۰ نفر
۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰

تسنیم نوشت:

دولت ونزوئلا از مسئولین شبکه اجتماعی توئیتر خواست تا در خصوص ایجاد اختلالات در صفحه شخصی رئیس جمهور این کشور و برخی از اعضای کابینه وی توضیح دهند.
به گزارش پایگاه خبری اسپانیایی زبان«تله سور»؛ دولت ونزوئلا از مسئولین شبکه اجتماعی توئیتر خواست تا در خصوص ایجاد اختلالات در صفحه شخصی نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور و برخی از اعضای کابینه وی توضیح دهد.

درسی رودریگز، وزیر ارتباطات و اطلاع رسانی ونزوئلا در مصاحبه ای تلوزیونی اعلام کرد: این اقدام اقدامی علیه دولت ونزوئلا به شمار می رود ما از طریق این شبکه اجتماعی تمامی حقیقت در مورد دولت را بازگو می کنیم و به دنبال حقیقت هستیم.

وزیر اطلاع رسانی ونزوئلا اعلام کرده است که دولت کشورش  منتظر توضیحات مسئولین توئیتر خواهد ماند و در صورت عدم دریافت پاسخی مناسب این مسئله را به دادگاه خواهد کشاند.

دیوسداد کابیو، رئیس مجلس این کشور اسپانیایی زبان در خصوص اختلالات موجود در صفحات شخصی مقامات کشورش گفت: این اقدام نشان می دهد که افرادی که این اقدام را انجام داده اند می خواهند تا صدای هواداران چاوز خفه شود.

 رئیس جمهور ونزوئلا روز پنجشنبه(9 آبان) در کاخ ریاست جمهوری حملات به صفحه شخصی خود در توئیتر و همچنین برخی دیگر از اعضای کابینه خود را به مسولین این شبکه اجتماعی نسبت داد.

مادورو خاطرنشان کرد: به تازگی کشف کرده ایم که شرکت توئیتر با کمک اپوزیسیون در صفحات شخصی ما اقداماتی علیه من و دولت من انجام داده است و از این طریق موفق شده اند که هزاران تن از خواهان من از صفحه من خاراج شودند.

رئیس جمهور ونزوئلا این اقدام را اقدامی در ارتباط با تظاهراتی دانشته که قرار بوده در روز برگزاری انتخابات میان دره  ای برگزار شده است.

تنش های میان اپوزیسیون و دولت ونزوئلا به سال‌ها پیش مربوط می‌شود اما تنش‌ها و اختلافات در میان این دو گروه از تاریخ 14 آوریل، روز انتخابات ریاست جمهوری در این کشور بسیار بالا گرفته است و همچنان ادامه دارد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =