آغاز همایش بین‌المللی علم و فوتبال/ میلوتینوویچ: کروش معلم من است

دومین همایش بین المللی علم و فوتبال صبح امروز (چهارشنبه) در سالن همایش‌های صداوسیما آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دومین همایش بین المللی علم و فوتبال در سالن همایش‌های صداوسیما آغاز شد. در ابتدای این مراسم بورا میلوتینوویچ مربی کهنه کار صربستانی به سخنرانی پرداخت. میلوتینوویچ در حالی سخنرانی خود را آغاز کرد که بیژن ذوالفقارنسب و امیر حاج‌رضایی او را همراهی می کردند. همچنین پیشکسوتانی چون حسین فرکی، حمید درخشان، فرشاد پیوس، مهدی تارتار، هادی طباطبایی، مجید نامجو مطلق، نیما نکیسا و بهنام ابوالقاسم پور در این مراسم حضور پیدا کرده بودند.

میلوتینوویچ در بخشی از صحبت های خود ضمن تبریک صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 گفت: «بازیکنان تیم ملی ایران کاری کردند که مردم آنها را باور کنند و آن هم حضور به جام جهانی بود. من برای تیم ملی ایران در برزیل آرزوی موفقیت می کنم.»

او خطاب به مربیان حاضر در این همایش گفت: «همیشه سعی کنید بهترین عملکرد را داشته باشید، در انجام هر کار اعتماد به نفس داشته باشید، هر تمرین مانند یک مسابقه و هر مسابقه مانند یک تمرین است ، هر روز بهتر از روز قبل باشید، داخل و خارج زمین صحیح عمل کنید، احترام به حریف را فراموش نکنید، بعد از هر شکست یا پیروزی با آن کنار بیایید، هر تیمی بازیکن کلیدی دارد که تیم را به موفقیت می رساند، بدانید که چگونه احساسات خود را کنترل کنید و از زندگی خود لذت ببرید.»

در اواسط صحبت های میلوتینوویچ بود که کارلوس کروش و آنتونیو سیموئز وارد سالن همایش شدند. در این لحظه میلوتینوویچ از آنها درخواست کرد که به روی سن بروند و خطاب به سیموئز گفت که در سالهای دور علاقه بسیاری به سبک بازی او داشته است. همچنین این مربی صربستانی کارلوس کروش را در آغوش گرفت و از او به عنوان معلم خود یاد کرد.

دومین همایش علم و فوتبال از ساعت 17:30 امروز با حضور سپ بلاتر رئیس فیفا رسما افتتاح خواهد شد.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    31 5
    هركي تونست سه بار پشت سر هم بگه: بوريسلاو بورا ميلوتينوويچ