۰ نفر
۱۵ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۳

«من حرف نمی زنم!»، این تنها پاسخ نادران به سیل سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرآنلاین، این نماینده تهران که معمولا از در هیات رئیسه مجلس تردد می کند تا با خبرنگاران و سوالات آنان مواجه نشود، طی دو جلسه گذشته صحن علنی (امروز و یکشنبه) برای دقایقی صحن را ترک کرد و از راهروهای عادی هرم سبز بهارستان عبور کرد.
ارائه لایحه بودجه و بررسی آن در کمیسیون های تخصصی و همچنین بررسی لایحه هدفمند کردن یارانه ها، بیشترین موضوعی بود که مورد سوال خبرنگاران از وی قرار گرفت. اما او بی اعتنا به این سوالات راه خود را طی کرد و در واکنش به اعتراض خبرنگاران که می پرسیدند «صدای ما را نمی شنوید؟»، گفت: من حرف نمی زنم، مصاحبه هم نمی کنم.
او اخیرا در پاسخ به تماس های تلفنی خبرنگاران نیز با لحنی تند گفته است: «آن کسی که شماره من را به شما داد، نگفت که من تلفنی مصاحبه نمی کنم؟» این درحالی است که تا چندی پیش وی تلفنی با خبرنگاران رسانه های مختلف گفت وگو می کرد و هیچ منعی برای تماس با وی وجود نداشت. البته او به تدریج مراوداتش با خبرنگاران را محدود کرد تا اینکه تنها مرجعی که گه گاه از او مصاحبه داشت، خبرگزاری فارس بود که به گفته خبرنگارانش، نادران شخصا برای اینکه مصاحبه ای داشته باشد، با این خبرگزاری تماس می گیرد و پاسخ تماس آنها را نیز اخیرا نمی دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 3241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =