سازمان هواشناسی پیش بینی کرد که شدت بارش در برخی مناطق غربی افزایش یابد و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سازمان هواشناسی پیش بینی بارش باد و باران را برای دور روز آینده در غرب،شمال غرب و جنوب غرب و به صورت پراکنده تر در برخی دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر را کرد.پیش بینی می شود این باد و باران در 24 ساعت آینده در برخی مناطق غرب و از بعدازظهر روز دوشنبه در برخی مناطق جنوب غرب شدت پیدا کند.
همچنین از بعدازظهر روز سه شنبه و در روز چهارشنبه در برخی مناطق جنوب غرب،دامنه های مرکزی زاگرس،سواحل دریای خزر و دامنه های شرقی البرز کشور بارش پراکنده داریم.اما از بعدازظهر روز چهارشنبه و روز پنج شنبه در جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق و در شمال و شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود. طبق پیش‌بینی‌ها بارندگی‌ها از اواخر پاییز وضعیت مطلوب‌تری خواهد داشت.
این پیش بینی نشان می دهد که در دو روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران،نواحی مرکزی و شمال شرق کشور افزایش آلاینده های جوی و آلودگی هوا داشته باشیم.


هوای استان ها
سامانه بارشی که هم‌اکنون در کشور مستقر است در روز دوشنبه در استانهای ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کرمانشاه و در برخی نقاط استانهای همدان، مرکزی و قزوین با شدت بیشتری فعال خواهد شد که بر این اساس آبگرفتگی معابر عمومی در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.
همچنین از بعدازظهر روز دوشنبه بارش باران متناوب گاهی با وزش باد در استانهای کردستان، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، تهران و دامنه‌های شمالی البرز رخ خواهد داد، همچنین شرایط بارشی در روز سه‌شنبه در برخی نقاط استانهای ایلام، خوزستان، مرکزی و قزوین فراهم است.
45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    9 1
    گول این حرفها رو نخور!
  • علی اهوازی IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
    1 1
    اهواز و خوزستان از آلودگی نفسمون بالا نمیاد بعد آقایون میگن هوای اهواز خوبه انگار اینا اخبار دنیا نمیخونن که اهواز الوده ترین شهر دنیاست از گلو درد و سرفه ونفس تنگی داغون شدیم تا کی باید به ما ظلم بشه چرا یک مسول بخاطر خود شیرینی و بست و مقام حاضر میشه همه حرفی بزنه