تسنیم نوشت:

وزیر ارتباطات گفت: در شروع کار یک ساعت از وقت خود را صرف تعامل با ۴ شبکه‌ مجازی می‌کنم و در آینده نزدیک عضویت خود را به یک شبکه که از استقبال بیشتری برخوردار باشد می رسانم و آن شبکه را برای عضویت رئیس جمهور نیز پیشنهاد خواهم داد. 

محمود واعظی با اشاره به اینکه در اولین گام ورود به شبکه‌های اجتماعی، عضو چهار شبکه داخلی زیگور، کلوب، تبیان، و آپارات شدم، اظهار کرد: در آینده نزدیک عضویت خود را از این تعداد به یکی که از استقبال بیشتری برخوردار باشد، خواهم رساند و آن شبکه را برای عضویت رئیس جمهور نیز پیشنهاد خواهم داد.

وی در پاسخ به این سوال که چه مدت زمانی را به تعامل با این محیط اختصاص خواهید داد؟، گفت: در شروع کار یک ساعت از وقت خود را صرف تعامل با شبکه‌های مجازی می‌کنم و بسته به بازخوردی که از آن‌ها می‌گیرم، ممکن است که زمان بیشتری بگذارم.

وزیر ارتباطات همچنین در جواب سوال دیگری مبنی بر اینکه این یک ساعت زمان در کل هفته است؟ گفت: همه چیز بستگی به بازخوردی که از این شبکه‌ها می‌گیرم، دارد.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    12 1
    از وزیر ارتباطات خواهشمندیم در فیس بوک نیز فعالیت داشته باشند
  • صدف IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    من پيشنهاد ميكنم براي صرفه جويي در وقتتان،نظر آقاي بابايي را در اين مورد جويا شويد چون سابقه و تخصص خاصي در اين زمينه دارند.