رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار امیدواری کرد که این مرکز مطابق فرمایش مقام معظم رهبری، پشتوانه‌ای علمی و پژوهشی برای سیاست‌های کلی کشور و نظام باشد.

علی اکبر ولایتی که در مراسم معارفه خود به عنوان رییس جدید مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام سخرانی می‌کرد، با تشکر از مقام معظم رهبری، آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی و تمام کسانی که به او اعتماد کرده و وی را به این سمت برگزیده‌اند گفت: امیدوارم شایستگی این اعتماد را داشته و در عمل آن را نشان بدهم ولی برای تحقق این امر نیازمند همکاری پژوهشگران و محققان در تمام مراکز پژوهشی کشور هستیم.

وی افزود: مرکز تحقیقات استراتژیک به عنوان یک مرکز مادر باید بتواند کارهای پژوهشی را انجام دهد و به ندای پژوهشگران پاسخ مثبت بدهد.

ولایتی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این توقع را از من دارند که در مرکز تحقیقات استراتژیک کارهای تحقیقاتی کشور و نظام انسجام بخشیده شود، افزود: از دکتر روحانی و همکاران او تشکر می‌کنیم چرا که تلاش و زحمات بسیاری را در این مرکز انجام داده و امیدواریم اکنون که در سمت ریاست جمهوری خدمت می‌کنند در این پست خطیر موفق باشند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: عراقچی و ظریف همکاران محترم ما هستند آنها توانسته‌اند قدم بزرگی را بردارند ولی ما در گام‌های اول هستیم به همین دلیل امیدواریم با تلاش‌های پیگیرانه در عرصه‌های دیگر نیز موفق باشیم. این عزیزان که جزء افراد باسابقه در وزارت خارجه کشورمان هستند توانستد در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستاگی کنند.

وی تاکید کرد: امیدوار هستیم این تلاش‌گران عرصه سیاسی در قدم‌های بعدی خود نیز موفق باشند.

ولایتی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند ایستادگی بزرگترین شاخصه است از این‌رو باید با همکاری مردم و فرمایشات مقام معظم رهبری و با انسجام کامل در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار بایستیم.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم پایه‌های تمدن اسلامی را بازسازی کنیم ولی باید تاکید کنم که درپیش گرفتن این روند نیازمند همکاری همه افراد است. همچنین باید بگویم که انقلاب ما نیز حرکتی فرهنگی بود تا بسیاری از سران نظام ما نیز شخصیت‌هایی فرهنگی محسوب می‌شوند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    4 0
    آقای دکتر شما در این پیروزی از نطر ما سهیم هستید...