رئیس جمهور می​گوید فعالیت هسته​ای ایران در بخش​های دیگر ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی در ادامه نشست خبری خود گفت: جوانان ایران تلاش و کوششی که حداقل از سال 1367 آغاز شده ادامه دادند و ادامه خواهند داد و ما آماده هستیم که در این راستا با دنیا و با آژانس همکاری کنیم تا شبهات و ابهاماتی که در این زمینه آفریده شده به طور کامل مرتفع شود.

وی ادامه داد: لازم می دانم بگویم موفقیتی که تا امروز حاصل شده در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، در سایه حمایت های بی دریغ ملت بزرگ ایران و در سایه تلاش و کوشش هم دیپلمات​هایی که در مسیر مذاکره بار را بر دوش داشتند و هم سایر دستگاه های دیگر از جمله شورای عالی امنیت ملی و مجلس بوده است.

وی تاکید کرد: لازم می دانم یاد امام عزیز را گرامی بدارم که در سایه او، راه او و خط او مردم ما مسیر استقلال استقامت و ایستادگی را آموختند و یاد گرفتند و عملی کردند. همچنین از راهنمایی های مقام معظم رهبری که همواره رهنمودات ایشان برای همه ما راهگشا بوده و از همه شهیدان و خانواده های شهدا و به ویژه شهدای هسته ای که نه تنها با تلاش خودشان که با نثار خونشان باعث شدند این فناوری به نهایت برسد تشکر می کنم.

روحانی گفت: امروز می توانیم بگوییم ایران جز کشورهایی است که دارای فناوری هسته ای از جمله غنی سازی است و در بخش های دیگر ادامه خواهد یافت و با تلاش و کوشش سازمان انرژی اتمی و رئیس این سازمان و همه اندیشمندان و دانشمندان این راه و این مسیر ادامه خواهد یافت.

رئیس جمهور گفت: تفسیر این مسائل را مذاکره کنندگان با شما در جریان خواهند گذاشت.

ادامه دارد....

29/295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    8 0
    درود بر دلاور مرد ایرانی روحانی مچکریم دعای خیر مردم پشت و پناهت
  • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    6 1
    جالبه که صدا و سیما نشست خبری رو نشون نمیده . نشان دهنده اینه که خیلی خوشحالن از این اتفاق
  • majid US ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    1 0
    در نخستین جمله این متن هدف از توافقنامه رسیدن به راه حل مورد توافق طرفین برای برنامه درازمدت هسته ای اران ذکر شده یعنی ما پذیرفته ایم که برنامه هسته ای ما تنها زمانی وجاهت دارد که هر دو طرف این موافقتنامه با آن موافق باشند که در اینجا آمریکایی ها با دقت کامل از واژه های mutually-agreed استفاده کرده اند. در سومین جمله این متن برخورداری ایران از انرژی هسته ای تصریح شده که این روش یک شیوه غیر مستقیم در زیر سوال بردن حق برخورداری ایران از همه فرایند تکنولوژی هسته ای از جمله غنی سازی می باشد. در چهارمین جمله این متن با کاربرد واژه هایmutually defined عملا آینده فرایند غنی سازی در کشور ما به توافق دوطرفه موکول شده. اینکه وزیر خارجه ایران همواره میگوید حق غنی سازی ما قابل مذاکره نیست صد در صد با
  • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    0 0
    افرین بر درایت اقای روحانی