منصور حقیقت پور می گوید مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی حسن نیت ما را به دنیا نشان خواهد داد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره دلایل اصلی خوشبین نبودن مسئولان نظام به نتیجه مذاکرات ایران و آمریکا گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی ها بارها اقدامات علیه ایرانی خود را انجام داده اند و بر همین اساس علت اصلی خوشبین نبودن به آینده مذاکرات ریشه در رفتار آمریکایی ها دارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکایی ها در طول تاریخ ثابت کرده اند که قابل اطمینان نیستند و با نگاهی به اقدامات آمریکایی ها در مقابل ایران به راحتی به این موضوع می رسیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که تا کنون آمریکایی ها در هیچ مذاکره ای به طرف مقابل خود امتیاز نداده اند، گفت: این موضوع نیز یکی دیگر از دلایل خوشبین نبودن به آینده مذاکرات ایران و آمریکا است.

حقیقت پور تصریح کرد: این موضوع که آمریکایی ها در مذاکرات به هیچ کشوری امتیاز نمی دهند از خصلت های آنها است و بر همین اساس باید در مذاکرات مراقب این رفتار آنها بود.

وی افزود: باید در مذاکرات با در نظر گرفتن رفتارهای گذشته آمریکا و با چشمان باز مذاکره کرد و همانطور که امام (ره) فرموده اند نباید به لبخند آنها غش کنیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی ضمن این که شعار اصلی خود که مرگ بر آمریکا است را می دهیم با آمریکا نیز مذاکره می کنیم.

حقیقت پور تصریح کرد: آمریکایی ها می گویند گزینه ها روی میز است و اگر مذاکرات به نفع ما بود امتیاز می دهیم و این مورد قبول ما نیست.

نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: تمام این رفتارهای آمریکایی ها باعث می شود تا به آنها اطمینان نداشته باشیم اما مذاکره در شرایط کنونی حسن نیت ما را به دنیا نشان خواهد داد.

/27295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    4 0
    اونا هم به ما بدبین هستن. حق هم دارن.
    • بی نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
      0 1
      آخی ............... به چه دلیل قانع کننده ای
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    5 0
    نکه رفتار ایرانیها خیلی قابل اعتماده؟؟؟!! روز 13 آبان و صدا وسیما و خیلی افراد معلوم الحالی که از تحریمها و دشمنی با آمریکا سود فراوانی میبرن فراموش نشه
    • بی نام A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
      4 0
      صداوسيما كه ايندفعه واقعا سنك تموم كذاشت! يعني هركونه احتمال ايجاد رابطه رو در نطفه خفه كرد كلا!
  • بی نام A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    2 0
    بنده خدا حسن نيت بايد دوطرفه باشه. شما فقط با يك شعار ندادن ميتونستين اين حسن نيت رو نشون بدين. باور بفرماييد فرصت تاريخي سيزده ابان امسال رو براي نشون دادن اين نيتتون از دست دادين. انتظار زيادي نبود شعار ندادن و دشنام ندادن براي يكبار. اكر درج كنين ممنون ميشيم