احتیاط! خطر حمله موش‌ها و... دیگران در راه است

سید علی شجاعی از اتمام تالیف کتاب «احتیاط! خطر حمله موش‌ها و... دیگران» و آغاز کار تصویرگری کتاب خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، «احتیاط! خطر حمله موش‌ها و... دیگران» که بخش دوم سه‌گانه‌ این نویسنده در حوزه فلسفه برای کودکان است، برای تصویرگری به نازنین عباسی سپرده شده است.

گانه اول شجاعی، «اگر آدم‌برفی‌ها آب نشوند» بوده که با استقبال و توفیق در فضای بین‌المللی روبرو شد، و علاوه بر چاپ به زبان‌های آلمانی، کره‌ای و فرانسوی، جایزه آکادمی آلمان را از آن خود کرد و منتخب سیزدهمین فستیوال ادبی برلین شد.

شجاعی از احتمال چاپ گانه سوم در خارج از ایران خبر داد و گفت: ممکن است گانه سوم این مجموعه پیش از انتشار در ایران توسط یک ناشر آلمانی منتشر شود.

داستان «احتیاط! خطر حمله موش‌ها و... دیگران» روایتی است از مردمی بی‌مکان و بی‌زمان، که موش‌ها به روستایشان حمله می‌کنند و ناچار می‌شوند برای رهایی از موش‌ها، به راهنمایی کدخدا، دست به دامن گربه‌ها شوند و کمک بگیرند و اما... داستان به همین سادگی تمام نمی‌شود.

نازنین عباسی که تصویرگری این کتاب را به عهده دارد، دارای کارشناسی ارشد تصویرسازی است و تا کنون علاوه بر تصویرسازی کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان در در نمایشگاه‌های سالانه تصویرگری موزه امام علی، خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه گروهی 104 پنجره، نمایشگاه گروهی تصویر سازی فرانکفورت آلمان، دوسالانه تصویرگری تهران، موسسه فرهنگی هنری صبا و... شرکت کرده است.
6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =