شما نظر بدهید/ شکل و محتوای مصاحبه رئیس​جمهور چگونه بود؟

حجت الاسلام حسن روحانی شب گذشته برای دومین بار گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس جمهور اولین بار پس از تشکیل دولتش در قاب تلویزیون ظاهر شد و شب گذشته هم به منظور ارائه گزارش عملکرد 100 روزه از دولت یازدهم با مردم سخن گفت.

کاربران محترم می توانند نظراتشان درباره شکل و محتوای این مصاحبه رئیس جمهور را در بخش کامنت​های این خبر منتشر کنند.

/2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 358
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرج امیری A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    مسلط دقیق با محتوا فقط قول سبد نمیداد بهتر بود .
    • بی نام A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      حتما یه پولی این وسط گیرش اومده که میخواد بده.
  • سعید IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    خوب بود انشاا.. وضعیت اقتصادی رشد داشته و ایرانی سربلند داشته باشیم
    • بی نام A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      با پولهای بلوکه شده دولت قبل که قرار برگرده معلومه که اقتصاد بهتر میشه.
    • بی نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      دولت قبل بیشتر دنیا دار بود پول ها رو بلوکه نمیکرد تو بانک های خارج!!! بعدشم پول نفــتــه نه پول دولت قبل!!!
  • بی نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    خوب بود ...
    • بی نام A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      109 5
      کجاش خوب بود ؟؟ 2 ساعت تموم چشامون از حدقه زد بیرون... دریغ از یه نمه هاله نور !
  • بی نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    از اينكه سه مجرى در مقابل يك رئيس جمهور نشسته بودند خوشم نيامد مگرجلسه بازجويى بود؟ وافسوس خوردم كه در زمان احمدى نژاد ابتكار عملى ديده نمى شد!
  • رفیعی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    عالی بود من واقعا به داشتن همچنین رییس جمهوری افتخار میکنم
    • بی نام A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      من که واقعا نمیفهمم آقای روحانی دیشب در مورد دولت خودش چه گفت؟ کاهش نرخ تورم به خاطر سیاستهای مجلس در کاهش نقدینگی بوده.
    • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      بیشتر شبیه جلسات پیش از انتخابات بود که سیاهنمایی میکرد.
    • ملت IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      وضعیتی که آقای روحانی برای کشوری با این همه درامد نفتی تشریح کردن بسیار تاسف برانگیز بود.از مسولین محترم قوه قضاییه تقاضا دارم درمورد نحوه هزینه 600 هزار میلیارد درامد نفتی دولت قبلی از آقای احمدی نژاد توضیح بخوان
    • بی نام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      جناب "ملت"! پول یارانه هاتون را پس بدید تا بفهمید چه قدر جمع میشه.
    • بی نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      آقای بی نام سیاه نما ...شما احیانا نارمک زندگی نمی کنیـــــد؟؟؟
    • بی نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      از محمود بهتر بود
    • احمد IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      آقا وضعیت واقعاً سیاهه. دیگه سیاهنمایی نیست. من نمیدونم سیاه تر از وضعیت 8 سال قبل چی میخوای باشه؟؟؟
    • بی نام IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      این هم معنی اعتدال ..... هرچه بدی در عالم بود همه را به احمدی نژاد حواله داد... انصاف تعطیل...
    • چوبین A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      110 6
      اون وقت اگه همین مجلس برای کسری بودجه طرح افزایش 35% قیمت حامل های انرژی رو اجرا کنه شماها میگید کار دولت هستش در ضمن این مجلس تو این دو سه سال که ملت داشتن از گرونی خفه می شدن کجا بود
    • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      11 1
      این مجلس چرا تو یکسال گذشته این کارو نکرد؟
  • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    همه حرفاش درست بود البته در مورد تولید گندم باید گفت به علت کاهش متوسط بارنگی از سال 84 تاکنون تولید گندم کم شده و ربطی به دولت قبلی نداره ضمن اینکه باید به این شعارهای افراطی که ما باید در تولید گندم خودکفا شویم پایان داد چرا که مملکتی که با کمبود شدید اب روبرو است بهتره که گندم هم وارد کنه نه اینکه تمام ابهای زیر زمینی رو با چاههای عمیق و غیر مجاز نابود کنیم برای محصولاتی که میتوانیم وارد کنیم
    • امیرحسین محمدی IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      92 12
      گفته میشه کشاورزی یکی از مزیت های اقتصادی ایرانه . اگر ما این قدر آب کم داریم که برای مهم ترین محصول یعنی گندم کافی نیست ، چطور این همه پسته و میوه تولید می کنیم ؟
    • احمد IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      88 4
      آقا مصرف آب و ارزش افزوده پسته را با گندم مقایسه میکنی؟ باید بدونی که پسته مقدار کمی آب لازم داره ولی بجاش انواع افزودنی ها به خاک و سموم نیاز داره. ضمنا با این وضعیت کم آبی و ... یکی بگه جمعیت 200 میلیونی رو برا چی میخوایم؟!!!!!
  • امین IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    خیلی خوب بود و پته عده ای را روی آب ریخت.
    • بی نام A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      اونوقت این میشه گزارش 100 روزه؟!!!
    • بی نام A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      مجریان هم خوب بودند که زیاد انتقاد نمیکردند و آقای روحانی هم خوشش آمده بود.
    • عربلو A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      بنده نظر خودم را ميگم ، هر چقدر عملكرد تيم خارجي قوي و غرورآفرين بود ، بر عكس تيم اقتصادي تا اينجا سورپرايز و دستاورد چشمگيري كه مد نظر مردم باشد را نداشته ، تا ديروز عامل بيشتر مشكلات اقتصادي تحريم ها بودند و حال كه اين امر تا حدود زيادي ماهيت غير قانوني و رفع آن مشخص شده ، ميگن تحريم ها نهايت 30 درصد تاثير داشته و اين فرافكني قشنگي براي تيم اقتصادي نيست و نمونه بارز آن كه بالا رفتن نرخ ارز از دست دولت خارجه و فنر پريده بيرون ، اما اون زماني كه داشت پائين مي آمد آقايان گفتند كه اين دليل قانوني و اقتصادي نداره كه بياد پائين و بلكه ثبات آن مهمه ، ثبات رو 3000 تومان بهتر بود و يا ثبات رو 2000 تومان
    • باربد A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      آقاییان بی نام،8سال آمار دروغ شنیدید و شنیدیم صدایمان و صدایتان در نیامد....حالا به صحبتهای 100روزه انتقاد می کنید؟!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      بی نام اول؛ تو اصلا دیدی؟ روحانی گفت این گزارش تمام شده هنوز و هر کدام از وزرا و مسئولین گزارش مختص بخش های مختلف رو خواهند داد. این گزارش دیشب یک جمع بندی و تصویر کلی از وضعیت و کارهای صورت گرفته 100 روز بود که ادامه دارد...
    • بی نام A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      این یک مقدمه بود برای 100 روز از 1460 روز کل دوره. نیاز بود برای ترسیم افق آینده خطاها و مشکلات گذشته رو بدونیم.
    • بی نام A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      مصاحبه های احمدی نژاد یادتون رفته مجری جرات نمیکرد ی انتقاد ساده بکنه ...دیشب مجریا کم مونده بود با دکتر شوخی هم بکنند ...فرق این کجا و آن کجا
    • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      به هر حال ملیاردها دلار ذخیره ارزی هم در کنار تورم به جا مونده از دولت قبل باقی مونده که در صورت آزاد شدن می تونه اوضاع رو زیر و رو کنه.همچنین مسکن مهر اگه آثار تورمی زیادی داشته در عوض تاثیر انکار نشدنی هم در وضعیت مسکن اقشار ضعیف داشته.ضمن اینکه به همون دلیلی که ایشون مرحله دوم هدف مندی رو اجرا نکرده خوب دولت قبلی هم اجرا نکرد.هرچند سیاست غلطی بوده ولی به هر حال هفت سال قیمت دلار ثابت بود و مردم از مزایاش استفاده کردند.
    • بی نام A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      شو جالبی بود
    • ارد بزرگ IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      به هر حال هر دولتی که روی کار می آید میراث دار دولت قبلی است پس باید به مردم بگوید که چه چیزی را تحویل گرفته است. این حق مردم است و حق دولت.
    • بی نام IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      خيلي از حرفها و وعده هاش مثه احمدي نژاد بود
    • امیر IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      واقعا این مرد دکتره نه مثل بعضیا!!!
    • بی نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      گزارش صد روز اول قرار بود بیشترش مربوط باشه به روشنگری درباره وضعیت کشور در زمان تحویل کابینه که همینطور هم بود.
    • احمد IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      عالی بود. خیلی عالی. لطفاٌ بی نام هایی که منفی زیاد خوردن، به همین منفی خوردن خودشون توجه داشته باشن و درک کنن که دوران سیاه دولت قبلی به پایان رسیده و دیگه هر کوچیک و بزرگی هم فهمیده که دولت قبلی خیلی خرابکاری به بار آورده و میشه گفت هیچ جای دفاعی برای خودش باقی نگذاشته. پس چشم بر روی واقعیتها بگشایید و سفسطه نکنید.
    • بی نام IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      واقعا بی معرفتی است که کارهای مثبت دولت احمدی نژاد ندیده گرفته شود وفقط معایب آن راگفت
    • بی نام A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      بی معرفتی هست کارهای او را بزرگ و بدی هایش رو کوچک نشان دهیم.
    • مدرس دانشگاه A1 ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      بنده طرفدار شخص خاصی نیستم اما کار ریاست محترم جمهور در برکنار کردن طیف عظیمی از نیروهای ارزشی و ایرادگیری مداوم از دولت قبل نوعی فرافکنی به نظر می رسد و اخلاقی نیست ما پس از به قدرت رسیدن به دنبال انتقام گرفتن باشیم .
    • علی IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      منم راضی نبودم.رییس جمهور خیلی به گذشته پرداخت و در نهایت بجای گفتن دست آوردهای فعلی مدام وعده آینده و حتی انتهای 93 را داد! سوال اینست که ایشان واقعاً قبل ازین که رئیس جمهور بشوند در از مشکلات و قضایای کشور اطلاع نداشتند؟ پس مرکز تحقیقات استراتژیک تشیخ مصلحت طی این سالها چه کار می کرده است؟
    • كامران IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      تصور می‌رفت حال و هوای فضای انتخاباتی جایگزین گزارش کار نشود. البته منتقدان منصف پیشاپیش معتقد بودند 100 روز با توجه به کمی زمان، موعد مناسبی برای مطالبه فعالیت‌ها و توقعات مثبت از دولت نیست اما در عین حال این ابهام وجود دارد که آیا گزارش دولت با تبلیغات ما قبل انتخاباتی اشتباه گرفته نشده و خلأ گزارشی درباره اینکه ما چه کرده‌ایم با ادبیات «قبلی‌ها چه کردند یا چه نکردند» پر نشده است؟!
    • بی نام IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      عوام پسند بود !
    • محمد IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      56 6
      به آينده اميدوار باشيم چون رئيس جمهور عاقلي داريم و هر 100 روز اينشالله بايد بهتر از 100 روز قبل باشه ولي گفتن از گذشته ديگه كافيه فقط بايد از گذشته درس بگيريم و فراموشش نكنيم چه از خوبيهاي دولت هاي گذشته و چه از اشتباهات اونا و ما مردم هم مسئوليم بايد نقد كنيم از هر راهي كه ميتونيم نقد منصفانه كه نتيجه مثبت داشته باشه و كمك كنيم و همه ي نظرات رو تحمل كنيم و منصف باشيم و هدف بهبود وضعيت باشه همه مسئوليم...
    • حمید A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      28 5
      سلام ضمن تشکر از خبر آنلاین ، میخواستم به اون دوستانی که طرفدار دولت قبل هستن واون دسته از دوستانی که فکر میکنن انتقاد از عملکرد دولت قبل فرافکنی وکاری خلاف اخلاقه عرض کنم که چرا شما حق این ملت رو نمیبینین ؟این حق طبیعیه هر ملتی هست که عملکرد دولتمردانه خودرا بررسی ومورد انتقاد قراربده .یه سوال ! آیا در هشت سال قبل کسی توانست بپرسد چرا؟کجا ؟ برای چی ؟نکته بعد اینکه خود مردم میخواستن بدونن چه جفائی بر سرشان رفته چرا که در شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی این موضوع مطرح شدودکتر به وعده ی خود که خواست ملت بود عمل کرد. درپایان عرض کنم زنده باد سید بزرگوارمون ، زنده باد تدبیر وامیدوعرض کنم روحانی مچکریم.
    • با نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      31 15
      باعث تاسف بود ای کاش تحلیلهای بی بی سی رو در مورد حرفای روحانی میدید که چی میگفت!!!!!!
    • کمال FI ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      23 63
      اخه این گزارش عملکرد بود یا گزارش تخریب یکطرفه؟ معلومه اگه تنها بری پیش قاضی راضی برمیگردی ولی زمان همه چیز رو نشون میده بعضی ها عادت به دنباله روی کورکورانه دارند و تحت هر شرایطی کار ایشان رو تایید میکنن
    • bab atash A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      47 11
      نه خیر "بی نام " عزیز .بگم بگم احمدی نژاد میشه گزارش 8ساله
    • رضا IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      4 6
      هرآن کس که می تواند کار انجام می دهد و آن کس نمی تواند انتقاد میکند مثل آقای روحانی.اگه راست میگن یه ره با احمدی نژاد بزارن تا حالشون رو جا بیاره.
    • مهمان IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      2 11
      اما مثلا قرار بود گزارش کارای دولت خودشون رو تو این 100 روز بدن. قرار نبود فقط پته بعضی ها رو به آب بریزن . این یعنی خودشون کاری نکردن که بخوان بگن
    • طرفدار آزادی و اصلاحات EU ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      3 6
      با عربلو موافقم قدری احساسات رو بگذاریم کنار وواقع بین باشیم.سیاست خارجی عالی یود عالی اما در داخل کشور تغییرات به لجاظ اقتصادی صفر بوده
  • احمد IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    بسیار خوب بود امیدوارم کلیه دولمتران این شیخ دیپلمات را یاری نمایند وسنگ اندازی در داخل نداشته باشیم
    • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      ببین آقا احمد، سنگ اندازی داشته باشیم نداشته باشیم رئیس جمهور باید از پسش بر بیاد!! چون اونه که مسئوله و نماینده منتخب مردمه! مقام اول اجرایی کشور هم هست پس هیچ بهانه ای قابل قبول نیست! ما منتظر حماسه اقتصادی هستیم
    • بی نام A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      آقاي بي نام اولا اينجا چاله ميدون نيست. ثانياً تو 8 سال گذشته هم همينها را ميگفتي؟ عمو!
    • بی نام IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      28 6
      خوب بود فقط خیلی زیاد .......
    • ایرانی EU ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      ملت هر چی دوست دارید منفی بدید ولی فریب نخورید.عوام فریب همینه که دیدیم.احمدی نژاد فرد ملی بود و به خاطر همین ملی بودنش مورد غضب کشور های خارجی و سران داخلی قرار گرفت.عمران و آبادی که زمان احمدی نژاد صورت گرفت تو تاریخ کم نظیر بوده.اگر این یک سال آخر تو کاراش سنگ اندازی نشده بود بهترین دولت تاریخ بود.یادتون نره که استارت مذاکرات رو او زد نه آقای ظریف.
    • بهروز IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      آقای مثلا ایرانی این خبری که پریروز خبر آنلاین منتشر کرد برای امثال شما بسیار عبرت آمور است: احمدی نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت گفته :چرا کاری که من کردم را نمیکنید.اگر پول ندارید .ارز را در بازاز آزاد بفروشید مابه التفاوتش را یارانه بدهید.
    • بی نام IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      احمدی نزاد آحرین بازمانده نسلی بود که از طریق موج سواری براحساسات پاک مردم طرح های به ظاهر بزرگ را با بالاترین هزینه و بعضا نیمه تمام انجام داد و مردم را برای سالها گرفتار گرانی و بیکاری و کاهش تولید ملی کرد.شاخص های اقتصادی زمان آغار بکار دولت نهم را با زمان تحویل به دولت روحانی مقایسه کنید تا مسئله روشن شود.
    • ایرانی EU ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      من بسیار برای شما متاسفم که حتی تحمل دیدگاه یکی از هموطنانت رو نداری.من مثلا ایرانی نیستم بلکه ایرانی هستم.ملی میاندیشم نه به سیری شکم خودم.به شایعات و کذب هم اهمیتی نمی دم.هر چیزی که خودم دیدم و شنیدم (البته نه دیده ها و شنیده های دستکاری شده) اونو باور دارم .
    • بی نام IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      عجب بهانه هایی برای توجیه مشکلات 4 ساله اش گیر آورده. خیلی خوب بازی با ارقام رو بلد بود.
  • جمشید IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    از دکوراسیون مصاحبه رییس جمهور قبل تا اقای روحانی بسیار اختلاف است.
  • بی نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    روحانی مچکریم
  • بی نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    امیدوارم موفق باشن اما به نظرم بیشتر سعی داشت با بدگویی از دولت قبلی کاستی های دولت خودشو بپوشونه
  • بی نام A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    اونچه که بیشتر از هر چیز باید بهش توجه بشه شخصیت اقای رئیس جمهوره! "ادب مرد به ز دولت اوست " من واقعا از ایشون بخاطر این ادب و متانت بالا تشکر میکنم! ادم لذت میبره
  • بی نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    خیلی خوب بود فقط مجریان مرد ضعیف بودند
    • بی نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      59 7
      دقیقا،اصلا در شان رئیس جمهور نبودند
  • مجید A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    عالی بود مخصوصاً هنگامی که گزارشی از عملکرد دولت قبلی میداد
  • آرمین A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    متاسفانه سیاهنمایی های زمان انتخابات ادامه پیدا کرد.
  • sk IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    88 7
    بسیار عالی .داشتن ظرفیت و تحمل انتقاد و تعامل با قوا و فن خطابه و دادن آرامش روحی و روانی به مردم از ویژگیهای بارز دکتر روحانی می باشد .
  • بی نام IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    فرافکنی
    • بی نام A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      18 4
      اشتباهی مثبت دادم ببخشید
  • بی نام IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    ما فکر می کردیم دیروز احمدی نژاد دریک جلسه محاکمه حضور نداشته نگو در دو جلسه حضور نداشته!
  • ناشناس A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    عالی بود
  • ليلي A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    خيلي عالي بود چون هركسي مقابل آقاي روحاني بنشيند و از او هر سؤالي بپرسد حتي چالشي، جز اين كه به ابهت و شكوه آقاي روحاني اضافه شود اتفاق ديگري نمي افتد و ايشان با درايت كامل به همه ي سؤالها جواب مي دهد. فقط خواهش مي كنم درآينده سؤالاتي كه دغدغه ي اصلي هواداران ايشان است را مطرح كنيد.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    مجری ها ی مرد در حد این مصاحبه ها نبودند متاسفم تو این صدا سیما بهتر از اینها یافت نشده است
    • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      6 1
      صدا و سیما کمبود مجری های درجه یک برای همچین مصا حبه هایی دارد و کلا کسانی را که برای مجری گری برنامه های مختلف جدیدا انتخاب می کند خیلی بد قیافه هستند مگر چه ایرادی دارد که مثل همه جای دنیا مجری ها خوش قیافه باشند
    • بی نام IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      9 1
      اه اه اين سه تا خبرنگار با بي ادبي تمام به حرفهاي رئيس جمهور يك مملكت نيشخند و لبخند تحويل ميدادند چه خودموني و پسرخاله بازي درآورده بودند تابحال تو عمرم مصاحبه كننده هايي به اين سطح پايين نديده بودم ايكاش برن دوره مصاحبه و گزارش رو تو كشورهاي خارجي فقط يه بار ببينند
  • علی A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    مودبانه بود
  • حمید US ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    سلام ، اینکه در گزارش رییس جمهور به گذشته نیز اشاره میشد خوب بود . بررسی شرایط فعلی بدون در نظر گرفتن گذشته خطا است . به هر حال مشکلات یک شبه حل نمیشه . اما شیخ دیپلمات با صبر و حوصله و یاری مردم و مسئولین بزودی پیروز خواهد شد. انشاء ا..
  • ایلامی IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    عملکرد دولت تدبیر وامید رضایت بخش وامیدوارکننده میباشد
  • بلدستان A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    یه چیز دارم بگم اونم اینکه ادبیات دیپلماتیک را به دولت قبل نشان داد با اقتدارصحبت کردن درعین نرم گویی درمقابل ادبیات تحاجمی دولت قبل که خود گوی وخود پسند بود
    • بی نام FI ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      77 11
      تهاجمی.
  • حسن IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    روحانی مچکریم . تو را جان مادرت تا آخر ریاست جمهوری همین ویژگی ها رو حفظ کن . دعوا و نزاع آخر سال راه نینداز . خونه نشینی نکن . بگم بگم نگو . نمیزارن کار کنم نگو . ساده زیستی و عوام فریبی هم نکن . رئیس جمهور باید شیک باشه . بهترین ها رو داشته باشه . نماینده یک ملته . باز هم مچکریم
  • مهران IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    همین که حیدری نبود خوب بود.
    • مهزیار A1 ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      ضرغامی عمدأ سه تا مجری آورد که روحانی رو محکوم کنه. دیگه نمی دونست که روحانی مثل بعضیا ریگی توی کفشش نیست. 
    • مهدی A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      0 4
      شما درست می گی همین که حیدری نبود خوب بود چون حیدری و اطلاعاتش کجا و مجریان ... کجا ، در مجموع شبیه طنز بود قابل توجه بگم خیلی از ما مردم نه دیگه خدایی را می شناسیم نه پیامبری چون هر چی که دلمون بخواهد می گیم و اینقدر ساده هستیم که حرفهای قشنگ زود به دلمون بنشینه من می گم احمدی نژاد بد ، ناکارآمد و هر چی که شما می خواهید بگید ولی در دستگاه دیپلماسی پیروی از آیات قرآن می کرد اگر اهل قرآن هستید به سوره نساء آیه 144 مراجعه کنید که می گه مومنان ، کافران را ولی و تکیه گاه قرار ندهید حالا انشاا... کم کم از نقشه شوم دولتمردان آمریکایی در خصوص انرژی هسته ای مطلع خواهیم شد و در خصوص تورم خدا وکیلی قدرت خرید مردم تو دولت خاتمی و هاشمی هم اینطوری بود کلام آخرم دوستان آخرتتون را به خاطر دنیا خراب نکنید
  • امیر A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    عالی بود شاید انشاا... تا آخر همینطور صادقانه کار کنند آخرت را به دنیا نفروشند مثل خیلی‌ها
  • خرمی A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    کل سخنان ایشان را بدقت توجه نمودم امید دهنده بود البته آنچه موجب پیشرفت امور می شود وحدت ویکدلی سران قوا واطاعت از رهبری
  • بی نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    ریس جمهور که مثل همیشه خوب بود اما این مجریا خیلی بیخودی بودن. مخصوصن شهیدیفر که همش تو قیافه و ادا بود. بازم مجری خانومه قابل تحمل بود. چـــــــــــــــرا سه نفر با ریس جمهور مصاحبه کردند چطـــــــــــــــــور قبلن که یک نفره بود .................
  • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    ریس جمهور خیلی با حوصله ومتانت پاسخگوی سوالات بودند
  • ایرانی IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    با ادبـــــ و خوب در شان یک ایرانـــی... یک گفتگوی کامــلا دو طرفه و پر محتوا...
    • بی نام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      4 28
      دیگه دو طرفه هم نبود شاید یک ونیم طرفه
  • بی نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    147 8
    ترجیح میدم بجای مجری و خبرنگار، جلوی رئیس جمهور کارشناسان و تحلیلگران و اهل فن نشسته باشن و به نوبت هر کی سوالی داره بپرسه...! تو آمریکا هم فکر کنم همینطوره... فضا باز تر اما کاملا جدیه و تبدیل به بگو بخند نمیشه
    • سید حمیدرضا IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      شما این رو بزارید به حساب زیرکی تیم رسانه ای رئیس جمهور.
    • بی نام A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      اونوقت آقای روحانی چه جوابی میخواست بابت کارهایی که نکرده بده؟
    • بی نام IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      71 3
      اونایی که روبروش بودن حداقل دونفرشون دکترا در زمینه تخصصی داشتند که سوال میکردن هرچند که خانومه کارش بهتر بود
    • سعيد A1 ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      8 42
      گل گفتي بجاي اينكه طرف را بچالش بكشند و جواب بخواهند پاچه خواري ميكنند و با ترس و لرز و لكنت حرف ميزنند.
  • بی نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    ما گه از بدهی ها کما بیش خبر داشتیم. کاش دوباره مطرح نمیشد که خبر گزاریهای خارجی هم کیفشون کوک تر نمیشد. قرار بود از عملکرد 100 روزه خودشون خبر بدن نه اینکه توی دل مردم را با این چیزها خالی کنن.
    • بی نام IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      86 11
      والله احمدی نژاد که 8 سال اومد گفت همه چی آرومه خوبه ارزونه خبرگزاری های خارجی کیفشون کوک نشد تو دل ما هم خالی نشد کجا رو گرفتیم؟؟
  • بی نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    از زمان احمــدی خیـــــــــلــــــــــــــــــــی بـــهـــــتـــــــــــــر بود!!!!!! امیدوارم آقای حیدری رو دیگه تو هیچ مناظره ای نبینم
  • بی نام A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    عالی بود. متشکریم روحانی
  • مهرداد بذرپاش A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    1. بيشتر یاد فیلم انتخاباتی و یا یک شوی تبلیغاتی می‌انداخت که نه برازنده صدا و سیما بود و نه برازنده دولت محترم 2. حداکثر اقدمات راهبردی دولت در حوزه اقتصاد طرح توزیع شیر رایگان در مدارس و احتمالاً دادن دو بسته کالایی ارزان به برخی اقشار کم درآمد است 3. راه پیشنهادی تیم اقتصادی دولت برای کاهش تورم کنترل حجم نقدینگی است اینکه هیچ پروژه و کاری را انجام ندهیم از ترس اینکه نقدینگی کشور اضافه شود آسان‌ترین راه کنترل تورم است ؟ 4. چطور همه امور اقتصادی و ضعف‌های اقتصادی کشور از گذشته به ارث رسیده ولی قوت‌ها و دستاوردهای ورزشی از سه ماه قبل به ارث رسیده است 5. دولت محترم حدود 35 مصوبه برای توضیح کسب و کار اتخاذ نموده است از جمله کاهش پیش‌پرداخت برای گشایش ال‌سی به 30درصد. آيا اجرايي شده ؟
    • مهرداد بذرپاش A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      نا سلامتي بنده نماينده مردم در مجلس هستم كه با راي شما هموطنان به مجلس راه يافته ام
    • حامد زنوزی IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      اروپایی ها هم همینجوری گزارش میدن.رییس جمهور امریکام اونروز همینشکلی صحبت کرد.حتی ضعیفتر.خوش اخلاقترین رییس جمهور دنیارو داریم.واقعا بعد از اقای احمدی نژاد روحیه مردم میمرد اگه اقای جلیلی میومدن بجای ایشون.
    • مهران IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      41 2
      خدایی همین که با گذشت فقط 100 روز شما میتوانی به صراحت و با کمال امنیت نظر میدی و در چند بند انتقاد میکنی بهترین حالت دولت داری میباشد . پس خدا را شکر کنید و دلسوزانه همکاری نمایید تا با یاری خداوند بتوانیم مشکلات گذشته را از پیش پا برداریم . به امید انروز
    • احسان الهي A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      82 6
      برادرم مهرداد بذرپاش گرامي، بخاطر فجايعي كه در 8 سال گذشته بر سر اين ملك و مردم آورديد، اندكي با خود خلوت كن و از خدا طلب مغفرت كن
    • بی نام RO ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      72 3
      یعنی اسمتو نوشتی که سیل مثبت به سمتت روونه شه؟ سایپا چه خبر؟ واقعا که ناسلامتی نمایند مجلس شدی. کار بزرگان را به کهتران سپردن و کار کهتران را به بزرگان یعنی احمدی نزاد و اذنابش مثل بذرپاش
    • ي دوست A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      47 3
      شما زمان احمدي نژاد كجا بودي؟!
    • کمبود دارو A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      64 6
      مگر محمود گذاشته پولی در کشور بمونه که روحانی بخاد با اون پول در کشور فعالیت اقتصادی انجام بده. خزانه خالی،بدهی فراوان،تعهدات بیشمار، پروژه های ناتمام بیشمار، کشور ورشکسته ،تورم افسار گسیخته،رشد منفی، نصف کارخانه های مملکت تعطیل ،مردم بیکار ،کمیابی دارو نتیجه مدیریت شما هاست. چند روز صحبت نکنید بجاش تفکر کنید.ببینید چی بر سر مردم امده. کمتر صحبت کنید و بیشتر فکر کنید. این تذهبون. شماها واقعا به فکر مردمید؟نمایندگان درد کشیده کجایند؟
    • رضا ازرشت A1 ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      73 4
      خدا ازمدیران دوران احمدینژادنگذره بخصوص ازمهردادبذرپاش
    • علی IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      8 0
      اتفاقا رییس جمهور اصلا راجع به بحث ورزش همچین ادعایی نکرد ! و گفت : ما که هنوز برای ورزش کاری نکردیم ، وزیرمون تازه هفته پیش به کرسی تکیه زده ، شاید تنها کاری که ما کردیم زدودن سیاست از حوزه ورزش بوده
    • مهرداد بذرپاش IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      1 18
      اصل صحبت بنده همينه كه آیا کسی که وارد صحنه انتخابات می‌شود به مشکلات کشور آشنایی ندارد. آیا از 24 خرداد تا 12 مرداد زمان برای آشنایی با مشکلات کشور نیست؟ رئيس جمهور محترم بداند كه انتخابات 24 خرداد تمام شده و جا دارد دولت به امور اقتصادی و اجرایی بیشتر بپردازد و امیدواریم در گزارش‌های بعدی به اصل موضوع بیش از حاشیه‌ پرداخته شود و اکنون دولت جمهوری اسلامی ایران مطرح است. دستاوردهای 33ساله نظام با صدها هزار خون شهید به اینجا رسیده است
    • بی نام IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      12 1
      اقای مهرداد بذرپاش فکر کنم نظرات مردم رو در مورد خودت خوندی و امار مثبت و منفی هارو دیدی که چقدر مردم از شما و طرز دیدگاه شما و افراطی هایی امثال شما فاصله دارند.شما بهتر بود تو دوره قبل به فکر اقتصاد بودید که هر چی مردم میکشن به خاطره شما و امثال شما هست.ما مردم تو انتخابات مجلس به شما همه چیو ثابت میکنیم که شما و هم فکران اندکتان چقدر رای خواهید اورد.خبرانلاین نظرم رو تایید کن اگر به ازادی بیان احترام میذاری
    • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      5 0
      انقدر الان پیگیر مصوبات دولت جدید هستی چرا قبلنا صداتو نمیشنویدیم ؟ خود شما که بازمانده دولت قبلی چه چیزی به این مملکت اضافه کردی ؟ از اون ازل و نصب های دوست داشتنی چه خبر ؟ شما خودت با چند سال تجربه و چه مدرکی رییس یکی از بزرگترین شرکت های ایران شدین ؟
  • بی نام IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    ما که رنگ نشدیم
    • رضا ازرشت A1 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      کسی نخواسته بودشمارورنگ کنه دکترمحمودبه اندازه کافی رنگتون کرده
    • مرضیه US ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      68 14
      تو خوووووووووووبی
    • بی نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      92 12
      شما قبلا رنگ شده بودی .
  • یوسف IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    این دیگه چه جور رییس جمهوریه؟!!!! یه کم دروغ نمیگه شارژ شیم!
    • نکته سنج IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      ای ول! تعریف جالبی بود. یاد دروغای محمود جون بخیر!!!!!!!!!!!!!!
  • ایرانیان A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    چه گزارشی بود خداییش؟!!! همش از دولت قبلی صحبت کرد که!!! چرا از گرونی های ادامه یافته حرفی نزد؟!!!
    • بی نام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      89 9
      گوش نمیدی دقت نمی کنی گفتن که دلار رو تو بودجه 1200 گرفته بودن امسال 2 برابر حساب شده دولــت قبــلی بایــد ایـن رو تاثـیـر میـداد که نداد رسید به ما....ما هم سعی کردیم با شیب ملایم این کار رو انجام بدیم....بعدشم شما تو 100 روز ناراضی از گرونی اون 8 سال کجا بودی آیا؟
    • بی نام IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      33 5
      خداییش اصلا مصاحبه رو نگاه کردی؟؟ رشد تورم را از 2.2 به 1.2 رسانده اند. می فهمی این یعنی چی؟؟ شاید بیسوادی و مفهوم این امور را درک نمی کنی!!
  • حسن A1 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    66 8
    در مقابل مصاحبه ی زنده با رئیس دولت قبلی بهتر بود در واقع مصاحبه با رئیس دولت قبلی اساسا مصاحبه هایی بسیار ضعیف بود، اما مصاخبه ی دیشب با رئیس جمهور بهتر بود اما بازم تا مصاحبه ای با معیار های استاندارد فاصله ی زیادی داشت. باید با کمال ادب و احترام سوالاتی صریح تر و شفاف تر پرسید و راستگویی و انتقاد پذیری و سطح تحمل و پاسخگو به مردم بودن رئیس جمهور را سنجید. انشاالله هر کس در هر جای مملکت خالصانه برای مردم عزیز ما تلاش می کنه موفق باشه و خدا همیشه و همه جا پشت و پناهش.
  • نگين A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    مچکريم شيخ ديپلمات همينکه چروک از پيشوني پدرم برداشتيو لب مادرم رو موقع صحبتات خندون ديدم,همينکه خواهر کوچولوم و داداشم اميد به آينده پيدا کردن ازت متشکرم روحاني
  • بی نام A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    اداهای شهیدی فر انگار ساختگی بود وجالب نبود - ان قسمت که دکتر روحانی در مورد صدا وسیما گلایه داشتند عین واقعیت بود وحرفی بود که از دل بر امد و بر دل نشست
  • بی نام A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    58 9
    خيلي خوب بود مخصوصا ميراث ارزشمند بجا مانده از دولت قبل كه بر اساس امار و ارقام و مستدل ارايه شد در موضوع اقدامات اقتصادي قضاوت با توجه به مدت كوتاه عمر دولت زود است علي رغم اينكه ارامش در جامعه و نظام اقتصادي روز به روز محسوس و اميدوار كننده تر ميشود
  • حیدر A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    50 16
    همین که مجری های «بله قربان گو» نیاورده بودند که فقط به نشانه ی تایید سرشان را تکان دهند و بیشتر نقش یه برگه ی پرسشنامه رو ایفا کنند خودش نقطه ی قوت بزرگی بود. و اینکه در حوزه های مهم اقتصاد و سیاست و فرهنگ مجریها دارای تخصص و تجربه بودند.
    • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      29 10
      اتفاقا مجري‌ها بله قربان گو بودند. شهيدي فر كه ديگه داشت غش ميكرد اون وسط از شدت علاقه و خوشحالي
    • بی نام A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      40 3
      اتفاقا مجریها خیلی ضایع بودن. البته خانومه کمتر.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    115 9
    اونایی که میگن چرا هنوز گرونیه شاید فکر کردن روحانی می تونه معجزه کنه. البته کاهش تورم با وضعی که احمدی نژاد درست کرده بود، چیزی شبیه معجزه است. با گندهایی که دولت قبل زده 100 روز که چیزی نیست تا هشت سال دیگه هم نمیشه پاکش کرد. اگر شما ندونید که کشور در چه سطحی بوده چطور میتونید بفهمید که الان به کجا رسیده؟!!!
  • نادر IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    49 7
    مجری باید بی طرف باشد وبا سوالهای چالشی مردم را از وضعیت کشور اگاه کنندواینده اقتصادیس را واضح بیان کند تا سرمایه گذاران بهتر بتوانند سرمایه گذاری نمایند زیاد خوب نبود
  • بی نام A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    43 10
    ببينيد طرفدار كسي يا جرياني بودن به معناي انتقاد نكردن نيست. مساله من اين است كه مردم تقريبا به اين مشكلات اشراف داشتند و آنچه در 8 سال پيش اتفاق افتاد را با تمام وجود لمس كردند. بهتر است اين موارد را به مجلس و ديگر افراد و دستگاه هاي نظارتي بگوييد كه در اين چهار سال هدف انتقادشان را گم كرده بودند. اگر اين انتقاد ها و دادگاه ها را چهار سال پيش و در اين چهار سال به آقاي احمدي نژاد مي كردند الان كارمان به اينجا نمي رسيد والا مردم كه بزرگترين منتقد اين جريان بودند.
  • مهدی A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    پس از هشت سال با علاقه شنیدم و افتخار کردم
  • علی A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    30 86
    فقط هدف تخریب شخصیت بود .............
  • بی نام A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    87 16
    خوب بود.روحانی مچکریم
  • مهدی IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    من اعتقادی به آقای روحانی ندارم.می تونست صادقانه تر صحبت کنه.به هر حال ملیاردها دلار ذخیره ارزی هم در کنار تورم به جا مونده از دولت قبل باقی مونده که در صورت آزاد شدن می تونه اوضاع رو زیر و رو کنه.همچنین مسکن مهر اگه آثار تورمی زیادی داشته در عوض تاثیر انکار نشدنی هم در وضعیت مسکن اقشار ضعیف داشته.ضمن اینکه به همون دلیلی که ایشون مرحله دوم هدف مندی رو اجرا نکرده خوب دولت قبلی هم اجرا نکرد.هرچند سیاست غلطی بوده ولی به هر حال هفت سال قیمت دلار ثابت بود و مردم از مزایاش استفاده کردند.
    • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      3 1
      احسنت به اين دقت نظر
  • رضا A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    19 84
    خوب نبود
  • بی نام A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    از اون چیزی که در زمان احمدی نژاد میدیدیم بسیار بهتر و جذاب تر بود... حداقل آدم حس میکرد که به شعورش توهین نمیشه!
  • بی نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    21 89
    همه داستان لباس پادشاه را شنیده اند. هم چهار سال اول دولت احمدی نژاد هم این صد روزه مرا به یاد اون داستان میاندازد. هر دو وعده هایی دادند اما در عمل هیچ اقدامی نمی کنند. کلا همه چیز قبل از خود را را نفی می کنند. اتهام می زنند و بدون برنامه حرکت می کنند. دلیل آن روش تجربی و آزمون و خطای سیاست در ایران است.
  • بی نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    53 16
    تاوقتی اوضاع صداسیما به این صورت که مجریا بیان هرچی رئیس جمهور گفت تائید کنن و هیچ کس نباشه که نقد منصفانه بکنه مطمئنا کشور هیچ پیشرفتی نمیکنه.توکشورهمه مسئولین سعی دارن تقصیرارو گردن کسی دیگه بتدازن
  • یوسف A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    22 98
    هر دولت طرفدار دارد احمدی نزاد نیز خدایی خیلی کار به این کشور کرده است و ممکن است ضعفی هم داشته باشد منتهی پرداختن اقای روحانی به سوابق هم خودش را خراب میکند و هم طرفدارانش را از دست میدهد وخدایی هنوز از اقای روحانی چیزی که به مشکل ملت را بازو حل کندندیده ایم
  • رضا کمالی IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    26 65
    باسلام امیدوار بودم دولت تدبیر ، از سر درایت به جای پرداختن به گذشته ، برنامه ایی برای توسعه آینده ارائه دهد با گفتار درمانی کشور نجات نمی یابد با صحبتهای صبح نزدیک است چهارسال ریاست جمهوری تمام می شود و مردم می ببینند که کاری نشده و فقط انشای دیگران را غلط یابی کرده اند. آقای روحانی شما که خود را صادق می دانید این را به شما بگویم هرچه از مشکلات بگویید مردم بیشتر از شما می دانند چون آن را لمس و تحمل می کنند پس تو را به خدا ترمز این اتوبوس یا قطار را رهاکنید و بودجه به طرحها بدهید تا کارها در مملکت آغاز شود و فکر نکیند پول نباید بدهید تا تورم کاهش یابد اقتصاد کار خود را می کند و شما تنها بر پایه اتکا به تمام مردم و نه برخی همفکرانتان قادر خواهید بود موفق شوید تورا بخدا این رویه را ادمه ندهید
  • محراب A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    86 12
    عالی جا افتاده ومصمم بود دست آقای رءیس جمهور روحانی درد نکند که این همه به فکر مردم ایران زمین هست . روحانی مچکریم مثبت
  • محمد رسایی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    28 94
    از یک طرف مگن پول نفت در بانک های خارج بلوکه شده از طرف دیگه میگن دولت قبل از پول دار ترین دولت ها از طریق فروش نفت بوده . ازیک طرف میگن خزانه خالی بوده ولی وزیرش مگه پنجاه میلیارد در خزانه بوده .یک بار میگن دولت قبل دلار گرون کرد یکبار مگن همین قیمت دلار قیمت واقعی است.
    • بی نام IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      24 3
      1-پول بلوکه شده که یک دهم در آمد نفتی اون دوره نبوده. 2- اصلا شما فرق بین خزانه ، پول تحویل گرفته شده توسط دولت و صندوق ذخیره ارزی رو می دونی چیه؟! 3-نه قیمت دلار الان 4500 تومان هست در بازار آزاد و ما خبر نداریم؟
  • احسان IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    بعد 8 سال چندتا حرف درست وحسابی از تلویزیون شنیدیم حداوکیلی
  • بی نام A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    ایشون که دستاوردهای دولت گذشته (مثلا در زمینه ورزش) رو به نام خودش مصادره کرد! خدا کنه تا پایان دولتش نخواد تقصیرها رو بنذازه گردن دولت قبلی. فقط ظریف
  • محمّد IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    16 82
    شهیدی‌فر عالی بود!
  • محسن IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    77 15
    عالی بود... و دیگر هیچ
  • بی نام IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    40 8
    فرم جدیدی بود اما به اندازه کافی چالشی نبود.
  • بی نام IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    116 9
    مهمترین قسمتش این بود که به شعور مردم توهین نشد و پاسخ های آقای رئیس جمهور بسیار دیپلماتیک و دلگرم کننده بود حتا در جاهایی که از کمبودها و مشکلات عدیده می گفتند. در پاسخ دوستانی که ایراد میگیرند به اینکه چرا کمتر از عملکرد دولت خودشان گفتند و بیشتر از ضعف های دولت قبلی باید یادآوری کرد اولین گام برای مدیریت صحیح اوضاع شناسایی کامل و دقیق و همه جانبه وضع موجود است و این اصل مدیریتی است. اگر ایشون در این 100 روزه هیچکاری نکرده باشند (که قطعا کارهای زیادی کردند و آثارش هویداست) جز همین شناخت جامع و درست و به دور از توهم نسبت به اوضاع بلبشو اقتصادی، باید گفت عملکردشان خوب بوده است.
  • بی نام A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    53 13
    میتونه رودروی احمدی نژاد کارشناس حرفاشو ثابت کنه............
  • بی نام A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    85 11
    صحبت های رئیس جمهور مثل همیشه سنجیده هوشیارانه فهمیده و مودبانه بود♥و بسیار سپاسگزارشیم که در این مدت اندک برای مردم ارزش قائل بودن و گزارش عملکرد به طور شفاف دادن........خدا کمکشونه کنه بتونن بی تدبیری های دولت قبل رو جبران کنند
  • جمال IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    از اعتدال خارج بود .نه به تذبیری می ماند و نه امیدی در بر داشت
  • بی نام IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    14 2
    خنده و خوشبینی. برای من مردم که بالاترین تورم جهان به سر می برم و در بهترین کشور وثروتمند جهان.برای من هیچییییییییییییی
  • بی نام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    6 23
    باسلام : درسخنان ايشان تناقض بسيار بود.خود نفي و اثبات مي كرد.ازيك طرف دولت قبلي كري نكرده واز طرفي مي گفت مسكن مهر بسياري را خانه دار كرد . از طرفي مي گفت يارانه نقدي مشكلات طبقات ضعيف را حل كرد . يرادر روحاني :شما كه يكروزي رييس كمسيون برنامه و بودجه كشور بوديد.مي دانيد كه بودجه د.لت مجلس تصويب مي كند حال چطور مي گوييد دولت اينقدر درامد داشته مگر دولت خارج از بودجه مصوب برداشت دارد؟
  • milad IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    12 5
    سلام به ايرانيان غيورمند عزيز رياست محترم جمهوري جناب آقاي روحاني با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما و وزيران محترم كه در اين 100 روز پرفشار و با زحمت فراوان به دستاوردهايي رسيديد ما مردم از شما سپاسگزاريم همين كه خيلي واضع و قشنگ به مردم احترام ميگذاريد و برايمان شرح كامل كارهاي صورت گرفته را با آمار و ارقام توضييح داديد. مرسي ممنون . ما به شما افتخــــــــــــــــــــــــــــار ميكنيم زنده باد اســــــــــــــــــــــــــــلام زنده باد ايـــــــــــــــــــــــــــران زنده باد مرد ايرانــــــــــــــــــــــــــــي
  • بی نام A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    12 1
    در صد روز انتظار خاصی نمیتوان داشت تلاش دولتمردان در این مدت قابل قبول میباشد بهتر است در کنار مجریان صدا وسیما از کارشناسان خبره نیز استفاده شود بهرحال تمام دولتها برای خدمت امده اند اما نتیجه عملکرد دولتها مهم میباشد بهتراست موارد منفی و مثبت اقدامات دولت در کنار هم بازگو شود دعوت همگان به وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری و انسجام ملی ازبیانات زیبای ریاست جمهوری بود
  • ایلیا IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    20 3
    باسلام چند نکته درباره مصاحبه رئیس جمهور محترم 1- بعد از 8 سال به رئیس جمهورم افتخار کردم که با ادبیاتی سنگین منطقی و بی تکلف با مردم صحبت کردن 2- آمارهای ایشون دقیق و شفاف بودن و بیانگر وضعیت اسفناک و واقعی کشور که میراث دولت قبل بود. ما هم باید منصف باشیم و انتظار نداشته باشیم خرابی های ایجاد شده در 8 سال در 100 روز جبران شود . در مجموع برنامه خوبی بود . روحانی مچکریم
  • محمد علی نامداری IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    17 2
    باسلام گزارش جناب آقای روحانی بسیار سنجیده و مستند و مفید بود بدنیست اینک مسئولین ذیربط ازجناب رئیس جمهور سابق بخواهند برای دفاع ازخود هرچه دارد روکند به بگمش عمل نماید هرچند عقلا میدانند اگر مدرکی داشت ارائه میکرد ولی بعنوان یک ایرانی انتظار محاکمه عادلانه ایشان و همکارانشان را در تمامی سطوح دارم تاعبرتی برای آیندگان باشد و افتخاری برای خادمین کشور گردد .
  • جمال IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 34
    یک طرفه به قاضی رفتن را دیدیم .الان اگر احمدی نژاد می آمد درباره همین 100 روز بیشتر از اینها می توانست انتقاد کند
  • محمد A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    6 35
    نقد دولت قبل منصفانه نبود . تمام مشکلات اقتصادی از دولت قبل به ارث رسیده ولی موفقیتهای ورزشی کشور کار این دولته؟ آیا ارزش دلار در تمام دولتها یکسان بوده که با هم مقایسه میشن؟ بخش اعظم کاهش رشد اقتصادی ناشی از کاهش تولید نفت بوده. (به دلیل تحریمها) وگر نه تولید ناخالص داخلی منهای نفت مثبت است. آقای رئیس جمهور توضیح ندادند که چطور میشه هم کار عمرانی و تزریق نقدینگی به بنگاههای اقتصادی و بخش مسکن داشت و در عین حال نقدینگی رشد نکنه؟ به نظر میرسه این دولت راحتترین راه رو برای کنترل تورم انتخاب کرده(کار عمرانی ، مسکن و.. تعطیل ودر نتیجه کاهش نقدینگی و تورم) مجریان این برنامه هم خیلی جالب بودند
  • الهام A1 ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    20 5
    اصلا شهيدي فر در حد اين مصاحبه نبود چرا اينقدر واسه رييس جمهور عشوه ميومد؟ حالم بهم خورد
  • خودم IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    20 3
    روحانی متشکریم
  • بام سبز IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    18 5
    واقعا مصاحبه کنندگانش بی خود بودند مخصوصا اون وسطی با همه ادا اطوارش حرف میزد
    • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      3 0
      واقعا کاش از یک مجری سر سنگین استفاده میشد
  • منشور گیلان IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 36
    واقعا بیانش خیلی ضعیفه فقط میگفت دولت قبلی از اخودش چیزی نداشت بگه
  • حمید IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    32 1
    مجریا بجز مجری خانم خیلی ضعیف بودن اصلا مناسب این برنامه نبودن انگار اومده بودن پیک نیک
  • محسن A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    16 5
    رییس جمهور که دروغ نگه رییس جمهور نیس!
  • حامد IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    12 3
    در کل خوب بود. ولی ای کاش رئیس جمهور در خصوص مسائل سیاسی هم صحبت می کرد. ایشان باید در خصوص وعده انتخاباتی خود یعنی بازتر نمودن فضای سیاسی، برگرداندن آزادیهای مدنی از جمله بهبود وضعیت مطبوعات و رفع فیلترینگ وحشتناک اینترنت و همچنین اقدام جهت رفع حصر آقایان موسوی و کروبی نیز گزارش می داد. ایشان نباید یادشان برود بخش زیادی از رای مردم به ایشان به خاطر همین مسائل بود.
  • علی خبری IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    6 19
    آقای رئیس جمهور100روزه اومده راه 8ساله دولت قبل را اشتباه میدونه وسوء مدیریت .آقای رئیس جمهور خیلی تند رفت چون کمتر ازچهارسال دیگر حرفهای زده دیشب را منکر میشه .منم اگر رئیس جمهور بودم دیشب سخنانم نسبت به دولت قبلی همین بود .آقای رئیس جمهور من نمیتوتنم درمورد شما انتقاد کنم چون فقط 100روزه اومدید ببینیم سر 1000روز چه میگی .
  • رضا A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    20 2
    روحانی متشکریییییم ولی یک سوال پس احمدی نژاد که می گفت من همه بدهی ها را دادم چی شد دولت من پاکترین دولت بود همینه چه خوب بود مناظره ای بین احمدی نژاد و روحانی بود تا همه چیز روشن می شد باز هم روحانی متشککککککککککریییییییییییییییییممممممممممممممممم
  • مریم A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    12 4
    واقعا مچکریم. 1-اگر هر مجری متخصص یک حوزه بود و سوالات تقسیم بندی می شد بهتر بود 2-اگر یک مجری احمدی نژادی یا مشابه آن هم بود، جذاب تر می شد 3- خانم سپانلو خیلی دقیق و باوقار بود، آقای خبرنگار (مجری اول از دست چپ) کمی ساکت بودند، در این زمینه ها آقای حیدری بیشتر طرف رو سوال پیچ می کرد، آقای شهیدی فر باز چالشی تر می پرسید، ولی گاهی وسط حرف آقای روحانی می پرید و جمله ش ناتمام می موند 4- در مجموع خیلی خوب بود، ولی دفعۀ بعدی، مجری های دیگری بیارند، خوب تره.
  • داریوش IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    12 3
    خوب بود ، همینکه مردم احساس میکننددولت پاسخگو است .خیلی مهم است . ومقایسه میکردم با اولین وآخرین مصاحبه رییس دولت قبل ، به خصوص درپایان سال 92 که فرمودند:پرونده مسکن مهرتا اوایل سال 92 بسته شده وتحویل میدهیم ، یارانه ها افزایش میابد و.. ضمنا" جای بسی خوشحالی بود که دیگرازادبیات لولو..،آب و بریز...، کاغذپاره ، قعطنامه دون.... و خبری نبود. بامتانت بامردم صحبت شد. وسعی میشد آمار درست وواقعی ارائه نماید.واینکه به مسائل اشرف کامل داشتند که دربخش اقتصاد لازم است ابتدا جلو تورم گرفته شود و پس ازآن فکری برای کم کردن نقدینگی بکنند . وازطرف دیگر کشاورزی اهمیت خاصی درنظر ایشان دارد.ولی بحث گندم رافراموش نکنیم وقتی خود کفا شدیم انبار کافی برای نگهداری نداشتیم که لازم است دراین باره فکری بکنند.
  • ali A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    6 14
    همه این حرفا در این مقطع زمانی‌ هیچ معنی‌ نداره، تا وقتی‌ که در عمل وضع مردم و اقتصاد کشور بهتر بشه. اونوقت میشود راجع به این حرفا صحبت و نتیجه گیری کرد.زود قضاوت نکنید، آقای احمدی نژاد هم در دو ره‌ اول ریاست جمهوری مورد رضایت اکثریت بودند، ولی‌ آخرش اونجوری نبود که مردم انتظار داشتند. با حرف زدن به جایی نمیرسیم، خارج از اینکه همیشه حرف زدن‌های ما از عملکردمان خیلی‌ فراتر هست.
  • محسن A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    8 19
    ضعیف بود فقط تخریب فقط از مجریان مثل قبل تمجید
  • 111111 A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    10 1
    صادقانه بگویم ندیدم شاید هم نباید کامنت بذارم اما به نظر من این گزارش می بایست سه بخش می داشت 1-طرح مشکلات موجود 2-اقدامات انجام شده 3-اقدامات احتمالی مدنظر در آینده نزدیک
  • بی نام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    6 22
    خوب بود ولی خیلی پراکنده و نامشخص صحبت شد.
  • aaa IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    15 3
    اگر وجدان داشته باشیم باید بگوییم برای اول کار بسیار خوب بود
  • میلاد IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    18 3
    بالاخره کسانی که 8 سال به شنیدن دروغ عادت کرده بودن،شنیدن حقایق واسشون عجیبه...
  • محسن A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    18 4
    به لحاظ شکلی جالب نبود. مجریان هم با هم هماهنگی نداشتند و نوع اجرا هم در شأن رئیس جمهور نبود و اصلاً هم نیازی به سه مجری نبود. خانم سپانلو سوالات خوبی داشت و نوع اجرا و صحبتش هم خوب بود. گزارش بعدی بهتره یک مجری باشه و ترجیحاً خانم سپانلو
  • فرزاد69 IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    9 3
    تیکه های تر و تمیز و تراش خورده ای مینداختند به خصوص آقای شهیدی فر عزیز...
  • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    15 5
    1-اقایون مجری وارد نبودند سوال مناسب نمیپرسیدند و در شان رییس جمهور صحبت نمیکردند ولی خانم سپانلو خیلی عالی بود هم جدی بود هم سوال میپرسید. 2- سوالات چالشی نبود باید در حین صحبت به بهانه گیری های افراطیون هم پاسخ داده میشد.
  • ستاره A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    22 2
    خدائیش ادبیات ، منطق، ادب وصداقت روحانی بی نظیر است.
  • بی نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    10 5
    بیشتر در مورد اقتصاد و سیاست خارجی صحبت کرد چیز زیادی در مورد سیاست داخل به جز منشور شهروندی چیز دیگه ای نگفت. مجری های صدا و سیما هم مثل قبلا بودند دست به سینه کاش از چندتا خبرنگار اصولگرا و اصلاح طلب حضور داشتند که سوال می پرسیدند
  • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    17 3
    مجری های مرد مخصوصا آقاس شهیدی فر روش های مصاحبه صجیج با مقامات رارعایت نمی کردند. خانم سپانلو هم با وجود این آقایان زیاده گو نتوانست سوالات اساسی بپرسد.
  • آروین A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    15 5
    متاسفانه صد روز گذشت و ما آرزو به دل مانده ایم که آقای روحانی درباره مسایل حقوق بشری یک جمله صریح بگوید یا حداقل بگوید دست من نیست از من انتظار نداشته باشید
  • بی نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    14 5
    خیلی خوب بود
  • بی نام A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    6 24
    اشاره ای به غنی سازی 20درصد در دولت احمدی نژاد نکرد که آقایان آن را به راحتی بخشیدند به غربی ها راستی اگر نبود چه می بخشیدند حتما سعدآباد دیگری رخ میداد
  • نسرین IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    41 2
    بی سوادی و بی تخصصی و متاسفانه ناپاکی دولت گذشته را با گوشت و خونمان در تمام روزهای 8 سال گذشته حس کرده بودیم فقط دلمان خنک شد که دررسانه ملی مطرح شداما اگر کر باشیم و گزارش 100 روز زحمات دولتمان راا از میان صحبت های منتخبمان نشنیده باشیم حداقل من به عنوان یک معلم و مادر که دایم از فرهنگ وادب ایرانی و زیبایی اسلام برای دخترم وشاگردانم می گویم که به ایرانی بودنشان و مسلمانیشان افتخار کنند دیگر احتیاجی نیست در مقابل آن ها از بی ادبی رییس جمهورخجالت بکشم وحالا می توانم بگویم ایرانی مودب مسلمان یعنی رییس جمهور عزیزمان -- اما رسانه ی غیر ملی که سازش با ملت همنوانیست و رفتارش همیشه خلاف آن چیزیست که ملت می خواهد اگر 200 کانال دیگر هم راه اندازی کند باز باید دلش شور ماهواره را بزند !
  • ﺭﻭﻳﺎ IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    13 3
    ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩ ﻭﻟﻲ اﻱ ﻛﺎﺵ ﺑﻪﻣﺴﺎﻳﻞ ﺳﻴﺎﺳﻲ ﻫﻢ اﺷﺎﺭﻩ ﻣﻲ ﻛﺮﺩﻧﺪ
  • پویا A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    18 4
    حرف زدنشون به ادم امید میبخشه
  • نیما IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    6 19
    باسلام. بنظرم دیشب نه مجری های قوی بود که از جناب رئیس جمهور سوالهای محکمی بپرسم و نه آقای روحانی صحبتهای جالبی کرد.بابا مشکل اصلی و مهم مردم وضعیت اقتصادیشونه!که این آقا میگفت من ظرف 100روز بخشیشو حل میکنکم,کو؟کجا!ما که ندیدیم،البته قیمت تخم مرغ این چند روزه یخرده ثابت مونده!!!
  • بی نام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 27
    منصفانه نیست که فقط به ضعف های دیگران بپردازد به قوت های دولت قبلی هم باید اشاره نموده و طرح های که باعث یشرفت جامعه میگردد ارئه نموده و همه ی انسانها جایز خطا میباشد.
  • بی نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    29 2
    به نظر من که مجریاش اصلا بدرد نمیخوردن . . . مخصوصا اون پارک ملتیه !!! اصلا کلاس کاریش به همچین مصاحبه ای نمیخورد .
  • محسن IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 30
    قرار بود این آقا بیان و گزارش بدن این که یا تخریب دولت قبلی بود یا اینکه در آینده چی می خواد بشه اصلا گزارش نبود اصلا چی کار کرده که می خواست گزارش بده غیر از گرونی و حرف مفت
  • مهدی سلمانی A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    25 4
    بالاخره یه تجدید نظری روی مجریهای مصاحبه کننده انجام شد و اشخاص جدیدی غیر از اقای حیدری و اون یکی اقاهه که یکم اخمو دیدیم. در کل از این سیاستهای صدا و سیما سر در نمیارم که مثلا به چه عنوان سه تا مجری فرستادن مصاحبه؟ این چه معنی یی میتونه داشته باشه؟ مگه قراره چی کار بکنن از اقای روحانی هم تشکر بابت صلابت و سادگی سخنشون
  • reza A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    12 5
    چقدر حرکات این مجری تصنعی بود متانت دکتر روحانی روبه روی این مجریها چه زیبا بود اما اگر من جای ایشان بودم امروز انها را با حکم بازنشستگی قبل از موعد خانه نشین میکردم ما سابقه این کارها را داریم
  • نظری پور IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    51 7
    بنظر بنده میتوان گفت در این مدت حداقل از ادبیات خیابانی در انظار و دنیا دور شدیم. ایشان کاملا یک سیاست مدار و با سواد و مشرف به اوضاع هستند من خوشبین هستم که در اینده با این روند وضع روبه بهبودی رود اما ایشان باید غافل نشوند و خودشان نظارت داشته باشند
  • عزيز IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    24 66
    گزارش آقاى روحانى نشون داد كه آقاي احمدى نژاد با قرض و قوله هم شده بود يارانه ما را رديف ميكرد يادش بخير !!!
    • مصطفی A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      34 4
      قرض و قولشو که دیدی از تو جیب خودت در اورده بود ولی موضوع اینه که با 600 میلیارد چی کرد ... ماهی یه میلیارد دلار بیشتر یارانه نیست 600 میلیارد یعنی 600 ماه یارانه
    • محمد A1 ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      26 1
      نه خیر دوست من، آقای احمدی نژاد در جلسه اخیر مجمع تشخیص عرض کردند که با فروش دلارهای نفتی در بازار آزاد ایران تامین نقدینگی می کردند برای یارانه ها، یعنی از جیب منو شما می گرفت به جیب منو شما بر می گردوند، یعنی ماله می کشید به هیکلمون! آره دوست من ...
  • جهان A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    90 9
    آقا .من واقعا احساس غرور کردم .خوشحالم که دیگه از رئیس جمهور مملکتم حرف های چاله میدونی نمیشنوم
  • بی نام EU ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    44 11
    عالي
  • ایرانی A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    51 15
    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
  • محمد A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    12 36
    به نظرم مجری خوب نبود ( شهیدی فر ) " خوب.مردم سلام . از یک نفر پرسیدن ... شبکه یک باید مجری بهتری می گذاشت . خانمه که هم الکی مجری شده بود . ولی حسن آقا خیلی قشنگ صحبت کرد.
  • بی نام A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    14 1
    چرا به فکر مشکل آلودگی هوا تیستید؟ چرا به فکر حمل و نقل عمومی نیستید؟
  • بابک IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    21 6
    رشته ی کلام رو از جناب روحانی گرفتند. طوری که اجازه ندادند مطالبی که آماده کرده بودند رو کامل بیان کنند. بهتر بود اجازه می دادند ایشون گزارششون رو کامل بدن، بعد سوالهاشون رو می پرسیدند. جلسه ی گزارش عملکرد 100 روزه بود نه پرسش و پاسخ
  • بی نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    19 3
    کسانی که میگن چرا از گذشته صحبت میشه باید بدونن چون گذشته خیلی رو آینده اثر میذاره-نکته دیگه اینکه هنوز 100 روز زوده که همه چیزا درست بشه قابل توجه عجولا- سوم اینه شبا که آدم میخاد بخابه خیالش راحته قرار نیست بمب رو سرش بیخودی سر کل کل کردن عده ای بریزن- چهارم اینکه خیالش داره راحت میشه که بیمارا دارو به اندازه کافی دارن قرصاشون تو داروخونه ها پیدا میشه...................
  • بی نام A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    13 10
    عالی بود.
  • بی نام A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    15 7
    خیلی خوب بود و ذهن مردم رو نسبت به وضعیت موجود کاملا باز کرد..
  • حوریه A1 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    13 9
    نباید ایشون اینقدر به عملکرد دولت قبل میپرداختند. حدودا 35 دقیقه! من اصلاح طلبم و رایم ایشون بوده. ولی بهتره منصف باشیم و کاری که صحیح نیست بگیم نیست. کر و کور نشیم... اگر فقط از عملکر 100 روزه و کارهای انجام شده صحبت میکردند خیلی پسندیده تر بود.
  • ناصر IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    18 6
    اینقدر تواین 8سال دروغ وتهمت شنیدیم که هنوزعده ای تواون وادی سیر می کنندونظرمن خیلی عالی بود ودکترروحانی خیلی مراعات کردکه زدبندها ودزدی های انجام شده دردولت گذشته را اشاره نکرد
  • بی نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    16 3
    برخورد مجری اصلی( آقای شهیدی فر که کمتر فرصتی در اختیار دیگران گذاشت و دوربین بیشتر ژست های ایشون رو نشون میداد!) در شآن مصاحبه رسمی با رئیس جمهور نبود. مصاحبه قبلی با اجرای آقای "علی‌اکبر عبدالرشیدی" رسمی و حرفه ای تر بود. از ژست های تصنعی "مجری-بازیگری" هم خبری نبود.
  • عای IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    36 11
    سلام بر یریس جمهور بااذب و صاذق
  • بی نام IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    35 6
    درود بر عقلانیت واعتدال
  • حامد IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    8 39
    اینکه درآمد نفت ایران در 8سال احمدی نژاد از دولتای قبلی بیشتر بوده مثل این میمونه که بگیم الان یه کارمند 5 برابر 8 سال پیش حقوق میگیره چون ارزش دلار و ریال هردو برمبنای طلای(مرجع) جهانی افت کرده قیمت جهانی طلا در جهان در این 8 ساله 5 برابر شد و ارزش دلار به همین نسبت پایین اومد نمیدونم آیا واقعا رییس راستگو دولت تدبیر این رو نمی دونه یا از کم اطلاعی مردم ساده لوحه بیچاره سو استفاده میکنه؟؟؟!!!
    • مصطفی A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      24 5
      عزیزم کجا ارزش دلار اونقدر پایین اومده 8 سال پیش یه قوطی پپسی تو امریکا 50 سنت بود الانم همونقدره تو خیال کردی اونا تورم دارن مثل ما ..... کم اطلاعیه مردم یعنی امثال تو
  • کریمی IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    15 6
    خیلی جالب بود . مخصوصا اون واقعیاتی رو که ار دولت قبل اعلام کرد واقعا ناراحت کننده بود . ای کاش این دولت پولدار گذشته از اون پولایی که نصیبش شده بود باهاشون یه کاری هم واسه مردم میکرد . و مردم رو در سختی نمیذاشت .
  • ata IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    33 3
    بسیار عالی عالی عالی و با ارزوی موفقیت
  • بی نام A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    9 4
    بد نبود ولی خوب هم نبود
  • کی IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    15 48
    خودتون هم میدونین الکی دارین تعریف و تمجید می کنید و الا چیز با ارزشی نگفت . مشکل ما اینه که تعصب خشک و خالی داریم .
  • علی IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    52 4
    به نظر بنده هرچقدر آقای روحانی از زمان سیاه احمدی نژاد بگه کم گفته اون خودش خوب میداند در این 8سال چه بر سراین مردم ومملکت آورده پس ایشان باید بدانند آدمهای ساده لوح وسطحی نگر که هنوز هم طرفدار احمدی نژادند وجوددارند که با اطلاع رسانی کامل وشفاف پی به اوضاع نابسامان کنونی ببرند جالب اینجاست یکی ازاین ساده لوح ها اوضاع کنونی را میراث بجا مانده ازدوران آقای خاتمی میدانسته بنابراین مسئولین باید بدانندبا بعضی از آدمهائی درجامعه سروکار خواهندداشت که بی انصافی سرتاپایشان راگرفته پس اطلاع رسانی ازثمره پیشرفت خواهدبود
  • بی نام A1 ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    20 60
    عوام فریبی محض بود و دیگر هیچ!!
  • ادهم A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    33 6
    به این میگن بچه ناف سرخه.دمت گرم عمو حسن
  • احمدرضا IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    11 45
    سلام مجریان مصاحبه کننده اصلا به درد این مصاحبه نمی خوردند یا از رییس جمهور وعده پاداش گرفته بودند وسخنان ریسس جمهور نیز به دور از انصاف بود ما باید جوابگوی قیامت هم باشیم این چند سال هم می گذرد وهمین حرفها در دولت بعدی به دکتر روحانی زده خواهد شد خدا رادر نظر بگیرید بعد صحبت کنید مردم ما اگاهند وهمه چیز رامتوجه می شوند
  • بی نام A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    24 2
    شهيدى فر جلوى رياست محترم جمهور پاهاش رو روهم گردونده بود!!!
  • رضا سبزوار ازاده 5 اسارت IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    37 3
    سلام من ازعملكرده اين دولت راضي هستم وبه تيم مذاكرهكننده خسته نباشيد ميگم ليكن متا سفم براي صدا وسيما با اين خبر نگارانش ونميدانم در چنين شرايطي ابراز چنين مشكلاتي وبا اين صراحت چه پيامدي براي كشور دارد .اثبات تحريمها ايران به پاي ميز مذاكره اوردهاست
  • احسان A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    36 5
    آقای روحانی مچکریم!!!!!!! ببینید دوستان اقای روحانی باز جای شکر هست که از خودشون آمار در نیاوردن و از آمارهای خوددد دولت قبل استفاده کردند که خودشون اعلام کرده بودند..... ایشون فرموندن مسکن مهر طرح خوبی بود اماااا به چه هزینه ای؟؟؟ به این هزینه که تورم بره بااالا ؟؟؟ به این هزینه که از جیب مردم برای عده ای خاص مسکن سازی بشه ؟؟؟؟؟ خداییش حرفش منطقی بود!!! ممنون دکتر روحانی از شفافیت سخنان شما.... ما حامی شما هستیم
  • ع هومن A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    56 6
    خوشحالم که دیگر احمدی نژاد رییس جمهور کشورم نیست و برای شنیدن سخنان رییس جمهور محبوبمان در صداوسیما لحظه شماری میکردیم نه مثل این 8 سال قبل کانال را عوض کنیم
  • فراهانی A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    9 48
    ریس جمهور .... چیز بهتری از بد گویی از دولت قبلی نداشت که بگه ! و خبر خوبش پخش شیر در مدارس بود!!!
  • عبدالحسین باغکی A1 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    8 41
    سلام علیکم . وقتی اقای روحانی فرافکنی میکنند همین را باید از طرفداراش توقع داشت ادبیات بد. تهمت . افترا ... اقای روحانی مگر یکی از مسئولین مالی دولت قبل توی برنامه تلویزیونی اماری متفاوت از انچه شما میگوید ارائه نکرد مگر اعلام امادگی برای مناظره تلویزیونی نکرد چرا شما یا اطرافیانتان برای مناظره تلویزیونی اعلام امادگی نکردید . نمیخواهید مردم از واقعیتها مطلع شوند . حالا که رسانه ها در دست شما اینچنین باید بی محابا بر رئیس جمهور قبل بتازید خدا را مد نظرتان قرار دهید . خبر انلاین اگر معتقد به جامعه چند صدائی هستید درج کنید . والسلام علی من اتبع الهدی
  • بی نام A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    35 14
    با هوش ترين و زيرك ترين رئيس جمهوري كه تا حالا ايران به خود ديده
  • بی نام IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    14 4
    برای درک چی شد اول باید چی بود رو خوب فهمید
  • بی نام IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 33
    چزا یارانه بیشتر نمیدهند با توجه دو برابر شدن قیمت دلار
  • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    34 6
    عالی بود روحانی مچکریم
  • شهروند ايراني A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    18 5
    ادب مرد به از دولت اوست درود بر روحاني
  • علي IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    19 4
    كجا بوده بازرسي كل كشور كه دولت دهم مصوبه ميزده وچرا ديوان عدالت اداري ساکت شده بوده كه حالا ريس جمهور جديد اين كارها را بايد اعلام كنه
  • بی نام IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    6 26
    مردم را به جان هم نداز خبر انلاین! ایا واقعا امروز وقت این حرفها است یا سازندگی ایران؟
  • آشنا GB ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    27 3
    عالی بود رئیس جمهور باید به مردم واقعیات رو بگه خوشم اومد مسئولینی که حمایت میکردن ازاحمدی نژاد همشون الان انکار میکنن بای قوه قضاییه وارد بشه و پول بیت المال رو برگردونه چون مردم از حقشون نمیگزرن این حق الناسه من که نمیبخشم باید دوستای پولدارش رو بگیرن تا پولا رو پس بدن به مردم امثال آقایان که ناراحتن از گزارش آقای رئیس جمهور میترسن دستشون رو بشه
  • رضا A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    33 1
    عالی بود.... من به این رییس جمهور افتخار میکنم.... خدا پشت و پناهش باشه ان شا الله....... دوستان دکتر روحانی تازه خیلی حق جانبانه عمل کردند که خیلی از مسائل دیگه رو افشا نکردند..... خدا کمکتو ن کنه دکتر از دست این افراطی ها
  • علی A1 ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    35 3
    با سلام خدمت جناب بذر پاش ، خدمت ایشان میگویم شما تا صدا و سیما را دارید نگران نباشید اگر در هشت ساله قبل آنها جرات نقد نداشتن و یکسره تمجید و تبلیغ بود حالا هم اون حمایت ها در نبودشان ادامه دارد هم برای تخریب دولت فعلی کم نمیگذارند هر روز یک وزیر قبلی یا مخالف دولت در برنامه ها هست اما قبلا برای نمونه یکبار وزیر دولت آقای خاتمی را برای نقد دولت آقای احمدی ن،اد نیاوردند
  • مصطفی A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    6 21
    آقا ما 100 روز دیگه هم منتظر میمونیم دکتر روحانی بیاد گزارش بده ببینیم بازم چیزی داره بگه یا بازم از دولت قبل میخاد بگه والا تو اقتصاد که هیچ اتفاقی نیفتاده یه بنده خدایی میگفت زمان احمدی باز مردم خرید میکردن تا گرون بشه بفروشن الان هیچکی نه میخره نه میفروشه بارار راکد راکد آرامشی حکفرماست ............
  • روح اله IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    13 38
    به نظر من گزارش نبود فقط نقد غیر منصفانه دولت قبل بود . دولت قبل اگر ضعف هایی هم داشت خدمات قابل تقدیر بسیاری کرد.
    • بی نام A1 ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      26 6
      احتمالا شما از اوناى بودى كه تو خونه نشستن و مسكن مهر گرفتن
  • حسین IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    11 16
    سلام به نظر می رسد ایشان هنوز هم در حال و هوای تبلیغات انتخاباتی مانده است
  • علي IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    10 32
    كسانيكه مرتب از پيروزي در مذاكرات دم مي زنندآيا اصلا متن موافقت نامه راخوانده اند.
  • مونگشت بختیاری IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    39 5
    بابا دیگه از بیکاری خسته شدیم خدایی خودتون نگاه دولت خاتمی کنید ملت مشکل نبود دولت احمدی نژاد ببنید شرافتاًتو هر خونه ای 5 نفری که میانگین باشه 3 نفر بیکار بودند و همه هم مدرک داشتند بابا قبول کنید دولت قبلی مردم را به فلاکت کشید
  • بابک A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    46 5
    چند وقته از دست لولو راحت شدیم. روحانی خیلی با ادبه.
  • نازنین A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 26
    جای آقای دکتر حیدری خالیه ؟ صرف نظر از اینکه خیلی چالش ایجاد نمیکنه در بحث ها ولی خیلی محترم و جدی مصاحبه می کنه اگر هم می خواد از طرف تعریف کنه انقدر حرفه ای این کار و انجام میده که بیننده خیلی متوجه نمیشه قرار همه قربون صدقه همدیگه برن !!! باید ازایشون استفاده میشد به جای این سه نفر، فقط عادل فردوسی پور کم بود ....
  • بی نام A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    36 2
    به نظر من بزرگترین و بهترین کار دولت روحانی باز گرداندن نسبی اعتبار بین المللی ایران بود ... همین اندازه که تو سازمان ملل مورد بی احترامی قرار نگرفتیم و کسی جلسه رو ترک نکرد. همین قدر که ایشون نمی خواد دنیا رو مدیریت کنه برای من کافی.و البته برای کارمندان و کارگران و حقوق بگیران هم نداشتن دغدغه تبدیل ریال به یورو و ارز برای حفظ ارزش پول که از آرزوهای سال گذشته شون بود و بر آورد شده
  • مهدی IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    18 2
    به نظر من خوب بود . از این بابت که حداقل کسانی جلوی ایشون بودن و ازشون سوال میپرسیدن تا ایشون مثل آقای احمدی نژاد متکلم وحده نباشن تا هرچی که خودشون دوست دارن بگن .
  • نسرین IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    23 5
    من حساب کردم اگه تمام پولی که رییس جمهور فرمودند واقعا خرج مسکن مهر شده باشه و لاغیر که بعیده واگر به فرض محال هر خونه ای را فقط 43000000 به مردم داده باشند یک میلیون نفر که حد اکثر میشود 250 هزار خانواده خونه دار شدند 70000000 آدم ذخایر کشورشون به باد رفته و سفره شان خالی شده و زجر کشیدند برای 250 هزار خانوار حالا این که ما حاضر بودیم تحمل کنیم یا نه بماند ولی واقعا از طرفدارای محمود می پرسم این عقلانی هست ؟انصاف هست ؟
  • بی نام EU ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    18 6
    امیدوارانه بود
  • سالاري IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    16 3
    اگر قراراست از همين ابتداي كار مثل ابتداي دولتهاي قبلي فقط تعريف وتمجيد كنيم وبه هر منتقدي حمله ورشويم وجلو هرگونه انتقادي رابگيريم مطمئنادر انتهاي دولت خودمان مي شويم اولين منتقد همين دولت .بياييد نسبت به تمام مسائل واقع بيننه نگاه كنيم وتعريف وتمجيد وبه به وچه چه گفتنمان وانتقاداتمان از روي تعصب وجناحي نبوده وبا نگاهي به آينده منصفانهاظهار نظر كنيم تادر آينده از همين اضهار نظر بسيار مختصر وحتي يك كلمه اي در فضاي مجازي پشيمان نشويمحال اظهار نظر در فضاي واقعي بماند .
  • بی نام A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    32 5
    بسیار زیبا بود فقط سه تا از نچسب ترین مجریها رو گذاشته بودن که اصلا بلد نبودن چیکار کنن واقعا متاسفم برای پس رفت هر روز صدا سیما . خود آقای روحانی که بی نظیر صحبت کردن .
  • علی IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    13 4
    با سلام خدمت رئیس جمهور عزیزمان همان جور که قبل از انتخابات به سربلندی کشورمان یاد کردید. انتظار داریم بعداز چند سال دیگر علام نکنند که لای چرخمان چوب گذاشتن ونگذاشتن کار را به خوبی پیش ببریم . ملت ایران به یاری خداوند بزرگ ورهبر کبیرمان مانند کوه پشتیبان شما هستیم .
  • شهتاز شقاقی FI ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    49 2
    بنام یک ایرانی که وطنم را مثل فرزندانم دوست میدارم خدا را هزاران بار شاکرم با اینکه هیچگونه شغلی ندارم وخانه دار هستم وهیچ خواسته ای از این دولت برای خودم وخانوادهام نمیخواهم در فیسبوک هم از دولتی که ابروی رفته ایرانی را توسط فردی که مدعی ارتباط با امام زما ن بود وسران ممالک دیگر را در سازمان ملل مسخ سخنان خود کرده بود وبیت المال مردم نجیب وزجر کشیده را در ممالک امریکای لاتین مثل ارثیه پدری ونفت مارا که ثروت اینده فرزندان این مرز وبوم بود به چه وضعی دراورده بود، خلاص کرد موفقیت این دولت باتدبیر وشخصیت رییس جمهورش ایران را درجایگا هی قرار دهد که جوانا ن نخبه وبا استعدادمان به وطنشان برگردند وبرای هم وطنانشان مفید واقع بشوند اقای روحانی ممنون
  • ساسان IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    22 5
    دوستان دقت داشتین دکتر همه اعداد رو از حفظ میگفت؟ گردن کلفتای اقتصادی هم یه تیکه کاغذ همراه دارن. رئیس جمهور نابغه است، نابغه. خدا حفظش کنه
  • بی نام EU ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    26 6
    صحبت رئیس جمهور عالی بود بخصوص اون آب شکر و قفل
  • بی نام EU ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    23 0
    کاش کمی هم به فکر ما خانواده های جانبازان بی مدرک و گرفتار بود .هفته بسیج بود .از بسیجیان تازه به دوران رسیده حمایت کرد .ولی ما که 26سال با مریضی اعصاب و........... وهمسرم که با دل وجون 14ماه بسیجی در جبهه ها بود . برای ثابت کردن جانبازی ودر صد باید چند بار به کمیسون برود ودکتر ها حتی به خودشان زحمت معاینه ....../وبگویند یا مدرک بیا رید .یا شاهد که شما در جبهه بودید .ما فقط هزینه درمان می خواهیم .کی وکجا می خواهید از ما حمایت کنید .مدرکی بالا تر از خود جانباز ........شما ها برای قدرت می جنگید وشوهرمن بابیماری وسر درد وکمر درد دائم وتنگی نفس ....به امید عدالت واقعی ...اقای روحا نی
  • بی نام CA ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    16 11
    با توجه به اینکه در 100 روز نمیتوان تغییر زیادی در شرایط بخصوص شرایط اقتصادی ایجاد نمود لذا گزارش ایشان چندان مطلوب نبود و بزرگترین نقطه ضعف آن فرافکنی و دنبال مقصر قلمداد نمودن دولت قبلی بود که خیلی لزومی ندارد چون مردم دولت قبلی و هم فکران انها را انتخاب نکرده اند و خودشان راضی نبوده و نیستند. ایشان بایستی بیشتر بر روی اینده و آنهم با زمانبندی و دلایل مناسب امید را فعال کنند.
  • علی A1 ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    46 5
    عالی بود وقتی قبلا"محمود تو تلوزیون عکس خانواده دیگرون رو نشون میده کسی اعتراض نمی کرد؟ خدا پدر روحانی رو بیامرزه از صندوق خالی شکایت میکنه همه شاکین
    • بی نام A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      26 5
      درود بر شما احسنت گل گفتی
  • دانیال IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    28 2
    سلام مجری ها یدفه وسط صحبت های همدیگه و حتی وسط صحبت های رییس جمهور میپریدن روحانی عالی بود اما مجری ها خیلی ضعیف بودن. با تشکر از دکتر روحانی
  • زند A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    12 6
    سخنان روحاني عالي بود صداقت ومنطق در ان وجود داشت بالعكس هشت سال قبل وبا حضور مجريان فهيم خصوصا شهيدي فر والبته دوديكر نشستي جالب و برازنده بود
  • هموطن A1 ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    8 23
    بسمه تعالی متاسفانه در کشور مرز مابین نقد و نفی مشخص نبوده و همواره سیاستمداران ما خود به مشکلی که به دیگران نسبت میدهند؛ دچار گردیده و در عمل همان را انجام میدهند که برای دیگری ، زشت می خواندند.هرچند احترام به رییس جمهور منتخب (حتی اگر مورد نظر ما نباشد) واجب شمرده شده ، اما سیاه نمایی که به فرمولی برای فرار رو به جلو مسئولین تبدیل گردیده همواره مذموم و برای مردم فهیم ایران اسلامی آزار دهنده است. به فرموده امام حسن مجتبی(علیه السلام) موظفیم آنچه برای خود نمی پسندیم برای دیگران هم نپسندیم و بالعکس. ذکر این نکته نیز ضروری که چطور می شود که خزانه خالی باشد امام کشور به خودی خود مملو از کالاهای اساسی باشد. همچنین آقای روحانی در مقابل بدهی های دولت به 60 میلیارد دلار بلوکه شده اشاره ای ننمودند
  • علي IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    6 20
    آيا آقاي روحاني خودرابراي انتقادات دولتي كه درآينده پس از ايشان سركار بيايد حاضر كرده اند كه اينطر از دولتي كه وجودندارد ومديران وقت آن هيچ گونه امكان قانوني براي دفاع از خود در خصوص اين انتقادات ندارند .در ضمن اگر مردم نسبت به عملكرد دولت قبلي راضي بودند به ادامه آن دولت كه مي توانست توسط بعضي از كانديداها محقق شود راي مي دادند پس وقتي مردم به ادامه آن دولت راي نداده وآقاي روحاني را انتخاب كرده اند به دوراز مروت وجوانمردي است كه اين سبك از زير سوال بردن دولتي كه مردم به غيراز يكي دوسال اخرآن واقعا پشتيبان ان بودند ورييس انرا تا قبل از اين تاريخ از ته دل دوست داشتند مرتب بكوبيم قبول كنيم ديگر انتخابات تمام شده ووقت كار وتلاش وعمل نمودن به وعده ها وقولهايي است كه در دوران تبليغات به مردم دا
  • lمحسن IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    10 5
    از مجموع سخنان جناب رییس جمهور داستانی به یادم امد،رییس اداره ای برکنارشد وبه رییس جدید گفت من دو تامه نوشته ام و انهارا در کشو میز ریاست گذاشته ام هر وقت به مشکل جدی برخورد کرذی نامه اول را بخوان ،مشکل ترا حل خواهد کرد.بعداز چندی رییس جدید به مشکل برخورد ونامه اول را خواند در نامه اول نوشته بود که تمام تقصیر ها را به گردن من بیانداز. او همان کرد ومشکل برطرف شد.بعداز چندی باز به مشکلی جدی تر بر خورد کرد ونامه دوم را باز کرد در نامه امده بود دو نامه خودت را هرچه سریع تر بنویس.
  • سهند A1 ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    9 3
    مجری قبلی آقای عبدالرشیدی خیلی خیلی بهتر بودند
    • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      3 0
      با اینکه از حیدری زیاد خوشم نمی یاد ولی انصافا تسلط خوبی دارد از این مجریهایی که اورده بودند خیلی بهتر بود حداقل می فهمید که داره با کی صحبت می کنه
  • م. الف US ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    9 2
    تو عرصه دیپلماسی 100 از 100 اما در عرصه فرهنگ بی نهایت ضعیف و کم قدرت وزرا در مقابل خواسته های مجلس و دخالتهاش کوتاه میان. در عرصه اقتصاد تمام حرفهای مربوط به گذشته را خوب کردند که گفتند اما هنوز سفره ها داره کوچیک میشه من نقطه ضعف این دولت را که دست هیچ مجلسی توش باز نیست که بخوام به اونا نسبت بدم رئیس بانک مرکزیش میدونم ایشون وصله ای ناجور در دولت یازدهمه و این دولت به طور قطع ضربش را هم میخوره انتخاب ایشون عین بی تدبیری بوده و امیدوارم خیلی زود دولت متوجه اشتباه تاریخیش بشه این دولت با افزایش ندادن سود بانکی داره بزرگترین ظلمو میکنه و از طرفی با جلوگیری از کاهش قیمت دلار امیدوارم نماینده ها وزیر اقتصاد رو استیضاح کنند اونکه مخالف بالا رفتن ارزش پول ملیست حتی بعد از برداشته شدن تحریمها.
  • سعيد A1 ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    8 17
    هندونه زيربغل ملت زياد گذاشتند اصلا ببينم تو اين شرايطي كه ايشون از وضع و توان اقتصادي دولت گفتند اين وعده و عيد سبد كالايي اونهم رو هوا چه معني داره
  • بی نام A1 ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    15 3
    من که از حضور یک زن انعکاس خانم سپانلو در بین مجریان خیلی لذت بردم
  • بی نام A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 22
    شکل ظاهری مصاحبه با استفاده از دکوری جدید بهتر شده بود. اما باید توجه داشت که تصویر ارائه شده خیلی اعیانی شده بود
  • بی نام A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 16
    البته باید گفت گزارش هشت سال گذشته که در صد روز جمع آوری شده بود.ولی خودمانیم علی رغم اینکه برخی فکر می کنند ، روحانی پیاز داغش رو زیاد کرد، من فکر می کنم قدری لاپوشانی کرد.
  • محمد IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    12 2
    این ملت مردانگی ومروت ومحبت وعشق واقعی را به دنیا نشان دادند وهر چه برای این مردم انجام بدهند کم است امید وارم تا ایشان با درایت و دور اندیشی از این کوه مشکلات به سلامت عبور نماید دعای خیر مردم پشت و پناه ایشان باشد انشاا....
  • رحیم IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    8 23
    کلی خندیدم بخصوص مجری وسطیه « شهیدی » فقط دکترحیدری قادر به انجام اینکاره بقول معروف اینکارست
  • عنابستاني A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    19 3
    بنده بسيار لذت بردم از صراحت كلام ايشان وبسياري از حقائق را به مردم گفت ، اميدوارم اقاي دكتر موفق باشند
  • خوشاوی IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 26
    سلام بالاخره چرخ گردن از این بازیچه ها بسیار داشته ودارد و خواهد داشت و بقولی سیاست پدر مادر ندارد ! در این دوران چون ما از کشورهای جهان سومی هستیم که می خواهیم رو به جلو فرارکنیم ممکن است خیلی کارها کنیم .............
  • بی نام A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    2 7
    هر دولتی که میاد یه سری معوقه و بدهی داره.مثلا معوقه های بازنشستگی از ده سال پیش هست که هست.اگر دکتر موقع رفتن بدهی یا معوقه ای نداشت اونوقت درسته.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    7 0
    در یک وضعیت ایده ال شما چاره ای جز مقایسه ندارید.همانطوریکه شب را با روز .سیاهی را با سفیدی. گل خوشبو را با گل بد بو.مقایسه می کنند .اقای رئیس جمهور چاره ای جز این نداشتند که وضعیت فعلی را با وضعیت قبلی مقایسه نمایند.
  • امیر A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 0
    ایشان با صداقت نرخ تورم رو اعلام میکنه نه اینکه دروغغ بگه و الکی حرف بزنه و این خودش ارزشمنده دیگه بقیه ش بماند.
  • بی نام GB ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 1
    باسلام بایدعرض کنم قرار نبود در این 100 روز معجزه ای رخ بدهد.در ضمن آقای روحانی هم از میراثی که دولت قبلی به ارث گذاشته گفت و هم از حداقل کارهایی که در این مدت کم میشد انجام داد گفت در هر صورت بسیار عالی بود .بعد از مدتها یه آدم حسابی رو در پست عالیترین مقام اجرایی کشور دیدیم هراتفاقی که بعد از بیافته مهم نیست .. مهم اینست که طرف حرف زدن بلده و چشم در چشم ملت و خدا دروغ نمیگوید،،هرچند هم که موفق نباشد.. خدا پشت و پناهش باشد
  • محمد IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    18 7
    ادبیات سخن گفتنش خیلی خوب بود روحانی و ظریف مچکریم....البته تازه اول کارن به امید خدا مشکل مردم رو هم کم میکنن
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    7 0
    سخنان آقاي روحاني افتخار آميز بود ، اميدواريم اعتماد مردم پاسخ مثبت داده شود و روند همچنان رو به جلو باشد ، ارزوي سلامتي و موفقيت براي ايشان داريم
  • چاکر A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    7 0
    باارزوی سلامتی وموفقیت برای اقای روحانی یه چیزی رو خالصانه می خوام ازشون که دردها ورنجها وظلمها وگرانیها وبی انصافیها ودرکل همه غمها والام را ازمردمی که کشیدند بشنوید تااثاراین نشانه هاراازچهرهشان ببینیدورفع کنید این اثاررا که خداوعده نصرت وبیروزی را به انسانهای مشکل کشا داده است موفق باشید ونه اززبان مجریان صوری ونوشته ازقبل ام----------------------------------اده
  • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 0
    عالی بود
  • احسان IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    7 2
    خودش گل ... مجریاش گل...حرفاشم گل
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    7 1
    خيلي خوب و با انرزي بود.بعد از 8 سال اولين باري بود كه از شنيدن سخنان ريس جمهور به ارامش رسيدم
  • امیر IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    7 1
    عالی بود .روحانی حرف دل مردم را .د
  • mori NL ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    2 9
    یکطرفه و غیر حقوقی. بی پرسش نماینده مردم بی پاسخ
  • بی نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    7 1
    عالی و امید بخش و صادقانه
  • irad NL ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    5 0
    مجری صدا و سیما قبول نیست. فقط نماینده های دانشگاه های ایران و پرسش و پاسخ. این رسم مصاحبه ظایع و حق به جانب باید جمع بشه
  • محمد A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    7 0
    به نظر من گزارش عملکرد صد روزه اقای روحانی بسیار خوب و کارشناسانه بود.فکر کنم اکثر مردم هم تایید میکنند که خیلی اتفاقات خوبی در اقتصاد و فرهنگ و سیاست خارجی داره رخ میده.به امید موفقیت ایران وایرانی و تیم اقای روحانی
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    3 12
    تنها چیزی که در خور توجه بود وبا ارزش مبل اقای روحانی بود.
  • داود IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 0
    بسیارعالی ودلگرم کننده بود.به داشتن چنین رییس جمهور فهیم وباادبی افتخارمیکنیم.همین که ایشان ازبکاربردن واژگان سخیف وبی ارزش که نتیجه ای جزاتزوای هرچه بیشتر کشورعزیزمان ایران ندارد اجتناب میکنند بسیارعالی است.روحانی مچکریم.
  • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    8 0
    صراحت .صداقت.صمیمیت واحترام به مخاطبین از خصوصیت این مصاحبه بود
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    8 0
    خوشحالم که حتی به دلایل سیاسی هم که شده یه مقدار از خواسته های مردم رو مجدداً میتونم از تلویزیون بشنوم.
  • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 0
    بسیار خوب ...
  • بی نام EU ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    8 1
    لازم بود تصویری از وضعیت زمان تحویل گرفتن وضعیت مملکت را ارائه دهند که بیان فرمودند اهداف آینده را نیز گفتند تا در آخر ملت بتوانند قضاوت کنند پس اجازه بدین در آخر دولت ایشان ارزیابی داشته باشیم در مجموع در قامت یک رئیس جمهور منتخب ظاهر شدند
  • مجید DK ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    3 6
    بنظر بنده ؛بجز توافقنامه که در شرایط فعلی برای قشرضعیف میتواند خوب باشد؛که امتیازمهمی است دربقیه موارد عملکرد خیلی کندبوده است
  • محراب A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    5 7
    باتمام ارادتی که خدمت جناب رئیس جمهوروکابینه محترم ایشان دارم این گزارش انصافا100روزه درشان ایشان نبود0شایدماتوقعمان زیادباشدنکته بعدی اینکه درمصاحبهای بعدی ازمجریان توانمنداستفاده نماییدتاسوال بپرسندنه!!!روحانی بابت کارهای دیگری که انجام داده ایدمچکریم
  • شهباء EU ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    9 8
    به نظر من عالي بود ، خداوندعمر با عزت به أيشان عنايت فرمايد ، إنشا الله همه دست به دست هم دهيم و كشور را مجددا بسازيم
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 0
    عالی بود
  • جامانده IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 8
    با سلام من به آقای قالیباف رای دادم ولی الان رییس جمهور ایران آقای روحانی است و نظرم این است که تا وقتی ایشان مورد تایید رهبر انقلاب میباشد پس مورد تایید ماست و اینطور در مورد مصاحبه او می گویم که بیایید همه با هم مشکلات را رفع نماییم و دیگر انقدر صف بندی نکنیم ببینید به نظرم بهتر بود بعضی از جملات را در مورد دولت قبلی نمیگفت چون واقعا باعث تضعیف اسلام است کسی نمیگه دولت قبلی اشتباه نداشت بلکه دولت قبلی هم باید جوابگوی خون شهدا باشد چون کار غیر کارشناسی شده کم نداشت در کل من برای آقای روحانی و دولت او آرزوی موفقیت میکنم و از کاری در جهت موفقیت او دریغ نخواهم کرد بالاخره الحمدلله ما رهبری داریم که حواسش به همه چیز میباشد و تذکرات بموقع را به دولت در صورت لزوم خواهد داد.یاعلی مدد
  • حدیث A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 0
    جالب هست که دوستان منتقد معمولا همه بی نام هستند به نظر من 8 سال زمان دادیم این نتیجه بود چرا انقدر عجول هستیم
  • vahid A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    8 2
    خوب بود
  • آیدا IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 0
    باسلام به همه ی دوستان توقعات را باید کمی پایین آورد از صدروز چه انتظاری دارید اگر با عینک واقع بینی نگاه کنید کارهای زیادی انجام شده می دانید دانستن حق مردم است اگر گزارشی از عملکرد 8سال قبل دادند برای اینکه شناسایی ریشه ی مشکلات لازم بود.باید مردم بدانند تورم چرا و چگونه به اینجا صعود کرده و... این گزارش حق آقای روحانی و تیمشان است اما پررنگ کردن دولت قبل در گزارش ها کمی تنش زاست. اگر در گزارش های بعدی اقدامات پررنگ تر گزارش داده شود خیلی ها حرفی برای گفتن نخواهند داشت.
  • محمد A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    8 2
    بسیار عالی بود .درود بر دکتر روحانی . صداقت در گفتار ایشان مشهود بود . بر خلاف رییس جمهور پیشین .ولی صدا و سیما باید در انتخاب مجری دقت کند این مجریها در حد و اندازه و شان رییس جمهود نبودند
  • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    3 9
    منتظر عمل هستم حرف فایده نداره
  • بی نام US ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    4 5
    یکی نیست به اون مجری ها که مجموع سن شون نزدیک به دو قرنه و سطح سوادشون هم در حد دکترا بگه آخه پسر جان ، دختر جان ، آدم جلوی رئیس جمهور پاهاشو رو هم نمیندازه . . . این صدا و سیمای ما فقط بوقچی تربیت میکنه نه مجری
  • msx IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 18
    بیشتر محاکمه عملکرد دولت قبل بود تا گزارش 100 رزوه!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    12 3
    این که مطالب جالب گفته شد دران شکی نیست ولی کسی که این ظلم ها را درحق این مردم صبور وشکیبا انجام داده ابا نباید پاسخگوی اعمالش باشد تا درس عبرتی برای ایندگان باشد
  • ایران IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    18 4
    عالی بود درود بر روحانی ، هاشمی و خاتمی
  • برهان راشدی IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    15 4
    خوب بود.من که پسندیدم وفهمیدم چی میگه.احمدی که اگه سال ها هم پای حرفش می نشستی بازم نمیدونستی که چی داره میگه.
  • علی رضا IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    4 15
    چرا مقام محترم ریاست جمهور به جای گزارش اقتصادی که همه منتظر آن بودیم حملات به دولتهای قبل کردند و فرمودند این کارهایی که با سوء مدیریت در این چند سال اخیر رخ داده است اقلا 16 سال طول میکشه که بتونیم بیاریمش جای اول. خب مگه تحریم 12 ساله که شروع نشده دلار چرا باید 3000 تومان باشه ؟ حالا که از سبد خانوادگی خارج شده چرا در قانون بودچه سال آینده نمیشه برگرده سر جای اولش. به نظر بنده این گزارش یک گزارش به اثر احمد شاهی بیش نبود. متاسفم که رای دادم.تکلیف این همه گرانی همین 3 ماهه چی میشه کی ما وضعیتمان بهتر میشه این نسخه ای که جناب رئیس جمهور برای مردم پیچیدن یعنی نه تنها گرانی روز به روز ادامه داره رسما اعلام کردن که بدتر هم میشه!!!!
  • medical student A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    9 4
    بسیار عالی....
  • یحیی IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    10 3
    عالی بود مردم باید بدونن دولت قبل چیکار کرده
  • مجید A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    2 19
    به نظر من مصاحبه آقای روحانی بیشتر شبیه به فزوشنده ماهری بود که می خواست با سیاه نمایی دولت قبلی سر مردم را شیره بماله بجای اینکه بگه وام مسکن مهر نه تنها باعث تورم نمی شود بلکه سود این وام همراه با سود ماهانه اش به بانک مرکزی برمی گردد و این نه تنها باعث تورم نمی شود باعث جمع شدن نقدینگی از دست مردم شده و احتمالا بصورت باعث کاهش تورم هم می شود چون بیست میلیون از مسکن مهر را فقط دولت پرداخت کرده و بقیه سرمایه مردم هست که بصورت اقساط به بانک مرکزی برگردانده می شود.
  • سهیلا IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    10 2
    خانم ویدا،اولا ازل نه و عزل!!!دوما اقای روحانی در این چهارسال فقط بایدتلاش کند خرابکاری های احمدی نژاد را پاک کند!!!انشاالله چهارسال بعد ایده ها و نظرات خود را پیاده میکند برای مقایسه کافیه طرفداران و مخالفان هر دو نفر رو مقایسه کرد،کلاه خود را قاضی کنید
  • مجید A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    9 1
    نسبتا خوبه عمل کرد 100 روزه دولت نباید بیشتر از این توقع داشت یک شبه همه چیز عالی بشه 8سال خراب کاری دولت قبل توی بعضی موارد حداقل چند سال طول میکشه برگردیم جای اول
  • اقا الياس A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    7 1
    خوب بود و روشنگرانه اما مجريهاش منو ياد مجريهاي احمدينژاد مينداختن
  • بی نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    8 2
    بسیار عالی بود، از روحانی متشکریم برای این روشنگری.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    5 14
    به نظرمیاد که خیلی ها هنوز به بلوغ فکری نرسیده اند که موافق این مصاحبه هستند کمی انصاف هم خوبه
  • علی اکبر A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    5 1
    نقدی بر مصاحبه نیست ولی کاش مجری های بهتری می اوردند . بیچاره ها خیلی هل شده بودند
  • محسن A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    3 16
    هر رئیس جمهوری که میاد دولت قبلی رو میبره زیر سوال و پته دولت قبلی رو میندازه رو آب و حقایق رو فاش میکنه .... باید صبر کرد رییس جمهور بعدی چی میگه ؟!!!؟؟!!؟ ما دیگه عادت کردیم به این صحبتا ......
  • مهران A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    3 19
    سرکاری بود
  • بی نام A1 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    8 2
    متاسفم که بعضیا دارن نشون میدن لیاقت صداقت شنیدن و احترام ندارن!جناب رئیس جمهور لطف کردن خارج از وظیفه شون بعد از سه ماه گزارش عملکرد به طور شفاف دادن و باید مردم رو از مشکلاتی که دولت قبل پیش آورده آگاه میکردن اونوقت یه اقلیتی میان از این زحمتی که وظیفه رئیس جمهور نبوده سوءاستفاده میکنن و بدون فکر کورکورانه دفاع بی منطق از احمدی میکنن!!!!
  • علیرضا IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    8 2
    چقدر نظرات این دوستان مخالف. شبیه حرفهای شریعتمداری و کیهانش هست؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
  • مهدی IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    2 0
    چند وقت بعد متوجه میشم چه کارهای درست و نادرستی صورت گرفته یا نگرفته. فعلا که گرونیه .خودرو هم که ازرون بشو نیست همه کالاه ها کاهش پیدا کنه خودرو کاهش پیدا نمیکنه. آقایان خودرو ساز و .... تحریم ها باعث گران شدنه خودرو بوده و هست ؟؟؟؟
  • ساسان IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    6 1
    تمام دوستان اقتصاد دان و طرفدار عدالت محمودی، از جمله آقای بذر پاش نا نماینده محترم ، بایستی توضیح دهند که دلیل سکوت ایشان در آن زمانی که جیب فقرا توسط دولت محترم و رانت خواران چاپیده شد ، چه بود؟ متاسفم که انسانهای ناآگاه و کوتوله در این کشور فرصت عرض اندام پیدا می کنند و از سکوت و حیای کاربلدان چنان به خود باوری می رسند که هنوز دست بردار این مملکت نیستند...
  • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    7 1
    به نظر من عملکرد دولت در این 100 وز خیلی خوب بوده . همه می بینیم ثبات به بازار برگشته ، از اختلافات و قهرها خبری نیست، با جهان آشتی کردیم، در هسته ای به نتیجه مورد دلخواه مردم رسیدیم و هزاران مسئله دیگر.... یادمون باشه که جناب روحانی از همون اول گفتن در بعد از 100 روز گزارشی از وضع موجود خواهم داد که دقیقا همینم شد درضمن تو مملکت ما کدام ارگان در طی 100 روز نتیجه عملکردش به این روشنی در کشور مشخص است. در ضمن نباید انتظار شق القمر از دولت داشته باشیم.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    8 2
    بسیار عالی بود 1-روغ نگفت 2- وقتی تورم واقعی 40درصد است ایشان هم فرمودند 40درصد مثل آقای احمدی نژاد نگفت ما تورم را به 9/9 درصد رساندیم 3- ایران را متعلق به همه ی ایرانیان میداند نه مثل قبلی به آنهایی که عادت به کیک و ساندیس رایگان جهت استقبال داشتند وبا عناوین مختلف دارند ای مملکت را می چاپند 4- ایشان همه ملت بزرگ ایران را شریف وفهیم دانستند نه مثل آقای احمدی نژاد طرفداران خود را آب زلال وتوده ملت را خس و خاشاک و نفهم بنامد 5- وصدها مورد دیگر به عنوان نمونه همین نحوه معرفی کابینه این دولت با قبلی یا نحوه تقدیم لایحه بودجه سال 93 با دولت قبلی وجداناً بد بینها کمی منصف باشند
  • کریمی EU ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    5 1
    به غیر از گزارش 100 روزه من از یک قسمت از سخنان ایشان هم خیلی لذت بردم و به کشورم و ایرانی بودنم افتخار کردم ایشان در لابلای سخنانشان خیلی با اطمینان از آینده ای بهتر حرف میزدند و دائما به مردم میگفتند اطمینان داشته باشید که همه مشکلات حل خواهد شد و این خود برای من خیلی امیدوار کنند بود کمتر مسئولی در ایران بعد از اتقلاب با این اعتماد به نفس از آینده ای بهتر حرف میزد البته من زود باور نیستم از عملکرد ایشان در پرونده هسته ای به درایت و تدبیر ایشان پی بردم . متاسفانه رئیس جمهور قبلی هم چنین وعده هائی در همین گزارشات تلویزیونی به مردم میدادند ولی همه دیدیم که دقیقا عکس آن اتفاق افتاد .
  • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    6 3
    روحانی دوستت داریم خیلی زیاد.
  • بی نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    3 9
    بهتراست رییس جمهورعزیزمان بجای اینکه وقت وانرژی خویش را برای اینکه دولت قبلی چه ،چه کرد و...فکر از این به بعد مردم باشد که مردم ایران این کورسوی امیدشان ناامید نشود متاسفانه بزرگترین عیب همه دولتها در ایران این است که در شروع کارشان اکثرمردم را با وعده و وعیده شان به به !به !چه !چه !می اندازند وبعد از هشت سال دولت بعدی می گوید ال بل جیم بل خلاصه در این ایران عزیز گویا همه دولتها بعد از هشت سال محکوم به فنا هستند از سردارسازندگی که متهم به ........تا دولت متین اصلاحات و دولت بگم بگم گرفته علی ایحال این مملکت داری نیست که شما دولتمردان خیلی ذوق زده می شوید بعد از سی وپنج سال ما انگار در ایتداری را ه هستیم شما را بخدا چهار چوبهای علمی اقتصادی وفنی و فرهنگی و....که موجب رشد وتوسعه همه
  • مریم ب A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    3 10
    سلام نظر من اینه که خیلی بد بود این روحانی بجا اینکه بگه خودش چیکار کرده هی انتقاد کرد حالیش نبود این گزارش ماله اینه نه گزارش تبلیغاتی؟ یعنی نفهمید؟!؟!؟ اشرافی گری هم که توش موج میزد تملق و چابلویسم همین طور حالم بد شد ما دم خروسشو میبینم نمیدونم شما چرا نمیبیینید
  • مروستی A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    6 1
    من مصاحبه رو ندیدم اما وقتی خواندم بسیار خوب بود چون آقای روحانی باید کاستی های دولت قبل را برای مردم شرح میدادند تا مردم بدانند با این مشکلات از دولت دهم باقیمانده انتظارمعجره نمیتوان داشت واقعیت تلخه و چرا ما عادت نکردیم وقتی انتقادی درست را می شنویم آنرا هضم کنیم بخصوص بعضی از مسئولین !در رابطه با مصاحبه آقای روحانی و گزارش ایشان ، توجه شما را به سخنان آقای علی سعیدی نماینده رهبر جلب می کنم : علی سعيدی، نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران، روز چهارشنبه، ششم آذر گفت: «ما نبايد اجازه می‌داديم در دولت دهم بيت‌المال حيف و ميل و خزانه خالی شود و يا نبايد آخرين ريال‌ها را هزينه می‌کرديم».
  • بی ناه A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    1 12
    ایکاش گزارش عملکرد میداد حرفی برای گفتن نداشت مجبور شد از دولت قبلی انتقاد کند اگر جرات دارد اجازه دفاع بدهد
  • بی نام A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    0 6
    كاش فقط از كرده هاي خودش ميگفت خسته شديم اينقدر از هم ايراد ميگيريد اين دقيقا مثل اولين مصاحبه احمدى نژاد بود كه همه چيز و تقصير خاتمي انداخت و گفت يك دولت خراب را تحويل گرفته.
  • سالار IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    1 2
    بی خیال بابا باید د ید سیاست انگلیس چیه.
  • ویدا A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    0 6
    سهیلا خانم ,معلم عزیز دیکته ی فارسی !!! جوجه ها رااخر پاییزمی شمارند
  • ویدا A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    1 10
    ایکاش اقای احمدی نژاد برای دفاع از خودشان تقاضای مناظره بکنند .ببینیم ان وقت کسی از دولت تدبیر وامید حاضر میشود در این مناظره شرکت کند.یکطرفه به قاضی رفتن خلاف است.
  • بی نام A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    6 0
    دولت فریب را رسوا کرد
  • ویدا A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    3 7
    ایکاش اقای احمدی نژاد برای دفاع از خودشان تقاضای مناظره بکنند .ببینیم ا
  • بی نام A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    6 0
    روحانی مچکریم که مچکری.
  • عمل گرا A1 ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    2 3
    ببین من کاری ندارم احمدی نژاد خوبه یا روحانی من کاری ندارم کدوم بهتر مصاحبه می کنه من کاری ندارم فاسد هستند یا نه من فقط امار و ارقام را می بینم اگر ببینم رشد اقتصادی منفی و کلی بیکار داریم برام این معنی را می ده که فاسد ترین رییس جمهوره به امار نگاه کنید!
  • حمید A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    1 12
    افتضاح ترین گزارش بود این گزارش عملکرد بود یا سیاه نمایی بدور از انصاف گذشته اصلا از این حقوقدان انتظار برخورد سرهنگی نداشتم
  • bi nam IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    1 3
    ی جور برنامه خانواده بود. تا بحث روز کشور
  • علي ج.ع.ف.ر.ي IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    مناظره كه نبود سه تا مجري دره پيت اوردند(شايد سپانلو تا حدودي سرتر از بقيه بود) ؛ قرار به گزارش بود . چرا حين گزارش از شبكه هاي ديگه (2) داشت برنامه پر بيننده ائي پخش مي كرد(برنامه ورزشي با حضور واليباليستهاي قهرمان ) چرا دائم نيشخند آقايان مجريان را نشان مي داد و اين به نوعي بي احترامي به ريس جمهور و مردم بود و در آخر با همه اين حرفها روحاني مچكريم .
  • علی IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    0 1
    عزیزان یکی جواب سئوال من بدهد تا قانع شوم خیلی خوب بوده؟ الان که توافق توسط این دولت صورت گرفته در قبال چه بود؟ آیا ما غنی سازی 19 دصد ندادیم تا چیزی بگیریم و این غنی سازی در زمان کدام دولت بوده است ؟ و چیزهای دیگر ...و اگر مثل قبل پلمپ شده می ماند اینها چکاری می توانستند انجام دهند پس بخشی از موفقیتهای اینها مدیون دولت قبلی نیست ؟ وا دادن که کار شاقی نیست . خیلی بی انصافی صحبت کردند آقای روحانی این همه خدمات در روستاها و جاهای دیگر همه هیچ بود ؟
  • حسن A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 0
    خوب بود اما اخرکار حساب است تمام دولتها پایان کار مشکلات را بر مردم تحمیل نمیکنن ومدینه منوره خیالی واهی است مگر خود خدا مارا به سرنجام برساند داریم از گرسنگی میمیریم خدا هاوار ازدست سیاسیون سیاسی کاری
  • بی نام A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    0 1
    ای کاش بیشتر دست تند روها را باز می کرد
  • بی نام A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 0
    تنها رئیس جمهوری بود که واقعیت ها را به مردم درمیان گذاشت تامردم بدانند درچه وضعیتی هستند راست گوئی وشفاف صحبت کردن ایشان به مذاق گروهی که سالها به مردم دروغ گفتن و دروغ گفتن را درمملکت اسلامی نهادینه کردن خوش نیامد وامروز چون جواب منطقی ندارند درهر تریبونی که مشغول هستند ایراد بی انصافانه از ایشان میگیرند همان هائی که تادیروز به مردم نوصیح میکرند نباید یک قدم از رهبری جلو افتاد والا هلاکت در پیش است ولی امروز یک قدم که نه چند قدم از رهبری جلو تر حرکت میکنند واقعا که جا تاسف دارد
  • زیدابادی IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام ازاینکه دولت قبلی راکوبید انتظار نمی رفت چونکه هردولتی روی کاراید همین کار رامی کند ولی ازاینکه در کنفرانس 5 موفق شدید متشکریم سعی کنید تورم را پایین بیا ورید که ملت بی نهایت در فشارند ومواظب باش که رییس بعد ازشما همان حرفهای شماراکه انتقاد کردی نگوید ممممم