سایت فدراسیون فوتبال نوشت:

 

اشکان دژاگه در خصوص بازی روز جمعه با تایلند گفت: اردوی ما در تایلند که برای دو بازی با این کشور و لبنان است به خوبی در حال پیگیری است. فردا بازی مهمی برای تیم ملی خواهد بود و من فکر می کنم با تمریناتی که در این یک هفته داشته ایم، اگر همه متمرکزمان روی بازی باشد می توانیم بازی را ببریم.

وی گفت: تایلند تیم خوبی است و نشان داده که فوتبال را خوب بازی می کند و در تهران هم با سختی توانستیم آنها را ببریم و من معتقد هستم که فردا به دلیل اینکه در خانه حریف هستیم و زمین و هوادار و همه شرایط به نفع آنهاست، بازی سخت تری هم خواهیم داشت. از سوی دیگر زمین مسابقه هم شرایط مساعدی ندارد و تایلندی ها به بازی در این زمین عادت دارند و بهتر بازی می کنند. امیدوارم بتوانیم بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم.

بازیکن تیم ملی در خصوص نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی عنوان کرد: من فکر می کنم تا برزیل وقت داریم و از فرصت باقی مانده باید نهایت استفاده را کنیم. چند بازی دوستانه و اردوی آماده سازی منظم می تواند برای تیم ملی بسیار خوب باشد چرا که می توانیم در این بازی ها محک بخوریم و ایرادها را پیدا کنیم.

دژاگه در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه هماهنگی بازیکنان تیم های کشورهای مختلف که لژیونرهای بیشماری دارند گفت: فکر می کنم آنها بازیکنان خوبی دارند و این بازیکنان به خوبی تمرین می کنند و ما هم این موقعیت را داشته و تیم ملی خوبی داریم و اگر حرفه ای تمرین و کار کنیم خواهیم توانست به آنجا برسیم. اگر کارهایی که سرمربی تیم ملی با این سابقه مربیگری طولانی و تجربه بین المللی در جام های جهانی از ما می خواهد را انجام دهیم، موفق خواهیم بود به شرطی که زمان را از دست ندهیم.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    7 23
    تو هم راه افتادی اشکان جان!!!!!!!!