امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید از عملکرد شاگردانش در دیدار با مس به هیچ عنوان راضی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر مس کرمان در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در مورد این دیدار گفت: «امروز روز ما نبود. به هیچ عنوان بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. اگر به من بود 7 نفر از بازیکنانم را تعویض می کردم اما قانون اجازه این کار را به من نمی دهد.»

او ادامه داد: «متاسفانه بازیکنان ما به علت بازی های متوالی خسته اند و این مسئله به استقلال ضربه می زند. ما حتی تلاش زیادی کردیم که گوران لاوره برای این بازی آماده شود اما او هم بازی خوبی به اجرا نگذاشت.»

فرهاد مجیدی در پایان این دیدار برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا این بازی تحت تاثیر تصمیم کاپیتان محبوب آبی‌ها قرار بگیرد. قلعه نویی در این باره گفت: «من از چند روز گذشته از این تصمیم فرهاد با خبر بودم. به هرحال این شانس من است که بازیکنان بزرگی چون محمود فکری، علیرضا منصوریان و حالا هم فرهاد مجیدی در دوران مربیگری من در استقلال از فوتبال خداحافظی می کنند.»

سرمربی استقلال با بیان اینکه تلاش زیادی برای منصرف کردن مجیدی از این تصمیم کرد، گفت: «مجیدی بازیکنان با کیفیت بالایی است و مطمئنا می توانست تا پایان فصل به ما کمک کند. حتی به او پیشنهاد دادم فقط در بازی های خانگی به میدان برود اما متاسفانه تصمیمش را قاطعانه گرفته بود. من به شخصه فرهاد را بسیار دوست دارم، در گذشته سو تفاهم هایی بین ما بود اما همه آنها از بین رفت. فرهاد مجیدی زحمات زیادی برای استقلال کشیده و به همین خاطر است که در دل مردم جا دارد. شاید تنها نقطه تاریک کارنامه او کم بودن بازی های ملی است.»

او ادامه داد: «البته این پایان داستان فرهاد مجیدی و استقلال نیست. مطمئنا او می تواند در سالهای آینده در کسوت مربی به تیم محبوبش کمک کند.»

قلعه نویی با اشاره به جدایی مجتبی جباری در ابتدای فصل و خداحافظی مجیدی در میانه فصل گفت: «این اتفاقات کار ما را سخت تر از گذشته کرد. باید هر چه سریعتر جانشینی برای آنها پیدا کنیم. البته از آن مهم تر دغدغه مالی و بدهکاری به بازیکنان تیم است که باید حل شود.»

سرمربی استقلال در پایان وقتی با این سوال روبرو شد که آیا خداحافظی مجیدی به مسائلی چون دوپینگ مربوط می شود، اینگونه پاسخ داد: «برای کسانی که این مسائل را مطرح می کنند، متاسفم. وقتی برای کسی که 20 سال برای فوتبال کشور زحمت کشیده، چنین حرف هایی درست می کنند، نه تنها من بلکه همه مردم ناراحت می شوند.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =