محمد بنا می گوید اصرار امید نوروزی برای رفتن به وزنی بالاتر ، اشتباه بزرگی است که او را از دروازه قهرمانی دور می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمد بنا از اینکه امید نوروزی گفته دعوت مربی اش برای حضور در اردو و شرکت در تمرینات وزن 60 کیلوگرم را نمی پذیرد ، کمی دلخور است و در این باره به خبرآنلاین می گوید:« امید نباید حرف هایش را در رسانه ها بگوید. او می توانست این مسائل کاملا فنی را در اردو با مربیانش در میان می گذاشت. اما اینکه چرا من می گویم بهتر است او در این وزن 60 کیلوگرم به رغم همه سختی هایش شرکت کند ، دلیل دارد. چون او از نظر آناتومی بدن از همه رقیبانش برتر است و می تواند پیروز این وزن باشد. الان کلید قهرمانی وزن 60 کیلو دست اوست چرا باید این کلید را دو دستی به دیگری تقدیم کند؟ مگر یوردانوف کم وزن می کرد ؟ او ماند و اسطوره وزنش شد. من هم همین خواست را برای امید دارم چون قهرمانی با مشقت بدست می آید.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    خبرانلاین چرا نظرات مردم رو درباره افتضاح علی اکبری چاپ نمیکنی ؟ هر جور هم که بخواین این مسئله رو جمع کنین باز هم گندش دنیا رو برداشته .
    • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      1 1
      نظرات مردم در مورد علی اکبری در خبر اختصاصی خودش چاپ شده
    • بی نام A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      9 48
      به توچه پرشیا
    • عرشیا A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      7 2
      افتخار میکنم که اسمم عرشیا ست .تو به خودت فکر کن که حتی جرئت نکردی اسمت رو بنویسی .
  • مجید A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    24 2
    بزرگترین مشکل ورزش کشور خود محوری و خود بزرگ پنداری ورزشکارن بعداز کسب قهرمانی است!که بعضا خود را مافوق مربی می دانند وتوقع دارند مربی که انان را ساخته و برای قهرمانی پرورش داده!دیگر در حد انان نیستند ونمی توانند و نمدانند صلاح قهرمان در چیست! واین ربطی به این قهرمان وان قهرمان ندارد !!متاسفانه در همه رشته ها همه گیر است!و ورزشکاران !!!!! مدیران و مربیانی که با خون دل وهزاران گرفتاری و دوری از خانواده و ترجیح ورزشکارانشان به رسیدگی مشکلات خانواده شان و جنگ و دعوا برای گرفتن حق ورزشکارانشان!!را به راحتی فراموش می کنند!!!!!!!این رسم امروز جانشینان عموتختی و.....است!
  • بی نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    29 33
    شما هم نباید یک دفعه تیم رو رها میکردید و مثل خادم پای تیم وایساده بودید
    • میثم تمار IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      33 1
      قدر زر زرگر شناسد ؛ قدر گوهر ، گوهری !
  • کورباطن US ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    7 0
    خبر آنلاین جان لطفا یک زحمت بکشید و یک گزارش دقیق از مائب و مشکلات وضع کم کردن این بچه های کشتی گیر تهیه کنید که همه متوجه باشیم و الکی نظر مثبت و منفی ندهیم. من تخصصی در این زمینه ندارم ولی یکی دو موردش را که خودم به چشم دیده ام و از دوستانم شنیده ام واقعا حیرت انگیز است که مثلا کشتی گیری که همه بدنش عضله است و چربی اضافه ندارد چگونه باید چند صد گرم از وزنش در چندین ساعت کم کند تا بتواند در وزن کشی قبول شود و تازه در اوج قدرت هم بماند. این بخصوص برای وزن های پائین مشکل صد چندانی است. بنابراین تصمیم این کشی گیر محترم را هم باید محترم شمرد و اصرار به ماندنش در همان وزن را هم نباید. بنای عزیز را هم که فعلا قول شش تایش به پنج تا رسیده با جریان علی اکبری با چهارتا هم دوست داریم.
  • امید کردستان IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    4 0
    درود بر بنا
  • سلام A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    درود بر قهرمانان ما در هر جای کشور!