دکتر «سید علی سلمان رضوی» به خبرآنلاین گفت: اخیرا کتاب زیارت امام رضا(ع) از دیدگاه اهل سنت را به زبان هندی ترجمه کرده است.

وی در گفت وگو با خبرآنلاین افزود: به دلیل توجه جدی هندی ها به زیارت امام رضا (ع) و به همت خانه فرهنگ ایران در دهلی نو و با حمایت آستان قدس رضوی کتاب "زیارت امام رضا(ع) از دیدگاه اهل سنت" تألیف حجت الاسلام والمسلمین «محمدمحسن طبسی» را اخیرا به زبان هندی ترجمه کرده است.

این مترجم کتب دینی گفت: کتاب "زیارت امام رضا(ع) از دیدگاه اهل سنت" به بررسی روایات اهل سنت در مورد زیارت امام رضا(ع) می پردازد تا بر همگان ثابت شود که زیارت سفارش سلف صالح بوده و در کتب قدما با استناد به احادیث وارده به این امر سفارش شده است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ازرشت A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    6 1
    یا امام رضای بزرگواربحق جوادت مریضاروشفابده
  • بهنام IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    2 1
    ادم خوب سنی و شیعه نداره ما همه مسلمانیم و این دیوارها و اسم ها فقط برای کسانی است که می خواهند چیزی مثل القاعده بوجود بیاید...امام رضا را همه دوست دارند چه شیعه چه سنی...ربطی به اسلام هم نداره زندگینامه شو بدین یه المانی هم بخونه دوسش داره میاد زیارتش...یکی تو السالوادور شعرهای خیامو می خونه میاد سر قبرش گریه می کنه واسه امام رضا هم همینطوره...انسان و خوب این صفات اون بزرگواره
  • بی نام A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    3 1
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع) ورحمته الله وبرکاته