درحالی که امروز مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی استان تهران تعطیل شده، اما اوضاع هوا همچنان بد است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مانند روز گذشته، هوای ۱۰ منطقه تهران در وضعیت هشدار قرار دارد. این درحالی است که عدد میانگین کیفیت هوای تهران سه واحد از روز گذشته کمتر شده و به ۱۴۲ رسیده است. (برای مقایسه، اینجا را کلیک کنید)

اما اگر روز گذشته سه منطقه تهران هوای نسبتا سالمی داشتند، امروز فقط هوای یک منطقه سالم است و البته آن هم در آستانه ناسالم قرار دارد؛ کمترین آلودگی برای محدوده شهرداری منطقه ۱۹ ثبت شده با عدد ۹۸. حوالی خانی‌آبادنو.

گفتنی است اگر شاخص‌های آلایندگی فراتر از حد استاندارد و سالم یعنی عدد 100 باشند کیفیت هوا در شرایط ناسالم قرار می‌گیرد و اگر این اعداد از 150 عبور کنند وضعیت وارد شرایط هشدار می‌شود. بالاتر از عدد ۲۰۰ هم وضعیت اضطرار است.

اما در جدول زیر مناطقی از تهران که هوایی در وضعیت هشدار دارند را می بینید؛

محدوده شهری منطقه شهرداری عدد آلودگی
پارک رازی منطقه ۱۱ ۱۷۴
دانشگاه علم و صنعت منطقه ۴ ۱۶۷
پارک شکوفه  منطقه ۱۴ ۱۶۱
پارک قائم منطقه ۱۸ ۱۶۱
ستاد بحران منطقه ۷ ۱۵۹
پارک سلامت منطقه ۱۷ ۱۵۸
دروس منطقه ۳ ۱۵۷
پیروزی منطقه ۱۳ ۱۵۳
فرمانداری شهرری منطقه ۲۰ ۱۵۳
شادآباد منطقه ۱۸ ۱۵۰

 

کیفیت هوای ۱۱ منطقه تهران هم در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه است؛ کودکان، سالمندان، زنان باردار، بیماران قلبی، ریوی و خاص.

آلاینده امروز تهران مانند یک ماه گذشته ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون هستند. ضمن اینکه گرد و غبار هم در هوا وجود دارد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 70
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    ماا میییییمیییییرییییییم
    • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      عادت میکنییییییید! شما هم مثل اهوازی ها...
    • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      ما هم عادت داریم!!! سرب و ازبست دیده نمیشن!! ولی دوست خوب بدون اهوار چقدر جمعیت داره؟؟ تهران چقدر؟؟؟ از نظرت مشخصه که خوشحالی که تهران هواش اینجوری شده!! متاسفم!!!
    • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      65 80
      من خودم دارم تو تهران زندگی میکنم، اما شما چقدر ناراحتید که مردم اهواز اینطور زندگی میکنن؟؟ 1روز تهران هوا بد میشه دادتون میره هوا که تعطیل کنید، مگه بقیه استان ها و شهرها که یه عمره هواشون اینطوره رو تعطیل کردن؟؟ پول نفت تن پرورتون کرده....جمعیت خوزستان و ایلام و کردستان و سیستان بلوچستان و... هم از جمعیت تهران بیشتره اما هر روز تعطیل نمیکنن! اصلا جمعیت تهران بیشتر شده و میشه واسه همین چیزاش، چون ایران یعنی تهران!
    • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      59 9
      دوست عزیزی که مقایسه اهواز و تهران کردید به عنوان هم وطن شما امیدوارم که هوای شهر اهواز هم خوب شود اما آن چه که ما تهرانی ها تنفس می کنیم علاوه بر همه آن چه که شما تنفس می کنید آلودگی ناشی از تردید چند میلیون ماشین است که اکثرا دارای نقص و عیب به علاوه بنزین نامرغوب است این را اضافه کنید به کارخانه ها و کارگاه هایی که چسپیده به شهر بلکه بعضی ها در دل شهر قرار گرفته اند همین را با جمعیت میلیونی اضافه کنید و خودتان بدانید که وضعیت تا چه حد اسف بار است
    • پاک A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      14 8
      انشااله اون روزی که همه کارخانجات و زیرساخت های صنعتی را به آغوش تهران میکشیدید . باید فکر اینجا رو هم میکردید
    • بی نام A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      7 3
      این اقایون و خانم ها همگی تهویه هوا دارن باکی نیست .پول هم دارن میرن بهترین نقطه دنیا کیف می کنند .اگر می خواستند ترتیب اثر بدهند می دادند.
    • منِ خنگ A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      2 0
      تابلو كه آمارها دروغه و فقط واسه تعطيلات آخر هفته هست كه تاسوعا و عاشوراست، همچين ميگن اين منطقه تميزه اون منطقه كثيفه كه انگار تهران ١٠٠٠ كيلومتر در ١٠٠٠ كيلومتره، تو يه دشت ٣٠ در ٤٠ كيلومتري كه هواي همش يكيه ديگه، اگه نيست پس چرا مدارس همه ي مناطق رو با هم تعطيل مي كنن، فقط مدارس مناطق آلوده رو تعطيل كنن.
    • بی نام A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      6 3
      کسایی که به فکر الوده شدن شهر های دیگر هستند معلومه که به فکر کشورشون هم نیستند.
  • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    17 3
    من ميدونم.......
  • سغیدیی IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    23 3
    چرا ادرات تعطیل نشده؟!! خوب همه بعد از ساعت 14:30 هم با هم میرن خونه هاشون !!! باز هم که فاجعه ترافیک و آلودگی رو داریم خوب!!!
  • مهدی IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    132 5
    بیایین اردبیل این چند روز رو تا لذت ببرین از هوای تمیز
    • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      90 1
      آقا مهدی خوش به حالتون جای به اون خوبی دارین .اما میترسم بیایم از از اکسیژن و هوای خوب دچار خفگی بشیم آخه ریه اهالی تهران فقط دود رو قبول میکنه
    • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      54 6
      آقا جان نگو. اینا اگه بیان اونجا در عرض چند روزاونجا هم نابود میشه هااااااااااااااااا.
  • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    27 37
    اگه تهران هواش مثل اهواز بود که تمام هفته تعطیل بود تازه ماسک و شیر رایگان هم توزیع میشد.50 لیتر بنزین رایگان هم برای سفر به شمال میدادن
  • محمد حسین A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    76 27
    قشنگ معلومه یه چیزی شنیدی!!! هموطن ما هیچ وقت از آلودگی هوای اهواز خوشحاال نشدیم و نمیشیم ولی شما عجیــــــــــــــــــــب خوشحالی!!! ما از خشک شدن دریاچه ارومیه ،کارون ، زاینده رود و هامون خوشحال نشدیم و نخواهیم شد!! ولی شما از اینکه خدایی نکرده آب جیره بندی شه خوشحال میشی!!! می دونم نصف خوزستان آب درست حسابی ِ تصفیه شدن ندارن و ما هیچ وقت از این اتفاقات خوشحال نمیشیم و نخواهیم شد!!!!
    • mehdi IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      38 14
      اجرای عدالت در دستان انسان هایی است که خود در زمان آلودگی های اسیدی که 4 هزار نفر را راهی بیمارستان کرد در خانه خود مشغول استراحت بودند ، اینان همان هایی هستند که از بارون بسیار لطیف در تهران اوج لذت را می بردند و فقط همان اطراف خویش را می دیدند . تهرانی آب خریداری می کند ؟ باران اسیدی که یک شبه 4 هزار نفر را راهی بیمارستان کند تجربه کرده ؟ بوی فاضلاب شهری حالش را به هم زده ؟ هوای 60 درجه بی هوشش کرده ؟ نه عزیز من اون مسئول که در تهران است پول جنوب را برده که تهران را برای منافع خود آباد کند !!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      31 17
      بحث خوشحالی ناراحتیه مگه؟؟! حالا ناراحتی شما چه تاثیری تو زندگی اونا داره؟ بحث اینه که شما به بیان ساده "سوسول" تشریف دارید بقول خودتون یه روز آب تو تهران جیره بندی بشه یه عده خودکشی میکنن و دادشون میره هوا، اما خوزستانی ها یه عمره آب و هوا ندارن!! منم گفتم خودم دارم تو تهران زندگی میکنم از این وضع هم خوشحال نیستم اما خوبه واسه بعضی ها زیاد تو خوشی نباشن شده واسه 1 روز بفهمن بقیه مردم کشور چی میکشن و چطور زندگی میکنن اما هر دم صحبت از تعطیلی به این بهانه ها هم نمی کنن! شما هم مثل اونا
    • من IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      10 16
      آقا مهدی امیدوارم که خدا به تو یکی عقل بده و به ما ...
    • محمد IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      22 12
      واقعا اگه شما شهرستانیهای عزیز مثل خوزستان و سایر ایران تهران رو ترک کنید و بذارین ما تهرانیها فقط در اون زندگی کنیم خیلی خوبه.. مشکل اینجاست که هوای اینجا رو هم مردم همه ایران نابود کردن ..آی خوزستانی خوشحال ..
    • mehdi IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      12 7
      آقای محمد ! خوشم میاد که شما اصالتاً تهرانی هستیا !!!!!! یا نکنه مثل اون دوستمون شما هم متولد مشهد و بزرگ شده اصفهانی اما تهرانی هستی ؟!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      10 5
      بحث تهران خوزستان که میشه تهرانی ها شاخ میشن خنده داره واقعا..... فقط یادشون بیاد بودجه مملکت از خوزستانه و از 8 سال جنگ خوزستان بیشترین آسیب رو دیده حالا خوزستانی ها برن با اون آب و هواشون شما تو تهران خوش باشید؟؟؟ خیلی رو دارید به مولا
    • خشایار اهوازی IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      3 1
      واقعا برات متاسفم پس ادب شما کجاست
  • شمال صفا سیتی IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    22 14
    پروژه هوای بد برای الصاق دوشنبه به تعطیلات چند روز پایانی برای سفر به شمال کلید خورد و داره نتیجه میده . اگرچه بعضیا از قبل چمدونشون رو هم بستن . ای تهرانیهاااااااااا چی بگم .
  • مينا A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    41 13
    اين همه حسادت به مردم تهران كه جز شلوغي و آلودگي هوا و شرايط سخت زندگي تو اين شهر بزرگ و پرخرج چيز ديگه اي ندارن براي چيه؟! والله به خدا اگر من وابستگي به اين شهر نداشتم تا حالا هزار دفعه از اينجا فرار كرده بودم! آقايون شهرستاني كه به تهراني ها حسادت مي كنيد شما حتي يك ماه هم نميتونيد شرايط سخت زندگي تو تهران رو تحمل كنيد!
    • mehdi IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      14 28
      فعلاً که شما تشریف دارید و دارید حالشو می برید با پولای نفت ما !!!!!!!!!!!!! اگه ها کاشتن سبز شد !!!!!!!!!!!!!!!! حسادت !!!!!!!!! به تهران !!!!!!! یا تهرانی !!!!!!!!!!!!!!!!!! عزیز من شما وقتی حرف مردم رو نمی فهمی از چی هست چرا یک صحبتی می کنی که معلوم نیست از کجا آمده !!!!!!!!!!!!!!!!!!! نفت رفت !!!!!!!! کجا رفت ؟!!!!!!!!!!!! همونجایی که شما الان برا خودت تو با تمام امکانات داری زندگی می کنی !!! دیگه یه مشکل دریا داشتید که اونم به لطفا پول نفت جنوب حل شد !!!!!!!
    • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      2 4
      آقا مهدی عزیز نفت برای همه ی ملته شما مدعی نباش. اگه هم وطن خوزستانی ما اوضاع زندگیش بده همه ما ناراحتیم از این وضع. تهرانی ها که پول نفتو بالا تکشیدن! همه ی ملت از دست آقا زاده هایی که پول نفتو بردن حیف و میل کردن عصبانین!!! و اول از همه تهرانی هان که زحمت انتقاد از این مسائل رو به خودشون میدن بعد به شهرستان ها میرسه!
    • مينا IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      3 3
      پول نفت تو جيب ماست؟!!! شوهر من روزي دوازده ساعت كار مي كنه با ليسانس حسابداري واسه 800 تومن ! صبح ساعت 7 ميره و شب ساعت 7 برميگرده خونه! همينطور خود من! ولي هنوز به وسط ماه نرسيده هرچي پول داريم تموم مي شه! تصور شما خيلي بچه گونه اس! اجاره هاي بالا شلوغي ترافيك سروصدا آلودگي هوا و استرس ميراث تهران براي ماست! پول نفت و اگر شما نميبيني ما هم نمي بينيم!
  • بی نام A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    33 0
    اردبیل اردبیل ما داریم می آییم
  • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    44 52
    ما تهرانی ها نباشیمکه دود همه ی کارخانه ها و وزارت خونه ها رو بخوریم شما شهرستانی ها چه جوری گاو و گوسفنداتونو بفروشید تبدیل به شاسی بلند کنید آخه؟که الان دق 2 روز تعطیلی بچه های کوچیکو دارید میارید!
    • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      19 42
      اگه براتون نمیصرفید تهران نمیموندید.....خلایق هرچه لایق.....واسه شما همون دود خوردن بهتره!!
    • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      32 11
      ادب نداری شما؟
    • محمد IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      15 11
      دوست محترم اون گاو و گوسفند نیست و نفت و گاز هست که تمام دنیا داره سرش میجنگه و ادب مرد به از دولت اوست...در ضمن تمام شرکت های سازنده حتی پتروشیمی ها دست دوستان تهرانیه که چرا میگین بنزین بد میره تهران.بهترین میوجات و گوشت و حبوبات و لبنیات و مواد پتروشیمی مثل بنزین و روغن ها و حتی ماشین ها رو به تهران میبرند پس نگو بدش به ما میرسه...بر عکس بدش به ما میرسه. کمی هم از ادبتون مایه بزار و تفکر خودت رو به جمیع تهرانی ها گسترش نده.
    • بی نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      2 0
      عزیز من بحث تهرانی و غیر تهرانی نیست که! چرا تیشه به ریشه ی مملکتت میزنی مرد حسابی؟! اگه مشکلی هست همه ی ملت در کنار هم باید با ریشه های مشکلات برخورد کنیم!
    • بی نام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      4 1
      بی نام تهرانی الاصل.....خوبه خودتم یه خوره مودبانه راجع به شهرستانی ها صحبت کنی...همتون اینجوری حرف میزنین؟!!
    • سارا A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
      3 0
      به بی نام اولی : آقا یا خانم بی نا م، من توهین شما را نسبت به شهرستانیای عزیز نادیده می گیرم ... شما دود کارخانه ها و وزارت خونه (!) ها رو می خورید ؟؟؟؟ !!! جالبه... اگه مسئولین نسبتا محترم نصف پولی رو که از نفت خوزستان رو به دست می اوردن صرف خوزستان می کردن الان شما چی چی بودید و ما به قول شما شاسی سوار ... واقعا برای شما و امثال شما متاسفم ... کاش تهران هیچ وقت از یک " روستا " شهر نمی شد ..." بعضی " از مردمانش لیاقت نداشتند از جمله خودِ شخص شما !
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    41 7
    بیچاره متولدبن و بومیان قدیمی تهران که زیر این هجوم مهاجرتها زندگی خودشون و خانوادشون تو خطر هست، امیدواریم در دولت آقای روحانی با آباد کردن شهرستانها ، مردم برگردن شهرهاشون تا ما هم کمی مفهموم زندگی و هوای تمیزو آرامش رو بچشیم
  • moien A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    30 2
    ببخشید بچه های راهنمایی یا دبیرستان آدم نیستند فقط ابتدایی ها آدمند که تعتیلشون میکنید.والا ما بچه بودیم تمام راهنمایی ها با دبیرستانی ها تعطیل میشدن حالا که ما بزرگ شدیم ابتدایی ها رو تعطیل میکنید. نمیدونم والا شاید ما اضافییم
    • مهدی IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      17 4
      شما رو تعطیل نکردن تا بری بیشتر درس بخونی و یاد بگیری تعطیل با "ط" هست نه "ت". اگه دبستان بودی درساتو خوب میخوندی و املات قوی میشد شاید امروز تعطیلت میکردن.
    • بی نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      4 1
      واقعا درست میگه اخه ریه هامون که فیلتر نداره!!!! ما رو هم باید تعطیل کنن
  • فری A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    11 2
    پس منطقه 22 چی ؟
  • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    21 11
    آقای اهوازی. بخل بده بگو کاش خدا به تو هم بده. نه که دیگی که برا من نجوشه میخوام سر سگ توش بجوشه. استانداره شما تعطیل نمیکنه به تهرانی ها چه ربطی داره. وجودش رو دارین برین تجمع کنین جلو استانداری البته من هم تهرانی نیستما. ولی ...
    • بی نام A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      10 10
      کلا شما فرشته اید که بین زمینیها گرفتار شده اید.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    8 1
    آقا به مسنولین بگین دستگاه منطقه 19 روچک کنن. وضع اونجا از شهر ری بدتره
  • بی نام US ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    7 1
    بیچاره ما منقطه 11ها
  • سعید A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    7 0
    آلودگی هوا تو اکثر شهرهای کشور بیداد می کنه ... اگر دیر بجنبیم تبعات حطرناکی برای ایران عزیز در پیش داره .آب که نداریم . هوا هم که آلودست...
  • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    12 1
    سه روزه که سردرد وحشتناک دارم و با این حال به نظرتون آلودگی هوا فقط برای بچه هاست و آلودگی هوا برای بقیه هیچ اثر منفی نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ایرانی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    16 1
    اهواز یا تهران؟ چه فرقی داره هموطن؟ حالمون خوب باشه الهی
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    3 1
    منطقه 5 ام هواش خوب نیس
  • س.م A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    12 13
    بميريد بميريد از اين دود بميريد.
  • قاسم IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    12 0
    هوای پاک فقط در کشورهای اروپایی.
  • ساحل A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    6 2
    مسئولين محترم تو رو خدا ساعت كاري همان 30/14 باقي بماند چون دراين ساعات هم ترافيك كمتر مي شود هم شايد از اين آلودگي نجات پيدا كنيم . پارسال در همين فصل هوا اينقدر آلوده نبود زيرا ساعات كاري 30/14 بوده و همگي به موقع به خانه هايشان مي رفتند. و به اين شدت ترافيك نبود!!!!
  • سارا A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    9 1
    من که امروزو واسه خودم تعطیل کردم نرفتم بیرون تورو خدا تعطیل کنین.بعداز تعطیلی هم مردم نرن دوردور تووخیابونا
  • بی نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    6 0
    هوای تهران هم مثل هوای مجلس به هیچکس رحم تمی کنه همه را رد میکته
  • بی نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    3 0
    قابل توجه مسؤولين با سوء مديريتتان هموطنان را به جان هم انداخته ايد حالا تهران واهواز شده اند دشمن يكديگر!!!!
  • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    3 1
    چرا خیلی از دوستان فکر میکنند اگه میگن یه جاهوا بده منظور اینه که بقیه جاها هوا خوبه؟ هو ا ی سالم حق همه است و اهواز و تهران نداره. به جای اینکه متاسف باشیم که بچه هامون تو این هوا تنفس میکنند و تمرکز کنیم روی پیدا کردن راه حل ،زود یک عده شروع میکنند به ابراز خوشحالی که آها دیدید ما چی میکشیم. این روحیه رو در رویی بعضی ها واقعا تاسف باره. بابا بیاید همه کنار هم باشیم...
    • بی نام IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      0 0
      روحیه ایرانی همینه دیگه همیشه به فکر منافع خودشه و همیشه فکر میکنه بهش ظلم میشه و حق اش خورده میشه
  • بی نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    9 1
    من كاري به آلودگي ندارم ، فقط دانشگاه هار تعطيل كنن !
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    4 4
    دانشگاه ها رو تعطیل کنید و ادارات را هم همچنین .
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    4 1
    دستگاه های منطقه نوزده حتما خرابه سیستم کنترل آلایندگی جدید بگذارید
  • amirli IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    2 2
    ایا فردا مورخ 20 ابان مدارس تعطیل است
    • بی نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      1 3
      بله فردا مورخ 20 ابان مصادف با.....مدارس تعطیل است
  • آرشام A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    1 1
    من احساس ميكنم گلوم داره ميسوزه... هوا بس كثيفه...بــــــــــــــــــــــــــــــَـــــــــــــــــــــــــــــــــــس!!!!!
  • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    6 2
    ینی میشه دبیرستانا تعطیل شه وااااااای ینی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ali sadeghiii A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      1 1
      اره من هروز میام خونخ سر درد میمیرم تورو خودااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تعطیل کنییییید
    • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
      0 0
      نه عزیزم مسئولین به فکر ما نیستند
  • sadeghi ali A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    4 2
    ما دبیرستانیا مگه با دبستانیا چه فرغی داریم هوا الودس به ما هم پس صدمه میزنه علی صادقی - تهران
  • صبا IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
    0 0
    تو رو خدا ما راهنمایی و بیرستانی ها رو برای سه شنبه تعطیل کنید من آسم دارم از شنبه نفسم میگیره خواسته ی تمام مدرسه ما
  • بابك A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
    0 0
    لطفا طرح زوج و فرد از درب منزل در كل نيمه دوم سال اجرا بشه
    • شوکی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
      1 0
      طرح زوج و فرد از درب منزل باید حداقل از ساعت 8 به بعد اجرا شود تا کارمندای بدبخت بتونن برن سر کار.بعد از 8 معمولا بیکار ها در خیابان هستند.محل کار من اتوبان کرجه باید با ماشین برم.