دکتر عباس جعفری دولت‌آبادی روز سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 7(ویژه شهرداری‌ها)، در جمع خبرنگاران به شبه‌های موجود در پرونده هنرمندان ممنوع‌الخروج پاسخ داد.

جعفری دولت‌آبادی در خصوص ممنوع‌الخروج شدن برخی هنرمندان گفت: «در مورد خانم فاطمه معتمدآریا رفع ممنوعیت به عمل آمده و در مورد آقایان میرطهماسب و جعفر پناهی قرار شد پرونده‌های آنان به دادگاه ارسال شود.»

جعفری خاطرنشان کرد: «گزارش‌هایی در مورد این افراد مطرح شد که منجر به ممنوع‌الخروج شدن آنها شد که در مورد خانم معتمدآریا مرتفع شد و در مورد دو نفر دیگر این گزارش‌ها کماکان باقی است و این دادگاه است که باید تصمیم دادستانی را تایید یا نقض کند.»

دادستان تهران در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا مسائل سیاسی در این رابطه مطرح بوده است گفت: «صراحتاً نمی‌توانم بگویم مسائل سیاسی بود اما گزارش‌هایی بود که دادستانی می‌تواند نسبت به آنها تصمیم‌گیری کند. در مورد همه‌ افراد و اتباعی که در ایران هستند ممکن است گزارش‌هایی ارسال شود و دادسرا پس از گزارش تصمیم‌گیری کند. این دو نفر نیز خارج از این گزارش‌ها نبوده‌اند.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 32030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۲۱:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۱
    0 0
    این چه جور اعلام کردنیه آخه؟