رضا زارعی با کسب حداکثر آرا به عنوان رییس فدراسیون کوهنوردی انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رضا زارعی برای 4 سال به عنوان رییس جدید فدراسیون کوهنوردی انتخاب شد.مجمع انتخاباتی فدراسیون کوهنوردی در حالی برگزار شد که رقابت اصلی بین زارعی و داور پور بود چون در همان ابتدای مراسم سایر کاندیدا به نفع این دو نفر کنار کشیدند و تا گزینه هایی که شانس بیشتری دارند به عنوان رییس انتخاب شوند.داور پور نماینده شعاعی بود و به گمان اینکه حداکثر آرا را به دست می آورد از سمت خودش در ریاست هیات کوهنوردی تهران استعفا داد.

زارعی هم که از طیف مقابل بود،با حمایت بختیاری و سایر بچه های کوهنوردی که از هفته قبل موج مثبتی را راه اندازی کرده بودند پا به انتخابات گذاشته بود.در مرحله اول زارعی 19 رای را به خودش اختصاص داد و داور پور هم 12 رای.این اتفاق باعث شد تا همه چیز به دور دوم کشیده شود. 

اما در دور دوم و با توجه به فروریختن رای های داور پور زارعی توانست 29 رای از 39 رای ماخوذه را به خودش اختصاص دهد تا به مدت 4 سال رییس جدید فدراسیون کوهنوردی شود.

این اتفاق در حالی افتاد که شعاعی که سال ها رییس فدراسیون بود به دلیل بازنشسته بودن نتوانست برای حضور در این انتخابات از هیات دولت مجوز بگیرد.

در این انتخابات سجادی هم حضور داشت.او در پایان این مراسم گفت:«برگزاری نزدیک این انتخابات ثابت کرد که وزارت ورزش هیچ دخالتی در انتخابات نمی کند.ما حتی به افرادی که از وزارت خانه در انتخابات شرکت می کنند توصیه می کنیم هرگز نگویند که نماینده وزارت خانه هستند.»

سجادی این را گفت و ادامه داد:«برگزاری انتخابات فدراسیون کوهنوردی تمرینی دموکراتیک بود برای انتخابات بعدی.قبلا بارها دیده شده بود که در انتخاباتی کاندیدای مورد نظر 100 درصد آرا را به نفع خودش کسب می کرد.اما انتخابات فدراسیون کوهنوردی نشان داد که این طور نیست.شاید در آینده اتفاق بیفتد که رییس بتواند رضایت همه را جلب کند اما در شرایط فعلی نمی شود همه اعضا موافق باشند.»

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوری بد IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    4 1
    کسی که لایق بود رای را بدست آورد. برایش آرزوی پیروزی داریم
  • همنورد IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    4 0
    بسیار خوشحالم از انتخاب آقای زارعی مربی عزیز ، این انتخاب نشان داده که کوهنوردان به دنبال تغییرات اساسی در بدنه ، شیوه عملکرد و ... در فدراسیون کوهنوردی هستند به امید موفقیت برای ایشان