باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

قیمت خودروهای داخلی در هفته جاری با ثبات نسبی همراه شد که البته برخی از خودروها مانند پراید 111 ، پژو 206 تیپ 2 و 5 و رانا با کاهش 200 تا 500 هزار تومانی در بازار عرضه شدند.

بازار خودرو در هفته جاری با سایه سنگین بی رونقی شاهد ثبات نسبی قیمت خودروها بود که البته بعضی از خودروها از این روند تبعیت نکرده و با کاهش همراه شدند.

بازار خودروهای وارداتی کماکان با ثبات قیمتها در آرامش و رکود بسر می برد.

قیمت خودروهای پر فروش داخلی و وارداتی به شرح جدول زیر است: 

نام خودرو

قیمت

پراید 111 SX

18 میلیون و 800 هزار تومان

پراید 132 SX

17 میلیون و 500 هزار تومان

پراید 131 SX

17 میلیون و 800 هزار تومان

تیبا

22 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 2

37 میلیون و 500 هزار تومان

پژو 206 تیپ 5

38 مییلیون تومان

پژو 206 تیپ6

49 میلیون و 500 هزار تومان

پژو 206 صندوقدار V8

38 میلیون و 200 هزار تومان

پژو 206 صندوقدار V9

50 میلیون تومان

پژو 206 صندوقدار V20

36 میلیون و 200 هزار تومان

پژو 405 GLX

27 میلیون و 500 هزار تومان

پژو 405 دوگانه سوز

29 میلیون تومان

پژو پارس سال

35 میلیون و 200 هزار تومان

پژو پارس دوگانه سوز

36 میلیون تومان

پژو 207 اتومات

56 میلیون تومان

پژو 207 دنده ای

46 میلیون تومان

تندر 90 پارس خودرو مدلE2

36 میلیون و 500 هزار تومان

تندر 90 ایران خودرو مدلE2

35 میلیون و 500 هزار تومان

تندر 90 مدلE1

32 میلیون و 500 هزار تومان

رانا

31 میلیون و 800 هزار تومان

سمند LX

27 میلیون و 500 هزار تومان

نیسان تیانا

141 میلیون تومان

ماکسیما

115 میلیون تومان

کمری 2014

142 میلیون تومان

یاریس هاچ بک

85 میلیون تومان

اپتیما

137 میلیون تومان

اسپورتیج

150 میلیون تومان

سراتو

105 میلیون تومان

سراتو کوپه

101 میلیون تومان

سورنتو

204 میلیون تومان

مزدا3

118 میلیون تومان

جنسیس

235 میلیون تومان

هیوندای I30

103 میلیون تومان

سوناتا

136 میلیون تومان

سانتافه 2014

190 میلیون تومان

آزرا گرانجور

202 میلیون تومان

ام وی ام 530

40 میلیون تومان

مگان اتوماتیک 2000 سی سی

88 میلیون تومان

3131

کد خبر 326113

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 0
    وقتی صنعتی که ازش نمیشه ازش انتقاد کرد!! هیچ مسئولی هم به خواسته های مردم جواب نمیده دیگه چی بگه آدم؟؟!! اگه اینجام یه چی میگیم اونم نشون نمیدن!!!!!
  • بی نام A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    6 0
    کیفیت با قیمت،زمین تا اسمان فرق میکنه.برای خودمون متاسفم.
  • هادی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    13 0
    اون زمانیکه دلار می کشید بالا یه دقیقه بعدش قیمت خودروهاشون رو میلیون میلیون می کشیدن بالا،حالا که دلار به نسبت پایین اومده و تثبیت شده و آینده هم همینطور به نظر میرسه زورشون میاد قیمت ها رو برگردونن به قبل.
  • بی نام A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    72 7
    خدا خیرتون بده هشدار دادین اولش گفتم الان پراید ....ام(مثلا نازنینم یا مثلا ادمخوارم) 7-8 میلیون ازون شده !!!!!!!!!!!
  • کمیل A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    10 1
    شما رو نمیدونم ولی وقتی من دارم 18 میلیون پول بی زبونو میدم پرااااااااید بخرم . دیگه 200 تومن چه دردی از من دوا می کنه آخه؟ اون تخفیف به درده ........ استغفرالله
  • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    8 0
    برای ما ندارها فرقی نمی کنه حالا 10 میلیون یا 100 میلیون هر کی داره مبارکش باشه خدا گره از کارهمه باز کنه انشاء الله
  • بی نام A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    9 0
    این کاهش ها به درد خالتون میخره تا پراید نشه 12تمون نمیخرم
  • بی نام A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    7 110
    چرا توقع كاهش قيمت خودرو رو دامن ميزنيد؟ همه قطعه سازها ورشكست شده اند،‌ الان كارگر قطعه ساز ماهي 500 هزارتومان حقوق ميگيرد كه خودرو اين قيمت را دارد. اگر بخواهند حق كارگر را بدهند پرايد بايد سي ميليون باشد! به جاي اين كارها فرهنگ سازي كنيد كه لزومي ندارد همه خودرو داشته باشند و فشار بياوريد كه حمل و نقل عمومي توسعه پيدا كند.
    • بی نام A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      14 0
      اجباری نیست که اینها به اجبار خوردرو به این قیمت و با این کیفیت افتضاح به مردم تحمیل کنند و حق کارگر رو بخورند. بگذارند دیگران که می توانند با کیفیت بالاتر و قیمت پائین تر تولید کنند و یا یاد بگیرند که چگونه بهره وری خود را بالا ببرند.
    • رضا US ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      12 0
      دوست مهربانم همه ايرانيها حق دارند همه وسايل راحتي زندگي را داشته باشند، و هيچكس نبايد محروم باشه، و البته خودشون بايد تشخيص بدن كه چه چيزي را بخرند يا نخرند، و دولت وظيفه داره كه اين مايحتاج را ارزون، قابل دسترسي و با كيفيت مناسب بدست مردم برساند، اتفاقا هزينه شركتهاي اتومبيل سازي بدوش مردم هست ، توجه به خيابانهاي شلوغ و كوچه هاي پر از اتومبيل بيندازيد، در ضمن اگر كمپانيهاي اتومبيل سازي رقيب داشتند مجبور ميشدن هم اتومبيل خوب بسازند و هم ارزان بدست مشتري برسونن، در جايي كه من زندگي ميكنم رقابت شديده اگر پرايد اينجا بود بيشتر از هزار دلار اونهم ماهيانه پنجاه دلار بود، بنز ٣٠٠ فورماتيك بيست و يكهزار دلار،دوهزار دلار پيش الباقي ماهيانه سيصد دلار با بهره پايين دو سال همه هزينه ها با خود كمپاني
    • بی نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      0 0
      همه هم برا ما شدن دلسوزززززززززززززز....اونجا کارنکنه بزاره کارخونه بخوابه اونم راحت شه از دستشون......الکی نگو کار نیس هااا کار برای ادمه بی عار پیدا نمیشه
  • ایرانی IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    39 5
    این ماشینا تودنیا نصف همین قیمتام نمی ارزن چه ایرانیاش چه خارجیاش
  • فرشاد IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    55 4
    سلام می گم این تیبا همون نبود که قرار بود زیر 10 میلیون تومن قیمت داشته باشه؟
    • علی IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      31 3
      نه اون که میگی تینا بود
  • وحید A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    6 1
    راست میگه این اقای بی نام، چرا توقع کاهش قیمت خودرو رو دامن می زنید؟ مگه مرض دارید؟ بی نام جان شما به دل نگیر اصلاً همش تقصیر این کارخانه های ماشین سازی خارجیه که هم ماشیناشون رو ارزون تر می سازن هم خوبتر. اگه پست فطرتا این کارا رو نمی کردن خودروسازی ایران هم به جایگاه واقعی خودش می رسید الان یه پراید شاید سیصد میلیون قیمت داشت، کارگرا هم همه به حقشون می رسیدن. امیدوارم خدا به زمین گرم بزندشون. خارج از شوخی این دو سوم اول این لیست اصلاً ماشینن؟ ... هم نیستن اینا. آخه کمری که من صفرش رو گرفتم از دم قسط در این بلاد کفر ماهی 250 دلار چیه که 142 میلیون پول باید ایرانی بدبخت پاش بده (قیمت کلش بیست و دو هزار و دویست دلاره)؟ چرا ایرانی بدیخت باید ماشین دنده ای سوار شده هنوز؟
  • بی نام A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    14 0
    کلا مدیران ایران خودرو به فکر بانک زدن هستند نه فکر خودرو مردم۰ این هم نتیجه اش
  • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    7 1
    ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺩﺭﺑﯿﺎﺭﯾﻦ ﮐﻪ ﺧﺮﺍﺏ ﺷﺪ ﺑﺎﺯﺍﺭﺵ . ﻣﺎ ﮐﻪ ﺧﺪﺍﻓﻈﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    2 0
    سلام علاج صنعت خودرو ایران اینه که خودرو سازی در ایران جمع بشه. و به طرف ماشین آلات صنعتی و کشاورزی بره. صد سال دیگه ایران به پای خودرو سازای خارجی نمی رسه با این انحصاری که در ایران است و دولت از آن پشتیبانی می کنه.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین