ایلنا نوشت:

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از حضور رییس جمهور درجلسه فردا - یکشنبه- مجلس شورای اسلامی برای معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان خبر  داد.

حسن سبحانی نیا با اشاره به جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوان که فردا - یکشنبه- برگزار می‌شود، گفت: بر اساس ماده ۲۰۶ آیین‌نامه داخلی مجلس قبل از تشکیل جلسه بررسى رأى اعتماد به وزیر پیشنهادی، نمایندگان مخالف و موافق وزیر در برگه‏ هاى جداگانه یا دستگاه الکترونیک ثبت نام مى‏‌کنند و در آخر دو نفر از نمایندگان مخالف و دو نفر از نمایندگان موافق با حفظ ترتیب یکنفر مخالف و موافق هرکدام براى مدت پانزده دقیقه فرصت خواهند داشت.
وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی و ورزش و جوانان در مجموع حدود نیم ساعت می‌تواند به دفاع از خود و تشریح برنامه‌هایش بپردازد، افزود: ‌ رئیس‌جمهور بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس می‌تواند به مدت یک ساعت تنها درباره برنامه‏‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادى صحبت کند.
عضو هیأت رئیسه مجلس، وضعیت محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را در مجلس مثبت ارزیابی کرد و گفت: وی به‌عنوان یک متخصص و فرد دانشگاهی اشراف مناسبی در حوزه ورزش و جوانان دارد، از این رو نگرش نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی مثبت و مطلوب است

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    0 0
    نه بابا!!!! همش به خاطر اينه كه مجلس با اين شمايلي كه اخيراً از خود در رسانه ها نشان داده ، مي خواد با دادن راي اعتماد به وزير دولت ، با دولت لجبازي نكند!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    0 0
    به نظر من آقای روحانی نباید بره مجلس ! نماینده ها شورش رو دراوردن و این نوعی توهین به رییس جمهور است