبا را هم به نام اتوبوس بگذارند، مجبور هستی یا سوار شوی یا قید سفرت را هر چند که ضروری باشد، بزنی. فرق اهمیت بنجل بودن خودروی شخصی و خودروی عمومی در این است!
    • بی نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      3 0
      "اسكانيا يك بار كشته داد"! نمی دانیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را!
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    1 0
    آفرين احمد رستمي
  • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    2 0
    بعد از این مهلت اگر نقایصو رفع نکرد چیکار می کنید؟ میشه توضیح بدید؟
  • بی نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    2 0
    اونوقت ديگه لاستيكهاش نميتركه؟
    • بی نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      2 0
      لاستیک خیلی از خودروهای بزرگ و کوچک می ترکد ولی هر خودرویی آتش نمی گیرد!
  • بی نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    2 0
    "اسكانيا يك بار كشته داد"! نمی دانیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را!
  • مصطفی IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    1 0
    چرا پلیس با در مورد محصولات ایران خودرو و سایپا که شرکت های وابسته به دولت هستند چنین جدیتی ندارد ؟؟؟ بهتر بود تا زمانی که گزارش های رسمی و نتایج بررسی های دقیق ، از جمله بررسی کارشناسان شرکت اسکانیای سوئد رسما اعلام نشده ، رسانه ها و افراد مختلف بی مهابا اظهار نظر نمی کردند .
    • بی نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      2 0
      مطمئن باشید کارشناسان سوئدی اسکانیا نمی گویند طراحی محصول ما ایراد دارد. تا حالا کدام بقالی گفته است که ماست من ترش است! ما چند سال است داریم فجایع این برند از اتوبوس را در مقایسه با دیگر برندهای اتوبوس که در ایران تصادف می کنند، می بینیم. چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است!