علی کفاشیان می پذیرد که حکم پرونده دایی همان طور که مایلی کهن گفته بودمدتی طولانی در کشوی میز مهدی محمد نبی مانده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سوژه دیروز فوتبال ایران محرومیت دو جلسه ای علی دایی سرمربی پرسپولیس بود. محمد رویانیان مدیرعامل این باشگاه در بیانیه ای این رای را ناعادلانه خواند و به انتقاد از فدراسیون فوتبال پرداخت. او از علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد که خود وارد شود و به این مسایل رسیدگی کند. کفاشیان درباره این اتفاقات و همینطور محرومیت علی دایی می گوید: «رای این پرونده پیش آقای نبی و کمی دیر آن را برای صدور امضا کرد.» اما چرا نبی با تاخیر چنین کاری کرد؟ کفاشیان می گوید: «به خاطر اینکه در سفر بود و باید برمی گشت. ولی در هر صورت این رای شامل بازی مس کرمان نمی شود و برای بازی های بعد از آن است.» او درباره بیانیه رویانیان هم می گوید: «اتفاقا ایشان از دبی تماس گرفت و با من تلفنی حرف زد. به او گفتم که اگر اعتراض داری، نیازی نیست مصاحبه کنید می توانید اعتراض تان را بنویسید و بدهید تا رسیدگی شود.»

کفاشیان درباره ادعای رویانیان که گفته بود ناعادلانه است،به خبرآنلاین  توضیح می دهد: «ببیند خدا وکیلی من اصلا در صدور این رای ها دخالت نمی کنم. الان بحث کمیته استیناف است. آنها هم که الکی رای نمی دهند و طبق مستندات تصمیم می گیرند. من به هیچ وجه در این مسایل دخالت نمی کنم چون بخش قضایی مستقل است.»

رئیس فدراسیون فوتبال دوباره تاکید می کند: «خدا شاهد است من هیچگاه در این پرونده ها دخالت نمی کنم. فقط با توجه به اینکه 5،6 سال است رئیس فدراسیون هستم اگر نظری داشته باشم، حتما به آنها می گویم ولی باز خودشان هستند که تصمیم می گیرند. مثلا سر ماجرای محرومیت گل محمدی من گفتم که جلسه بگذارید و حرف بزنید. آنها هم جلسه گذاشتند و در نهایت گل محمدی بخشیده شد. شما شک نکنید اگر استدلال پرسپولیسی ها درست باشد، این رای ممکن است برگردد. ولی نگاه استیناف به همه باشگاهها یکی است و اصلا اسم آدم ها برایش مهم نیست.»

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مثل ماجرای گل محمدی در بحث دایی هم توصیه هایی به استیناف خواهند داشت، می گوید: «نه بحث گل محمدی فرق داشت و این اصلا جور دیگری است. ولی آنها می توانند نامه بنویسند و استدلال خود را بگویند.»

رویانیان از کفاشیان خواسته تا به شخصه وارد این ماجراها شود. رئیس فدراسیون در این باره هم می گوید: «باور کنید من اصلا این رای را در استیناف ندیده بود. آنها هم فقط سعی می کنند که قانون را اجرا کنند. قطعا استیناف همه را به یک چشم نگاه می کند و من هم عادت ندارم در کارشان دخالت نکنم.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 66
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    تو ایران هرچی و هرکی بیشتر طرفدار داشته باشه و محبوب باشه سرشو بیشتر میبرن....
  • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    شما که راست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • نیما قجری IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    متاسفم واسه این فوتبال!! دیگه خود قهرمانی اعترفم کرد اینا میگن نه! یاد حرف فرهاد کاظمی می افتم که گفت از دو نفر دو این فوتبال که هیچ جایی ندارن هیچ وقت نمیگذرم!حجت الاسلام .... و سردار....! افرادی که هیچ جایی تو این فوتبال ندارن!
    • محمدمحمد A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      آیا با این رای کمیته استیناف فساد فوتبال ریشه کن شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه دستشون تو یه کاسه است؟؟؟ چرا باید کسایی که فساد رو افشا میکنن و دنبال ریشه کن شدن فساد هستن باید اینجوری برخورد کرد؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      این اعترافات قهرمانی کجا هست که ما ندیدیم ؟
    • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      قهرمانی اعتراف نکرد. به فرض هم اگه فسادی باشه بدون مدرک نباید تهمت زد... متوجه میشین؟
    • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      8 7
      منم برای این فوتبال متاسفم که 1 آدم را بدون مدرک و سند از کار و زندگی انداخت و فقط 2 جلسه محروم شد! عدالت از نوع پارتی بازی.... آقا اگه مدرک آوردی برای همیشه از داوری کنار بره ولی تهمت زدی به یک مسلمون که حداقل باید 1 فصل محروم بشی.. فکر کرده چون آقای گل بوده با بقیه فرق داره... بعدش طرفدارای پرسپولیس میان دفاع میکنند از دایی .آخه مرد مومن کجاست مدرک؟!
    • بی نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      شب به خیر....تازه من جای قهرمانی بودم به دلیل تهمت واضح دایی از او در مراجع قضایی شکایت می کردم تا دهن ش رو الکی باز نکنه...مدرک و سند..ادله ی متقن
    • A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      73 90
      يه ماه پاش ممد مايلي كهن گفت حكم تو كشوي نبي هستش. همه خنديديم. الان همه برا اين همه هياهو فقط دو جلسه ماسمالي كردن رفت. اين دو جلسه هم تبديل ميشه به جريمه.مطمن باشيد
    • حسام A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      3 2
      من خودم طرفدار پرسپولیسم ولی خداوکیلی اگه دایی مقصر این ماجراست این دو جلسه ها کمشه ولی اگه قهرمانی پول گرفته بیایید بگید. خداوکیلی ما بدون مربی تو این شرایط بدجور ضرر میکنیم. پس کجان اونایی که دم از عدالت میزنن.
    • بی نام A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      4 1
      مایلی کهن چراغ جادو داره؟از کجا فهمیده؟از کجا از توی کشوی میز کار اتاق آقای نبی اطلاع داشته؟پس مایلی کهن آدم عادی نیست.یکم فک کنید.
    • بی نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      2 5
      اگه قانون هست باید واسه همه باشه،مافیای ثروت و قدرت همه جا رخنه کردن،اگه کسی دیگه جای علی لابی این تهمتها رو تو رسانه میلی زده بود دادستان شخصا ورود میکرد و حد قذف رو برش اجرا میکردن.
    • امیر IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
      3 0
      از روزی که قهرمانی تهدید کرد که اگه پایین بره خیلیارو با خودش میکشه پایین کلاً ورق برگشت!!!!!
    • رضا A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      3 0
      اقایون بی نام دایی اندازه دو تا دفتر صد برگ با خودش مدرک برده بعدشم فیلمی که برنامه نود نشون داد رو ندیدید یا شایدم خودتون زدین به اون راه اصلا مصاحبه اون حاج اقا هرو نشنیدی مسئول فدارسیون والله مردم رو دارن بخدا .
  • بی طرف IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    اسم خودش رو گذاشته ریس فدارسیون .
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    95 18
    دیگه وقتشه وزیر ورزش یه خونه تکونی اساسی بده تو فدراسیون.
  • ما همه لنگی هستیم IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    56 85
    امیدوارم با این حکم علی لابی دست از کاراش برداره
  • فرنوش A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    65 78
    اره ب حکم اعتراض کن بگو من این همه تهمت زدم ابروی مردم و بردم اونوقت فقط دو جلسه محرومم میکنید؟
  • فربد IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    50 67
    ایشالا فدراسیون فوتبال جلوی دلالان فوتبال کم نیاره واجازه نده رئیس گناه عملکرده خوشو بندازه روی کسی دیگه بگه من بیگناهم بردن آبروی مسلمانی بدون اینکه گناهش توسط مراجع ذیصلاح تأییدبشه ، حرام است این آقای پولدار که فکر میکنه باپول میشه همه کار کرد باید از این مملکت بره خیلی ازمعروفیتش بخاطر پول خرج کردنشه اگه واقعا مرده ، بذارند تحقیق کنند این همه پول روکه با پارو هم نمیشه پارو کرد ، ازکجا آورده !!!!
    • وحید IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      21 50
      احسن به فرید که واقعیت های رو گفتن,علی یار و یاورت باشه,پهلوانی به خدا
    • حسین A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      2 0
      فکر کنم شما کلا 2-3 بار هم فوتبال ندیدی! اونوقتی که قلعه نوعی تو برق تهران بود علی دایی تو اروپا بود، فینال لیگ قهرمانان سال 99. قبل و بعدش هم تو بیلفلد، هرتابرلین و چندتا تیم عربی داشت پول در می آورد. پول اونایی باید حساب کتاب بشه که یه ریالشم از خارج نیومده و بابت قرار داد با بازیکنا درصدی میگیرن، بعدش تا صحبت از تبانی میشه میرن مجلس و زیرآب بقیه رو میزنن. آره داداش
    • بی نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      1 0
      همینه که هیچ سرمایه داری کارافرینی نمیکنه و هیچ سرمایه ایتو مملکت نمیمونه!!امثال تو فرید زیادن که مردم را دو جور میبینن یا مثل خودشمفلص و خوب(شما بخونید کم کار و بیپول و منتظر افتادن پول از اسمان)یا پولدار و مال مردم خور یعنی امثل تو که کم هم نیستندمیگن هر پولدارو سرمایه دارییک مجرم و مال مردم خوره!!اینهکه وضع سرمایه و سرمایه گذاریاینه فامیلتم پولدار باشه چشم دیدن نداری و حتی میدونی چقدر زحمت کشیده برعکس تنبلی و ولمعطلی خودت اما بازم میگی چرا من نمیتونم اون تونست چون خلافکاره سرمایه داره!!!واقعا حال بهمزنه این طرز فکر مزخرف
    • بی نام A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      2 0
      علی دایی فارغ التحصیل صنعتی شریف هست.توی فوتبال آسیا نامبر وان بوده.از سن کم افتاد تو تجارت و تولید.اگه این ادم پولش از پارو بالا نره پس کی باید تو این مملکت پولدار باشه؟درسته پول دادن بهت که علی داییو بکوبی اما انصافم خوب چیزیه داداشی.
    • آرش IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      6 11
      شما که به فکر آبروی مسلمانها هستی چرا تهمت میزنی که این همه پول رو از کجا آورده؟ داری مردم رو تحریک میکنی؟ محض اطلاعت دایی اون سال فقط بابت انتقالش از بیله فلد به بایرن 2.5 میلیون یورو گرفت... نوش جون هرکی لیاقت داره... مخ اقتصادی هم داشته با پولاش سرمایه گذاری کرده و بیشترش کرده.ما ایرانیا کلا با پولدارا بدیم.گدا پرست و گداپروریم... به خاطر حسودی و کم بینی
  • alidad A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    خداییش با اینکه دایی از بزرگای فوتبال ایرانه ولی خیلی مافیایی هستن؛ این همه جار و جنجال رسانه ایی و حملات و افترا بستن های مداوم و بدون سند و مدرک علیه داوری، فقط دو جلسه محرومیت؟! شک نکنید همین کمترین مجازات رو هم ماست مالی خواهند کرد
  • محمد قائدی A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    47 93
    مثبت.حکم خیلی منصفانه هست.این حکم باعث میشود آقای دائی باختشو گردن کسی نگذارد.
    • احسان EU ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      1 0
      شما فکر کنم نتونین تحلیل کنین ولی توصیه میکنم یه بار دیگه بازی برگشت با تراکتور و بازی با سپاهان رو ببگین یکی براتتون بینه
    • azadeh IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      0 1
      به نظر منم دایی بجای فرافکنی ، باید باخت ها و ضعفهاشو بپذیره...
  • منشور گیلان IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    34 29
    این فوتبال فقط مافیا میخواد
  • بی نام EU ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    76 20
    اعضای کمیته انضباطی و کمیته استیناف را چه کسی نصب کرده است ؟ معلوم است آقای کفاشیان . وقتی مزدورانت را میگماری دیگر لازم نیست مرتب به آنها دستور بدهی .خودشان میدانند چطوری منویات تورا انجام دهند.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    فوتبال فاسد همینه
  • سجادپرسپولیسی کرمانشاهی A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    92 9
    یه بار یکی بود تو یه برنامه تلویزیونی شاید خیلی هانشناسندش عضو هیت مدیره پرسپولیس بود به اسم بیادی گفتش باید یه کی دوسال فوتبال تعطیل کنن وبعدش ازاول بایه ساختار درست بیاد خیلی هاخندیدند به حرفش ولی حالا بعدچندسال انگار که. راست میگفت.
  • ايول تركمن صحرا IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    41 29
    اين كشوي سحرآميز طرفدار پرشپوليش است يا هم تيمي
  • احسان همیشه قرمز A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    82 10
    آقای کفاشیان شما هی بخند که تو فدراسیون هیچ کاری از تو بر نمیاد البته خودت هم اعتراف کردی
  • احمد IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    94 30
    متاسفانه باز هم جای شاکی و متهم عوض شد و خبری از حکم متهم اصلی نیست ظاهرا قضیه ماست مالی واقعیت دارد و مرور زمان دارد این مورد را نشان می دهد خداوند باعث و بانی این کارها را لعنت کند
  • کامران IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    خلاصه پیام کمیته استیناف: از این به بعد شتر با بارش رو هم دیدی انگار ندیدی صدات در نیاد وگرنه خودت میدونی!!! تخلف کیلویی چنده! فوتبال از این پاک تر!!!
  • وحید IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    من موندم آقای دایی به اتکای کدام دلایل محکمه پسند و مستندی اتهامات غیرقابل بخششی به آقای قهرمانی زد؟,آخه این مسلمانیه؟که آبروی یه نفر رو تو کل جامعه بدون هیچ مدرک مستندی بردن,بیچاره خانواده آقای قهرمانی که تو این مدت از دست هواداران ایشون چه عذابی کشیدن,خدا جای حق نشسته,با داشتن تریبون و بالا بردن صدا و تهمت زدن به این و آن هیچ کس نمیتونه پیش مردم محبوب بشه,همونطور که دیدیم اونایی که 4 سال پیش بدون واهمه به همه تهمت دزدی و فساد زدن دست آخر کارشون کجا کشید,فقط ما بلدیم کم کاری رو و شکست هامونو گردن این و اون بندازیم,ایشالا خدا به همه مون اخلاق خوب و حسنه بده,یاد مرحوم دهداری و ناصر حجازی به خیر.
    • حمید A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      دوست عزیز بهتره یک باره دیگه بازی سپاهان و پرسپولیس ببینی تا دلایل محکمه پسند برات آشکار بشه
    • وحید IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      3 2
      دوست عزیز بهتر است یه نگاهی هم به بازی هفته اول با تراکتور هم بندازین ببینید همون بازی یه پنالتی که خیلی خیلی عجیب غریب تر بود گرفته شد به نفع شما ولی اون موقع ایشون غش نکرده بودن,فقط مواقعی که تیم شما میبازه داور بد میشه,یا اون موقع که گل آفساید میزنین خوبه داور,بابا جمع کنیم این حرفا رو,به خدا آبروی یه مسلمان رو پیش میلیونها نفر و از همه مهمتر پیش خانواده اش بردن نه استقلالی بودن میخواد نه پرسپولیسی بودن,یه کار زشته که رنگ و مرزی نمیشناسه,و مطمئن تر امثال آقای دایی که با لابی سرمربی تیم ملی شدن(به اذعان خودشون) پارت و آشنای بیشتر دارن تا فدراسیون تا یه داور شهرستانی که جز خدا کسی رو نداره,به ولای علی من نه طرفداره قهرمانیم و نه ضد علی دایی فقط میخوام که آخرت رو هم در نظر داشته یاشیم
  • پر افتخارترين تيم آسيايي ايران A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    46 71
    متاسفانه پرسپوليس هميشه نتايج ضعيف خود را مي خواهد جوري لاپوشاني كند و برايش مهم نيست كه در اين وسط آبرو كسي را ببرد و غيره هيچوقت بازي استقلال و پرسپوليس كه پرسپوليس 2-0 جلو بود و استقلال توانست بازي را 2-2 كند و اگر پرسپوليس بازي را به جنجال نمي كشيد 2 تا ديگه هم ميزد را نمي توان فراموش كرد و تعداد بردهاي بيشتر استقلال را كه پرسپوليسي ها نمي خواهند قبول كنند واقعا ضعيف ترند و آن قهرماني آسيا آرزو به دل يك فينال آسيايي
    • جهان همیشه قرمز A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      2 3
      میگم المجیدی تون کجاست .دوباره مارو یاد 3تا 10دقیقه میندازی ها.میگم داداش این تیم علی اصغری شما لژیونر هم داره .پیشکسوت چی.ششششششششششششششششششیشششششششششش تاییییییییییییییی کیسه کششششششششششششششش.خخخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 0
    عجب کشوی بزرگی داره نبی این همه نامه توش جا می شه
  • امیر IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    56 3
    همون کشوی جادویی نبی رو میگه که عادلم ازش اسم برد
  • امیررضا A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    48 52
    بابا فدراسیون از علی دایی می ترسه این خط ـــــــــ×÷×(ـــــــ این نشون
  • ناشناس IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    جناب کفاشیان هنوز درک نکردن فوتبال وفدراسیون فوتبال یعنی چه تا بخواهند اظهار نظر کنند این فدراسیون باری به هرجهت می چرخد
  • مهرداد A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    85 28
    کاملآ مشخصه که اکر حرفهای دایی تآیید میشد آنوقت پای خیلی ها وسط بود برای همین دایی رامحکوم کردند ! چرا در مورد قلعه نوعی که این همه حرف پشت سرش هست کسی تحقیق نمیکنه؟ چرا کسی در مورد اسپانسر داور ها ( تبرک مشهدی) کسی تحقیق نمیکنه که چه کسانی تبرک را وارد فوتبال کردند.؟! درب این فوتبال و داوری ها را باید گِل گرفت.!!!
    • بی نام IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      3 1
      چرا کسی درمورد پولهای زنجانی و علی لابی وسردار تحقیق نمیکنه چرا هدایتی پول قسط دوم خلعتبری رو داده
    • امیر IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
      0 1
      آقا بی نام تند نرو وایسا با هم بریم, قرار به تحقیق باشه باید بازار مبل ایران رو هم یه نگاه بهش انداخت!!!!!
  • بی نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    57 15
    خیلی جالبه عوض اینکه به جرم متهم رسیدگی بشه معترض رو مجازات می کنند در واقع فدراسیون داره می گه ما هم تو این مفاسد نقش داریم مبادا دنبالش رو بگیرید که بد می بینید.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    نمیدونم چرا موقعیکه نبی به خارج رفت این حکم منتشر شد .شک ندارم اگر در ایران بود این حکم هنوز ذاشت خاک میخورد. نبی هم جزو بانده !!!
  • بی نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 0
    بايد ارگانهاي اطلاعاتي ورود كنن، اينطوري خيلي ها كه الكي تو اين فوتبال پست و مقام گرفتن و جا خوش كردن برن و فوتبالي ها بيان سر كار.
  • iman NL ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    درود بر علی کریمی پیام تبریک صدرنشینی من به مردم آذربایجان را خبرآنلاین چند روز پیش منتشر نکرد!!! ازطرف پرسپولیس سابق
  • مرتضی جعفری پور A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 0
    چه کشوی جاداری داره نبی
  • هیبت IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 1
    اسطوره سوخته
  • بی نام A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    ناجی جدید فوتبال ایران و مبارزه با ناپاکی ها ... معرفی میکنم ... جیمبو وووووووووووووووووووو
  • جهان همیشه قرمز A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    2 1
    خوب برا خودتون نظر میدید ها.مگه شما ها که از این حکم خوشحال شدید .پرونده رو خوندید که اینجوری میگید.این آقای کفاشیان نمیخواد توی زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال هست گند داوری در بیاد .میخواد یه جوری حکم قهرمانی رو ماس مالی کنه.شماها ساده اید اینها حالا جو رسانه ای رو کشوندن سمت دایی تا اگه حکم رو ماسمالی کردند بگن دایی تهمت زده بود وادله ای محکمه پسندی رو نکرد ولی نمیدونن که دایی تا فیفا هم که شده میره.
  • امیر.م IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    2 2
    علی دایی مرد با غیرت و دوست داشتنی. راهی که شروع کردی سخت است و تنهایی اما تا ریشه کن شدن فساد ادامه بده دست حق بهمراهت
  • لنگ اسیا ندیده IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 3
    علی لابی باید محروم میشد
  • مهران . ت A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    آقای کفاشیان-هرچه زودتر یک دبیر کل جدید انتخاب کنید و این آقا را به منزلشان راهنمایی کنید .
  • امین IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 0
    این پرونده بسیار روشن است و قهرمانی رو چون چیزهایی ازبالایی داره نمیتونن محکوم کنن اومدن قضیه رو ماست مالی کنن دیدن دایی دست بردار نیست مافیای بزرگ فوتبال ایران رو به گند کشیده علی دایی افشا گری کرد ولی حالا یه چیزم بدهکار شده صد در صد قلعه نویی هم جزو مافیاست (فقط به مصاحبه هایش در مورد داوران نگاه کنید تناقضا هارو....) متاسفانه هجمه بزرگ علیه پرسپولیس با دایی وجود داره و این اجحاف حق ها روزی مشخص میشه امیدوارم به زودی با ورود یک ارگان مثل اطلاعات همچی مشخص بشه
  • علی GB ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 0
    گویا کفاشیان یادش رفته که حکم استیناف قطعی است و جای اعتراض نیست. رویانیان به چه چیزی اعتراض کند؟. تازه اعتراضات قبلی اش به کجا رسیده که این یکی برسد؟. فوتبال ایران همینه. وقتی سطح درآمدها با هزینه ها همخوانی ندارد . این کم و کسری باید از یک جایی تأمین شود. داورها ضعیف ترین حلقه در این فسادند. عمق فساد در خود فدراسیون است که هیچ انتقادی را هم بر نمی تابد.
  • بی نام A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 2
    نه بیا دخالتم بکن مگه دایی با بقیه چه فرقی داره قانون که .....
  • مهدي IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 1
    يكي نيست بگه اخه اقايون استقلالي به شما چه ربطي داره كه ميايد در مورد اسطوره فوتبال كشور عزيزمون ايران صحبت مي كنيد اخه شما استقلالي اسطوره داشتين اصلا ميدونيد اسطوره چيه ؟ واقعا براتون متاستفم دوستاني كه در كامنت هاي بالا نوشتن كه آبروي مسلمان رو بردن حرامه و از اين حرفا بايد به شما بگم كه من براتون متاستفم چون شما هم خودتون دارين اين كار رو ميكنيد اخه بيچاره علي دايي چه گناهي كرده كه بايد حالا محروم بشه چون خيلي از واقعيت ها رو گفته از خبر آنلاين هم واقعا ناراحتم هرچند ميدونم كه اين كامنت منو تاييد نميكنه ولي خب باشه خبر‌آنلاين عزيز شما نبايد اين كامنت ها رو تاييد كني ! آخه اين يعني چه هر كسي مياد كامنت ميزاره و به علي دايي توهين ميكنه اي كاش علي دايي اروپايي بود و ايراني نبود همين !
  • مهدي IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 25
    يكي نيست بگه اخه اقايون استقلالي به شما چه ربطي داره كه ميايد در مورد اسطوره فوتبال كشور عزيزمون ايران صحبت مي كنيد اخه شما استقلالي اسطوره داشتين اصلا ميدونيد اسطوره چيه ؟ واقعا براتون متاستفم دوستاني كه در كامنت هاي بالا نوشتن كه آبروي مسلمان رو بردن حرامه و از اين حرفا بايد به شما بگم كه من براتون متاستفم چون شما هم خودتون دارين اين كار رو ميكنيد اخه بيچاره علي دايي چه گناهي كرده كه بايد حالا محروم بشه چون خيلي از واقعيت ها رو گفته از خبر آنلاين هم واقعا ناراحتم هرچند ميدونم كه اين كامنت منو تاييد نميكنه ولي خب باشه خبر‌آنلاين عزيز شما نبايد اين كامنت ها رو تاييد كني ! آخه اين يعني چه هر كسي مياد كامنت ميزاره و به علي دايي توهين ميكنه اي كاش علي دايي اروپايي بود و ايراني نبود همين !
  • حسن استقلالی IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    2 2
    آقای دایی باآبرو مردم بازی کرده جالبه طلبکارم هست.
  • محمد IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
    0 0
    اقای کفاشیان دیگه بس کن !همه می دونن که خود تو پشت سر همه فساد فوتبال ایران توهستی اخه این همه مظلوم نمای وسیاه بازی تاکی!