بیشتر استان های کشور امروز بارانی هستند،اما فردا این سامانه بارش از کشور خارج می شود و دوباره برمیزان آلودگی هوا افزوده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سازمان هواشناسی پیش بینی کرد که رطوبت هوا سبب می شود که امروز شاهد بارش باران در برخی از مناطق کشور به ویژه در استان‌های شمالی باشیم.امروز استان‌های خراسان، سمنان، اصفهان، شاهرود، همدان، مازندران، مرکزی و فیرروزکوه نیز بارانی هستند.اما به تدریج سیستم بارشی از کشور خارج خواهد شد و فردا میزان آلایندگی هوا افزایش و حاکم می‌شود.
در سه روز آینده،در بیشتر مناطق کشور،جو پایداری پیش بینی می شود که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.


هوای تهران

اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران نشان می دهد که بر میزان غلظت تمام آلاینده‌ها به غیر از آلاینده‌های منوکسیدکربن و اوزون نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است. به این ترتیب میانگین غلظت تمام آلاینده‌ها به غیر از ایستگاه‌های تهرانسر، دانشگاه صنعتی شریف، دروس، پارک سلامت، پارک شکوفه، دانشگاه شهید بهشتی و سوهانک به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در سایر ایستگاه‌ها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط «سالم» است.
اما پیش بینی می شود که در سه روز آینده جوی پایدار حاکم شود که به سبب آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت از جمله تهران پیش بینی می شود.
45232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    13 1
    عکس خوبیه
  • بی نام A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    18 1
    مسئولین بطور جدی نمیخوان مشکلو حل کنن بار کنید از پرودنده ی هسته ای که پیچیده تر نیس!!! میگن بنزین و خودرو مهمترین عمله ولی هیچ کاری در این زمینه انجام نشده. میگن معاینه فنید ر حالیکه خودرو و بنزین از اساس کیفیت نداره معاینه فنی که معجزه نمی کنه. در شرایط فعلی که خودرو سازا دیگه تولید نمی کنن بهترین زمان برای تصمص گیری در این زمینه س اگر بخوان کاری انجام بدن
  • مهران تبریزلی A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    0 0
    تبریز امروز هوا خیلی آلوده بود چون بادی بود ونه بارانی.