دوم آوریل در حالی کنفرانس توسعه دهندگان نرم افزاری مایکروسافت برگزار خواهد شد که همگان در انتظار تغییرات بنیادین در این کمپانی با تعویض مدیر اجرایی جدید هستند.

 

قرار است اوایل 2014 تغییر و تحولات مدیریتی در مایکروسافت نهایی شده و کنفرانس دوم اوریل بر مبنای استراتژی های جدید برگزار شود.

این دومین بار است که کنفرانس Microsoft Build نه در ردموند واشنگتن، بلکه در موسکان سنتر سان فرانسیسکو برگزار می شود و این خود یعنی اهمیت بیشتر قائل شدن برای توسعه دهندگانی که مقرشان در کالیفرنیاست و تغییر و تحولات را آنها باید انجام دهند.

نکته بعدی اینکه کنفرانس توسعه دهندگان نرم افزاری مایکروسافت امسال زودتر از کنفرانس های مشابه مانند Google I/O, BlackBerry Live and Apple's WWDC برگزار خواهد شد که نشان از اهمیت کار دارد.

مایکروسافت در Build 2013  نقشه های خود برای توسعه ویندوز 8.1 را رو کرد و مطابق نقشه پاییز 2013 عرضه نرم افزاری را با موفقیت انجام داد و سعی کرد پلتفورم خود را با اپ های بزرگی مانند Facebook, Foursquare and Flipboard سازگار کند.

اما در Build 2014 شاهد ویژگی های نسخه بعدی (شاید با نام ویندوز 8.2) خواهیم بود که تحت نام کد Threshold است که نوعی برگشت کامل به منوی استارت قدیمی ویندوز محسوب می شود.

بحثهای بعدی در مورد انواع ویندوز مانند Windows Phone, Windows Azure, Windows Server, Visual Studio خواهد بود و اینکه مایکروسافت قرار است پلتفورم های متعدد خود را به سوی یکپارچگی ببرد.

همچنین قرار است از تبلت جدید سرفیس در ابعاد کوچکتر نیز در کنفرانس رونمایی شود. مایکروسافت با توجه به نظر کاربران، علاقمند شده تا تبلت خود را در سایز کوچکتر از سایز موجود راهی بازار مصرف کند.

به هر حال همه منتشر روی صحنه رفتن مدیر اجرایی جدید در Buil 2014‌هستند و اگر قصد حضور در کنفرانس را دارید باید 2095 دلار ورودیه پرداخته تا از برخی مزایا از جمله تخفیف های ویژه برای بسته های نرم افزاری و سخت افزاری بهره مند گردید. (تخفیف 500 دلاری برای 500 نفر اول که زودتر از بقیه ثبت نام کنند)

ثبت نام به صورت مجازی روز 14 ژانویه 2014 (9 صبح به وقت سان فرانسیسکو) انجام خواهد شد.

 

منابع: ماشابل، کامپیوتر ورد

56501

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =