تسنیم نوشت:

نیروهای ارتش سوریه در حالی که توانستند، ضربات سنگینی را به گروه‌های تروریستی مسلح در مناطق مختلف ریف ‌دمشق، لاذقیه، حماه و ادلب وارد کنند که خبر می‌رسد، «داعش» اقدام به ترور ۲ فرمانده «ارتش آزاد سوریه» در ریف حلب کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع خبری عربی، نیروهای ارتش سوریه طی ساعات گذشته همچون روزهای قبل با گروه‌های مسلح و عناصر تروریستی در مناطق مختلف این کشور درگیر شده و موفقیت‌های چشمگیری را محقق کردند.
حومه دمشق: هلاکت ده‌ها فرد مسلح
شماری از افراد مسلح در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در اطراف منطقه «العباده» در غوطه شرقی به هلاکت رسیدند.
حومه حلب: کشتن دو فرمانده ارتش آزاد از سوی داعش
گروه موسوم مسلح به «ارتش آزاد سوریه» اعلام کرد، گروه «امارت اسلامی عراق و شام» یا همان «داعش»، از شاخه‌های سازمان القاعده در سوریه دو فرمانده ارتش آزاد را ترور کرد.
«احمد الجهار» و «محمد القاضی» در حال انتقال کمک‌های نظامی جدید آمریکا از مرز ترکیه به مناطق شمال سوریه بودند که هدف حمله عناصر داعش قرار گرفتند و این افراد با بستن دست‌های این دو فرمانده ارتش آزاد و شلیک تیر به سر آنها در منطقه «اعزاز» در ریف شمالی حلب آنها را اعدام کردند.
کشف یک مقر گروه‌های تروریستی در حومه شرقی حماه
نیروهای امنیتی سوریه یک مقر گروه‌های تروریستی را در حومه شرقی شهر حماه کشف کردند. در داخل این مقر انواع سلاح‌ها و مهمات شامل مقدار زیادی فشنگ، نارنجک، سلاح کمری، تجهیزات ساخت بمب، راکت و همچنین دو دستگاه موتورسیکلت کشف شد.
قطع خط تدارکاتی گروه‌های تروریستی در النبک
نیروهای ارتش سوریه خط تدارکاتی گروه‌های تروریستی مسلح را در شهرک «النبک»، از توابع منطقه «القلمون» قطع کردند. این درحالی است که عملیات ارتش سوریه در شمال ریف دمشق و به طور مشخص در شهرک النبک ادامه دارد. ارتش سوریه پس از تسلط کامل بر مزارع اطراف النبک، چند دستگاه خودروی مجهز به دوشکا گروه‌های مسلح را منهدم کرد. ارتش سوریه هم اکنون در این منطقه مشغول خنثی کردن بمب‌هایی است که افراد مسلح برای جلوگیری از پیشروی ارتش سوریه به طرف منطقه شرقی شهرک النبک کار گذاشته‌اند. ارتش سوریه همچنین در منطقه ریما در غرب النبک هم پیشروی چشمگیری را محقق کرد.
هلاکت شماری از تروریست‌ها در دو روستای استان لاذقیه
یک منبع نظامی سوری اعلام کرد، نیروهای ارتش سوریه شماری از تروریست‌ها را در روستاهای «مزین» و «عین الحور» در استان لاذقیه کشتند. «ابو خالد السراقبی» و «ابو محمد الجزراوی» و «محمد العبسی» و «سلیمان الخالد» و «عبد الله الشیخ عمر» و تروریستی پاکستانی به نام «حاسد عبد الرسول» سرکرده گروه مسلح موسوم به «گردان المهاجرین» از جمله تروریست‌های به هلاکت رسیدخ هستند. تلویزیون سوریه همچنین از کشته شدن شماری از تروریست ها در درعا و شیخ مسکین و انخل و نوی در استان درعا خبر داد و اعلام کرد یعقوب عبدالکریم الوادی و نعیم الشرقاوی از جمله کشته شدگان هستند.
ده‌ها تروریست در جسر الشغور کشته و زخمی شدند
در حمله نیروهای ارتش سوریه به مواضع گروه‌های تروریستی مسلح در حومه جسر الشغور ده‌ها نفر از آنها کشته ویا زخمی شدند.
هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌ها در ابوظهور در ادلب
نیروهای ارتش سوریه با یورش به مواضع افراد مسلح در اطراف فرودگاه نظامی «ابو ظهور» در ادلب شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساندند یا زخمی کردند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =