روز گذشته سردار حسین رحیمی، فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ راه حل کوتاه مدت برای ترافیک تهران را، ممنوعیت تردد خودروهای تک سرنیشین عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این اظهار نظر با واکنش های مختلفی همراه بود، عده ای آن را مناسب دانستند و البته عده ای هم با آن مخالفت کردند. نظرات موافقان و مخالفان را در این خبر بخوانید.

اما به موازات، خبرآنلاین از کاربرانش درهمین باره پرسید. جالب اینکه همانطور که در عکس زیر می بینید، درصد موافقان و مخالفان چندان توفیری با هم ندارد. درواقع زور مخالفان و موافقان به هم نرسیده است.

نظرسنجی ترافیک

۴۷۴۷

کد خبر 320634

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    35 0
    فکر می کنید چرا مردم دوست دارند از خودروی شخصی استفاده کنند؟ جواب این سئوال می تواند راهکارهای مناسب برای کاهش تردد خودروهای تک سرنشین و مسافرت با اتوموبیل شخصی باشد. نبود قانون مدون پرداخت در تاکسیها و خودروهای مسافر کش در مسیرهای میانراهی، کندی سیستم حمل و نقل اتوبوسهای غیر بی آر تی و مینی بوسها، تعطیلی سیستمهای حمل و نقل سواری در روزهای با شرایط بد آب و هوایی یا ساعات پرترافیک (تبدیل شدن تاکسیها به دربستی)، عدم شایستگی اخلاقی برخی از مسافرکشها و تاکسیها.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    12 5
    خیابونای اصلی باید اجرا بشه هرکی یه پراید انداخته زیر پاش و دلش خوشه ماشین داره
  • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    10 0
    شما این. نظرسنجی رو باید برای تهرانی ها بزارید من تبریزیم موافق این طرح هستم اما هیچ وقت تو اینجا این کارو نمیکنن، اما تهرانی ها اکثرا مخالفا
    • مجتبی IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
      13 0
      دوست عزیز بنده هم از تبریز هستم و حرف شما رو قبول ندارم، تک سرنشینی که داره میره دنبال خانواده اش حکمش چیه؟ تا زمانی که تومملکت افرادی که دیمی تصمیم می گیرن هست همینی که هستیم هست
  • كارمند IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    32 2
    سلام : يعني چه!من كه كارمند هستم يك نفر ديگر رااز كجا پيداكنم تانباشم تك سرنشين! عجب طرحي است.
    • بی نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
      4 11
      نمیخواد پیدا کنی آقای کارمند. با تاکسی اتوبوس یا مترو بیا مثل من و بقیه نوکرتم
    • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
      5 0
      دوست عزيز احتمالا شما ماشين نداري .....
  • بی نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    13 0
    خب معلومه اونایی که ماشین دارن میگن نه اونایی که ندارن میگن اره اما منطق چی میگه؟ امروز تک سرنشین رو جریمه میکنید و فردا لابد دو سرنشین رو!!
    • بی نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
      8 0
      من ماشین ندارم و میگم نه. همین طوری توی اتوبوس و مترو جا نمیشیم. تاکسی گیر نمیاد. اگه تک سرنشینا به حمل و نقل عمومی رو بیارن که دیگه اوضاع وحشتناک میشه.
  • محمد IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    17 0
    در صورتی که وسیله حمل نقل آسان و مطمئن و ارزان در اختیار مردم بزارن خوبه .....
    • میلاد IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
      1 0
      فقط ارزان بودن مهم نیست ... کسانی که تو تهران زندگی میکنن میدونن که 90% مسیرها رو اگه با ماشین نری حتی تو ساعت اوج ترافیک زمانش 2 تا 3 برابر بیشتر از وقتیه که با ماشین بری... هزینه که هیچ فرقی نمیکنه چون قاعدتا مجبورین 1 قسمتی رو با تاکسی برین! شلوغی . ازدحام . آلودگی ( نه فقط هوا ) , خستگی . اینم شد طرح آخه؟!!! من میگم 1 طرح بزارین 1 روز خانم ها 1 روز آقایون ... اینم خوبه ها! یا اینکه 1 روز ماشینای سفید 1 روز ماشینای رنگی! یا حتی 1 روز ماشینای شاسی بلند 1 روز معمولی! ودر آخر 1 روز مو مشکیا 1 روز مو بورها! به اینها هم فکر کنید سردار رحیمی جان!
  • مهدي طاهري US ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    16 0
    خيلي جالب هست كه اينجا مسوولين فقط به فكر پاك كردن صورت مساله هستن و در رفتن از زير بار مسووليت يه كار عادي شده ماشين ميتركه ميگن راننده مقصره . پژو اتيش ميگيره ميگن به ما ربط نداره . مريض ميميره ميگن خودش مرد . نميدونم والا چي بگم !! من خودم ماشين دارم بعضي روزا كه نميبرمش و با اتوبوس ميرم دير ميرسم و تو اتوبوس پدرم در مياد آخه وقتي هيچ زير ساختي نيست چطور ميشه مردم رو زور كرد به انجام كاري مترو هم به همين منواله هيچ فرقي نيست چوب بي مسووليته مسوولين به عهده مردمه؟ ايا برا زوج و فرد كردن ماشينها. به ازاي روزايي كه ماشين نميبريم عوارض كمتر ميگيرن يا اينكه بيمه نصف قيمت حساب ميكنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هميشه ضرر برا مردم ؟ حرف زياده ...................
  • مهدی RO ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    5 1
    الان یه دختر بدون ماشین بره بیرون، هزار جور بی حرمتی بهش می شه، مجبوره که با ماشین بیاره بیرون
  • بی نام EU ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    7 0
    آخه یعنی چی که حرکت ماشین تک سرنشین ممنوع بشه، حقا که ما در دادن راه حل های منفی و منع و بگیر و ببند استاد هستیم ولی در جانشین کردن راه حل درست خیلی عقبیم. آخه عزیزانی که میگید اونی که ماشین داره با این طرح مخالفت میکنه و اونی که نداره موافقت، مگه قراره همدیگر رو تحت فشار بذاریم؟ ضمنا ماشین داران هم علاقه ای به ماندن در ترافیک ندارند ولی این راه حلش نیست. اولا فرض کنید یک نفر عده ای را برده و رسانده حالا می خواهد تکی برود به جای دیگر، حالا نمی تواند. یک مثال دیگر، خود من اگر کارم طول بکشد و بخواهم دیر برگردم مجبورم ماشین شخصی را در ساعت اوج ترافیک بیرون بیاورم چون وقتی شب شد نمی خواهم در خیابان بمانم و با سوار شدن به تاکسی های شخصی خودم را در معرض خطر قرار دهم.
  • شایان A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    2 0
    ما خودروی گرون خریدیم که حالش رو ببریم بعد انتظار دارین بزاریمش گوشه پارکینگ؟! بعدشم تک نفره فاز می ده که تو ماشین لوکس ت بشینی و با یه آهنگ تو خیابونا حرکت کنی خداییش ما با این حال می کنیم
  • بی نام A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    11 0
    ادم هر جور حساب میکنه می بینه با توجه به قیمت تاکسی ها و نبود امکانات مترو اتوبوس های تندرو د رهمه مسیر ها با ماشین شخصی تردد کنه ارزونتر در میاد
  • شهریار A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    4 1
    من با این طرح موافقم. ولی خیلی‌ها هستن که هرگز توی عمرشون سوار اتوبوس یا تاکسی نشدن. ۱۰ ساله خیابونای اصفهانا کندن به بهانه مترو و نه تنها حمل و نقل عمومی را گسترش ندادن بلکه به خیابونا آسیب زدن و ترافیک را در خیابونی مثل چهارباغ، افزایش دادن. از پارسال تا حالا هم دارن می‌گن تا یک ماه دیگه واگن‌های مترو از چین بارگیری می‌شه. تا اونجایی هم که می‌دونم، دولت سهم شهرداری اصفهان از ناوگان اتوبوسرانی را نداده. حالا با این شرایط، چطوری انتظار دارین فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه‌ی عمومی بین مردم جا بیفته؟
  • بی نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    4 0
    بنظرمن اگراتوبوس ومترودرهمه مسیرهای شهرزیادباشدکسی از وسیله شخصی استفاده نمی کند
  • کیارش IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    3 0
    منم میگم نه. خیلی از افراد مثل من دچار بیماری و ... هستند، تو این آلودگی روزی ۲ ساعت رفت و ۲ ۳ ساعت برگشت آلودگی مرکز شهر تهران و فشار و تجمع و کم اکسیژنی را تحمل کنیم. چون پلیس و مسئولان نمی توانند برنامه ریزی کنند و مشکلات ترافیکی را حل کنند. مثل کشور های جهان اول نه، مثل همین دوبی فکستنی دعواها را کنار می گذاشتیم و حمل و نقل عمومی را توسعه می دادیم تا ترافیک نباشد. مسیر ۷ مترو ۱۰ سال است در حال ساخته انگار نه انگار
  • بی نام A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    2 0
    آقا جان شايعه شده است كه كارت اعتباري يكساله مترو با قيمت 120 هزار تومان آماده فروش شده است. آيا كسي هست كه اين موضوع را تاييد يا تكذيب كند؟ مطمئنا ارزان شدن تردد با وسايل عمومي به كاهش استفاده از خودروي شخصي كمك مي كند.
  • مجید IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    1 0
    مترو بی آر تی اتوبوس مثل ماکارانی به هم پیچ خوردیم تاکسی ها هم فقط در بستی و ترافیک پس ماشین شخصی بهتره نه فشار بهت نیاد نه دربست میخواد بگیری تازه میتونی موسیقی دلخواهت رو آزادانه گوش بگیری و پشت ترافیک کمتر اعصابت خراب میشه

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین