شرکت دریم‌ورکس انیمیشن پوستر جدید قسمت دوم فیلم انیمیشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید 2» (How to Train Your Dragon 2) از 13 ژوئن 2014 به صورت دوبعدی، سه‌بعدی و آیمکس روی پرده سینماها می‌رود.

داستان فیلم دوم سه‌گانه «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» پنج سال پس از فیلم اول روی می‌دهد. وایکینگ‌ها با اژدهاها دوست شده‌اند و با آن‌ها سواری می‌کنند.

هیکاپ حالا در سنین نوجوانی است. او و دوست اژدهایش، بی‌دندان همیشه با هم هستند. آن‌ها در آسمان پرواز می‌کنند، در مناطق ناشناخته می‌گردند و دنیاهای جدید را کاوش می‌کنند. یکی از ماجراهای این دو به کشف یک غار یخی مخفی می‌انجامد که خانه صدها اژدهای وحشی است. هیکاپ و بی‌دندان برای حفظ صلح درگیر یک نبرد می‌شوند.

پوستر کارتون «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید 2»

جی باروشل، جرارد باتلر، کیت بلانشت، کریگ فرگوسن، جیمان هانسو، امریکا فرارا، جونا هیل، کریستوفر مینتس-پلاس، تی.جی. میلر، کریستن ویگ و کیت هرینگتن صداپیشه‌های «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید 2» به کارگردانی دین دبلوا هستند.

قسمت اول این فیلم سال 2010 با بودجه 165 میلیون دلار ساخته شد 377 میلیون دلار فروخت. این فیلم نامزد جایزه اسکار در دو رشته بهترین موسیقی متن و بهترین فیلم بلند انیمیشن بود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
    16 4
    پسره یه پا نداره تو پارت دوم :(
  • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    3 26
    این انیمیشن به صورت ظریفی نحوه ی تحت سلطه قرار دادن دیگران رو نشون میده و جوری القا میکنه که برای حفظ صلح و ارامش باید طرف تحت سلطه بره و البته در این انیمیشن نشون داده میشه که بعدا خود اژدها به عنوان موجودی که تحت سلطه قرار میگیره خودش با تمایل و خوشحالی تسلیم میشه. تحلیل های زیادی درباره ی این انیمیشن هست میتونین یه سرچ بزنید.